Ogłoszenie z dnia 2023-08-01
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00270458/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-06-22
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Świadczenie usługi żywienia tj. przygotowywanie i dowóz posiłków dla uczniów Przedszkola z Oddziałami Integracyjnymi nr 394 w Warszawie w roku szkolnym 2023/2024.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzi podmiot, któremu powierzono przeprowadzenie postępowania1.2.) Nazwa zamawiającego: Przedszkole z Oddziałami Integracyjnymi nr 394
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 013003008
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: J.Iwanowa Szajnowicz 5
1.5.2.) Miejscowość: Warszawa
1.5.3.) Kod pocztowy: 02-796
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa
1.5.7.) Numer telefonu: 508 457 084
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: p394@eduwarszawa.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: p394.ursynow.warszawa.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://dbfo-ursynow.ezamawiajacy.pl/1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Świadczenie usługi żywienia tj. przygotowywanie i dowóz posiłków dla uczniów Przedszkola z Oddziałami Integracyjnymi nr 394 w Warszawie w roku szkolnym 2023/2024.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-15c1909e-1027-11ee-b70f-ae2d9e28ec7b
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00335226
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-08-01
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00099512/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.1 Przygotowanie i dowóz posiłków dla dzieci z P394 przy. ul. Iwanowa - Szajnowicza 5 w Warszawie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00270458
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: P394.A.26.1.2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 720666,67 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi żywienia uczniów Przedszkola z Oddziałami Integracyjnymi nr 394 w Warszawie.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dotyczący wymagań Zamawiającego w sprawie jakości dostarczanych posiłków, o których mowa w ust. 4, stanowi załącznik nr 3 do SWZ
3. Wykonawca będzie przygotowywał na potrzeby:
1) uczniów Przedszkola cztery posiłki dziennie, w tym:
a) śniadanie,
b) drugie śniadanie,
c) obiad składający się z dwóch dań w postaci zupy i drugiego dania,
d) podwieczorek;
2) nauczycieli oraz pracowników administracji i obsługi Przedszkola posiłek, o którym mowa w pkt 1 lit. c.
4. Maksymalny zakres zamówienia obejmuje przygotowywanie i dostarczenie w trakcie 230 dni po:
1) 180 porcji dziennie każdego z posiłków, o których mowa w ust. 3 pkt 1 lit. a, b oraz d, tj. łącznie po 41 400 każdego z posiłków;
2) 188 obiadów, o których mowa w ust. 3 pkt 1 lit. c, tj. łącznie po 43 240 obiadów
5. Liczba dni wskazanych w ust. 5 może ulec zmniejszeniu w związku z przerwami w funkcjonowaniu Przedszkola lub w związku z przerwami w uczęszczaniu uczniów do Przedszkola lub w związku z innymi niemożliwymi do przewidzenia sytuacjami.
6. Liczba posiłków przygotowywanych i dostarczanych w danym dniu będzie ustalana na podstawie faktycznego zapotrzebowania przekazywanego Wykonawcy do godz. 22:00 dnia poprzedniego.
7. Faktyczne zapotrzebowanie na poszczególne posiłki, o których mowa w ust. 3 pkt 1, nie musi być równe. Dopuszczalne jest zamawianie przez:
1) uczniów Przedszkola:
a) wszystkich posiłków, o których mowa w ust. 3 pkt 1,
b) jedynie posiłków, o których mowa w ust. 3 pkt 1 lit. a-c,
c) jedynie posiłków, o których mowa w ust. 3 pkt 1 lit. b-d;
2) nauczycieli oraz pracowników administracji i obsługi Przedszkola jedynie posiłku, o którym mowa w ust. 3 pkt 1 lit. c.
