eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Bielsko-BiałaNaprawa konstrukcji posadzki, ścian i stropu międzypiętrowego oraz przebudowa sanitariatów w północno-zachodniej części Szkoły Podstawowej nr 4 przy ul. Emilii Plater 3 w Bielsku-Białej.



Ogłoszenie z dnia 2023-08-01


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Naprawa konstrukcji posadzki, ścian i stropu międzypiętrowego oraz przebudowa sanitariatów w północno-zachodniej części Szkoły Podstawowej nr 4 przy ul. Emilii Plater 3 w Bielsku-Białej.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Miasto Bielsko-Biała Urząd Miejski w Bielsku-Białej

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 072181741

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: pl. Ratuszowy 1

1.5.2.) Miejscowość: Bielsko-Biała

1.5.3.) Kod pocztowy: 43-300

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL225 - Bielski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zp@um.bielsko-biala.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.um.bielsko.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://um-bielsko.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Naprawa konstrukcji posadzki, ścian i stropu międzypiętrowego oraz przebudowa sanitariatów w północno-zachodniej części Szkoły Podstawowej nr 4 przy ul. Emilii Plater 3 w Bielsku-Białej.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-afadae28-ff8d-11ed-9355-06954b8c6cb9

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00334847

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-08-01

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00039650/04/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.7 Roboty budowlane w zakresie naprawy konstrukcji posadzki, ścian i stropu międzypiętrowego oraz przebudowy sanitariatów w północno-zachodniej części szkoły Podstawowej nr 4 w Bielsku-Białej

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00241092

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.2.44.2023.KS

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

sanitariatów w północno-zachodniej części Szkoły Podstawowej nr 4 przy ul. Emilii Plater 3 w Bielsku-Białej”.
Zakres robót obejmuje w szczególności:
-roboty przygotowawcze i zabezpieczające,
-roboty rozbiórkowe i demontażowe,
-wykonanie robót ogólnobudowlanych konstrukcyjnych oraz wykończeniowych (m.in. tynkarskich, okładzinowych,
malarskich, posadzkarskich, stolarskich, itp.),
-roboty w zakresie instalacji sanitarnych (wod.-kan., c.o., wentylacji),
-roboty w zakresie instalacji elektrycznej,
-uporządkowanie miejsca wykonywania robót oraz najbliższego otoczenia najpóźniej w dniu odbioru końcowego (wywóz i
składowanie odpadów m.in. gruzu, złomu, itp.).
Przedmiot zamówienia został szczegółowo opisany w SWZ i niżej wymienionych załącznikach do SWZ:
1) Wzorze umowy - Załącznik nr 4 do SWZ;
2) Dokumentacji projektowej - Załącznik nr 5 do SWZ;
3) Specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót – Załącznik nr 6 do SWZ.
4) Przedmiarach robót – Załącznik nr 7 do SWZ

4.5.3.) Główny kod CPV: 45223000-6 - Roboty budowlane w zakresie konstrukcji

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

44210000-5 - Konstrukcje i części konstrukcji

45320000-6 - Roboty izolacyjne

45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych

45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne

45442100-8 - Roboty malarskie

45431000-7 - Kładzenie płytek

45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 614716,53 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 614716,53 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 614716,53 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: FIRMA HANDLOWO-USŁUGOWA ANA ANNA WUTKE-KNIEĆ

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 652 136 34 06

7.3.3) Ulica: NAWSIE 52

7.3.4) Miejscowość: JAWISZOWICE

7.3.5) Kod pocztowy: 32-626

7.3.6.) Województwo: małopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-07-27

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 614716,53 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 3 miesiące

SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE

1.Orientacyjne wynagrodzenie za wykonanie niniejszej umowy, wskazane w ofercie Wykonawcy, wynosi: 614 716,53 zł brutto (słownie: .sześćset czternaście tysięcy siedemset szesnaście złotych 53/100 groszy).
2. Maksymalna wartość zobowiązania Zamawiającego z tytułu realizacji niniejszej umowy wynosi 105 % kwoty brutto wskazanej w ust. 2 czyli 645 452,36 zł brutto (słownie: sześćset czterdzieści pięć tysięcy czterysta pięćdziesiąt dwa złote 36/100 groszy).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.