eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WrocławWM/SZP/TP/38/2024/G_Usługi czyszczenia przewodów kominowych dymowych, wentylacyjnych oraz spalinowych wraz z wykonaniem inwentaryzacji oraz przeglądów kominowych w nieruchomościach Gminy Wrocław



Ogłoszenie z dnia 2024-05-22


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
WM/SZP/TP/38/2024/G_Usługi czyszczenia przewodów kominowych dymowych, wentylacyjnych oraz spalinowych wraz z wykonaniem inwentaryzacji oraz przeglądów kominowych w nieruchomościach Gminy Wrocław

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzi podmiot, któremu powierzono przeprowadzenie postępowania

1.2.) Nazwa zamawiającego: Wrocławskie Mieszkania Sp. z o. o.

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 020610504

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Namysłowska 8

1.5.2.) Miejscowość: Wrocław

1.5.3.) Kod pocztowy: 50-304

1.5.4.) Województwo: dolnośląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL514 - Miasto Wrocław

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@wm.wroc.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.wm.wroc.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

wroc.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Budownictwo i obiekty komunalne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

WM/SZP/TP/38/2024/G_Usługi czyszczenia przewodów kominowych dymowych, wentylacyjnych oraz spalinowych wraz z wykonaniem inwentaryzacji oraz przeglądów kominowych w nieruchomościach Gminy Wrocław

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-fb4682f2-0231-11ef-b81b-aebd110f5279

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00335207

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-05-22

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00237074/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.11 107_Przeglądy kominów z inwentaryzacją i z czyszczeniem oraz zapisem w ewidencji elektronicznej ( umowa 3-letnia 2024-2025 )

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00303175

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: WM/SZP/TP/38/2024/G

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest usługa czyszczenia przewodów kominowych dymowych, wentylacyjnych oraz spalinowych
wraz z wykonaniem inwentaryzacji oraz wpisem do KOB oraz CEEB w nieruchomościach stanowiących własność Gminy
Wrocław w rejonie D, E.
Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje:
1) czyszczenie przewodów kominowych wraz z ich przeglądami, a także spisy inwentaryzacyjne, wpisy do KOB oraz CEEB
uwzględniając obowiązujące przepisu prawa w tym w szczególności:
a) ustawę z dnia 7 lipca 1994r. Prawo budowlane; tekst jednolity w Dz. U. z 2020r. poz. 1333.
b) ustawę z dnia 21 listopada 2008r. o wspieraniu termomodernizacji i remontów oraz centralnej ewidencji emisyjności
budynków (Dz. U. z 2022 r. poz. 438, 1561, 1576, 1967 i 2456)
c) rozporządzenia Ministra Spraw Wewnętrznych z dnia 7 czerwca 2010r. w sprawie ochrony przeciwpożarowej budynków,
innych obiektów budowlanych i terenów (Dz. U. Nr 109 z 2010r. poz. 719).
