Ogłoszenie z dnia 2022-09-06
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00233407/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-06-30
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Prace geodezyjne – 5 zadań częściowych
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: KRAJOWY OŚRODEK WSPARCIA ROLNICTWA
1.3.) Oddział zamawiającego: ODDZIAŁ TERENOWY W OPOLU
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 36784953800113
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: 1 Maja 6
1.5.2.) Miejscowość: Opole
1.5.3.) Kod pocztowy: 45-068
1.5.4.) Województwo: opolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL524 - Opolski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia.publiczne.opole@kowr.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.kowr.gov.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://kowr.eb2b.com.pl/1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający
Państwowa osoba prawna
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
Realizacja zadań w zakresie wdrażania i stosowania instrumentów wsparcia rolnictwa, gospodarowanie nieruchomościami Skarbu Państwa
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Prace geodezyjne – 5 zadań częściowych2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-6fad2eba-f78e-11ec-9a86-f6f4c648a056
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00334972
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-09-06
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00034659/04/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.5 Usługi geod. w szczeg. w zakresie: regulacji stanu prawn. sporządzanie dok. geod.- prawnej, aktualizacja danych ewid. sporządzanie operatu pomiarowego, podziały nier. wznowienie punktów granicznych,
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00233407/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: OP.WOP.ZP.6.2022.U
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 61431,96 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1) Zadanie częściowe nr 1Podział geodezyjny działki nr 6 obręb Siemysłów, gmina Domaszowice, powiat namysłowski, woj. opolskie, KW OP1U/00078581/3, w trybie rolnym zgodnie z załącznikiem graficznym stanowiącym załącznik nr 7 do SWZ.
Zakres prac:
• wznowienie punktów granicznych wraz z ewentualnym przeprowadzeniem procedury rozgraniczeniowej działki wymienionej powyżej.
Po zakończeniu prac Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć Zamawiającemu:
a) kopię operatu geodezyjnego w formie elektronicznej,
b) pozytywny protokół weryfikacji wyników zgłoszonej pracy geodezyjnej, dotyczącej podziału nieruchomości objętej umową.
Opracowana w rezultacie wykonania zamówienia dokumentacja geodezyjno-prawna winna być kompletna z punktu widzenia celu jakiemu ma służyć, tj. do przeprowadzenia geodezyjnego podziału nieruchomości.
4.5.3.) Główny kod CPV: 71250000-5 - Usługi architektoniczne, inżynieryjne i pomiarowe
4.5.5.) Wartość części: 11120,59 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
2) Zadanie częściowe nr 2Podział geodezyjny działek nr 482/1 i 482/2 obręb Stary Paczków, gmina Paczków, powiat nyski, woj. opolskie, KW OP1N/00075680/0; działki 78/13 obręb Unikowice, gmina Paczków, KW OP1N/00081603/2; działki 1157/4 obręb Paczków, gmina Paczków, KW OP1N/00063553/4,
w trybie ustawy o gospodarce nieruchomościami zgodnie z postanowieniem Burmistrza Paczkowa GKI.6724.34.2021 z dnia 06.12.2021 r. - stanowiącym załącznik nr 8 do SWZ.
W tym wznowienie punktów granicznych wraz z ewentualnym przeprowadzeniem procedury rozgraniczeniowej działek wymienionych powyżej.
Realizacja przedmiotu zamówienia podzielona jest na dwa etapy:
a) ETAP I:
Po zakończeniu realizacji przedmiotu zamówienia, składającego się na Etap I, Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć Zamawiającemu:
• oryginały niezbędnych dokumentów do celów prawnych w celu uzyskania decyzji zatwierdzającej podział nieruchomości (protokół z przyjęcia granic nieruchomości, mapę z projektem podziału, wykaz zmian gruntowych, wykaz synchronizacyjny jeżeli oznaczenie działek gruntu w katastrze nieruchomości jest inne niż w księdze wieczystej),
• kopię operatu geodezyjnego w formie elektronicznej.
Opracowana w rezultacie wykonania zamówienia dokumentacja geodezyjno-prawna winna być kompletna z punktu widzenia celu jakiemu ma służyć tj. do przeprowadzenia geodezyjnego podziału nieruchomości (dokumentacja ma umożliwić wydanie decyzji o zatwierdzeniu podziału nieruchomości).
b) ETAP II:
Uzyskanie ostatecznej decyzji zatwierdzającej podział nieruchomości przez Zamawiającego.
4.5.3.) Główny kod CPV: 71250000-5 - Usługi architektoniczne, inżynieryjne i pomiarowe
4.5.5.) Wartość części: 19480,08 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
3) Zadanie częściowe nr 3Podział geodezyjny działki nr 548/1 obręb Puszyna, gmina Korfantów, powiat nyski, woj. opolskie, KW OP1N/00060708/5, w trybie ustawy o gospodarce nieruchomościami zgodnie
z postanowieniem Burmistrza Korfantowa IKI.II.6724.1.20.2021.PK z dnia 29.10.2021 r. - stanowiącym załącznik nr 9 do SWZ.
