Ogłoszenie z dnia 2021-12-29
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00289755/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-11-29
- 2021/BZP 00309000/01 - Wynik z dnia 2021-12-10
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Świadczenie usług w zakresie zabezpieczania dachów poprzez ich odśnieżanie, zbijanie sopli i nawisów śnieżnych oraz wywozu śniegu i lodu z nieruchomości będących w zarządzaniu KZGM w Katowicach
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: KOMUNALNY ZAKŁAD GOSPODARKI MIESZKANIOWEJ W KATOWICACH
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 241031620
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Michała Grażyńskiego 5
1.5.2.) Miejscowość: Katowice
1.5.3.) Kod pocztowy: 40-126
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22A - Katowicki
1.5.7.) Numer telefonu: 32/4163160
1.5.8.) Numer faksu: 32/2582025
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@kzgm.katowice.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.kzgm.katowice.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/kzgm_katowice1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający
jednostka organizacyjna administracji samorządowej
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Budownictwo i obiekty komunalne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Świadczenie usług w zakresie zabezpieczania dachów poprzez ich odśnieżanie, zbijanie sopli i nawisów śnieżnych oraz wywozu śniegu i lodu z nieruchomości będących w zarządzaniu KZGM w Katowicach2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-885916ef-4dd7-11ec-8c2d-66c2f1230e9c
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00334936
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-12-29
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00002618/15/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.6 Zimowe zabezpieczenie dachów EB 1-6
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00289755/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: NZ.231.064.2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 508715,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług zimowego zabezpieczenia budynków poprzez usuwanie śniegu, lodu, nawisów śnieżnych i sopli (w szczególności z dachów lub rynien) oraz wywóz śniegu i lodu z nieruchomości zarządzanych przez KZGM w Katowicach, Oddziały Eksploatacji Budynków nr 1, 2, 3, 4, 5, 6.2. Część 1 - zimowe zabezpieczenie budynków poprzez usuwanie śniegu, lodu, nawisów śnieżnych i sopli (w szczególności z dachów lub rynien) oraz wywóz śniegu i lodu z nieruchomości administrowanych przez Oddział Eksploatacji Budynków (OEB) nr 1 – zamawiający przewiduje, że w okresie obowiązywania umowy niezbędne do usunięcia będzie 1835m² śniegu i lodu, 2555mb sopli i nawisów śnieżnych, wywiezienie 60m³ śniegu i lodu oraz 100 godzin pracy z użyciem podnośnika koszowego (tzw. zwyżki) o wysokości poniżej 18 m roboczych oraz 30 godzin pracy z użyciem podnośnika koszowego o wysokości od 18 m roboczych.
3. Wykonanie usług będzie realizowane w zależności od potrzeb Zamawiającego, każdorazowo na podstawie zgłoszenia potwierdzonego następnie zleceniem, do wyczerpania środków, jakie Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie danej części zamówienia tj. kwoty określonej w pkt 5.
4. Pojedyncze zlecenie może obejmować jedną lub więcej nieruchomości.
5. Zamawiający wymaga aby Wykonawca zapewnił mu całodobowy kontakt telefoniczny z osobami nadzorującymi realizację umowy ze strony Wykonawcy.
6. Kwota maksymalna jaką Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie poszczególnych części zamówienia: Część 1 - OEB 1 – 94.554,00 zł brutto.
7. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla każdej części określają projektowane postanowienia umowy wraz z załącznikami, w tym wykaz budynków administrowanych przez poszczególne Oddziały Eksploatacji Budynków (Załączniki nr 4 i 5 do SWZ).
8. Wymóg zatrudnienia na podstawie umowy o pracę. Zamawiający nie wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę osób uczestniczących w realizacji przedmiotu zamówienia na podstawie stosunku pracy.
