eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi LisewoPrzebudowa Drogi Gminnej Nr 060308C Lipienek - Drzonówek



Ogłoszenie z dnia 2024-05-22


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Przebudowa Drogi Gminnej Nr 060308C Lipienek - Drzonówek

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Lisewo

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 871118514

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Chełmińska 2

1.5.2.) Miejscowość: Lisewo

1.5.3.) Kod pocztowy: 86-230

1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL616 - Grudziądzki

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: p.kowal@lisewo.com

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.lisewo.com

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-a6331b20-f1ac-11ee-ac52-ee29f86ffd4f

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Przebudowa Drogi Gminnej Nr 060308C Lipienek - Drzonówek

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-a6331b20-f1ac-11ee-ac52-ee29f86ffd4f

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00335245

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-05-22

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00049774/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.1 Przebudowa drogi gminnej nr 060308C Lipienek-Drzonówek

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2014- 2020

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00269600

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: RGiI.271.2.2024.PK

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 527916,96 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest:
1) Przebudowa drogi gminnej nr 060308C Lipienek - Drzonówek, na odcinku od km 0+509,50 do km 1+467,36. Przedsięwzięcie w swym zakresie obejmuje przebudowę jezdni drogi gminnej, na szerokości 3,5 - 5,0 m, wykonanie mijanek, na których jezdnia zostanie poszerzona
do szerokości 5,0 m, wykonanie przebudowy istniejących zjazdów oraz uzupełnienie
i profilowanie istniejących poboczy gruntowych wraz z ich ulepszeniem kruszywem kamiennym na całym odcinku. W ramach zadania ustawione zostanie również nowe oznakowanie pionowe oraz wykonane oznakowanie poziome na skrzyżowaniu z drogą powiatową nr 1619C
Lisewo - Dubielno - Chełmża.
2) Projektowane parametry techniczne:
- klasa drogi - D (dojazdowa),
- kategoria ruchu - KR-1,
- długość planowanego do przebudowy odcinka drogi - 957,86 m,
- szerokość jezdni - 3,5 m ÷ 5,0 m,
- szerokość jezdni na mijankach - 5,0 m,
- nawierzchnia jezdni i mijanek - beton asfaltowy,
- powierzchnia przebudowywanej jezdni - 3896,29 m2,
- spadek poprzeczny jezdni - 2% (jednostronny lub dwustronny),
- nawierzchnia jezdni zjazdów - beton asfaltowy lub kruszywo kamienne
- szerokość pobocza - 0,75 m,
- nawierzchnia pobocza - gruntowe, ulepszone kruszywem kamiennym,
- grubość warstwy ulepszonego pobocza - 0,1 m.
Dodatkowy, Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa: Dokumentacja techniczna (załącznik Nr 5 do SWZ), Wzór umowy - (załącznik Nr 6 do SWZ).

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 700106,20 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 825091,13 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 700106,20 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Budowy Dróg i Mostów Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5591700297

7.3.3) Ulica: 8a

7.3.4) Miejscowość: Kozłowo

7.3.5) Kod pocztowy: 86-105

7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-05-21

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 700106,20 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 90 dni

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.