W tym wznowienie punktów granicznych wraz z ewentualnym przeprowadzeniem procedury rozgraniczeniowej działki wymienionej powyżej.
Realizacja przedmiotu zamówienia podzielona jest na dwa etapy:
a) ETAP I:
Po zakończeniu realizacji przedmiotu zamówienia, składającego się na Etap I, Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć Zamawiającemu:
• oryginały niezbędnych dokumentów do celów prawnych w celu uzyskania decyzji zatwierdzającej podział nieruchomości (protokół z przyjęcia granic nieruchomości, mapę z projektem podziału, wykaz zmian gruntowych, wykaz synchronizacyjny jeżeli oznaczenie działek gruntu w katastrze nieruchomości jest inne niż w księdze wieczystej),
• kopię operatu geodezyjnego w formie elektronicznej.
Opracowana w rezultacie wykonania zamówienia dokumentacja geodezyjno-prawna winna być kompletna z punktu widzenia celu jakiemu ma służyć tj. do przeprowadzenia geodezyjnego podziału nieruchomości (dokumentacja ma umożliwić wydanie decyzji o zatwierdzeniu podziału nieruchomości).
b) ETAP II:
Uzyskanie ostatecznej decyzji zatwierdzającej podział nieruchomości przez Zamawiającego.
4.5.3.) Główny kod CPV: 71250000-5 - Usługi architektoniczne, inżynieryjne i pomiarowe
4.5.5.) Wartość części: 6411,58 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
4) Zadanie częściowe nr 4Podział geodezyjny działki nr 363/3 obręb Sarny Małe, gmina Lewin Brzeski, powiat brzeski, woj. opolskie, KW OP1B/00044574/6, w trybie ustawy o gospodarce nieruchomościami zgodnie z postanowieniem Burmistrza Lewina Brzeskiego BI.II.6730.3.2022 z dnia 21.02.2022 r. - stanowiącym załącznik nr 10 do SWZ.
W tym wznowienie punktów granicznych wraz z ewentualnym przeprowadzeniem procedury rozgraniczeniowej działki wymienionej powyżej.
Realizacja przedmiotu zamówienia podzielona jest na dwa etapy:
a) ETAP I:
Po zakończeniu realizacji przedmiotu zamówienia, składającego się na Etap I, Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć Zamawiającemu:
• oryginały niezbędnych dokumentów do celów prawnych w celu uzyskania decyzji zatwierdzającej podział nieruchomości (protokół z przyjęcia granic nieruchomości, mapę z projektem podziału, wykaz zmian gruntowych, wykaz synchronizacyjny jeżeli oznaczenie działek gruntu w katastrze nieruchomości jest inne niż w księdze wieczystej),
• kopię operatu geodezyjnego w formie elektronicznej.
Opracowana w rezultacie wykonania zamówienia dokumentacja geodezyjno-prawna winna być kompletna z punktu widzenia celu jakiemu ma służyć tj. do przeprowadzenia geodezyjnego podziału nieruchomości (dokumentacja ma umożliwić wydanie decyzji o zatwierdzeniu podziału nieruchomości).
b) ETAP II:
Uzyskanie ostatecznej decyzji zatwierdzającej podział nieruchomości przez Zamawiającego.
4.5.3.) Główny kod CPV: 71250000-5 - Usługi architektoniczne, inżynieryjne i pomiarowe
4.5.5.) Wartość części: 11788,62 PLN
Część 5
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
5) Zadanie częściowe nr 5Podział geodezyjny działki nr 675/3 obręb Krępna, gmina Zdzieszowice, powiat krapkowicki, woj. opolskie, KW OP1K/00033521/9, w trybie ustawy o gospodarce nieruchomościami zgodnie z postanowieniem Burmistrza Zdzieszowic GK.6724.42.2021.AZ z dnia 29.10.2021 r. - stanowiącym załącznik nr 11 do SWZ.
W tym wznowienie punktów granicznych wraz z ewentualnym przeprowadzeniem procedury rozgraniczeniowej działki wymienionej powyżej.
Realizacja przedmiotu zamówienia podzielona jest na dwa etapy:
a) ETAP I:
Po zakończeniu realizacji przedmiotu zamówienia, składającego się na Etap I, Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć Zamawiającemu:
• oryginały niezbędnych dokumentów do celów prawnych w celu uzyskania decyzji zatwierdzającej podział nieruchomości (protokół z przyjęcia granic nieruchomości, mapę z projektem podziału, wykaz zmian gruntowych, wykaz synchronizacyjny jeżeli oznaczenie działek gruntu w katastrze nieruchomości jest inne niż w księdze wieczystej),
• kopię operatu geodezyjnego w formie elektronicznej.
