Ogłoszenie z dnia 2023-08-01
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00294603/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-07-06
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Adaptacja sali 147 w budynku przy ul. Zwycięstwa 21 na salę konferencyjną
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Miasto Gliwice
1.3.) Oddział zamawiającego: Wydział Zamówień Publicznych
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 276255335
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Zwycięstwa 21
1.5.2.) Miejscowość: Gliwice
1.5.3.) Kod pocztowy: 44-100
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL229 - Gliwicki
1.5.7.) Numer telefonu: 322385530
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: za@um.gliwice.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://gliwice.eu/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-d7fd47f4-1b09-11ee-a60c-9ec5599dddc11.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Adaptacja sali 147 w budynku przy ul. Zwycięstwa 21 na salę konferencyjną2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-d7fd47f4-1b09-11ee-a60c-9ec5599dddc1
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00335140
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-08-01
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00028677/10/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.24 Adaptacja sali 147 w budynku przy ul. Zwycięstwa 21 na salę konferencyjną
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00294603
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZA.271.34.2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest:
1) opracowanie dokumentacji projektowej, zgodnie z obowiązującymi na dzień składania dokumentacji zasadami określonymi w art. 99-103 ustawy z dnia 11.09.2019r. Prawo Zamówień Publicznych (ze szczególnym uwzględnieniem wymagań w zakresie dostępności dla osób niepełnosprawnych),
2) opracowanie dokumentacji powykonawczej,
3) sprawowanie nadzoru autorskiego,
4) wykonanie robót budowlanych w zakresie adaptacji sali 147, w tym:
a) modyfikacje istniejącej instalacji wentylacji mechanicznej,
b) demontaż i ponowny montaż wydzieleń biurowych o konstrukcji szklano-aluminiowej,
c) demontaż koryt i słupków instalacji elektrycznej,
d) demontaż, wywóz i utylizacje istniejących warstw podłogi,
e) usunięcie, wywóz i utylizację istniejącej żużlowej zasypki stropu,
f) zabezpieczenie antykorozyjne stalowych elementów konstrukcyjnych ponad poziomem stropu pod salą 147 (zgodnie z punktem [6.5] Ekspertyzy nośności stropu opracowanej przez firme CorrTEST),
g) wykonanie instalacji elektrycznej i teletechnicznej 6 szt. skrzynek podłogowych,
h) uzupełnienie instalacji oświetlenia awaryjnego i ewakuacyjnego,
i) wykonanie instalacji oświetlenia podstawowego,
j) wykonanie instalacji elektrycznej i teletechnicznej rzutnika,
k) wykonanie nowej podłogi (zgodnie z wariantem nr 2 zawartym w punkcie [6.5] Tablica 1 ekspertyzy nośności stropu opracowanej przez firmę CorrTEST),
l) malowanie sufitu,
m) malowanie ścian, w tym malowanie ściany sąsiadującej z salą 146 do wyśokosci 3,0 metrów nad poziomem podłogi farbą projekcyjną (po wyszpachlowaniu powierzchni ekranu na gładko),
n) montaż brakujących elementów 2 szt. ościeżnic (z elementów powierzonych przez Zamawiającego),
o) uzupełnienie ubytków i malowanie betonowych obudów grzejników oraz parapetów wewnętrznych.
Szczegółowy opis przedmiotu umowy stanowi Program Funkcjonalno-Użytkowy (Załącznik nr 7 do SWZ).
4.5.3.) Główny kod CPV: 45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
71220000-6 - Usługi projektowania architektonicznego
45311000-0 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Do upływu terminu składania ofert, tj. do dnia 21.07.2023 r. do godz. 10:00 wpłynęła jedna oferta złożona przez Wykonawcę: TOPATOTERA Sp. z o.o., ul. Floriana 7, 44-190 Knurów z ceną 539.368,10 zł brutto.Na realizację zadania Zamawiający zamierza przeznaczyć kwotę 290.000,00 zł brutto. Cena złożonej oferty przewyższa o 249.368,10 zł brutto kwotę, jaką Zamawiający zamierza przeznaczyć na realizację zamówienia. Zamawiający nie zwiększy kwoty na sfinansowanie zamówienia do ceny najkorzystniejszej oferty. W związku z powyższym postępowanie zostaje unieważnione.
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 539368,10 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 539368,10 PLN
INNE PRZETARGI Z GLIWIC
- Przebudowa drogi pożarowej i zagospodarowanie terenu przy Domu Asystenta oraz DS SOLARIS. Znak sprawy: IA1.284.20.2024.HP
- Roboty budowlane w podziale na dwie części
- Usługa związana z pełnieniem funkcji personelu nominowanego w Akademickim Ośrodku Szkolenia Lotniczego Politechniki Śląskiej - instruktorzy IA1.283.33.2024.DM
- Organizacja pobytu uczestników Konferencji pt.: "Rozwój społeczny wobec wartości. Etyka-technika-społeczeństwo" Znak sprawy: IA1.283.34.2024.MK
- Opracowanie dokumentacji projektowej budowy drogi dla pieszych i rowerów przy drodze powiatowej Nr 2909S Chudów - Paniówki
- 4WOG-1200.2712.46.2024 Świadczenie usługi restauracyjnej w formie przygotowania i dostarczenia czterech posiłków dz. (śniadanie, II śniadanie, obiad, kolacja) dla żołnierzy z j.w. - 4 części
więcej: przetargi w Gliwicach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Rozbudowa oczyszczalni ścieków komunalnych w Trąbkach Wielkich
- "Remont sali gimnastycznej w budynku Zespołu Szkół nr 1 w Milanówku "
- Modernizacja pracowni integracji sensorycznej(SI) w Małopolskiej Policealnej Szkoły Masażu nr 2 z Oddziałami Integracyjnymi w Krakowie
- Modernizacja pracowni integracji sensorycznej(SI) w Małopolskiej Policealnej Szkoły Masażu nr 2 z Oddziałami Integracyjnymi w Krakowie
- Modernizacja budynku Zespołu Szkoły i Przedszkola w Krzyworzece
- Remont pracowni spawalniczej i elektrotechnicznej wraz z przyległym korytarzem w Zespole Szkół im. J. Nojego w Czarnkowie
więcej: Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.