Ogłoszenie z dnia 2021-12-29
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00169122/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-09-03
- 2021/BZP 00177248/01 - Modyfikacja z dnia 2021-09-10
- 2021/BZP 00327755/01 - Modyfikacja z dnia 2021-12-22
- 2021/BZP 00282231/01 - Wynik z dnia 2021-11-24
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Utrzymanie zieleni przydrożnej w ciągach dróg wojewódzkich administrowanych przez Zarząd Dróg Wojewódzkich w Łodzi w 2021 roku z podziałem na zadania.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: ZARZĄD DRÓG WOJEWÓDZKICH W ŁODZI
1.3.) Oddział zamawiającego: ZARZĄD DRÓG WOJEWÓDZKICH W ŁODZI
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 470850645
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: AL. PIŁSUDSKIEGO 12
1.5.2.) Miejscowość: Łódź
1.5.3.) Kod pocztowy: 90-051
1.5.4.) Województwo: łódzkie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL711 - Miasto Łódź
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@zdw.lodz.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zdw.lodz.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://zdwlodz.eb2b.com.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
zarządzanie drogami wojewódzkimi w imieniu samorządu województwa łódzkiego
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Utrzymanie zieleni przydrożnej w ciągach dróg wojewódzkich administrowanych przez Zarząd Dróg Wojewódzkich w Łodzi w 2021 roku z podziałem na zadania.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-8a103758-0bd9-11ec-b885-f28f91688073
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00335187
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-12-29
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00000505/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.25 Wycinka i pielęgnacja zadrzewienia w pasach drogowych dróg wojewódzkich
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00169122/02
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: DZ.352.39.2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 829475,66 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadanie Nr 1 Rejon Dróg Wojewódzkich w Poddębicach: Nasadzenia drzew – 1244 szt., wycinka drzew z frezowaniem pni i zwózką kłód (dłużyc) do Obwodów Drogowych – 402 szt. Szczegółowy wykaz wycinki, nasadzeń drzew został ujęty w Formularzu Wyceny Ofertowej4.5.3.) Główny kod CPV: 77211400-6 - Usługi wycinania drzew
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
77211000-2 - Usługi uboczne związane z pozyskiwaniem drewna
77211500-7 - Usługi pielęgnacji drzew
77211600-8 - Sadzenie drzew
90512000-9 - Usługi transportu odpadów
4.5.5.) Wartość części: 371937,80 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadanie Nr 2 Rejon Dróg Wojewódzkich w Łowiczu: Nasadzenia drzew – 178 szt., wycinka drzew z frezowaniem pni i zwózką kłód (dłużyc) do Obwodów Drogowych – 192 szt., pielęgnacja koron drzew – 924 szt. Szczegółowy wykaz drzew został ujęty w Formularzu Wyceny Ofertowej;4.5.3.) Główny kod CPV: 77211400-6 - Usługi wycinania drzew
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
77211000-2 - Usługi uboczne związane z pozyskiwaniem drewna
77211500-7 - Usługi pielęgnacji drzew
77211600-8 - Sadzenie drzew
90512000-9 - Usługi transportu odpadów
4.5.5.) Wartość części: 221629,74 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadanie Nr 3 Rejon Dróg Wojewódzkich w Piotrkowie Trybunalskim: Nasadzenia drzew – 45 szt., wycinka drzew z frezowaniem pni i zwózką kłód do Obwodów Drogowych – 95 szt., pielęgnacja koron drzew – 218 szt. Szczegółowy wykaz drzew został ujęty w Formularzu Wyceny Ofertowej;4.5.3.) Główny kod CPV: 77211400-6 - Usługi wycinania drzew
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
77211000-2 - Usługi uboczne związane z pozyskiwaniem drewna
77211500-7 - Usługi pielęgnacji drzew
77211600-8 - Sadzenie drzew
90512000-9 - Usługi transportu odpadów