d) rozporządzenie Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z 16.08.1999r. w sprawie warunków technicznych
użytkowania budynków mieszkalnych (Dz. U. Nr 74, poz.836).
e) rozporządzenie Ministra Infrastruktury z dnia 12 kwietnia 2002r. w sprawie warunków technicznych, jakim powinny
odpowiadać budynki i ich usytuowanie.
f) rozporządzenie Ministra Gospodarki Rozporządzenie Ministra Klimatu i Środowiska z dnia 1 lipca 2022 r. w sprawie
szczegółowych zasad stwierdzania posiadania kwalifikacji przez osoby zajmujące się eksploatacją urządzeń, instalacji i sieci g) rozporządzenie Ministra Rozwoju i Technologii z dnia 15 grudnia 2022 r. w sprawie książki obiektu budowlanego oraz
systemu Cyfrowa Książka Obiektu Budowlanego
h) rozporządzenie Ministra Inwestycji i Rozwoju z dnia 29 kwietnia 2019 r. w sprawie przygotowania zawodowego do
wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie
a także zgodnie ze Specyfikacją Wykonania i Odbioru Usług (dalej: SWiOU). Czynności stanowiące przedmiot zamówienia,
muszą być wykonane zgodnie z zasadami wiedzy technicznej i Polskimi Normami.
Zamawiający przewiduje, że w okresie obowiązywania umowy Wykonawca wykona łącznie w ramach Zadania 1:
inwentaryzacje i przeglądy 63 budynków, 1816 czyszczeń przewodów dymowych, 66 czyszczeń przewodów spalinowych,
1541 czyszczeń przewodów wentylacyjnych.
Szczegółowy wykaz nieruchomości, na których będzie realizowany przedmiot umowy dla każdego rejonu zawiera załącznik
nr 2 do umowy. Zamawiający zastrzega, że wykaz nieruchomości, na których będą wykonywane czyszczenia przewodów
kominowych może ulec zmianie w trakcie realizacji umowy, o ile zmiana ta nie spowoduje zwiększenia łącznej liczby
czyszczeń. Zamawiający dopuszcza też możliwość wyłączenia na każdym etapie wykonywania umowy, poszczególnych
budynków z wykonywania usług czyszczenia przewodów kominowych w następujących przypadkach:
1) sprzedaży pierwszego lokalu w budynku stanowiącym własność Gminy Wrocław i utraty przez ten budynek statusu
nieruchomości komunalnej;
2) wyłączenia budynku z eksploatacji (np. rozbiórka, remont);
3) przekazania nieruchomości objętej umową innemu podmiotowi w zarządzanie.
Przedmiot zamówienia określa maksymalne potrzeby Zamawiającego. Zamawiający zastrzega sobie prawo do
niezrealizowania zamówienia w całości, przy czym łączna wartość zmian polegających na zmniejszeniu zakresu
zamówienia nie może być większa niż 10% łącznej wartości wynagrodzenia określonego w ofercie dla każdego zadania.
Wykonawca otrzyma wynagrodzenie tylko za faktycznie wykonane usługi.
Czyszczenie będzie wykonywane w obiektach budowlanych zamieszkałych oraz na czynnym terenie, w związku z tym
Wykonawca zobowiązuje się dokonać czyszczenia z poszanowaniem miru domowego i mienia osób zajmujących lokale
oraz w sposób zapewniający bezpieczeństwo przebywającym w miejscu czyszczenia osobom.
Zakres obowiązków stron i opis przedmiotu zamówienia został ujęty w projektowanych postanowieniach umowy
stanowiących załącznik nr 8 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 90915000-4 - Usługi czyszczenia pieców i kominów

