Ogłoszenie z dnia 2021-12-29
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00294232/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-12-01
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Zakup i dostawa żywności dla Przedszkola w Śmiglu
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: PRZEDSZKOLE W ŚMIGLU
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000928877
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Aleja Bohaterów 7
1.5.2.) Miejscowość: Śmigiel
1.5.3.) Kod pocztowy: 64-030
1.5.4.) Województwo: wielkopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL417 - Leszczyński
1.5.7.) Numer telefonu: 655180109
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@przedszkole.smigiel.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: przedszkole.smigiel.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/przedszkole_smigiel1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Zakup i dostawa żywności dla Przedszkola w Śmiglu2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-6cddf929-5284-11ec-8c2d-66c2f1230e9c
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00335298
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-12-29
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00274607/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.1 Zakup i dostawa żywności dla Przedszkola w Śmiglu w 2022 r
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00294232/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: PS-271.1.2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 440510,49 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem niniejszego zamówienia jest zakup i dostawa artykułów żywnościowych dla Przedszkola w Śmiglu, Al. Bohaterów 7, 64-030 Śmigiel na rok 2022.2. Zamawiający zgodnie z pkt 2.6 SWZ dopuszcza możliwość składania ofert częściowych (podział na PAKIETY) według poniższych zasad:
1) PAKIET I – nabiał,
3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia przedstawiony został w Części III SWZ.
4. Zamówienie obejmuje sukcesywną dostawę do Przedszkola w Śmiglu poszczególnych artykułów spożywczych, których wykaz oraz szacowane ilości określone zostały
w Części III SWZ – Opisie przedmiotu zamówienia oraz w Załączniku nr 4 (A-G) do SWZ – Formularzu Cenowym.
5. Zamawiający informuje, że ilości określone w Formularzu cenowym mają charakter szacunkowy i mogą ulec zmianie w trakcie trwania realizacji umowy. Podane ilości
w Formularzu Cenowym – Załącznik nr 4 (A-G), należy przyjąć do skalkulowania ceny oferty w celu porównania ofert. Ostateczna ilość poszczególnych artykułów będzie wynikała z faktycznych potrzeb Zamawiającego.
6. Zamawiający zastrzega sobie prawo do nie wykorzystania w całości lub części przedmiotu zamówienia w czasie obowiązywania umowy. Jeżeli jego potrzeby rzeczywiste będą mniejsze od ilości określonej w przedmiocie zamówienia, Zamawiający ma prawo odstąpić od dalszych zakupów artykułów spożywczych bez jakichkolwiek konsekwencji finansowych i odszkodowań na rzecz Wykonawcy.
7. Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć Zamawiającemu przedmiot zamówienia sukcesywnie, na podstawie zamówień określających asortyment i ilość.
8. Termin dostawy i ilość wybranych artykułów żywnościowych Zamawiający będzie uzgadniał każdorazowo z Wykonawcą telefonicznie.
9. Wykonawca zobowiązuje się do dostawy towaru zgodnie ze złożoną ofertą w ilościach i terminach określonych w SWZ i umowie.
10. Nie dopuszcza się stosowania zamienników o innych parametrach niż opisane
w Formularzu cenowym.
11. Dostawy artykułów spożywczych objętych niniejszym postępowaniem Wykonawca wykona na własny koszt. Wykonanie dostawy obejmuje również czynności rozładunku i dostarczenie towaru do magazynów przedszkolnych wskazanych w umowie. Następnie upoważniony pracownik Zamawiającego potwierdza odbiór towaru.
12. Wykonawca gwarantuje, że dostarczone artykuły żywnościowe będą zgodne
z obowiązującymi przepisami, w szczególności:
1) Ustawy z dnia 25 sierpnia 2006 r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia (Dz. U.
z 2020 r., poz. 2021 ze zm.),
2) Rozporządzenia Ministra Zdrowia z dnia 26 lipca 2016 r. w sprawie grup środków spożywczych przeznaczonych do sprzedaży dzieciom i młodzieży w jednostkach systemu oświaty oraz wymagań, jakie muszą spełnić środki spożywcze stosowane w ramach żywienia zbiorowego dzieci i młodzieży w jednostkach (Dz. U. z 2016 r., poz. 1154),
3) Ustawy z dnia 21 grudnia 2000 r. o jakości handlowej artykułów rolno-spożywczych (t.j. Dz. U. z 2021 r., poz. 630),
4) Ustawy z dnia 16 grudnia 2005 r. o produktach pochodzenia zwierzęcego
(t.j. Dz. U. z 2020 r., poz. 1753),
5) Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (WE nr 1333/2008, WE nr 852/2004, WE nr 854/2004, WE 178/2002).
