Ogłoszenie z dnia 2022-09-06
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00271494/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-07-21
- 2022/BZP 00291458/01 - Modyfikacja z dnia 2022-08-04
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Odtworzenie infrastruktury Oddziału Chorób Wewnętrznych oraz Oddziału Pediatrycznego oraz dostosowanie powierzchni umożliwiające w przypadku kolejnych fal pandemii SARS CoV-2 (...)
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej w Międzychodzie
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000310249
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Szpitalna 10
1.5.2.) Miejscowość: Międzychód
1.5.3.) Kod pocztowy: 64-400
1.5.4.) Województwo: wielkopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL417 - Leszczyński
1.5.7.) Numer telefonu: 957482011
1.5.8.) Numer faksu: 957482711
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zampub@spzoz-miedzychod.com.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.spzoz-miedzychod.com.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
www.spzoz-miedzychod.com.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Odtworzenie infrastruktury Oddziału Chorób Wewnętrznych oraz Oddziału Pediatrycznego oraz dostosowanie powierzchni umożliwiające w przypadku kolejnych fal pandemii SARS CoV-2 (...)2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-bb6205e2-0915-11ed-9a86-f6f4c648a056
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00334951
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-09-06
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00042673/09/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.3 Odtworzenie infrastruktury Oddziału Chorób Wewnętrznych oraz Oddziału Pediatrycznego oraz dostosowanie powierzchni umożliwiające w przypadku kolejnych fal pandemii SARS CoV-2 (...)
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00271494/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: AG/ZP-11/2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest
Odtworzenie infrastruktury Oddziału Chorób Wewnętrznych
oraz Oddziału Pediatrycznego oraz dostosowanie powierzchni w/w oddziałów umożliwiające w przypadku kolejnych fal pandemii SARS CoV-2
lub innych chorób zakaźnych niezwłocznie przekształcenie funkcji oddziałów na potrzeby leczenia zakażonych pacjentów
Wykonanie robót budowlano-instalacyjnych w części kondygnacji nr 1 i 2 „Segmentu B I C” w SPZOZ w Międzychodzie
Etap I – wykonanie zakresu prac kondygnacji nr 2 (Oddział Pediatryczny)
Etap II – wykonanie zakresu prac kondygnacji nr 1 (Oddział Chorób Wewnętrznych)
Rozpoczęcie Etapu II uzależnione jest od zakończenia Etapu I.
Zamawiający w chwili przekazywania placu budowy – będzie prowadził równolegle prace budowlane w części kondygnacji nr 0, gdzie docelowo przeniesione zostaną funkcje pomieszczeń zajmowanych obecnie w części kondygnacji nr 2 (będącej przedmiotem zamówienia) przez Medyczne Laboratorium Diagnostyczne. Pomieszczenia, o których mowa – przekazane będą Wykonawcy nie później niż 30.09.2022r.
POWIERZCHNIE ODDZIAŁÓW
Oddział Pediatryczny 448.56m2
Oddział Chorób Wewnętrznych (Internistyczny) 569.04m2
2. Krótki opis i charakterystyka:
Zakres remontu obejmuje główne roboty budowlane:
W ramach inwestycji planuje się wykonanie następujących robót budowlanych:
- wyburzenie ścian działowych, wykonanie nowych ścian działowych oraz wykonanie otworów w ścianach nośnych w celu uzyskania nowego układy funkcjonalnego pomieszczeń oddziału
- wykonanie okładzin ściennych, podłogowych, montaż nowej stolarki drzwiowej wewnętrznej
- dostosowanie istniejącej instalacji wodno-kanalizacyjnej oraz co do nowego układu pomieszczeń
- wyposażenie oddziału w instalację gazów medycznych (w oparciu o instalację istniejącą)
- wyposażenie oddziału w instalację wentylacji mechanicznej oraz klimatyzacji
- dostosowanie istniejącej instalacji elektrycznej, oświetlenia i teletechnicznej do nowego układu pomieszczeń
- wyposażenie oddziału w instalację Systemy Sygnalizacji Pożaru z wpięciem do instalacji istniejącej
Sposób użytkowania budynku oraz jego części nie ulegnie zmianie.
Układ przestrzenny oraz forma architektoniczna obiektu budowlanego nie ulegają zmianie.
Prace związane z dostosowanie budynku starej części szpitala do wymogów bezpieczeństwa pożarowego – montaż instalacji SSP zostaną wykonane w ramach pozwolenia na budowę nr 295/2020 z dnia 27 sierpnia 2020r na wykonanie robót budowlanych polegających na dostosowaniu starej części szpitala SP ZOZ Międzychód do wymogów bezpieczeństwa przeciwpożarowego na działce 956/2, obr. Międzychód.
Prace budowlane prowadzone będą na czynnym obiekcie. Pomieszczenia, w których realizowane będą prace budowlane są wyłączone z użytkowania, (w pierwszej kolejności pomieszczenia Oddziału Pediatrycznego, po zakończeniu Etapu I – zostaną zwolnione pomieszczenia Oddziału Chorób Wewnętrznych), natomiast Wykonawca zobowiązany jest zapewnić stały dostęp ciągów komunikacyjnych, którym kierowany jest ruch hospitalizowanych pacjentów na łóżkach, a także na wózkach inwalidzkich.
