Ogłoszenie z dnia 2021-12-29
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00275763/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-11-19
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Utrzymanie w czystości gminnych terenów w Stroniu Śląskim oraz odśnieżanie ulic i dróg w okresie od 01.01.2022 do 31.12.2022 r.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Stronie Śląskie
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 890718165
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Kościuszki 55
1.5.2.) Miejscowość: Stronie Śląskie
1.5.3.) Kod pocztowy: 57-550
1.5.4.) Województwo: dolnośląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL517 - Wałbrzyski
1.5.7.) Numer telefonu: 748117710
1.5.8.) Numer faksu: 748117732
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: gmina@stronie
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.stronie.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://stronie.ezamawiajacy.pl/1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Utrzymanie w czystości gminnych terenów w Stroniu Śląskim oraz odśnieżanie ulic i dróg w okresie od 01.01.2022 do 31.12.2022 r.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-7a01b77a-4857-11ec-8c2d-66c2f1230e9c
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00334843
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-12-29
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00014004/04/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.1 Utrzymanie w czystości gminnych terenów w Stroniu Śląskim oraz odśniezanie ulic i dróg .
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00275763/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: GKP.271.72.2021.JC
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 740000,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Wykonanie przedmiotu zamówienia polega na:
1.1 Oczyszczaniu wymienionych załączniku nr 9 do IDW ulic, chodników, schodów placów, łączników, parkingów, poprzez ich zamiatanie ręczne bądź mechaniczne i zmywanie, a w okresie zimowym ich odśnieżanie i likwidacje śliskości poprzez posypywanie piaskiem.
1.2 Wywożenie nadmiaru śniegu z ulic, chodników i parkingów, a w szczególności z terenu garaży przy ulicy Nadbrzeżnej i z terenu osiedla domków jednorodzinnych.
1.3 W okresie zimowym nawierzchnie odśnieżane będą na całej szerokości, powierzchni i długości.
1.4 Ulice Nadbrzeżna, Hutnicza, Mickiewicza, Sudecka, Kościuszki (od skrzyżowania z ul. Turystyczną przez rondo do granicy miasta) i dalej do Bolesławowa wraz z rynkiem i obwodnicą Bolesławowa aż do wjazdu do ośrodka narciarskiego „Kamienica” utrzymywane będą na czarno – nie wolno dopuścić do zajeżdżenia śniegu na drodze.
1.5 Dopuszcza się, po ustąpieniu opadów śniegu, występowanie luźnego śniegu – 6 godzin, błota pośniegowego – 6 godzin. Dopuszcza się występowanie cienkiej warstwy, nie utrudniającej ruchu, śniegu zajeżdżonego. Nie dopuszcza się wystąpienia kolein na utrzymywanych drogach. Dopuszcza się po wystąpieniu bardzo obfitych opadów śniegu termin 24 godzin na jego usunięcie.
1.6 Wykonawca zobowiązany jest do usunięcia gołoledzi, szronu, i szadzi w ciągu 3 godzin po wystąpieniu: oraz śliskości pośniegowej i lodowicy w ciągu 3 godzin po wystąpieniu.
1.7 Odśnieżanie dojazdu i dojścia do budynków Nr 26, 28 i 38 A przy ul. Kościuszki.
1.8 Montaż i demontaż śmietniczek ulicznych wg wskazań Zamawiającego oraz bieżące ich opróżnianie przy wykorzystaniu worków foliowych, przeprowadzanie bieżących napraw i konserwacji śmietniczek oraz ławek gminnych.
1.9 Usuwaniu odpadów powstałych w wypadkach komunikacyjnych i na wskutek zjawisk atmosferycznych oraz innych zjawisk losowych.
1.10 Odnawianiu wszystkich oznakowań poziomych przejść dla pieszych na drogach gminnych i drodze od skrzyżowania z ul. Turystyczną do Bolesławowa włącznie dwa razy w roku t. j. w okresie wiosennym i przed 01 września każdego roku. Malowanie oznakowania poziomego ulic: Sportowa do Starej Morawy, Nadbrzeżna, Hutnicza, Sudecka, Żeromskiego, linii wyznaczających miejsca parkingowe i dla niepełnosprawnych na parkingach gminnych wymienionych załączniku nr 9 do IDW do 30 kwietnia każdego roku.
1.11 Usuwaniu padliny bezdomnych zwierząt z terenów komunalnych z dostarczeniem do Zakładu Utylizacji.
1.12 Zapewnienie pomieszczenia do przetrzymania schwytanego przez Wykonawcę bezdomnego psa i przetrzymanie go przez okres co najmniej 48 godzin, z zapewnieniem jego utrzymania. Ustalenie i podanie do wiadomości na piśmie Zamawiającemu, Policji i Straży Miejskiej dyżurnego telefonu czynnego przez 24 godziny, do odbioru informacji o powyższym zdarzeniu.