4.5.5.) Wartość części: 67899,88 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest usługa czyszczenia przewodów kominowych dymowych, wentylacyjnych oraz spalinowych
wraz z wykonaniem inwentaryzacji oraz wpisem do KOB oraz CEEB w nieruchomościach stanowiących własność Gminy
Wrocław w rejonie J, K wymaganych przepisami ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. – Prawo budowlane.
Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje:
1) czyszczenie przewodów kominowych wraz z ich przeglądami, a także spisy inwentaryzacyjne, wpisy do KOB oraz CEEB
uwzględniając obowiązujące przepisu prawa w tym w szczególności:
a) ustawę z dnia 7 lipca 1994r. Prawo budowlane; tekst jednolity w Dz. U. z 2020r. poz. 1333.
b) ustawę z dnia 21 listopada 2008r. o wspieraniu termomodernizacji i remontów oraz centralnej ewidencji emisyjności
budynków (Dz. U. z 2022 r. poz. 438, 1561, 1576, 1967 i 2456)
c) rozporządzenia Ministra Spraw Wewnętrznych z dnia 7 czerwca 2010r. w sprawie ochrony przeciwpożarowej budynków,
innych obiektów budowlanych i terenów (Dz. U. Nr 109 z 2010r. poz. 719).
d) rozporządzenie Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z 16.08.1999r. w sprawie warunków technicznych
użytkowania budynków mieszkalnych (Dz. U. Nr 74, poz.836).
e) rozporządzenie Ministra Infrastruktury z dnia 12 kwietnia 2002r. w sprawie warunków technicznych, jakim powinny
odpowiadać budynki i ich usytuowanie.
f) rozporządzenie Ministra Gospodarki Rozporządzenie Ministra Klimatu i Środowiska z dnia 1 lipca 2022 r. w sprawie
szczegółowych zasad stwierdzania posiadania kwalifikacji przez osoby zajmujące się eksploatacją urządzeń, instalacji i sieci
g) rozporządzenie Ministra Rozwoju i Technologii z dnia 15 grudnia 2022 r. w sprawie książki obiektu budowlanego oraz
systemu Cyfrowa Książka Obiektu Budowlanego
h) rozporządzenie Ministra Inwestycji i Rozwoju z dnia 29 kwietnia 2019 r. w sprawie przygotowania zawodowego do
wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie
a także zgodnie ze Specyfikacją Wykonania i Odbioru Usług (dalej: SWiOU). Czynności stanowiące przedmiot zamówienia,
muszą być wykonane zgodnie z zasadami wiedzy technicznej i Polskimi Normami.
Zamawiający przewiduje, że w okresie obowiązywania umowy Wykonawca wykona łącznie:
w ramach Zadania 2: inwentaryzacje i przeglądy 231 budynków, 2852 czyszczenia przewodów dymowych,396 czyszczenia
przewodów spalinowych, 3058 czyszczeń przewodów wentylacyjnych.
Szczegółowy wykaz nieruchomości, na których będzie realizowany przedmiot umowy dla każdego rejonu zawiera załącznik
nr 2 do umowy. Zamawiający zastrzega, że wykaz nieruchomości, na których będą wykonywane czyszczenia przewodów
kominowych może ulec zmianie w trakcie realizacji umowy, o ile zmiana ta nie spowoduje zwiększenia łącznej liczby
czyszczeń. Zamawiający dopuszcza też możliwość wyłączenia na każdym etapie wykonywania umowy, poszczególnych
budynków z wykonywania usług czyszczenia przewodów kominowych w następujących przypadkach:
1) sprzedaży pierwszego lokalu w budynku stanowiącym własność Gminy Wrocław i utraty przez ten budynek statusu
nieruchomości komunalnej;
2) wyłączenia budynku z eksploatacji (np. rozbiórka, remont);
3) przekazania nieruchomości objętej umową innemu podmiotowi w zarządzanie.
Przedmiot zamówienia określa maksymalne potrzeby Zamawiającego. Zamawiający zastrzega sobie prawo do
niezrealizowania zamówienia w całości, przy czym łączna wartość zmian polegających na zmniejszeniu zakresu
zamówienia nie może być większa niż 10% łącznej wartości wynagrodzenia określonego w ofercie dla każdego zadania.
Wykonawca otrzyma wynagrodzenie tylko za faktycznie wykonane usługi.
Czyszczenie będzie wykonywane w obiektach budowlanych zamieszkałych oraz na czynnym terenie, w związku z tym
Wykonawca zobowiązuje się dokonać czyszczenia z poszanowaniem miru domowego i mienia osób zajmujących lokale
oraz w sposób zapewniający bezpieczeństwo przebywającym w miejscu czyszczenia osobom.
Zakres obowiązków stron i opis przedmiotu zamówienia został ujęty w projektowanych postanowieniach umowy
stanowiących załącznik nr 8 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 90915000-4 - Usługi czyszczenia pieców i kominów

