Ogłoszenie z dnia 2024-05-22
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00315725/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-05-08
- 2024/BZP 00315730/01 - Modyfikacja z dnia 2024-05-08
- 2024/BZP 00315731/01 - Modyfikacja z dnia 2024-05-08
- 2024/BZP 00393235/01 - Wynik z dnia 2024-07-02
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia
Rozbudowa infrastruktury wodno-kanalizacyjnej w Gminie Polanica-Zdrój
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Nazwa zamawiającego: GMINA POLANICA-ZDRÓJ
1.3.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 890717941
1.4.) Adres zamawiającego:
1.4.1.) Ulica: ul. Jarosława Dąbrowskiego 3
1.4.2.) Miejscowość: Polanica-Zdrój
1.4.3.) Kod pocztowy: 57-320
1.4.4.) Województwo: dolnośląskie
1.4.5.) Kraj: Polska
1.4.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL517 - Wałbrzyski
1.4.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@kancelariadskp.pl
1.4.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.polanica.pl
1.5.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.6.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00335134
2.2.) Data ogłoszenia: 2024-05-22
SEKCJA III ZMIANA OGŁOSZENIA
3.2.) Numer zmienianego ogłoszenia w BZP: 2024/BZP 00315725
3.3.) Identyfikator ostatniej wersji zmienianego ogłoszenia: 01
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
7.4. Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunków ich wprowadzenia Przed zmianą:
1. Zamawiający dopuszcza możliwość zmian postanowień zawartej Umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy:
1) w przypadku stwierdzenia przez Zamawiającego z przyczyn technicznych o obiektywnym charakterze braku konieczności wykonania części robót budowlanych stanowiących Przedmiot zamówienia – w takim przypadku zmiana dotyczyć będzie zmniejszenia zakresu Przedmiotu zamówienia oraz obniżenia wysokości należnego Wykonawcy wynagrodzenia, o wartość tej części Przedmiotu zamówienia ustaloną na podstawie kosztorysu ofertowego; Wykonawcy z tego tytułu nie przysługują żadne roszczenia; w tym prawo do odszkodowania - zmiana następuje poprzez jednostronne oświadczenie woli Zamawiającego złożone wykonawcy w formie pisemnej.
2) w zakresie dotyczącym zmiany sposobu spełnienia świadczenia w przypadku stwierdzenia konieczności:
a) zmiany materiałów budowlanych, sprzętu, urządzeń oraz technologii wykonania robót w sytuacji gdy wykorzystanie materiałów budowlanych, sprzętu, urządzeń wskazanych w dokumentacji projektowej lub specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót stanie się niemożliwe, bądź w przypadku pojawienia się na rynku materiałów, sprzętu, urządzeń lub technologii nowszej generacji pozwalających na zmniejszenie kosztów eksploatacji wykonanego przedmiotu zamówienia,
b) zrealizowania Przedmiotu zamówienia przy zastosowaniu innych rozwiązań technicznych/technologicznych niż wskazane w dokumentacji projektowej lub specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót, w sytuacji, gdyby zastosowanie przewidzianych rozwiązań groziło niewykonaniem lub wadliwym wykonaniem Przedmiotu zamówienia lub w przypadkach będących następstwem usunięcia wad lub konieczności wprowadzenia zmian w dokumentacji projektowej,
3) w zakresie dotyczącym zmiany osoby pełniącej obowiązki Kierownika Budowy - w takim przypadku Wykonawca jest obowiązany wykazać Zamawiającemu, iż proponowana osoba spełnia wymagania w stopniu nie mniejszym niż wymagania stawiane odpowiednio kierownikowi budowy w trakcie postępowania o udzielenie zamówienia w wyniku którego została zawarta niniejsza umowa,
4) w zakresie dotyczącym zmiany terminu wykonania Przedmiotu zamówienia, przy czym zmiana spowodowana może być okolicznościami leżącymi wyłącznie po stronie Zamawiającego lub okolicznościami niezależnymi zarówno od Zamawiającego jak i od Wykonawcy skutkującymi koniecznością przedłużenia terminu wykonania w przypadku:
a) wstrzymania realizacji Umowy z przyczyn zależnych od Zamawiającego,
b) konieczności usunięcia wady lub wprowadzenia zmiany w dokumentacji projektowej, jeżeli konieczność usunięcia wady lub wprowadzenia zmiany w dokumentacji projektowej ma wpływ na termin wykonania,
c) opóźnienia w dokonaniu odbioru z przyczyn leżących po stronie Zamawiającego,
d) nadzwyczajnych warunków atmosferycznych uniemożliwiających wykonywanie Robót budowlanych lub przeprowadzenie prób i sprawdzeń (np. bardzo silny wiatr, mróz, ulewy z podtopieniami),
e) z powodu siły wyższej zdefiniowanej w § 21 ust. 8, której wystąpienie zostało potwierdzone wpisem do Dziennika Budowy przez Inspektora nadzoru inwestorskiego i zostało zaakceptowane przez Zamawiającego,
f) odmiennych od przyjętych w dokumentacji projektowej warunków geologicznych, terenowych, archeologicznych, wodnych itp., w szczególności: istnienie podziemnych urządzeń, instalacji lub obiektów infrastrukturalnych; wykopaliska archeologiczne, jeżeli mają te okoliczności wpływ na termin wykonania Umowy,
g) wstrzymanie budowy przez właściwy organ z przyczyn nie zawinionych przez Wykonawcę np. odkrycie niewypałów i niewybuchów, zagrożenie wybuchem;
h) będącym następstwem opóźnienia w działaniach organów administracji, z przyczyn nie zawinionych przez Wykonawcę w szczególności: przekroczenie zakreślonych przez prawo terminów wydania przez organy administracji map, uzgodnień, opinii, decyzji, zezwoleń, itp.;
Po zmianie:
1. Zamawiający dopuszcza możliwość zmian postanowień zawartej Umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy:
1) w przypadku stwierdzenia przez Zamawiającego z przyczyn technicznych o obiektywnym charakterze braku konieczności wykonania części robót budowlanych stanowiących Przedmiot zamówienia – w takim przypadku zmiana dotyczyć będzie zmniejszenia zakresu Przedmiotu zamówienia oraz obniżenia wysokości należnego Wykonawcy wynagrodzenia, o wartość tej części Przedmiotu zamówienia ustaloną na podstawie kosztorysu ofertowego; Wykonawcy z tego tytułu nie przysługują żadne roszczenia; w tym prawo do odszkodowania - zmiana następuje poprzez jednostronne oświadczenie woli Zamawiającego złożone wykonawcy w formie pisemnej.
