Ogłoszenie z dnia 2022-09-06
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00323831/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-08-29
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Przewóz osób niepełnosprawnych do Specjalnego Ośrodka Szkolno – Wychowawczego w Ulanowie w ramach Pilotażowego Programu
,,Rehabilitacja 25 plus”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Specjalny Ośrodek Szkolno -Wychowawczy w Rudniku nad Sanem
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000189894
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Mickiewicza 38
1.5.2.) Miejscowość: Rudnik nad Sanem
1.5.3.) Kod pocztowy: 37-420
1.5.4.) Województwo: podkarpackie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL824 - Tarnobrzeski
1.5.7.) Numer telefonu: 158761092
1.5.8.) Numer faksu: 158761092
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: soswrudnik@poczta.onet.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://soswrudnik.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-8ec0dd6d-1fb1-11ed-acbd-46d0480cd9c41.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Przewóz osób niepełnosprawnych do Specjalnego Ośrodka Szkolno – Wychowawczego w Ulanowie w ramach Pilotażowego Programu,,Rehabilitacja 25 plus”
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-8ec0dd6d-1fb1-11ed-acbd-46d0480cd9c4
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00335139
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-09-06
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00312159/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.1 Przewóz osób niepełnosprawnych do Specjalnego Ośrodka Szkolno – Wychowawczego w Ulanowie w ramach Pilotażowego programu Rehabilitacja 25 plus
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00323831/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: SOSW.261.3.2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 171775,22 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest organizacja przewozu 24 uczestników programu ( 21 osób sprawnych ruchowo oraz 4 osób poruszających się na wózkach inwalidzkich, bez możliwości składania wózka), z miejsca zamieszkania do Specjalnej Szkoły Przysposabiającej w Ulanowie, ul. 11 Listopada 5 oraz odwóz uczestników do miejsca zamieszkania w ramach wykonywania pilotażowego programu „Rehabilitacja 25 plus”, finansowanego ze środków Państwowego Funduszu Rehabilitacji Osób Niepełnosprawnych, realizowanego przez Specjalny Ośrodek Szkolno – Wychowawczy w Rudniku nad Sanem w pojeździe przewożącym zarówno sprawnych ruchowo uczestników, wyposażonym dodatkowo w możliwość przewozu jednego lub dwóch niepełnosprawnych na wózkach, jak
i dostosowanym do przewozu czterech niepełnosprawnych osób na nieskładanych wózkach.
2. Wykonawca zapewnia na czas przewozu opiekę, mających doświadczenie w pracy z osobami niepełnosprawnymi - opiekunów (po jednym opiekunie w pojeździe). Nie ma możliwości przewozu uczestników programu bez obecności opiekuna. Wykonawca zapewnia w trakcie realizacji transportu uczestników projektu bezdotykowe termometry do mierzenia temperatury ciała, płyny do dezynfekcji rąk oraz zapasowe maseczki ochronne. Pomiar temperatury i dezynfekcja rąk uczestników projektu będzie dokonywana przez opiekunki Wykonawcy.
3.Przewidywane terminy przewozu 24 uczestników w dniach prowadzenia zajęć wraz z liczbą kilometrów:
a) wrzesień 2022 r. - 20 dni - około 5073,6 km
b) październik 2022 r. - 20 dni – około 5073,6 km
c) listopad 2022 r., - 20 dni – około 5149,3 km
d) grudzień 2022 r. - 20 dni – około 5734,7 km
e) styczeń 2023 r., - 21 dni – około 6863,9 km
f) luty 2023 r. - 20 dni – około 5073,6 km
g) marzec 2023 r. - 23 dni – około 5819,5 km
h) kwiecień 2023 r. - 18 dni – około 4947,2 km
i) maj 2023 r. - 18 dni – około 4551,1 km
j) czerwiec 2023 r. - 20 dni – około 5894,9 km
k) lipiec 2023 r. - 20 dni – około 8056,0 km
4. Zamówienie jest finansowane ze środków Państwowego Funduszu Rehabilitacji Osób Niepełnosprawnych.
5. Przedmiot zamówienia należy wykonać w terminie: od dnia zawarcia umowy do dnia 31.07.2023 r.
4.5.3.) Główny kod CPV: 60172000-4 - Wynajem autobusów i autokarów wraz z kierowcą
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W przedmiotowym postępowaniu nie wpłynęła żadna oferta.SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 0
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 0 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 0 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 0 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
INNE PRZETARGI RUDNIK NAD SANEM
- Dostawa artykułów spożywczych do stołówki funkcjonującej w Specjalnym Ośrodku Szkolno- Wychowawczym w Rudniku nad Sanem na 2025 rok.
- "Rozbudowa kanalizacji przy ul. Kopernika i ul. Reymonta"
więcej: przetargi RUDNIK NAD SANEM »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Usługa kompleksowego zorganizowania 26 wycieczek jednodniowych dla uczniów Technikum wraz z opiekunami
- "Przewóz dzieci do jednostek oświatowych Gminy Pszczew w 2025 roku"
- Dowóz i odwóz uczniów z terenu Gminy Osiek Mały do placówek oświatowych w okresie od 01.01.2025 r. do 31.12.2025 r.
- "Wykonanie usługi w zakresie dowozów i odwozów uczniów do jednostek oświatowych w roku 2025 na podstawie biletów miesięcznych"
- "Sukcesywne świadczenie usług transportowych na rzecz Urzędu Marszałkowskiego Województwa Wielkopolskiego w Poznaniu w roku 2025"
- Przewozy dzieci do szkół i przedszkoli na terenie Gminy Lubsza w 2025 roku w oparciu o bilety miesięczne
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.