4.5.3.) Główny kod CPV: 90620000-9 - Usługi odśnieżania
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
90630000-2 - Usługi usuwania oblodzeń
4.5.5.) Wartość części: 87550,00 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług zimowego zabezpieczenia budynków poprzez usuwanie śniegu, lodu, nawisów śnieżnych i sopli (w szczególności z dachów lub rynien) oraz wywóz śniegu i lodu z nieruchomości zarządzanych przez KZGM w Katowicach, Oddziały Eksploatacji Budynków nr 1, 2, 3, 4, 5, 6.2. Część 2 - zimowe zabezpieczenie budynków poprzez usuwanie śniegu, lodu, nawisów śnieżnych i sopli (w szczególności z dachów lub rynien) oraz wywóz śniegu i lodu z nieruchomości administrowanych przez Oddział Eksploatacji Budynków (OEB) nr 2 – zamawiający przewiduje, że w okresie obowiązywania umowy niezbędne do usunięcia będzie 1670m² śniegu i lodu, 2320mb sopli i nawisów śnieżnych, wywiezienie 55m³ śniegu i lodu oraz 100 godzin pracy przy użyciu tzw. zwyżki o wysokości poniżej 18 m roboczych oraz 20 godzin pracy przy użyciu zwyżki o wysokości od 18 m roboczych.
3. Wykonanie usług będzie realizowane w zależności od potrzeb Zamawiającego, każdorazowo na podstawie zgłoszenia potwierdzonego następnie zleceniem, do wyczerpania środków, jakie Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie danej części zamówienia tj. kwot określonych w pkt. 6. Pojedyncze zlecenie może obejmować jedną lub więcej nieruchomości.
4. Zamawiający wymaga aby Wykonawca zapewnił mu całodobowy kontakt telefoniczny z osobami nadzorującymi realizację umowy ze strony Wykonawcy.
5. Kwota maksymalna jaką Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie części nr 2: OEB 2 – 85.714,20 zł brutto.
6. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla każdej części określają projektowane postanowienia umowy wraz z załącznikami, w tym wykaz budynków administrowanych przez poszczególne Oddziały Eksploatacji Budynków (Załączniki nr 4 i 5 do SWZ).
7. Wymóg zatrudnienia na podstawie umowy o pracę. Zamawiający nie wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę osób uczestniczących w realizacji przedmiotu zamówienia na podstawie stosunku pracy.
8. Przedmiotowe środki dowodowe. Zamawiający nie będzie wzywał do ich złożenia/uzupełnienia.
4.5.3.) Główny kod CPV: 90620000-9 - Usługi odśnieżania
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
90630000-2 - Usługi usuwania oblodzeń
4.5.5.) Wartość części: 79365,00 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług zimowego zabezpieczenia budynków poprzez usuwanie śniegu, lodu, nawisów śnieżnych i sopli (w szczególności z dachów lub rynien) oraz wywóz śniegu i lodu z nieruchomości zarządzanych przez KZGM w Katowicach, Oddziały Eksploatacji Budynków nr 1, 2, 3, 4, 5, 6.2. Część 3 - zimowe zabezpieczenie budynków poprzez usuwanie śniegu, lodu, nawisów śnieżnych i sopli (w szczególności z dachów lub rynien) oraz wywóz śniegu i lodu z nieruchomości administrowanych przez Oddział Eksploatacji Budynków (OEB) nr 3 – zamawiający przewiduje, że w okresie obowiązywania umowy niezbędne do usunięcia będzie 2170m² śniegu i lodu, 3020mb sopli i nawisów śnieżnych, wywiezienie 70m³ śniegu i lodu oraz 120 godzin pracy przy użyciu tzw. zwyżki o wysokości poniżej 18 m roboczych oraz 40 godzin pracy przy użyciu zwyżki o wysokości od 18 m roboczych.
3. Wykonanie usług będzie realizowane w zależności od potrzeb Zamawiającego, każdorazowo na podstawie zgłoszenia potwierdzonego następnie zleceniem, do wyczerpania środków, jakie Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie danej części zamówienia tj. kwot określonych w pkt. 6. Pojedyncze zlecenie może obejmować jedną lub więcej nieruchomości.
4. Zamawiający wymaga aby Wykonawca zapewnił mu całodobowy kontakt telefoniczny z osobami nadzorującymi realizację umowy ze strony Wykonawcy.