4.5.5.) Wartość części: 199068,68 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest usługa czyszczenia przewodów kominowych dymowych, wentylacyjnych oraz spalinowych
wraz z wykonaniem inwentaryzacji oraz wpisem do KOB oraz CEEB w nieruchomościach stanowiących własność Gminy
Wrocław w rejonie M, N wymaganych przepisami ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. – Prawo budowlane.
Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje:
1) czyszczenie przewodów kominowych wraz z ich przeglądami, a także spisy inwentaryzacyjne, wpisy do KOB oraz CEEB
uwzględniając obowiązujące przepisu prawa w tym w szczególności:
a) ustawę z dnia 7 lipca 1994r. Prawo budowlane; tekst jednolity w Dz. U. z 2020r. poz. 1333.
b) ustawę z dnia 21 listopada 2008r. o wspieraniu termomodernizacji i remontów oraz centralnej ewidencji emisyjności
budynków (Dz. U. z 2022 r. poz. 438, 1561, 1576, 1967 i 2456)
c) rozporządzenia Ministra Spraw Wewnętrznych z dnia 7 czerwca 2010r. w sprawie ochrony przeciwpożarowej budynków,
innych obiektów budowlanych i terenów (Dz. U. Nr 109 z 2010r. poz. 719).
d) rozporządzenie Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z 16.08.1999r. w sprawie warunków technicznych
użytkowania budynków mieszkalnych (Dz. U. Nr 74, poz.836).
e) rozporządzenie Ministra Infrastruktury z dnia 12 kwietnia 2002r. w sprawie warunków technicznych, jakim powinny
odpowiadać budynki i ich usytuowanie.
f) rozporządzenie Ministra Gospodarki Rozporządzenie Ministra Klimatu i Środowiska z dnia 1 lipca 2022 r. w sprawie
szczegółowych zasad stwierdzania posiadania kwalifikacji przez osoby zajmujące się eksploatacją urządzeń, instalacji i sieci
g) rozporządzenie Ministra Rozwoju i Technologii z dnia 15 grudnia 2022 r. w sprawie książki obiektu budowlanego oraz
systemu Cyfrowa Książka Obiektu Budowlanego
h) rozporządzenie Ministra Inwestycji i Rozwoju z dnia 29 kwietnia 2019 r. w sprawie przygotowania zawodowego do
wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie
a także zgodnie ze Specyfikacją Wykonania i Odbioru Usług (dalej: SWiOU). Czynności stanowiące przedmiot zamówienia,
muszą być wykonane zgodnie z zasadami wiedzy technicznej i Polskimi Normami.
Zamawiający przewiduje, że w okresie obowiązywania umowy Wykonawca wykona łącznie:
w ramach Zadania 3: inwentaryzacje i przeglądy 55 budynków, 1996 czyszczeń przewodów dymowych, 148 czyszczenia
przewodów spalinowych, 484 czyszczeń przewodów wentylacyjnych.
Szczegółowy wykaz nieruchomości, na których będzie realizowany przedmiot umowy dla każdego rejonu zawiera załącznik
nr 2 do umowy. Zamawiający zastrzega, że wykaz nieruchomości, na których będą wykonywane czyszczenia przewodów
kominowych może ulec zmianie w trakcie realizacji umowy, o ile zmiana ta nie spowoduje zwiększenia łącznej liczby
czyszczeń. Zamawiający dopuszcza też możliwość wyłączenia na każdym etapie wykonywania umowy, poszczególnych
budynków z wykonywania usług czyszczenia przewodów kominowych w następujących przypadkach:
1) sprzedaży pierwszego lokalu w budynku stanowiącym własność Gminy Wrocław i utraty przez ten budynek statusu
nieruchomości komunalnej;
2) wyłączenia budynku z eksploatacji (np. rozbiórka, remont);
3) przekazania nieruchomości objętej umową innemu podmiotowi w zarządzanie.
Przedmiot zamówienia określa maksymalne potrzeby Zamawiającego. Zamawiający zastrzega sobie prawo do
niezrealizowania zamówienia w całości, przy czym łączna wartość zmian polegających na zmniejszeniu zakresu
zamówienia nie może być większa niż 10% łącznej wartości wynagrodzenia określonego w ofercie dla każdego zadania.
Wykonawca otrzyma wynagrodzenie tylko za faktycznie wykonane usługi.
Czyszczenie będzie wykonywane w obiektach budowlanych zamieszkałych oraz na czynnym terenie, w związku z tym
Wykonawca zobowiązuje się dokonać czyszczenia z poszanowaniem miru domowego i mienia osób zajmujących lokale
oraz w sposób zapewniający bezpieczeństwo przebywającym w miejscu czyszczenia osobom.
Zakres obowiązków stron i opis przedmiotu zamówienia został ujęty w projektowanych postanowieniach umowy
stanowiących załącznik nr 8 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 90915000-4 - Usługi czyszczenia pieców i kominów