1.13 Utrzymaniu w czystości wiat przystankowych wyszczególnionych w załączniku nr 9 do IDW..
1.14 Utrzymanie w stanie czystości i drożności rowów odciekowych, przepustów pod drogami gminnymi wymienionymi w załączniku, a w szczególności ul. Górnej na całej długości od skrzyżowania z ul. Kościuszki do końca nawierzchni bitumicznej i do drogi w ciągu ul. Dolnej oraz rów odciekowy przy drodze nr. ew. gr 79 dr – położenie od ul. Kościelnej do lasku szkolnego i ul. Kościelnej do skrzyżowania z ul. Turystyczną, korytko betonowe wzdłuż ulicy Sportowej i ulicy Ogrodowej. Oczyszczanie rowów i przepustów ze śmieci, rosnących traw i innych odpadów powodując czystość tych urządzeń i drożność przepływu wód opadowych.
1.15 Utrzymanie w czystości i sprawności oznakowania pionowego dróg i parkingów wyszczególnionych w załączniku nr 9 do IDW oraz oznakowania informacyjnego, tablic kierunkowych, poprzez ich mycie, czyszczenie, dokręcanie poluzowanych uchwytów i przeprowadzanie koniecznej wymiany zniszczonego oznakowania.
1.16 Montaż i demontaż płotków w celu ochrony żab przy ulicy Nadbrzeżnej.
1.17 Bieżące sprzątanie odpadów zielonych na terenie miasta pochodzących z utrzymania terenów gminnych przez mieszkańców.
1.18 Utrzymanie w stanie czystości placów zabaw przy ul. Świerkowej, ul. Żeromskiego 2 szt, ul. Nadbrzeżnej i ul. Dolnej.
Wykonawca będzie ponosił koszty robocizny, sprzętu, materiału i inne niezbędne i wynikające z realizacji zamówienia.
4.5.3.) Główny kod CPV: 90610000-6 - Usługi sprzątania i zamiatania ulic
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
90620000-9 - Usługi odśnieżania
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 698181,12 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 699900,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 698181,12 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
6.7.) Wskazanie, czy najkorzystniejsza oferta wykonawcy, któremu udzielono zamówienia uwzględnia określone w kryteriach:
zgodnie z art. 242 ust. 2 ustawy - aspekty środowiskowe
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ZAKŁAD KOMUNALNY Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8811002132
7.3.3) Ulica: Dolna 2A
7.3.4) Miejscowość: Stronie Śląskie
7.3.5) Kod pocztowy: 57-550
7.3.6.) Województwo: dolnośląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-12-20
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 698181,12 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2022-01-01 do 2022-12-318.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
obejmujące, zgodnie z art. 96 ustawy: - aspekty srodowiskowe
INNE PRZETARGI STRONIE ŚLĄSKIE
- Zakup mieszanki kruszyw dla zadania remonty dróg leśnych na terenie Nadleśnictwa Lądek Zdrój w 2025 roku.
- Usługi pralnicze (na 12 miesięcy)
- Dostawa pieczywa (na 12 miesięcy)
więcej: przetargi STRONIE ŚLĄSKIE »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Letnie utrzymanie dróg gminnych na terenie miasta Strzelce Opolskie
- Utrzymanie czystości i porządku ulic, chodników, ścieżek rowerowych i parkingów będących we władaniu m. st. Warszawy znajdujących się na terenie Dzielnicy Wilanów w latach 2025-2026.
- USŁUGI W ZAKRESIE KOMPLEKSOWEGO UTRZYMANIA TERENÓW ZEWNĘTRZNYCH SPSZOZ "ZDROJE" WRAZ Z TERENEM PRZYLEGŁYM W OBIEKCIE SPSZOZ "ZDROJE" UL. MĄCZNA 4 W SZCZECINIE
- Usługa sprzątania hal targowych i targowisk zlokalizowanych przy ul. Piotrkowskiej 317 i przy ul. Małej 2 wchodzących w skład zasobów Zarządu Lokali Miejskich w Łodzi w 2025 roku.
- Świadczenie usług utrzymania porządku i czystości pomieszczeń wewnątrz budynku oraz sprzątania terenu zewnętrznego wokół budynku w Urzędzie Skarbowym w Działdowie.
- Utrzymanie czystości w ciągach dróg wojewódzkich administrowanych przez Zarząd Dróg Wojewódzkich w Zielonej Górze: ZADANIE NR 1 - miasto Gubin ZADANIE NR 2 - droga wojewódzka nr 289
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.