5. Kwota maksymalna jaką Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie części nr 3: OEB 3 – 112.471,20 zł brutto
6. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla każdej części określają projektowane postanowienia umowy wraz z załącznikami, w tym wykaz budynków administrowanych przez poszczególne Oddziały Eksploatacji Budynków (Załączniki nr 4 i 5 do SWZ).
7. Wymóg zatrudnienia na podstawie umowy o pracę. Zamawiający nie wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę osób uczestniczących w realizacji przedmiotu zamówienia na podstawie stosunku pracy.
8. Przedmiotowe środki dowodowe. Zamawiający nie będzie wzywał do ich złożenia/uzupełnienia.
4.5.3.) Główny kod CPV: 90620000-9 - Usługi odśnieżania
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
90630000-2 - Usługi usuwania oblodzeń
4.5.5.) Wartość części: 104140,00 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług zimowego zabezpieczenia budynków poprzez usuwanie śniegu, lodu, nawisów śnieżnych i sopli (w szczególności z dachów lub rynien) oraz wywóz śniegu i lodu z nieruchomości zarządzanych przez KZGM w Katowicach, Oddziały Eksploatacji Budynków nr 1, 2, 3, 4, 5, 6.2. Część 4 - zimowe zabezpieczenie budynków poprzez usuwanie śniegu, lodu, nawisów śnieżnych i sopli (w szczególności z dachów lub rynien) oraz wywóz śniegu i lodu z nieruchomości administrowanych przez Oddział Eksploatacji Budynków (OEB) nr 4 – zamawiający przewiduje, że w okresie obowiązywania umowy niezbędne do usunięcia będzie 2170m² śniegu i lodu, 3020mb sopli i nawisów śnieżnych, wywiezienie 70m³ śniegu i lodu oraz 120 godzin pracy przy użyciu tzw. zwyżki o wysokości poniżej 18 m roboczych oraz 40 godzin pracy przy użyciu zwyżki o wysokości od 18 m roboczych.
3. Wykonanie usług będzie realizowane w zależności od potrzeb Zamawiającego, każdorazowo na podstawie zgłoszenia potwierdzonego następnie zleceniem, do wyczerpania środków, jakie Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie danej części zamówienia tj. kwot określonych w pkt. 6. Pojedyncze zlecenie może obejmować jedną lub więcej nieruchomości.
4. Zamawiający wymaga aby Wykonawca zapewnił mu całodobowy kontakt telefoniczny z osobami nadzorującymi realizację umowy ze strony Wykonawcy.
5. Kwota maksymalna jaką Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie części nr 4: OEB 4 – 112.471,20 zł brutto.
6. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla każdej części określają projektowane postanowienia umowy wraz z załącznikami, w tym wykaz budynków administrowanych przez poszczególne Oddziały Eksploatacji Budynków (Załączniki nr 4 i 5 do SWZ).
7. Wymóg zatrudnienia na podstawie umowy o pracę. Zamawiający nie wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę osób uczestniczących w realizacji przedmiotu zamówienia na podstawie stosunku pracy.
8. Przedmiotowe środki dowodowe. Zamawiający nie będzie wzywał do ich złożenia/uzupełnienia.
4.5.3.) Główny kod CPV: 90620000-9 - Usługi odśnieżania
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
90630000-2 - Usługi usuwania oblodzeń
4.5.5.) Wartość części: 104140,00 PLN
Część 5
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług zimowego zabezpieczenia budynków poprzez usuwanie śniegu, lodu, nawisów śnieżnych i sopli (w szczególności z dachów lub rynien) oraz wywóz śniegu i lodu z nieruchomości zarządzanych przez KZGM w Katowicach, Oddziały Eksploatacji Budynków nr 1, 2, 3, 4, 5, 6.2. Część 5 - zimowe zabezpieczenie budynków poprzez usuwanie śniegu, lodu, nawisów śnieżnych i sopli (w szczególności z dachów lub rynien) oraz wywóz śniegu i lodu z nieruchomości administrowanych przez Oddział Eksploatacji Budynków (OEB) nr 5 – zamawiający przewiduje, że w okresie obowiązywania umowy niezbędne do usunięcia będzie 1340m² śniegu i lodu, 1850mb sopli i nawisów śnieżnych, wywiezienie 45m³ śniegu i lodu oraz 70 godzin pracy przy użyciu tzw. zwyżki o wysokości poniżej 18 m roboczych oraz 15 godzin pracy przy użyciu zwyżki o wysokości od 18 m roboczych.
