Ogłoszenie z dnia 2022-09-06
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00136146/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-04-26
- 2022/BZP 00139886/01 - Modyfikacja z dnia 2022-04-28
- 2022/BZP 00152176/01 - Modyfikacja z dnia 2022-05-10
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
„Przebudowa obszarów i obiektów użyteczności publicznej połączona z nadaniem nowych funkcji na terenie gminy Gnojno”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA GNOJNO
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 291010062
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Gnojno 145
1.5.2.) Miejscowość: Gnojno
1.5.3.) Kod pocztowy: 28-114
1.5.4.) Województwo: świętokrzyskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL722 - Sandomiersko-jędrzejowski
1.5.7.) Numer telefonu: (41) 353 20 38
1.5.8.) Numer faksu: (41) 353 20 38
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: gmina@gnojno.eu
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.bip.gminy.com.pl/gnojno/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://miniportal.uzp.gov.pl/Postepowania1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Przebudowa obszarów i obiektów użyteczności publicznej połączona z nadaniem nowych funkcji na terenie gminy Gnojno”2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-3c9706ab-c562-11ec-aa46-6a814e8de928
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00334812
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-09-06
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00063318/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.2 Przebudowa obszarów i obiektów użyteczności publicznej połączona z nadaniem nowych funkcji na terenie gminy Gnojno
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00136146/02
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: IN.I.271.2.2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 7226016,26 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadanie 1:Zagospodarowanie terenu wokół kościoła w Gnojnie
Przedmiotem zamówienia jest zadanie polegające na zaprojektowaniu i wykonaniu wielofunkcyjnej przestrzeni publicznej wraz z niezbędną infrastrukturą techniczną wokół kościoła p.w. Jana Chrzciciela w miejscowości Gnojno, powiat buski, województwo świętokrzyskie.
Program funkcjonalno-użytkowy pozwoli określić wszystkie wymagania dotyczące wykonania inwestycji w systemie „zaprojektuj - wybuduj”. Dla przedmiotowej inwestycji uzyskano decyzję o lokalizacji inwestycji celu publicznego.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne
45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej
45230000-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, linii komunikacyjnych i elektroenergetycznych, autostrad, dróg, lotnisk i kolei; wyrównywanie terenu
45231000-5 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, ciągów komunikacyjnych i linii energetycznych
45231300-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków
45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg
45314300-4 - Instalowanie infrastruktury okablowania
71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania
4.5.5.) Wartość części: 1684065,04 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadanie 2:Zagospodarowanie terenu wokół SP w Gnojnie
Przedmiotem zamówienia jest przygotowanie w systemie zaprojektuj i wybuduj przedsięwzięcia:
„Zagospodarowania terenu wokół SP w Gnojnie (przebudowa boiska wielofunkcyjnego, ciągi komunikacyjne, zieleń parkingi itp.)”
4.5.3.) Główny kod CPV: 45212200-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy obiektów sportowych
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
09331200-0 - Słoneczne moduły fotoelektryczne
09332000-5 - Instalacje słoneczne
31122000-7 - Jednostki prądotwórcze
42511110-5 - Pompy grzewcze
45000000-7 - Roboty budowlane
45111000-8 - Roboty w zakresie burzenia, roboty ziemne
45111291-4 - Roboty w zakresie zagospodarowania terenu
45223000-6 - Roboty budowlane w zakresie konstrukcji
45231000-5 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, ciągów komunikacyjnych i linii energetycznych
45233200-1 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni
45233221-4 - Malowanie nawierzchi
45261215-4 - Pokrywanie dachów panelami ogniw słonecznych
45311000-0 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych
45311200-2 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych
45315300-1 - Instalacje zasilania elektrycznego
45316000-5 - Instalowanie systemów oświetleniowych i sygnalizacyjnych
45316200-7 - Instalowanie urządzeń sygnalizacyjnych
45317300-5 - Elektryczne elektrycznych urządzeń rozdzielczych
45321000-3 - Izolacja cieplna
45331000-6 - Instalowanie urządzeń grzewczych, wentylacyjnych i klimatyzacyjnych
45331100-7 - Instalowanie centralnego ogrzewania
45332000-3 - Roboty instalacyjne wodne i kanalizacyjne
45342000-6 - Wznoszenie ogrodzeń
45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne
71220000-6 - Usługi projektowania architektonicznego
71313430-8 - Analiza wskaźników ekologicznych dla projektu budowlanego
71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania
71327000-6 - Usługi projektowania konstrukcji nośnych
4.5.5.) Wartość części: 813008,13 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadanie 3:Budowa Parku sportowo-rekreacyjnego w Gnojnie
Przedmiotem zamówienia jest przygotowanie w systemie zaprojektuj i wybuduj przedsięwzięcia:
„Budowa Parku sportowo-rekreacyjnego w Gnojnie (pumptrack, ciągi komunikacyjne, zieleń, urządzenia sportowe itp.)”