4.5.5.) Wartość części: 56398,61 PLN

Część 4

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest usługa czyszczenia przewodów kominowych dymowych, wentylacyjnych oraz spalinowych
wraz z wykonaniem inwentaryzacji oraz wpisem do KOB oraz CEEB w nieruchomościach stanowiących własność Gminy
Wrocław w rejonie C, L wymaganych przepisami ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. – Prawo budowlane.
Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje:
1) czyszczenie przewodów kominowych wraz z ich przeglądami, a także spisy inwentaryzacyjne, wpisy do KOB oraz CEEB
uwzględniając obowiązujące przepisu prawa w tym w szczególności:
a) ustawę z dnia 7 lipca 1994r. Prawo budowlane; tekst jednolity w Dz. U. z 2020r. poz. 1333.
b) ustawę z dnia 21 listopada 2008r. o wspieraniu termomodernizacji i remontów oraz centralnej ewidencji emisyjności
budynków (Dz. U. z 2022 r. poz. 438, 1561, 1576, 1967 i 2456)
c) rozporządzenia Ministra Spraw Wewnętrznych z dnia 7 czerwca 2010r. w sprawie ochrony przeciwpożarowej budynków,
innych obiektów budowlanych i terenów (Dz. U. Nr 109 z 2010r. poz. 719).
d) rozporządzenie Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z 16.08.1999r. w sprawie warunków technicznych
użytkowania budynków mieszkalnych (Dz. U. Nr 74, poz.836).
e) rozporządzenie Ministra Infrastruktury z dnia 12 kwietnia 2002r. w sprawie warunków technicznych, jakim powinny
odpowiadać budynki i ich usytuowanie.
f) rozporządzenie Ministra Gospodarki Rozporządzenie Ministra Klimatu i Środowiska z dnia 1 lipca 2022 r. w sprawie
szczegółowych zasad stwierdzania posiadania kwalifikacji przez osoby zajmujące się eksploatacją urządzeń, instalacji i sieci
g) rozporządzenie Ministra Rozwoju i Technologii z dnia 15 grudnia 2022 r. w sprawie książki obiektu budowlanego oraz
systemu Cyfrowa Książka Obiektu Budowlanego
h) rozporządzenie Ministra Inwestycji i Rozwoju z dnia 29 kwietnia 2019 r. w sprawie przygotowania zawodowego do
wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie
a także zgodnie ze Specyfikacją Wykonania i Odbioru Usług (dalej: SWiOU). Czynności stanowiące przedmiot zamówienia,
muszą być wykonane zgodnie z zasadami wiedzy technicznej i Polskimi Normami.
Zamawiający przewiduje, że w okresie obowiązywania umowy Wykonawca wykona łącznie w ramach Zadania 4:
inwentaryzacje i przeglądy 100 budynków, 4536 czyszczeń przewodów dymowych, 242 czyszczenia przewodów
spalinowych, 1195 czyszczeń przewodów wentylacyjnych.
Szczegółowy wykaz nieruchomości, na których będzie realizowany przedmiot umowy dla każdego rejonu zawiera załącznik
nr 2 do umowy. Zamawiający zastrzega, że wykaz nieruchomości, na których będą wykonywane czyszczenia przewodów
kominowych może ulec zmianie w trakcie realizacji umowy, o ile zmiana ta nie spowoduje zwiększenia łącznej liczby
czyszczeń. Zamawiający dopuszcza też możliwość wyłączenia na każdym etapie wykonywania umowy, poszczególnych
budynków z wykonywania usług czyszczenia przewodów kominowych w następujących przypadkach:
1) sprzedaży pierwszego lokalu w budynku stanowiącym własność Gminy Wrocław i utraty przez ten budynek statusu
nieruchomości komunalnej;
2) wyłączenia budynku z eksploatacji (np. rozbiórka, remont);
3) przekazania nieruchomości objętej umową innemu podmiotowi w zarządzanie.
Przedmiot zamówienia określa maksymalne potrzeby Zamawiającego. Zamawiający zastrzega sobie prawo do
niezrealizowania zamówienia w całości, przy czym łączna wartość zmian polegających na zmniejszeniu zakresu
zamówienia nie może być większa niż 10% łącznej wartości wynagrodzenia określonego w ofercie dla każdego zadania.
Wykonawca otrzyma wynagrodzenie tylko za faktycznie wykonane usługi.
Czyszczenie będzie wykonywane w obiektach budowlanych zamieszkałych oraz na czynnym terenie, w związku z tym
Wykonawca zobowiązuje się dokonać czyszczenia z poszanowaniem miru domowego i mienia osób zajmujących lokale
oraz w sposób zapewniający bezpieczeństwo przebywającym w miejscu czyszczenia osobom.
Zakres obowiązków stron i opis przedmiotu zamówienia został ujęty w projektowanych postanowieniach umowy
stanowiących załącznik nr 8 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 90915000-4 - Usługi czyszczenia pieców i kominów

