Ogłoszenie z dnia 2024-05-22
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00235855/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-03-07
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa materiałów budowlanych do wyznaczonych miejsc na terenie Gminy Walim.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA WALIM
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 890718290
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Boczna 9
1.5.2.) Miejscowość: Walim
1.5.3.) Kod pocztowy: 58-320
1.5.4.) Województwo: dolnośląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL517 - Wałbrzyski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: urzad@walim.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.walim.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-e2e8b19d-dbb8-11ee-9fce-3adbe5eb3a3d1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa materiałów budowlanych do wyznaczonych miejsc na terenie Gminy Walim.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-e2e8b19d-dbb8-11ee-9fce-3adbe5eb3a3d
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00335021
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-05-22
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00050028/05/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.1 Dostawa materiałów budowlanych do wyznaczonych miejsc na terenie Gminy Walim II
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00235855
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: KZ.271.1.4.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 558500 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
2. Postępowanie obejmuje trzy rodzaje (3 części) dostaw:a. Część 1 - kostka, cement, itp. (wyszczególnione w załączniku nr 4A do SWZ)
4.5.3.) Główny kod CPV: 44111000-1 - Materiały budowlane
4.5.5.) Wartość części: 220500 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
2. Postępowanie obejmuje dostawę :Część 2 -kruszywa (wyszczególnione w załączniku nr 4B do SWZ)
4.5.3.) Główny kod CPV: 44111000-1 - Materiały budowlane
4.5.5.) Wartość części: 114000 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
2. Postępowanie obejmuje dostawę:Część 3 - pozostałe materiały budowlane (wyszczególnione w załączniku nr 4C do SWZ)
4.5.3.) Główny kod CPV: 44111000-1 - Materiały budowlane
4.5.5.) Wartość części: 224000 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 265581,60 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 265581,60 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 265581,60 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PRZEDSIĘBIORSTWO WIELOBRANŻOWE „TOMALIK
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 890227177
7.3.3) Ulica: KŁODZKA 25B
7.3.4) Miejscowość: JEDLINA-ZDRÓJ
7.3.5) Kod pocztowy: 58-330
7.3.6.) Województwo: dolnośląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
Wiesław Tomalik PRZEDSIEBIORSTWO WIELOBRANŻOWE "TOMALIK"
jakie przetargi wygrała firma
Wiesław Tomalik PRZEDSIEBIORSTWO WIELOBRANŻOWE "TOMALIK"
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-04-18
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 265581,60 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W postępowaniu spośród złożonych ofert, została złożona oferta z najkorzystniejszą ceną – w wysokości 177.181,50 zł brutto, a Zamawiający nie może zwiększyć kwoty na sfinansowanie zamówienia do ww. kwoty.
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 7 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W dniu 11.04.2024 r. na platformę e-Zamówienia płynęło pismo od wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza z prośba o obrzucenie oferty na zadanie pn.: „Dostawa materiałów budowlanych do wyznaczonych miejsc na terenie Gminy Walim w związku z wykrytymi błędami w formularzu cenowym Załącznik Nr 4C do SWZ część III – pozostałe materiały budowlane. Oferta ww. wykonawcy była jedyną ważną ofertą w prowadzonym postępowaniu dla części III dlatego zasadnym jest unieważnienie postępowania w tej części.
INNE PRZETARGI WALIM
więcej: przetargi WALIM »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa materiałów i urządzeń budowlanych, elektrycznych i sanitarnych na potrzeby Gdańskich Nieruchomości SZB w roku 2025.
- Zakup i dostawa materiałów budowlanych w ramach inwestycji pn.: Przebudowa i rozbudowa budynku OSP Jełowa - II postępowanie
- spoiwo mineralno cementowe.
więcej: Materiały budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.