2) w zakresie dotyczącym zmiany sposobu spełnienia świadczenia w przypadku stwierdzenia konieczności:
a) zmiany materiałów budowlanych, sprzętu, urządzeń oraz technologii wykonania robót w sytuacji gdy wykorzystanie materiałów budowlanych, sprzętu, urządzeń wskazanych w dokumentacji projektowej lub specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót stanie się niemożliwe, bądź w przypadku pojawienia się na rynku materiałów, sprzętu, urządzeń lub technologii nowszej generacji pozwalających na zmniejszenie kosztów eksploatacji wykonanego przedmiotu zamówienia,
b) zrealizowania Przedmiotu zamówienia przy zastosowaniu innych rozwiązań technicznych/technologicznych niż wskazane w dokumentacji projektowej lub specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót, w sytuacji, gdyby zastosowanie przewidzianych rozwiązań groziło niewykonaniem lub wadliwym wykonaniem Przedmiotu zamówienia lub w przypadkach będących następstwem usunięcia wad lub konieczności wprowadzenia zmian w dokumentacji projektowej,
3) w zakresie dotyczącym zmiany osoby pełniącej obowiązki Kierownika Budowy - w takim przypadku Wykonawca jest obowiązany wykazać Zamawiającemu, iż proponowana osoba spełnia wymagania w stopniu nie mniejszym niż wymagania stawiane odpowiednio kierownikowi budowy w trakcie postępowania o udzielenie zamówienia w wyniku którego została zawarta niniejsza umowa,
4) w zakresie dotyczącym zmiany terminu wykonania Przedmiotu zamówienia, przy czym zmiana spowodowana może być okolicznościami leżącymi wyłącznie po stronie Zamawiającego lub okolicznościami niezależnymi zarówno od Zamawiającego jak i od Wykonawcy skutkującymi koniecznością przedłużenia terminu wykonania w przypadku:
a) wstrzymania realizacji Umowy z przyczyn zależnych od Zamawiającego,
b) konieczności wprowadzenia zmiany w dokumentacji projektowej, jeżeli konieczność wprowadzenia zmiany w dokumentacji projektowej ma wpływ na termin wykonania,
c) opóźnienia w dokonaniu odbioru z przyczyn leżących po stronie Zamawiającego,
d) nadzwyczajnych warunków atmosferycznych uniemożliwiających wykonywanie Robót budowlanych lub przeprowadzenie prób i sprawdzeń (np. bardzo silny wiatr, mróz, ulewy z podtopieniami),
e) z powodu siły wyższej zdefiniowanej w § 21 ust. 8, której wystąpienie zostało potwierdzone wpisem do Dziennika Budowy przez Inspektora nadzoru inwestorskiego i zostało zaakceptowane przez Zamawiającego,
f) odmiennych od przyjętych w dokumentacji projektowej warunków archeologicznych, wodnych itp., w szczególności wykopaliska archeologiczne, jeżeli mają te okoliczności wpływ na termin wykonania Umowy,
g) wstrzymanie budowy przez właściwy organ z przyczyn nie zawinionych przez Wykonawcę np. odkrycie niewypałów i niewybuchów, zagrożenie wybuchem;
h) będącym następstwem opóźnienia w działaniach organów administracji, z przyczyn nie zawinionych przez Wykonawcę w szczególności: przekroczenie zakreślonych przez prawo terminów wydania przez organy administracji map, uzgodnień, opinii, decyzji, zezwoleń, itp.;
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA VIII - PROCEDURA3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.1. Termin składania ofert Przed zmianą:
2024-05-27 12:00
Po zmianie:
2024-05-28 12:00
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.3. Termin otwarcia ofert Przed zmianą:
2024-05-27 13:00
Po zmianie:
2024-05-28 13:00
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.4. Termin związania ofertą Przed zmianą:
2024-06-25
Po zmianie:
2024-06-26
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Budowa Centrum Przesiadkowego w Pankach"
- Projekt budowy budynków mieszkalnych wielorodzinnych przy ul. Słowackiego, Matejki i Żeromskiego w Raciborzu
- Przebudowa ul. Bałtyckiej wraz z budową/przebudową kanalizacji deszczowej - ETAP I
- OPRACOWANIE PROJEKTÓW DRÓG GMINNYCH W SOŁECTWACH KĄTY-MIĄSKI, OSĘKA I WIKTORIA
- Opracowanie dokumentacji projektowej przebudowy i zmiany sposobu użytkowania budynku D na potrzeby diagnostyki obrazowej oraz przebudowy pomieszczeń w budynku B wraz z instalacjami wewnętrznymi [...]
- Zadanie 1: Opracowanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej przebudowy drogi gminnej ul. Klonowej Zadanie 2: Opracowanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej przebudowy drogi gminnej ul. Narutowicza
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.