Ogłoszenie z dnia 2022-09-06
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00212634/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-06-17
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
„Przebudowa i modernizacja zbiorników małej retencji w miejscowościach:
część 1: Święte i Lipnica, część 2: Komorniki”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Środa Śląska
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 931935069
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Plac Wolności 5
1.5.2.) Miejscowość: Środa Śląska
1.5.3.) Kod pocztowy: 55-300
1.5.4.) Województwo: dolnośląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL518 - Wrocławski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: um@srodaslaska.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://srodaslaska.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://srodaslaska.logintrade.net/1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Przebudowa i modernizacja zbiorników małej retencji w miejscowościach:część 1: Święte i Lipnica, część 2: Komorniki”
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-d8699580-ee08-11ec-9a86-f6f4c648a056
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00335292
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-09-06
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00212634/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: WZP 271.8-43/22
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 403463,80 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
CZĘŚĆ 1: Święte i Lipnicazbiornik W Miejscowości Święte
• karczowanie pni po wycięciu 7 drzew
• ręczne wykoszenie starej roślinności
• rozebranie istniejącego mocno zniszczonego ogrodzenia i furtki
• rozebranie istniejącego umocnienia skarp (z trylinki)
• reprofilacja skarp
• odmulenie dna zbiornika
• zasypywanie wyrw i nierówności terenu, zagęszczenie gruntu
• wykonanie podsypki pod umocnienie gr. 15 cm
• umocnienie palisadą paliki śr. 6-8 cm dł. 1.20 w dwóch rzędach mijankowo co 50 m
• umocnienie brzegu kamieniem zatopionym w betonie na palisadzie licowanym powyżej zwierciadła wody
• umocnienie skarp kamieniem licowanym zatopionym w betonie ze spoinowaniem
• humusowanie z obsiewem mieszanką traw skarp
• remont ogrodzenia zbiornika ze słupkami stalowymi i wypełnieniem stalowym z siatki zgrzewanej o wysokości 1,51 m
• wykonanie furtki w ogrodzeniu o wymiarach 1 x 1,51 m
ZBIORNIK W Miejscowości lIPNICA
• karczowanie pni po wycince drzew – szt. 2
• ręczne wykoszenie starej roślinności
• odmulenie dna zbiornika z osadów
• zasypywanie wyrw i nierówności terenu z zagęszczonego gruntu
• humusowanie z obsiewem
• czyszczenie prowadnic szandorów
• odnowienie powłok antykorozyjnych prowadnic
• zakup szandorów ZS 1200x1000 z desek drewnianych gr.40 mm
• obniżenie studni i wymiana pokrywy studni na żeliwną
• udrożnienie przepustu
• oczyszczenie betonowych skarp zbiornika i studni otwartej
• naprawa powierzchniowa, spoinowanie pęknięć i uzupełnienie ubytków zbiornika i studni otwartej
• renowacja stalowego ogrodzenia wokół studni rewizyjnej
• wykonanie bariery U12a typu olsztyńskiego o wysokości 1,10 m od strony drogi
Wynagrodzenie za roboty ryczałtowe, wyliczone w oparciu o załączony przedmiar.
Wykonawca we własnym zakresie i na swój koszt zorganizuje miejsce wywozu osadu, śmieci, roślinności, karpiny, gałęzi od utylizacji zebranych w trakcie wykonywania robót. Koszty te należy uwzględnić w przygotowanej ofercie.
UWAGA: Zamawiający będzie wymagał certyfikaty, deklaracje zgodności, atesty higieniczne oraz aprobaty techniczne na wbudowane materiały.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę
45000000-7 - Roboty budowlane
71000000-8 - Usługi architektoniczne, budowlane, inżynieryjne i kontrolne
4.5.5.) Wartość części: 311338,24 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
CZęŚĆ 2: KOMORNIKIzbiornik w miejscowości KomorniKI
• karczowanie pni po wycince drzew
• ręczne wykoszenie starej roślinności
• rozebranie istniejącego mocno zniszczonego ogrodzenia i furtki
• odmulenie dna zbiornika
• naprawa istniejącego wlotu na odpływie ze zbiornika z zamknięciem szandorowym i wnękami na założenie szandorów
• wykonanie ogrodzenia zbiornika panelowego ze słupkami stalowymi i wypełnieniem stalowym z siatki zgrzewanej o wysokości 1,51 m
• wykonanie furtki w ogrodzeniu o wymiarach 1 x 1,51 m
• wykonanie podsypki pod umocnienie gr. 15 cm
• wykonanie umocnienia palisadą paliki śr. 6-8 cm dł.1.20 w dwóch rzędach mijankowo co 50 cm
• wykonanie umocnienia brzegu z kamienia łamanego o szer. 0.50 m, zatopionym w betonie na palisadzie, licowanym powyżej zwierciadła wody
• reprofilacja skrap wraz z obsianiem mieszanką traw
Wynagrodzenie za roboty ryczałtowe, wyliczone w oparciu o załączony przedmiar.
Wykonawca we własnym zakresie i na swój koszt zorganizuje miejsce wywozu osadu, śmieci, roślinności, karpiny, gałęzi od utylizacji zebranych w trakcie wykonywania robót. Koszty te należy uwzględnić w przygotowanej ofercie.
UWAGA: Zamawiający będzie wymagał certyfikaty, deklaracje zgodności, atesty higieniczne oraz aprobaty techniczne na wbudowane materiały.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę
45000000-7 - Roboty budowlane
71000000-8 - Usługi architektoniczne, budowlane, inżynieryjne i kontrolne
4.5.5.) Wartość części: 92125,56 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 523243,23 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 523243,23 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 523243,23 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: INBUD Michał Kutera
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 021001210
7.3.3) Ulica: ul. Wierzbowa 2a
7.3.4) Miejscowość: Będkowice
7.3.5) Kod pocztowy: 55-050
7.3.6.) Województwo: dolnośląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-07-26
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 523243,23 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 100 dni
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Cena najkorzystniejszej oferty przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 300754,07 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 300754,07 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
INNE PRZETARGI ŚRODA ŚLĄSKA
- PRZEBUDOWA DROGI POWIATOWEJ NR 2066D NA ODCINKU MALCZYCE-CHOMIĄŻA W ZAKRESIE BUDOWY CHODNIKA NA DZIAŁCE NR 328 W MIEJSCOWOŚCI MALCZYCE
- Dostawy sprzętu IT z podziałem na 2 pakiety
więcej: przetargi ŚRODA ŚLĄSKA »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Pełnienie nadzoru inwestorskiego dla zadania "Rozbudowa systemu ścieżek rowerowych na terenie gm. Kostrzyn wraz z budową zintegrowanego węzła przesiadkowego Gułtowy w formule zaprojektuj i wybuduj"
- Wykonanie ścieżek oraz nasadzeń w Parku Etnograficznym nad Węgorapą wraz z przebudową schodów zewnętrznych
- Remont drogi pożarowej, zagospodarowanie terenu przed budynkiem Szkoły
- Wykonanie ścieżek oraz nasadzeń w Parku Etnograficznym nad Węgorapą wraz z przebudową schodów zewnętrznych
- "Budowa Centrum Przesiadkowego w Pankach"
- Remont nawierzchni drogi gminnej nr 595044S, Postęp, ul. Szpitalna, dz. nr 335
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.