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
09331200-0 - Słoneczne moduły fotoelektryczne
09332000-5 - Instalacje słoneczne
31122000-7 - Jednostki prądotwórcze
42511110-5 - Pompy grzewcze
45111000-8 - Roboty w zakresie burzenia, roboty ziemne
45223000-6 - Roboty budowlane w zakresie konstrukcji
45231000-5 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, ciągów komunikacyjnych i linii energetycznych
45261215-4 - Pokrywanie dachów panelami ogniw słonecznych
45311000-0 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych
45311200-2 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych
45315300-1 - Instalacje zasilania elektrycznego
45316000-5 - Instalowanie systemów oświetleniowych i sygnalizacyjnych
45316200-7 - Instalowanie urządzeń sygnalizacyjnych
45317300-5 - Elektryczne elektrycznych urządzeń rozdzielczych
45321000-3 - Izolacja cieplna
45331000-6 - Instalowanie urządzeń grzewczych, wentylacyjnych i klimatyzacyjnych
45331100-7 - Instalowanie centralnego ogrzewania
45332000-3 - Roboty instalacyjne wodne i kanalizacyjne
45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne
71313430-8 - Analiza wskaźników ekologicznych dla projektu budowlanego
71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania
71327000-6 - Usługi projektowania konstrukcji nośnych
4.5.5.) Wartość części: 569105,69 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadanie 4:Budowa sali gimnastycznej przy Szkole Podstawowej w Balicach oraz przy Szkole Podstawowej w Jarząbkach.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
45311000-0 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych
45312000-7 - Instalowanie systemów alarmowych i anten
45314000-1 - Instalowanie urządzeń telekomunikacyjnych
45316000-5 - Instalowanie systemów oświetleniowych i sygnalizacyjnych
45317000-2 - Inne instalacje elektryczne
45321000-3 - Izolacja cieplna
45331100-7 - Instalowanie centralnego ogrzewania
45331200-8 - Instalowanie urządzeń wentylacyjnych i klimatyzacyjnych
45331230-7 - Instalowanie urządzeń chłodzących
45332000-3 - Roboty instalacyjne wodne i kanalizacyjne
45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne
71220000-6 - Usługi projektowania architektonicznego
71221000-3 - Usługi architektoniczne w zakresie obiektów budowlanych
71242000-6 - Przygotowanie przedsięwzięcia i projektu, oszacowanie kosztów
71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania
71700000-5 - Usługi nadzoru i kontroli
4.5.5.) Wartość części: 3227642,28 PLN
Część 5
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadanie 5:Budowa zbiornika wodnego na cele rekreacyjne w miejscowości Skadla
Celem zamówienia jest przygotowanie w systemie zaprojektuj i wybuduj przedsięwzięcia pn:
„Budowa zbiornika wodnego na cele rekreacyjne w msc. Skadla ”
4.5.3.) Główny kod CPV: 45112700-2 - Roboty w zakresie kształtowania terenu
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
31527200-8 - Oświetlenie zewnętrzne
45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne
45111291-4 - Roboty w zakresie zagospodarowania terenu
45212110-0 - Roboty budowlane w zakresie ośrodków wypoczynkowych
45233161-5 - Roboty budowlane w zakresie ścieżek pieszych
45233162-2 - Roboty budowlane w zakresie ścieżek rowerowych
45233200-1 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne
71000000-8 - Usługi architektoniczne, budowlane, inżynieryjne i kontrolne
4.5.5.) Wartość części: 809105,69 PLN
Część 6
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadanie 6:Budowa zbiornika wodnego na cele rolnicze w msc. Jarząbki
Przedmiotem zamówienia jest przygotowanie w systemie zaprojektuj i wybuduj przedsięwzięcia pn:
„Budowa zbiornika wodnego na cele rolnicze w msc. Jarząbki ”
4.5.3.) Główny kod CPV: 45232454-9 - Roboty budowlane w zakresie zbiorników wód deszczowych
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne
45111291-4 - Roboty w zakresie zagospodarowania terenu
45112700-2 - Roboty w zakresie kształtowania terenu
45233200-1 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni
45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne
71000000-8 - Usługi architektoniczne, budowlane, inżynieryjne i kontrolne
4.5.5.) Wartość części: 123089,43 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Wypełniając zobowiązania wynikające z postanowień art. 255 ustawy z dnia 11 września 2020 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2021 r., poz. 1129 ze zm.) Zamawiający informuje, że w przedmiotowym postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego na zadanie 1, wszystkie złożone oferty podlegały odrzuceniu, dlatego też stosownie do zapisów art. 255 pkt. 2 ustawy postępowanie na to zadanie unieważniono.