3. Wykonanie usług będzie realizowane w zależności od potrzeb Zamawiającego, każdorazowo na podstawie zgłoszenia potwierdzonego następnie zleceniem, do wyczerpania środków, jakie Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie danej części zamówienia tj. kwot określonych w pkt. 6. Pojedyncze zlecenie może obejmować jedną lub więcej nieruchomości.
4. Zamawiający wymaga aby Wykonawca zapewnił mu całodobowy kontakt telefoniczny z osobami nadzorującymi realizację umowy ze strony Wykonawcy.
5. Kwota maksymalna jaką Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie części nr 5: 67.629,60 zł brutto.
6. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla każdej części określają projektowane postanowienia umowy wraz z załącznikami, w tym wykaz budynków administrowanych przez poszczególne Oddziały Eksploatacji Budynków (Załączniki nr 4 i 5 do SWZ).
7. Wymóg zatrudnienia na podstawie umowy o pracę. Zamawiający nie wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę osób uczestniczących w realizacji przedmiotu zamówienia na podstawie stosunku pracy.
8. Przedmiotowe środki dowodowe. Zamawiający nie będzie wzywał do ich złożenia/uzupełnienia.
4.5.3.) Główny kod CPV: 90620000-9 - Usługi odśnieżania
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
90630000-2 - Usługi usuwania oblodzeń
4.5.5.) Wartość części: 62620,00 PLN
Część 6
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług zimowego zabezpieczenia budynków poprzez usuwanie śniegu, lodu, nawisów śnieżnych i sopli (w szczególności z dachów lub rynien) oraz wywóz śniegu i lodu z nieruchomości zarządzanych przez KZGM w Katowicach, Oddziały Eksploatacji Budynków nr 1, 2, 3, 4, 5, 6.2. Część 6 - zimowe zabezpieczenie budynków poprzez usuwanie śniegu, lodu, nawisów śnieżnych i sopli (w szczególności z dachów lub rynien) oraz wywóz śniegu i lodu z nieruchomości administrowanych przez Oddział Eksploatacji Budynków (OEB) nr 6 – zamawiający planuje, że w okresie obowiązywania umowy niezbędne do usunięcia będzie 1510m² śniegu i lodu, 2080mb sopli i nawisów śnieżnych, wywiezienie 50m³ śniegu i lodu oraz 80 godzin pracy przy użyciu tzw. zwyżki o wysokości poniżej 18 m roboczych oraz 20 godzin pracy przy użyciu zwyżki o wysokości od 18 m roboczych.
3. Wykonanie usług będzie realizowane w zależności od potrzeb Zamawiającego, każdorazowo na podstawie zgłoszenia potwierdzonego następnie zleceniem, do wyczerpania środków, jakie Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie danej części zamówienia tj. kwot określonych w pkt. 6. Pojedyncze zlecenie może obejmować jedną lub więcej nieruchomości.
4. Zamawiający wymaga aby Wykonawca zapewnił mu całodobowy kontakt telefoniczny z osobami nadzorującymi realizację umowy ze strony Wykonawcy.
5. Kwota maksymalna jaką Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie części nr 6: OEB 6 – 76.572,00 zł brutto.
6. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla każdej części określają projektowane postanowienia umowy wraz z załącznikami, w tym wykaz budynków administrowanych przez poszczególne Oddziały Eksploatacji Budynków (Załączniki nr 4 i 5 do SWZ).
7. Wymóg zatrudnienia na podstawie umowy o pracę. Zamawiający nie wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę osób uczestniczących w realizacji przedmiotu zamówienia na podstawie stosunku pracy.