4.5.5.) Wartość części: 112089,53 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Uzasadnienie faktyczne:
W prowadzonym postępowaniu, w odpowiedzi na ogłoszenie o zamówieniu opublikowane w Biuletynie Zamówień Publicznych pod nr 2024/BZP 00303175 w dniu 2024-04-26 oraz na stronie prowadzonego postępowania https://wm-wroc.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html, zostały złożone dwie oferty na każdą część zamówienia. Informacja z otwarcia ofert wraz z informacjami dotyczącymi Wykonawców, którzy złożyli oferty oraz podaniem cen złożonych ofert odpowiednio w każdym zadaniu, została zamieszczona na stronie prowadzonego postępowania w dniu otwarcia ofert, tj. 07.05.2024 r. Zamawiający na realizację zamówienia przeznaczył środki finansowe w łącznej kwocie 513 643,24 zł, w tym odpowiednio na zadanie: nr 1 - 79 414,39 zł, nr 2 - 237 296,74, nr 3 - 66 220,63 zł, nr 4 - 130 711,48 zł. Zamawiający, na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 3, 4 i 6 ustawy Pzp, odrzucił ofertę wykonawcy Zakład Kominiarski KOMINIARCZYK Tomasz Czarnik, ul. Wrocławska 96
55-093 Brzezia Łąka. Cena oferty niepodlegającej odrzuceniu, złożonej przez Wykonawcę PROJEKT Beata Biernacka, ul. Obornicka 77E, 51-114 Wrocław, odpowiednio w każdym z zadań nr 1-4, znacząco przewyższa środki finansowe przeznaczone na realizację zamówienia, a przy założeniu, że ceny rynkowe kształtują się na niższym poziomie - Zamawiający nie może zwiększyć zaplanowanych środków do ceny oferty.
Mając powyższe na uwadze, Zamawiający unieważnia postępowanie na podstawie art. 255 pkt 3 ustawy Pzp.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 159015,15 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 159015,15 PLN

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Uzasadnienie faktyczne:
W prowadzonym postępowaniu, w odpowiedzi na ogłoszenie o zamówieniu opublikowane w Biuletynie Zamówień Publicznych pod nr 2024/BZP 00303175 w dniu 2024-04-26 oraz na stronie prowadzonego postępowania https://wm-wroc.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html, zostały złożone dwie oferty na każdą część zamówienia. Informacja z otwarcia ofert wraz z informacjami dotyczącymi Wykonawców, którzy złożyli oferty oraz podaniem cen złożonych ofert odpowiednio w każdym zadaniu, została zamieszczona na stronie prowadzonego postępowania w dniu otwarcia ofert, tj. 07.05.2024 r. Zamawiający na realizację zamówienia przeznaczył środki finansowe w łącznej kwocie 513 643,24 zł, w tym odpowiednio na zadanie: nr 1 - 79 414,39 zł, nr 2 - 237 296,74, nr 3 - 66 220,63 zł, nr 4 - 130 711,48 zł. Zamawiający, na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 3, 4 i 6 ustawy Pzp, odrzucił ofertę wykonawcy Zakład Kominiarski KOMINIARCZYK Tomasz Czarnik, ul. Wrocławska 96
55-093 Brzezia Łąka. Cena oferty niepodlegającej odrzuceniu, złożonej przez Wykonawcę PROJEKT Beata Biernacka, ul. Obornicka 77E, 51-114 Wrocław, odpowiednio w każdym z zadań nr 1-4, znacząco przewyższa środki finansowe przeznaczone na realizację zamówienia, a przy założeniu, że ceny rynkowe kształtują się na niższym poziomie - Zamawiający nie może zwiększyć zaplanowanych środków do ceny oferty.
Mając powyższe na uwadze, Zamawiający unieważnia postępowanie na podstawie art. 255 pkt 3 ustawy Pzp.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 366441,30 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 366441,30 PLN