Szczegółowy zakres i obmiar robót przedstawiono w kosztorysie ślepym - stanowiący załącznik do SWZ
Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, którego oferta będzie spełniała wymagania określone w SWZ oraz zostanie uznana za najkorzystniejszą tj. otrzyma największą ilość punktów w oparciu o podane kryteria oceny, a jej wybór zostanie zatwierdzony przez Kierownika/Dyrektora SPZOZ Międzychód.
Szczegółowe określenie zakresu przedmiotu zamówienia oraz jego opis zawarte są w:
przedmiary robót/kosztorysy ślepe
projekt budowlany
3. Wymagania związane z realizacją zamówienia, dotyczące zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez Wykonawcę:
1) Zgodnie z zapisem art. 438 ust. 1 pzp Zamawiający wymaga aby osoby wykonujące czynności objęte przedmiotem zamówienia zatrudnione były na podstawie umowy o pracę w całym okresie realizacji zamówienia. Przedmiotowy wymóg nie dotyczy czynności związanych z nadzorem nad realizowanymi robotami budowlanymi, transportem materiałów oraz osób na teren realizowanych robót budowlanych.
2) Zamawiający, zastrzega sobie prawo do żądania na każdym etapie realizacji wykazu osób, które będą realizować przedmiot umowy oraz żądania dokumentów źródłowych (umowa o pracę itp.) potwierdzających zatrudnienie na podstawie umowy o pracę.
3) Wymóg zatrudnienia na podstawie umowy o pracę, o którym mowa w pkt 1 musi być spełniony przez cały okres realizacji przedmiotu umowy, w przypadku zmiany osób w trakcie obowiązywania umowy
4) Wykonawca zobowiązany jest spełniać przedmiotowe wymagania, przez cały okres obowiązywania umowy, również w przypadku zmiany osób i wyznaczenia zastępstwa.
WIZJA LOKALNA!!!
Wskazane jest, aby Wykonawca przed złożeniem oferty zapoznał się szczegółowo z obiektem oraz pomieszczeniami, w których prowadzone będą prace remontowe.
Wniosek o umożliwienie wizji lokalnej z podaniem proponowanego terminu należy przesłać za pośrednictwem platformy zakupowej: https://platformazakupowa.pl/pn/spzoz-miedzychod
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 6151418,33 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 6151418,33 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 6151418,33 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Zakład Usługowo-Remontowy IDZIASZEK SP. O.O.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7861478534
7.3.3) Ulica: Jarocińska 11 C
7.3.4) Miejscowość: Nowe Miasto nad Wartą
7.3.5) Kod pocztowy: 63-040
7.3.6.) Województwo: wielkopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
ZAKŁAD USŁUGOWO-REMONTOWY IDZIASZEK SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
ZAKŁAD USŁUGOWO-REMONTOWY IDZIASZEK SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-08-22
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 6151418,33 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2022-12-16INNE PRZETARGI Z MIĘDZYCHODU
- DOWÓZ DZIECI I UCZNIÓW DO JEDNOSTEK OŚWIATOWYCH WRAZ Z OPIEKĄ NA TERENIE GMINY MIĘDZYCHÓD.
- "Zapewnienie przejezdności dróg na terenie Nadleśnictwa Międzychód w 2024 r.- etap II"
- ŚWIADCZENIE KOMPLEKSOWEJ USŁUGI POLEGAJĄCEJ NA DOSTAWIE/SPRZEDAŻY ENERGII ELEKTRYCZNEJ WRAZ Z USŁUGĄ DYSTRYBUCJI ENERGII ELEKTRYCZNEJ NA POTRZEBY SPZOZ MIĘDZYCHÓD
- Kompleksowa dostawa energii elektrycznej obejmująca sprzedaż energii elektrycznej i świadczenie usługi dystrybucji energii elektrycznej dla punktów poboru Gminy Międzychód
więcej: przetargi w Międzychodzie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Budowa świetlicy wiejskiej - w ramach zadania pn.: Raj na ziemi / budowa świetlicy w sołectwie Skórzewa w miejscowości Raj"
- Budowa Punktu Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych wraz z niezbędną infrastrukturą w mieście i gminie Działoszyn
- Przebudowa otwartego zbiornika retencyjnego służącego do gromadzenia wód opadowych oraz roztopowych w m. Otrocz"
- "Uporządkowanie gospodarki wodno-ściekowej oraz zastosowanie retencji na terenie Gminy Sulików" w formule "Zaprojektuj i wybuduj"
- "Przebudowa otwartego zbiornika retencyjnego służącego do gromadzenia wód opadowych oraz roztopowych w m. Chrzanów Pierwszy"
- "Przebudowa otwartego zbiornika retencyjnego do gromadzenia wód opadowych oraz roztopowych na dz. ewid. 1722/1, 1723/1, 1748, 351/8 w miejscowości Otrocz"
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.