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Wypełniając zobowiązania wynikające z postanowień art. 255 ustawy z dnia 11 września 2020 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2021 r., poz. 1129 ze zm.) Zamawiający informuje, że w przedmiotowym postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego na zadanie 2,wszystkie złożone oferty podlegały odrzuceniu, dlatego też stosownie do zapisów art. 255 pkt. 2 ustawy postępowanie na to zadanie unieważniono.
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Wypełniając zobowiązania wynikające z postanowień art. 255 pkt. 3 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2021 r., poz. 1129 ze zm.) Zamawiający informuje, że w przedmiotowym postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego na zadanie 3 cena najkorzystniejszej oferty przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, dlatego też stosownie do zapisów art. 255 pkt. 3 ustawy postępowanie na te zadania unieważniono.
Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 4220000,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 4220000,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 4220000,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Usługi Remontowo – Budowlane Paweł Kmiecik
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 655 143 07 68
7.3.4) Miejscowość: Gnojno
7.3.5) Kod pocztowy: 28-114
7.3.6.) Województwo: świętokrzyskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-08-16
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 4220000,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 5
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Wypełniając zobowiązania wynikające z postanowień art. 255 ustawy z dnia 11 września 2020 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2021 r., poz. 1129 ze zm.) Zamawiający informuje, że
w przedmiotowym postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego na zadanie 5 nie złożono żadnej oferty, dlatego też stosownie do zapisów art. 255 pkt. 1 ustawy postępowanie na te zadania unieważniono.
Część 6
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Wypełniając zobowiązania wynikające z postanowień art. 255 ustawy z dnia 11 września 2020 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2021 r., poz. 1129 ze zm.) Zamawiający informuje, że w przedmiotowym postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego na zadanie 6 wszystkie złożone oferty podlegały odrzuceniu, dlatego też stosownie do zapisów art. 255 pkt. 2 ustawy postępowanie na to zadania unieważniono.
INNE PRZETARGI GNOJNO
- Dostawy artykułów spożywczych dla Domu Pomocy Społecznej w Gnojnie w 2025 roku
- Dostawy oleju opałowego lekkiego dla Domu Pomocy Społecznej w Gnojnie w 2025 roku
- Usługa prania wodnego wraz z transportem dla Domu Pomocy Społecznej w Gnojnie w 2025 roku
więcej: przetargi GNOJNO »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Modernizacja KP PSP w Kutnie" - III
- Remont lokalu zlokalizowanego przy ul. Armii Krajowej 29/5 w Goleniowie z przeznaczeniem na mieszkanie treningowe
- Budowa budynku mieszkalnego wielorodzinnego wraz z miejscami postojowymi, ciągiem pieszo - jezdnym, oświetleniem oraz niezbędną infrastrukturą techniczną w m. Zielone Kamedulskie gm. Suwałki
- Wymiana podłoża i urządzeń terenowych stanowiących wyposażenie Placu Zabaw zlokalizowanego na terenie zewnętrznym Ogólnokształcącej Szkoły Muzycznej w Gdańsku przy ul. Gnilnej 3
- "Wykonanie robót ogólnobudowlanych dla budynków będących w zarządzie Nadleśnictwa Skwierzyna"
- Opracowanie dokumentacji projektowej wraz z analizą rzeczowo-finansową dla zadania pn. "Budowa budynków wielorodzinnych w Braniewie - etap I
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.