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Uzasadnienie faktyczne:
W prowadzonym postępowaniu, w odpowiedzi na ogłoszenie o zamówieniu opublikowane w Biuletynie Zamówień Publicznych pod nr 2024/BZP 00303175 w dniu 2024-04-26 oraz na stronie prowadzonego postępowania https://wm-wroc.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html, zostały złożone dwie oferty na każdą część zamówienia. Informacja z otwarcia ofert wraz z informacjami dotyczącymi Wykonawców, którzy złożyli oferty oraz podaniem cen złożonych ofert odpowiednio w każdym zadaniu, została zamieszczona na stronie prowadzonego postępowania w dniu otwarcia ofert, tj. 07.05.2024 r. Zamawiający na realizację zamówienia przeznaczył środki finansowe w łącznej kwocie 513 643,24 zł, w tym odpowiednio na zadanie: nr 1 - 79 414,39 zł, nr 2 - 237 296,74, nr 3 - 66 220,63 zł, nr 4 - 130 711,48 zł. Zamawiający, na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 3, 4 i 6 ustawy Pzp, odrzucił ofertę wykonawcy Zakład Kominiarski KOMINIARCZYK Tomasz Czarnik, ul. Wrocławska 96 55-093 Brzezia Łąka. Cena oferty niepodlegającej odrzuceniu, złożonej przez Wykonawcę PROJEKT Beata Biernacka, ul. Obornicka 77E, 51-114 Wrocław, odpowiednio w każdym z zadań nr 1-4, znacząco przewyższa środki finansowe przeznaczone na realizację zamówienia, a przy założeniu, że ceny rynkowe kształtują się na niższym poziomie - Zamawiający nie może zwiększyć zaplanowanych środków do ceny oferty.
Mając powyższe na uwadze, Zamawiający unieważnia postępowanie na podstawie art. 255 pkt 3 ustawy Pzp.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 142034,40 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 142034,40 PLN

Część 4

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Uzasadnienie faktyczne:
W prowadzonym postępowaniu, w odpowiedzi na ogłoszenie o zamówieniu opublikowane w Biuletynie Zamówień Publicznych pod nr 2024/BZP 00303175 w dniu 2024-04-26 oraz na stronie prowadzonego postępowania https://wm-wroc.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html, zostały złożone dwie oferty na każdą część zamówienia. Informacja z otwarcia ofert wraz z informacjami dotyczącymi Wykonawców, którzy złożyli oferty oraz podaniem cen złożonych ofert odpowiednio w każdym zadaniu, została zamieszczona na stronie prowadzonego postępowania w dniu otwarcia ofert, tj. 07.05.2024 r. Zamawiający na realizację zamówienia przeznaczył środki finansowe w łącznej kwocie 513 643,24 zł, w tym odpowiednio na zadanie: nr 1 - 79 414,39 zł, nr 2 - 237 296,74, nr 3 - 66 220,63 zł, nr 4 - 130 711,48 zł. Zamawiający, na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 3, 4 i 6 ustawy Pzp, odrzucił ofertę wykonawcy Zakład Kominiarski KOMINIARCZYK Tomasz Czarnik, ul. Wrocławska 96
55-093 Brzezia Łąka. Cena oferty niepodlegającej odrzuceniu, złożonej przez Wykonawcę PROJEKT Beata Biernacka, ul. Obornicka 77E, 51-114 Wrocław, odpowiednio w każdym z zadań nr 1-4, znacząco przewyższa środki finansowe przeznaczone na realizację zamówienia, a przy założeniu, że ceny rynkowe kształtują się na niższym poziomie - Zamawiający nie może zwiększyć zaplanowanych środków do ceny oferty.
Mając powyższe na uwadze, Zamawiający unieważnia postępowanie na podstawie art. 255 pkt 3 ustawy Pzp.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 236708,40 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 236708,40 PLN

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.