eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi SerockŚwiadczenie usług w zakresie wykonywania transportu zbiorowego osób.



Ogłoszenie z dnia 2024-05-22


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Świadczenie usług w zakresie wykonywania transportu zbiorowego osób.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Serockie Inwestycje Samorządowe Sp. z o.o.

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 384815960

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Pułtuska 47

1.5.2.) Miejscowość: Serock

1.5.3.) Kod pocztowy: 05-140

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL912 - Warszawski wschodni

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: inwestycje@sis.serock.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://sis.serock.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://serock.ezamawiajacy.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Świadczenie usług w zakresie wykonywania transportu zbiorowego osób.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-1fbac3e1-f1a7-11ee-b016-82aaee56c84c

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00334991

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-05-22

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00236157/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.1 Świadczenie usług w zakresie wykonywania transportu zbiorowego osób

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00269346

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: SIS.271.45.2024.MW

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 222394,50 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1) Przedmiotem zamówienia jest usługa przewozu osób na wydarzenia sportowe oraz inne wydarzenia, w których udział będą brali uczniowie szkół podstawowych prowadzonych przez Miasto i Gminę Serock, zawodnicy Klubu Sportowego Sokół Serock, trenerzy, nauczyciele oraz inne osoby wskazane przez Zamawiającego.
2) Szczegółowy przedmiot zamówienia obejmuje przewóz osób na:
- rozgrywki ligowe, mecze towarzyskie (sparingi), turnieje, eventy sportowe realizowane przez drużyny piłkarskie Akademii Piłkarskiej KS Sokół Serock;
- rozgrywki ligowe, mecze towarzyskie (sparingi) realizowane przez I i II drużynę seniorską piłki nożnej KS Sokół Serock;
- rozgrywki ligowe, turnieje, eventy sportowe realizowane przez zawodników sekcji tenisa stołowego KS Sokół Serock;
- międzyszkolne zawody sportowe w ramach Miejskich Igrzysk Młodzieży Szkolnej (wyjazdy do 40km) realizowane przez uczniów szkół podstawowych prowadzonych przez Miasto i Gminę Serock, rywalizacja na różnych szczeblach – ilość kilometrów uzależniona jest od osiągniętych wyników – w przypadku zakwalifikowania się danej szkoły do rozgrywek szczebla wojewódzkiego Zamawiający będzie wymagał realizacji przewozu na dalszą odległość niż wskazana;
- inne wyjazdy organizowane przez SIS Sp. z o.o. lub organ założycielski realizowane wg potrzeb np. wyjazdy na obozy sportowe lub inne eventy sportowe.
3) Zamawiający wymaga aby usługa realizowana była środkami transportu dostosowanymi do ilości uczestników danego wydarzenia sportowego.
4) Szacowana wielkość zamówienia w czasie trwania umowy – 29 770 km.
5) Zamawiający szacuje, że w ramach realizacji usługi transportowej nastąpi potrzeba postoju pojazdów w ilości 1150 godzin.
6) Zamawiający gwarantuje realizację umowy na poziomie nie mniejszym niż 40% wartości umowy.
7) Pozostałe warunki realizacji zamówienia zawarte są w rozdziale II pkt 1 SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 60170000-0 - Wynajem pojazdów przeznaczonych do transportu osób wraz z kierowcą

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

60172000-4 - Wynajem autobusów i autokarów wraz z kierowcą

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 247762,80 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 247762,80 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 247762,80 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Obraziński Transport Group Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5311710166

7.3.3) Ulica: Ul. Por. Ryszarda Gubały 6/17

7.3.4) Miejscowość: Wieliszew

7.3.5) Kod pocztowy: 05-135

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-04-30

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 247762,80 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2025-04-30

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.