4.5.3.) Główny kod CPV: 15500000-3 - Produkty mleczarskie
4.5.5.) Wartość części: 44481,22 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem niniejszego zamówienia jest zakup i dostawa artykułów żywnościowych dla Przedszkola w Śmiglu, Al. Bohaterów 7, 64-030 Śmigiel na rok 2022.2. Zamawiający zgodnie z pkt 2.6 SWZ dopuszcza możliwość składania ofert częściowych (podział na PAKIETY) według poniższych zasad:
2) PAKIET II – mięso i wędliny,
3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia przedstawiony został w Części III SWZ.
4. Zamówienie obejmuje sukcesywną dostawę do Przedszkola w Śmiglu poszczególnych artykułów spożywczych, których wykaz oraz szacowane ilości określone zostały
w Części III SWZ – Opisie przedmiotu zamówienia oraz w Załączniku nr 4 (A-G) do SWZ – Formularzu Cenowym.
5. Zamawiający informuje, że ilości określone w Formularzu cenowym mają charakter szacunkowy i mogą ulec zmianie w trakcie trwania realizacji umowy. Podane ilości
w Formularzu Cenowym – Załącznik nr 4 (A-G), należy przyjąć do skalkulowania ceny oferty w celu porównania ofert. Ostateczna ilość poszczególnych artykułów będzie wynikała z faktycznych potrzeb Zamawiającego.
6. Zamawiający zastrzega sobie prawo do nie wykorzystania w całości lub części przedmiotu zamówienia w czasie obowiązywania umowy. Jeżeli jego potrzeby rzeczywiste będą mniejsze od ilości określonej w przedmiocie zamówienia, Zamawiający ma prawo odstąpić od dalszych zakupów artykułów spożywczych bez jakichkolwiek konsekwencji finansowych i odszkodowań na rzecz Wykonawcy.
7. Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć Zamawiającemu przedmiot zamówienia sukcesywnie, na podstawie zamówień określających asortyment i ilość.
8. Termin dostawy i ilość wybranych artykułów żywnościowych Zamawiający będzie uzgadniał każdorazowo z Wykonawcą telefonicznie.
9. Wykonawca zobowiązuje się do dostawy towaru zgodnie ze złożoną ofertą w ilościach i terminach określonych w SWZ i umowie.
10. Nie dopuszcza się stosowania zamienników o innych parametrach niż opisane
w Formularzu cenowym.
11. Dostawy artykułów spożywczych objętych niniejszym postępowaniem Wykonawca wykona na własny koszt. Wykonanie dostawy obejmuje również czynności rozładunku i dostarczenie towaru do magazynów przedszkolnych wskazanych w umowie. Następnie upoważniony pracownik Zamawiającego potwierdza odbiór towaru.
12. Wykonawca gwarantuje, że dostarczone artykuły żywnościowe będą zgodne
z obowiązującymi przepisami, w szczególności:
1) Ustawy z dnia 25 sierpnia 2006 r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia (Dz. U.
z 2020 r., poz. 2021 ze zm.),
2) Rozporządzenia Ministra Zdrowia z dnia 26 lipca 2016 r. w sprawie grup środków spożywczych przeznaczonych do sprzedaży dzieciom i młodzieży w jednostkach systemu oświaty oraz wymagań, jakie muszą spełnić środki spożywcze stosowane w ramach żywienia zbiorowego dzieci i młodzieży w jednostkach (Dz. U. z 2016 r., poz. 1154),
3) Ustawy z dnia 21 grudnia 2000 r. o jakości handlowej artykułów rolno-spożywczych (t.j. Dz. U. z 2021 r., poz. 630),
4) Ustawy z dnia 16 grudnia 2005 r. o produktach pochodzenia zwierzęcego
(t.j. Dz. U. z 2020 r., poz. 1753),
5) Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (WE nr 1333/2008, WE nr 852/2004, WE nr 854/2004, WE 178/2002).
4.5.3.) Główny kod CPV: 15100000-9 - Produkty zwierzęce, mięso i produkty mięsne
4.5.5.) Wartość części: 86187 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem niniejszego zamówienia jest zakup i dostawa artykułów żywnościowych dla Przedszkola w Śmiglu, Al. Bohaterów 7, 64-030 Śmigiel na rok 2022.2. Zamawiający zgodnie z pkt 2.6 SWZ dopuszcza możliwość składania ofert częściowych (podział na PAKIETY) według poniższych zasad:
3) PAKIET III – owoce i warzywa,
3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia przedstawiony został w Części III SWZ.