8. Minimalny zakres zamówienia stanowi 50% zamówienia maksymalnego, o którym mowa w ust. 5 i obejmuje łączne przygotowywanie i dostawę minimalnie 20 700 śniadań,20 700 drugich śniadań, 21 620 obiadów, 20 700 podwieczorków
9. Dostawa posiłków o których mowa w ust. 3 pkt 1-2 odbywać się będzie poprzez przekazywanie przez Wykonawcę nauczycielom lub pracownikom administracji i obsługi Przedszkola odpowiednio zabezpieczonych posiłków w pojemnikach termoizolacyjnych, wykonanych z tworzywa zabezpieczających posiłki przed wylaniem oraz schłodzeniem:
1) termosach jednoskładnikowych przeznaczonych do transportu gorących posiłków (zupa, napoje);
2) termosach wieloskładnikowych wypełnionych pojemnikami, które występują w różnej konfiguracji i zapewniają dostarczenie poszczególnych części posiłków, przy czym muszą one:
a) gwarantować utrzymanie odpowiedniej temperatury i jakości posiłków przy czym:
- minimalna temperatura posiłków winna wynosić w trakcie serwowania zupy +75 °C, drugiego dania +65 °C, herbaty/kawy/kakao +70 °C,
- maksymalna temperatura produktów zimnych (surówki) winna wynosić +4 °C,
b) być szczelnie zamknięte,
c) być nieuszkodzone,
d) posiadać odpowiednie atesty i certyfikaty
10. Posiłki, o których mowa w ust. 4 wydawane będą w stałych godzinach:
1) śniadania o godz. 8:30;
2) drugie śniadania o godz. 10:00;
3) obiady o godz. 12:00;
4) podwieczorki o godz. 15:00.
4.5.3.) Główny kod CPV: 55321000-6 - Usługi przygotowywania posiłków
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
55322000-3 - Usługi gotowania posiłków
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 690239,20 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1015680,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 721280,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
6.7.) Wskazanie, czy najkorzystniejsza oferta wykonawcy, któremu udzielono zamówienia uwzględnia określone w kryteriach:
zgodnie z art. 242 ust. 2 ustawy - aspekty społeczne
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Bluebar-Catering Firma Gastronomiczna GAST-TOP Jolanta Katarzyna Wróbel
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5261064088
7.3.3) Ulica: Afrykańska
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 03-966
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-07-19
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 721280,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2023-09-01 do 2024-08-318.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Modernizacja suwnicy o udźwigu Q=4,5 T
- Prowadzenie ochrony mostu na rz. Wisła w m. Warszawa w ciągu drogi ekspresowej S2
- "Rozbudowa DW 805 polegająca na rozbiórce istniejącego przepustu w miejscowości Pogorzel w km 8+641 i budowie nowego obiektu przepustu wraz z dojazdami w niezbędnym zakresie" - nr postępowania 279/24
- Wykonanie robót drogowych w zakresie remontów uszkodzonych nawierzchni wewnętrznych ciągów komunikacyjnych i ich oznakowania oraz wykonanie nowych obiektów drogowych i utwardzeń (...)
- Usługa prania bielizny pościelowej, ręczników, ścierek, obrusów, narzut, koców, kołder, poduszek, dywaników, pokrowców w Domu Studenta Nr 7 Uniwersytetu Warszawskiego przy ul. Sulimy 4 w Warszawie
- Usługa dzierżawy dystrybutorów wody dla Szkoły Głównej Gospodarstwa Wiejskiego w Warszawie przez okres 24-ch miesięcy.
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Świadczenie usług przygotowania i dostarczenia obiadów (wsparcie towarzyszące) dla uczestników projektu Centrum Usług Środowiskowych "WISIENKA 4",
- Świadczenie usługi cateringowej w zakresie zapewnienia posiłków dla placówek oświatowych na terenie Gminy Zbuczyn
- Świadczenie usługi cateringowej w zakresie zapewnienia posiłków dla placówek oświatowych oraz Dziennego Domu Senior+ w Zbuczynie
- Kompleksowa organizacja i obsługa czterech 2-dniowych spotkań stacjonarnych w ramach projektu "Sieć dostępności cyfrowej wsparcie systemowego wdrażania dostępności cyfrowej w podmiotach publicznych"
- Catering dla pacjentów WOTUiW w Toruniu
- Usługa cateringu dla pacjentów Samodzielnego Publicznego Zespołu Opieki Zdrowotnej w Tomaszowie Lubelskim, realizowana w oparciu o program Ministerstwa Zdrowia ,,Dobry posiłek w szpitalu"
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.