8. Przedmiotowe środki dowodowe. Zamawiający nie będzie wzywał do ich złożenia/uzupełnienia.
4.5.3.) Główny kod CPV: 90620000-9 - Usługi odśnieżania
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
90630000-2 - Usługi usuwania oblodzeń
4.5.5.) Wartość części: 70900,00 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 91470,60 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 91470,60 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 91470,60 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: US DESTELLO Wojciech Wójcik
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6311410275
7.3.3) Ulica: Górna 23
7.3.4) Miejscowość: Gliwice
7.3.5) Kod pocztowy: 44-100
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-12-16
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 94554,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2022-04-30Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 94392,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 109684,80 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 94392,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): KRYSŁAW s.c. Mansel S.
Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: KRYSŁAW s.c. Pfeifer K., KRYSŁAW s.c. Grzegrzółka A.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9542626947
7.3.3) Ulica: Zamkowa 65/18
7.3.4) Miejscowość: Katowice
7.3.5) Kod pocztowy: 40-414
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-12-21
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 112471,20 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2022-04-30Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 109684,80 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 121393,62 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 109684,80 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: US DESTELLO Wojciech Wójcik
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6311410275
7.3.3) Ulica: Górna 23
7.3.4) Miejscowość: Gliwice
7.3.5) Kod pocztowy: 44-100
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
"KRYSŁAW" S.C. SŁAWOMIR MANSEL, KRZYSZTOF PFEIFER
jakie przetargi wygrała firma
"KRYSŁAW" S.C. SŁAWOMIR MANSEL, KRZYSZTOF PFEIFER
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-12-21
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 112471,20 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2022-04-30Część 6
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 6)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 80797,93 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 80797,93 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 80797,93 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 6)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ZYGA-DACHY Mariusz Spychalski
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6272288923
7.3.3) Ulica: Świętokrzyska 24/76
7.3.4) Miejscowość: Świętochłowice
7.3.5) Kod pocztowy: 41-608
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 6)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-12-16
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 76572,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2022-04-30SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE
INNE PRZETARGI Z KATOWIC
- zapewnienie sprawności, w tym przeglądy techniczne, konserwacja i serwis techniczny, systemu sygnalizacji pożarowej oraz systemu klap i okien oddymiających
- Świadczenie usług sportowo-rekreacyjnych na podstawie kart abonamentowych dla pracowników RCKiK w Katowicach i osób towarzyszących
- Remont instalacji hydrantowej w Katowickim Centrum Edukacji Zawodowej im. Powstańców Śląskich - Centrum Kształcenia Zawodowego i Ustawicznego w Katowicach
- Najem urządzeń drukujących i kserujących
- Organizacja i przeprowadzenie kursów zawodowych dla uczestników OHP i młodzieży spoza OHP
- Przeprowadzenie kursu z podstaw pneumatyki przemysłowej w ramach projektu pn.: "Atrakcyjne kształcenie zawodowe krokiem do przyszłości"
więcej: przetargi w Katowicach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Całoroczne utrzymanie porządku i czystości terenów Zespołu Zamkowego w Malborku"
- Świadczenie usług sprzątania pomieszczeń Sądu Rejonowego w Giżycku oraz utrzymanie terenów przyległych w latach 2025-2027.
- USŁUGA UTRZYMANIA CZYSTOŚCI W CIĄGACH KOMUNIKACYJNYCH I SANITARIATACH SĄDU APELACYJNEGO W RZESZOWIE ORAZ W RAMACH DZIAŁKI NR 603/6 WRAZ Z PRZYLEGŁYMI CHODNIKAMI
- Świadczenie usług utrzymania zieleni i czystości na terenach będących w zarządzaniu Hevelianum
- Utrzymanie dróg leśnych Nadleśnictwa Nawojowa w roku 2025
- Kompleksowe zimowe utrzymanie dróg powiatowych na terenie powiatu nowotarskiego oraz świadczenie usług sprzętowych związanych z zimowym utrzymaniem dróg powiatowych w sezonach 2006r do 2009r.
więcej: Usługi odśnieżania »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.