eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WarszawaSukcesywne dostawy artykułów ogólnospożywczych dla placówek oświatowych prowadzących zbiorowe żywienie dzieci w Dzielnicy Ursynów m.st. Warszawy, rejon Północ II procedura.



Ogłoszenie z dnia 2023-08-01


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Sukcesywne dostawy artykułów ogólnospożywczych dla placówek oświatowych prowadzących zbiorowe żywienie dzieci w Dzielnicy Ursynów m.st. Warszawy, rejon Północ II procedura.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Dzielnicowe Biuro Finansów Oświaty Ursynów m.st. Warszawy

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 011136395

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Al. Komisji Edukacji Narodowej 61

1.5.2.) Miejscowość: Warszawa

1.5.3.) Kod pocztowy: 02-777

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa

1.5.7.) Numer telefonu: 22 277 51 00

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: dbfounw@eduwarszawa.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.dbfo.ursynow.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://dbfo-ursynow.ezamawiajacy.pl/

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Sukcesywne dostawy artykułów ogólnospożywczych dla placówek oświatowych prowadzących zbiorowe żywienie dzieci w Dzielnicy Ursynów m.st. Warszawy, rejon Północ II procedura.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-98504f9e-14da-11ee-a60c-9ec5599dddc1

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00334984

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-08-01

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00094813/03/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.2 Sukcesywne dostawy artykułów ogólnospożywczych z uwzględnieniem diet pokarmowych dla DBFO Ursynów oraz dla szkół i placówek oświatowych - Ursynów Północ

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00278126

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: DBFO/DAZ/363/2023/W

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 9880266,72 PLN

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 342998,00 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy artykułów spożywczych ogólnego przeznaczenia żywieniowego (z uwzględnieniem diet pokarmowych) dla placówek oświatowych prowadzących zbiorowe żywienie dzieci w Dzielnicy Ursynów m.st. Warszawy w rejonie „Ursynów Północ”, odpowiadających jakościowo szczegółowym normom handlowym
(branżowym) i ogólnej normie handlowej określonych w obowiązujących przepisach prawa.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w Formularzu cenowym stanowiącym załącznik nr 1 do SWZ.
3. Zamawiający wymaga, aby realizacja przedmiotu zamówienia następowała:
1) z miejsca składowania/magazynowania asortymentu składającego się na przedmiot zamówienia posiadającego aktualną
decyzję wydaną przez właściwy organ Państwowej Inspekcji Sanitarnej dotyczącą zatwierdzenia zakładu (magazynu)
podlegającego urzędowej kontroli organów Państwowej Inspekcji Sanitarnej, w zakresie produkcji (jeśli Wykonawca jest
producentem) składowania, konfekcjonowania i obrotu artykułami rolno-spożywczymi lub w zakresie składowania,
konfekcjonowania i obrotu artykułami rolno-spożywczymi (jeśli Wykonawca nie jest producentem);
2) przy użyciu co najmniej: 2 (dwóch) środków transportu – spełniających wymogi sanitarne, zgodnie z ustawą z dnia 25
sierpnia 2006 r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia (t.j. Dz. U. z 2020 r., poz. 2021 ze zm.), udokumentowane
aktualnymi decyzjami lub zaświadczeniami lub opiniami wydanymi przez właściwy organ Państwowej Inspekcji Sanitarnej
dotyczące spełnienia przez środki transportu wymagań koniecznych do zapewnienia higieny w obrocie artykułami
żywnościowymi w zakresie przystosowania do przewozu żywności (Zamawiający wymaga aby dokumenty potwierdzające
dostawę przedmiotu zamówienia do placówek posiadały w swojej treści informację o numerze rejestracyjnym środka
transportu, którym zostały dostarczone.
4. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca udzielił gwarancji jakości na dostarczony przedmiot zamówienia. Poprzez
„gwarancję jakości” uznaje się, że termin przydatności do spożycia artykułów dostarczonych do szkół oraz placówek
oświatowych będzie wynosić maksymalnie:
1) dla artykułów krótkoterminowych (drożdży) - 14 dni od daty każdej dostawy;
2) dla artykułów długoterminowych z grupy przyprawy, cukier, sól - 12 miesięcy od daty każdej dostawy;
3) dla artykułów długoterminowych z grupy owoce suszone i nasiona, herbata i zioła, kawa, kasza i płatki zbożowe,
makaron, produkty w puszkach, słoikach i PET, galaretka, budyń, kisiel - 6 miesięcy od daty każdej dostawy;
4) dla artykułów długoterminowych (pozostałe pozycje w Formularzu) - 2 miesiące od daty każdej dostawy.
5. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca dostarczający zamówione produkty pomagał przy jego rozładunku w miejscu
wskazanym przez Zamawiającego oraz był obecny podczas sprawdzania zgodności produktów z zamówieniem
6. Do każdej z placówek oświatowych dostawy będą realizowane maksymalnie 3 dostawy od poniedziałku do piątku.
7. Oferowane produkty muszą spełniać wymagania wymienione w obowiązujących przepisach prawa dotyczącego produkcji
i obrotu żywności. Każdy produkt musi być wyprodukowany i wprowadzony do obrotu zgodnie z wymogami systemu
HACCP.
8. Produkty spożywcze dostarczane do szkół i placówek oświatowych prowadzących zbiorowe żywienie dzieci w Dzielnicy
Ursynów m.st. Warszawy będą spełniać wymagania Rozporządzenia Ministra Zdrowia z dnia 26 lipca 2016 r. w sprawie grup
środków spożywczych przeznaczonych do sprzedaży dzieciom i młodzieży w jednostkach systemu oświaty oraz wymagań,
jakie muszą spełniać środki spożywcze stosowane w ramach żywienia zbiorowego dzieci i młodzieży w tych jednostkach
(Dz.U z 2016 r., poz. 1154)

4.5.3.) Główny kod CPV: 15800000-6 - Różne produkty spożywcze

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

15881000-7 - Przetwory spożywcze homogenizowane

15890000-3 - Różne produkty spożywcze i produkty suszone

15893100-5 - Mieszanki spożywcze

15894000-1 - Przetworzone produkty spożywcze

15400000-2 - Oleje i tłuszcze zwierzęce lub roślinne

15411110-6 - Oliwa z oliwek

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 218847,30 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 223773,76 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 223773,76 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ALMAX-DYSTRYBUCJA Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7132695379

7.3.3) Ulica: Panieńszczyzna N/N

7.3.4) Miejscowość: Jastków

7.3.5) Kod pocztowy: 21-002

7.3.6.) Województwo: lubelskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-07-19

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 356288,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2023-12-31

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.