4. Zamówienie obejmuje sukcesywną dostawę do Przedszkola w Śmiglu poszczególnych artykułów spożywczych, których wykaz oraz szacowane ilości określone zostały
w Części III SWZ – Opisie przedmiotu zamówienia oraz w Załączniku nr 4 (A-G) do SWZ – Formularzu Cenowym.
5. Zamawiający informuje, że ilości określone w Formularzu cenowym mają charakter szacunkowy i mogą ulec zmianie w trakcie trwania realizacji umowy. Podane ilości
w Formularzu Cenowym – Załącznik nr 4 (A-G), należy przyjąć do skalkulowania ceny oferty w celu porównania ofert. Ostateczna ilość poszczególnych artykułów będzie wynikała z faktycznych potrzeb Zamawiającego.
6. Zamawiający zastrzega sobie prawo do nie wykorzystania w całości lub części przedmiotu zamówienia w czasie obowiązywania umowy. Jeżeli jego potrzeby rzeczywiste będą mniejsze od ilości określonej w przedmiocie zamówienia, Zamawiający ma prawo odstąpić od dalszych zakupów artykułów spożywczych bez jakichkolwiek konsekwencji finansowych i odszkodowań na rzecz Wykonawcy.
7. Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć Zamawiającemu przedmiot zamówienia sukcesywnie, na podstawie zamówień określających asortyment i ilość.
8. Termin dostawy i ilość wybranych artykułów żywnościowych Zamawiający będzie uzgadniał każdorazowo z Wykonawcą telefonicznie.
9. Wykonawca zobowiązuje się do dostawy towaru zgodnie ze złożoną ofertą w ilościach i terminach określonych w SWZ i umowie.
10. Nie dopuszcza się stosowania zamienników o innych parametrach niż opisane
w Formularzu cenowym.
11. Dostawy artykułów spożywczych objętych niniejszym postępowaniem Wykonawca wykona na własny koszt. Wykonanie dostawy obejmuje również czynności rozładunku i dostarczenie towaru do magazynów przedszkolnych wskazanych w umowie. Następnie upoważniony pracownik Zamawiającego potwierdza odbiór towaru.
12. Wykonawca gwarantuje, że dostarczone artykuły żywnościowe będą zgodne
z obowiązującymi przepisami, w szczególności:
1) Ustawy z dnia 25 sierpnia 2006 r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia (Dz. U.
z 2020 r., poz. 2021 ze zm.),
2) Rozporządzenia Ministra Zdrowia z dnia 26 lipca 2016 r. w sprawie grup środków spożywczych przeznaczonych do sprzedaży dzieciom i młodzieży w jednostkach systemu oświaty oraz wymagań, jakie muszą spełnić środki spożywcze stosowane w ramach żywienia zbiorowego dzieci i młodzieży w jednostkach (Dz. U. z 2016 r., poz. 1154),
3) Ustawy z dnia 21 grudnia 2000 r. o jakości handlowej artykułów rolno-spożywczych (t.j. Dz. U. z 2021 r., poz. 630),
4) Ustawy z dnia 16 grudnia 2005 r. o produktach pochodzenia zwierzęcego
(t.j. Dz. U. z 2020 r., poz. 1753),
5) Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (WE nr 1333/2008, WE nr 852/2004, WE nr 854/2004, WE 178/2002).
4.5.3.) Główny kod CPV: 15300000-1 - Owoce, warzywa i podobne produkty
4.5.5.) Wartość części: 67151 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem niniejszego zamówienia jest zakup i dostawa artykułów żywnościowych dla Przedszkola w Śmiglu, Al. Bohaterów 7, 64-030 Śmigiel na rok 2022.2. Zamawiający zgodnie z pkt 2.6 SWZ dopuszcza możliwość składania ofert częściowych (podział na PAKIETY) według poniższych zasad:
4) PAKIET IV – pieczywo,
3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia przedstawiony został w Części III SWZ.
4. Zamówienie obejmuje sukcesywną dostawę do Przedszkola w Śmiglu poszczególnych artykułów spożywczych, których wykaz oraz szacowane ilości określone zostały
w Części III SWZ – Opisie przedmiotu zamówienia oraz w Załączniku nr 4 (A-G) do SWZ – Formularzu Cenowym.