4.5.5.) Wartość części: 69655,76 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadanie Nr 4 Rejon Dróg Wojewódzkich w Bełchatowie: Nasadzenia drzew – 72 szt., wycinka drzew wraz z frezowaniem pni i zwózką kłód do Obwodów Drogowych – 34 szt., pielęgnacja koron drzew – 451 szt. Szczegółowy wykaz drzew został ujęty w Formularzu Wyceny Ofertowej4.5.3.) Główny kod CPV: 77211400-6 - Usługi wycinania drzew
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
77211000-2 - Usługi uboczne związane z pozyskiwaniem drewna
77211500-7 - Usługi pielęgnacji drzew
77211600-8 - Sadzenie drzew
90512000-9 - Usługi transportu odpadów
4.5.5.) Wartość części: 75292,50 PLN
Część 5
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadanie Nr 5 Rejon Dróg Wojewódzkich w Sieradzu: Nasadzenia drzew – 104 szt., wycinka drzew z frezowaniem pni i zwózką kłód do Obwodów Drogowych - 82 szt., pielęgnacja koron drzew – 306 szt. Szczegółowy wykaz drzew został ujęty w Formularzu Wyceny4.5.3.) Główny kod CPV: 77211400-6 - Usługi wycinania drzew
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
77211000-2 - Usługi uboczne związane z pozyskiwaniem drewna
77211500-7 - Usługi pielęgnacji drzew
77211600-8 - Sadzenie drzew
90512000-9 - Usługi transportu odpadów
4.5.5.) Wartość części: 90959,86 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 119270,88 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 129878,64 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 129878,64 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Firma Handlowo Produkcyjno Usługowa Sekwoja Dawid Sutkowski
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9930401100
7.3.4) Miejscowość: Łowczówek
7.3.5) Kod pocztowy: 33-171
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-11-23
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 129878,64 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2021-12-208.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 5
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 139924,80 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 143661,60 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 143661,60 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 5)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Firma Handlowo Produkcyjno Usługowa EWA Leszek Sutkowski
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 87312152454
7.3.4) Miejscowość: Poręba Radlna
7.3.5) Kod pocztowy: 33-112
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 5)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-11-23
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 143661,60 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2021-12-20INNE PRZETARGI Z ŁODZI
- BUDOWA EKRANU AKUSTYCZNEGO WYDZIELAJĄCEGO HALĘ SPORTOWĄ OD POZOSTAŁEJ CZĘŚCI OBIEKTU ACSD PŁ "ZATOKA SPORTU" W ŁODZI PRZY AL. POLITECHNIKI 10 W FORMULE WYBUDUJ
- Sukcesywna dostawa włókna poliestrowego ciętego dwuskładnikowego
- "Świadczenie usługi hotelarskiej i restauracyjnej podczas dwóch szkoleń, które odbędą się w terminach: 8-9 maja 2025 r. (I szk.) oraz 5-6 czerwca 2025 r. (II szk.) na terenie województwa łódzkiego".
- Zakup, dostawa i montaż klimatyzacji w budynkach Specjalistycznego Psychiatrycznego Zespołu Opieki Zdrowotnej w Łodzi.
- SZP.281.7.2025 - Dostawa gazu medycznego wraz z dzierżawą sprzętu do podawania dla Instytutu "CZMP"
- REMONTY BALKONÓW W ZASOBACH WŁASNYCH WIDZEWSKIEGO TBS Sp. z o.o. w ŁODZI
więcej: przetargi w Łodzi »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Utrzymanie gminnej kanalizacji deszczowej
- "Koszenie boisk wiejskich oraz osiedlowych zarządzanych przez Polkowickie Przedsiębiorstwo Komunalne"
- Wycinka drzew metodą alpinistyczną wraz z frezowaniem korzeni, wykonanie cięć sanitarnych i technicznych koron drzew metodą alpinistyczną na terenie Gminy Słubice
- Usunięcie 67 sztuk drzew i 127,5 m2 krzewów, pielęgnacja 62 sztuk drzew na terenie gminy Namysłów
- Usługa świadczenia odbioru i zagospodarowania opadów komunalnych stałych z obiektów Sądu Okręgowego w Szczecinie
- Wycinka, pielęgnacja koron oraz nasadzenia drzew w pasie dróg powiatowych Powiatu Świebodzińskiego
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.