Opracowana w rezultacie wykonania zamówienia dokumentacja geodezyjno-prawna winna być kompletna z punktu widzenia celu jakiemu ma służyć tj. do przeprowadzenia geodezyjnego podziału nieruchomości (dokumentacja ma umożliwić wydanie decyzji o zatwierdzeniu podziału nieruchomości).
b) ETAP II:
Uzyskanie ostatecznej decyzji zatwierdzającej podział nieruchomości przez Zamawiającego.
4.5.3.) Główny kod CPV: 71250000-5 - Usługi architektoniczne, inżynieryjne i pomiarowe
4.5.5.) Wartość części: 12631,09 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 6
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 6
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 3
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 8100 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 12484,50 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 8100 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Geo-WA Usługi Geodezyjne Wojciech Antoszczyszyn
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8871784380
7.3.3) Ulica: Jabłeczna
7.3.4) Miejscowość: Wrocław
7.3.5) Kod pocztowy: 50-539
7.3.6.) Województwo: dolnośląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
Geo-WA Usługi Geodezyjne Wojciech Antoszczyszyn
jakie przetargi wygrała firma
Geo-WA Usługi Geodezyjne Wojciech Antoszczyszyn
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-08-08
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 8100 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 90 dni
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 6
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 6
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 14022 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 22693,50 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 14022 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Jarosław Rudziński Geojar
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6422041214
7.3.3) Ulica: Dąbrówki
7.3.4) Miejscowość: Rybnik
7.3.5) Kod pocztowy: 44-210
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-08-08
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 14022 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 70 dni
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 6
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 6
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 3
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 4169 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 12546 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 4169 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Jarosław Rudziński Geojar
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6422041214
7.3.3) Ulica: Dąbrówki
7.3.4) Miejscowość: Rybnik
7.3.5) Kod pocztowy: 44-210
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-08-08
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 4169 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 70 dni
Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 6
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 6
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 4920 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 32000 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 10200 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 3dGeoScan Mateusz Baran
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7542689987
7.3.3) Ulica: Karola Miarki
7.3.4) Miejscowość: Opole
7.3.5) Kod pocztowy: 45-367
7.3.6.) Województwo: opolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-08-08
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 10200 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 70 dni
Część 5
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 7
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 7
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 8610 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 23000 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 8610 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 5)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Studio Geodezji GeoPasja Bożena Pydynowska
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7561141776
7.3.3) Ulica: Kilińskiego
7.3.4) Miejscowość: Krapkowice
7.3.5) Kod pocztowy: 47-303
7.3.6.) Województwo: opolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
Bożena Pydynowska STUDIO GEODEZJI GeoPasja
jakie przetargi wygrała firma
Bożena Pydynowska STUDIO GEODEZJI GeoPasja
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 5)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-08-08
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 8610 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 70 dni
INNE PRZETARGI Z OPOLA
- TP.D.AS.70.24 Zakup wraz z dostawą produktów leczniczych
- Dostawy pieczywa i bułki tartej
- Świadczenie usługi w zakresie ochrony budynków i urządzeń dot. nieruchomości położonej w miejscowości Opole, obręb Zakrzów, woj. opolskie, przy ul. Michała Korneckiego 140, z możliwością wznowienia.
- Zakup i dostawa osprzętu do zabiegów krioablacji guzów nerek przy wykorzystaniu ciekłego azotu wraz z użyczeniem konsoli na bieżące potrzeby Oddziału Urologii USK W Opolu.
- Naprawa aparatu RTG Optima XR 240 firmy GE - wymiana detektora 10 cmx12cm.
- Świadczenie usług sprzątania na potrzeby Opolskiego Urzędu Wojewódzkiego w Opolu.
więcej: przetargi w Opolu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dokumentacja projektowo-kosztorysowa na modernizację systemów ogrzewania w budynkach przy ul. Lubicka 34, Lubicka 36, Lubicka 38 oficyna, Lubicka 45 oraz Chłopickiego 2 w Toruniu
- Dokumentacja projektowo-kosztorysowa na modernizację systemów ogrzewania w budynkach przy ul. Antczaka 43, Antczaka 45, Klonowica 19/Bydgoska 60, Klonowica 27 oraz Piaskowa 9 w Toruniu.
- Dokumentacja projektowo-kosztorysowa na modernizację systemów ogrzewania w budynkach przy ul. Batorego 26, Grudziądzka 72, Sobieskiego 52, Sobieskiego 52 oficyna, Olbrachta 7 w Toruniu.
- Wykonanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej budowy ulicy Olchowej w Ostrowie Wielkopolskim
- 2- Opracowanie dokumentacji technicznej wyposażenia bud. mieszkalnych w inst. gazową wraz z inst. w częściach wspólnych, wewn. instalacją w lok. na potrzeby CO, CW oraz innych dla 4 nieruchomości
- Przebudowa, rozbudowa, nadbudowa, zmiana sposobu użytkowania i termomodernizacja budynku dawnego gimnazjum wraz z łącznikiem i zagospodarowaniem terenu w formule zaprojektuj i wybuduj
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.