5. Zamawiający informuje, że ilości określone w Formularzu cenowym mają charakter szacunkowy i mogą ulec zmianie w trakcie trwania realizacji umowy. Podane ilości
w Formularzu Cenowym – Załącznik nr 4 (A-G), należy przyjąć do skalkulowania ceny oferty w celu porównania ofert. Ostateczna ilość poszczególnych artykułów będzie wynikała z faktycznych potrzeb Zamawiającego.
6. Zamawiający zastrzega sobie prawo do nie wykorzystania w całości lub części przedmiotu zamówienia w czasie obowiązywania umowy. Jeżeli jego potrzeby rzeczywiste będą mniejsze od ilości określonej w przedmiocie zamówienia, Zamawiający ma prawo odstąpić od dalszych zakupów artykułów spożywczych bez jakichkolwiek konsekwencji finansowych i odszkodowań na rzecz Wykonawcy.
7. Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć Zamawiającemu przedmiot zamówienia sukcesywnie, na podstawie zamówień określających asortyment i ilość.
8. Termin dostawy i ilość wybranych artykułów żywnościowych Zamawiający będzie uzgadniał każdorazowo z Wykonawcą telefonicznie.
9. Wykonawca zobowiązuje się do dostawy towaru zgodnie ze złożoną ofertą w ilościach i terminach określonych w SWZ i umowie.
10. Nie dopuszcza się stosowania zamienników o innych parametrach niż opisane
w Formularzu cenowym.
11. Dostawy artykułów spożywczych objętych niniejszym postępowaniem Wykonawca wykona na własny koszt. Wykonanie dostawy obejmuje również czynności rozładunku i dostarczenie towaru do magazynów przedszkolnych wskazanych w umowie. Następnie upoważniony pracownik Zamawiającego potwierdza odbiór towaru.
12. Wykonawca gwarantuje, że dostarczone artykuły żywnościowe będą zgodne
z obowiązującymi przepisami, w szczególności:
1) Ustawy z dnia 25 sierpnia 2006 r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia (Dz. U.
z 2020 r., poz. 2021 ze zm.),
2) Rozporządzenia Ministra Zdrowia z dnia 26 lipca 2016 r. w sprawie grup środków spożywczych przeznaczonych do sprzedaży dzieciom i młodzieży w jednostkach systemu oświaty oraz wymagań, jakie muszą spełnić środki spożywcze stosowane w ramach żywienia zbiorowego dzieci i młodzieży w jednostkach (Dz. U. z 2016 r., poz. 1154),
3) Ustawy z dnia 21 grudnia 2000 r. o jakości handlowej artykułów rolno-spożywczych (t.j. Dz. U. z 2021 r., poz. 630),
4) Ustawy z dnia 16 grudnia 2005 r. o produktach pochodzenia zwierzęcego
(t.j. Dz. U. z 2020 r., poz. 1753),
5) Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (WE nr 1333/2008, WE nr 852/2004, WE nr 854/2004, WE 178/2002).
4.5.3.) Główny kod CPV: 15810000-9 - Pieczywo, świeże wyroby piekarskie i ciastkarskie
4.5.5.) Wartość części: 44983,85 PLN
Część 5
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem niniejszego zamówienia jest zakup i dostawa artykułów żywnościowych dla Przedszkola w Śmiglu, Al. Bohaterów 7, 64-030 Śmigiel na rok 2022.2. Zamawiający zgodnie z pkt 2.6 SWZ dopuszcza możliwość składania ofert częściowych (podział na PAKIETY) według poniższych zasad:
5) PAKIET V – mrożonki i ryby mrożone
3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia przedstawiony został w Części III SWZ.
4. Zamówienie obejmuje sukcesywną dostawę do Przedszkola w Śmiglu poszczególnych artykułów spożywczych, których wykaz oraz szacowane ilości określone zostały
w Części III SWZ – Opisie przedmiotu zamówienia oraz w Załączniku nr 4 (A-G) do SWZ – Formularzu Cenowym.
5. Zamawiający informuje, że ilości określone w Formularzu cenowym mają charakter szacunkowy i mogą ulec zmianie w trakcie trwania realizacji umowy. Podane ilości
w Formularzu Cenowym – Załącznik nr 4 (A-G), należy przyjąć do skalkulowania ceny oferty w celu porównania ofert. Ostateczna ilość poszczególnych artykułów będzie wynikała z faktycznych potrzeb Zamawiającego.
6. Zamawiający zastrzega sobie prawo do nie wykorzystania w całości lub części przedmiotu zamówienia w czasie obowiązywania umowy. Jeżeli jego potrzeby rzeczywiste będą mniejsze od ilości określonej w przedmiocie zamówienia, Zamawiający ma prawo odstąpić od dalszych zakupów artykułów spożywczych bez jakichkolwiek konsekwencji finansowych i odszkodowań na rzecz Wykonawcy.
7. Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć Zamawiającemu przedmiot zamówienia sukcesywnie, na podstawie zamówień określających asortyment i ilość.
8. Termin dostawy i ilość wybranych artykułów żywnościowych Zamawiający będzie uzgadniał każdorazowo z Wykonawcą telefonicznie.
9. Wykonawca zobowiązuje się do dostawy towaru zgodnie ze złożoną ofertą w ilościach i terminach określonych w SWZ i umowie.
10. Nie dopuszcza się stosowania zamienników o innych parametrach niż opisane
w Formularzu cenowym.
11. Dostawy artykułów spożywczych objętych niniejszym postępowaniem Wykonawca wykona na własny koszt. Wykonanie dostawy obejmuje również czynności rozładunku i dostarczenie towaru do magazynów przedszkolnych wskazanych w umowie. Następnie upoważniony pracownik Zamawiającego potwierdza odbiór towaru.
12. Wykonawca gwarantuje, że dostarczone artykuły żywnościowe będą zgodne
z obowiązującymi przepisami, w szczególności:
1) Ustawy z dnia 25 sierpnia 2006 r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia (Dz. U.
z 2020 r., poz. 2021 ze zm.),
2) Rozporządzenia Ministra Zdrowia z dnia 26 lipca 2016 r. w sprawie grup środków spożywczych przeznaczonych do sprzedaży dzieciom i młodzieży w jednostkach systemu oświaty oraz wymagań, jakie muszą spełnić środki spożywcze stosowane w ramach żywienia zbiorowego dzieci i młodzieży w jednostkach (Dz. U. z 2016 r., poz. 1154),
3) Ustawy z dnia 21 grudnia 2000 r. o jakości handlowej artykułów rolno-spożywczych (t.j. Dz. U. z 2021 r., poz. 630),
4) Ustawy z dnia 16 grudnia 2005 r. o produktach pochodzenia zwierzęcego
(t.j. Dz. U. z 2020 r., poz. 1753),
5) Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (WE nr 1333/2008, WE nr 852/2004, WE nr 854/2004, WE 178/2002).
4.5.3.) Główny kod CPV: 15220000-6 - Ryby mrożone, filety rybne i pozostałe mięso ryb
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
15331170-9 - Warzywa mrożone
4.5.5.) Wartość części: 25534,32 PLN
Część 6
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem niniejszego zamówienia jest zakup i dostawa artykułów żywnościowych dla Przedszkola w Śmiglu, Al. Bohaterów 7, 64-030 Śmigiel na rok 2022.2. Zamawiający zgodnie z pkt 2.6 SWZ dopuszcza możliwość składania ofert częściowych (podział na PAKIETY) według poniższych zasad:
6) PAKIET VI – wyroby mączne,
3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia przedstawiony został w Części III SWZ.
4. Zamówienie obejmuje sukcesywną dostawę do Przedszkola w Śmiglu poszczególnych artykułów spożywczych, których wykaz oraz szacowane ilości określone zostały
w Części III SWZ – Opisie przedmiotu zamówienia oraz w Załączniku nr 4 (A-G) do SWZ – Formularzu Cenowym.
5. Zamawiający informuje, że ilości określone w Formularzu cenowym mają charakter szacunkowy i mogą ulec zmianie w trakcie trwania realizacji umowy. Podane ilości
w Formularzu Cenowym – Załącznik nr 4 (A-G), należy przyjąć do skalkulowania ceny oferty w celu porównania ofert. Ostateczna ilość poszczególnych artykułów będzie wynikała z faktycznych potrzeb Zamawiającego.
6. Zamawiający zastrzega sobie prawo do nie wykorzystania w całości lub części przedmiotu zamówienia w czasie obowiązywania umowy. Jeżeli jego potrzeby rzeczywiste będą mniejsze od ilości określonej w przedmiocie zamówienia, Zamawiający ma prawo odstąpić od dalszych zakupów artykułów spożywczych bez jakichkolwiek konsekwencji finansowych i odszkodowań na rzecz Wykonawcy.
7. Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć Zamawiającemu przedmiot zamówienia sukcesywnie, na podstawie zamówień określających asortyment i ilość.
8. Termin dostawy i ilość wybranych artykułów żywnościowych Zamawiający będzie uzgadniał każdorazowo z Wykonawcą telefonicznie.
9. Wykonawca zobowiązuje się do dostawy towaru zgodnie ze złożoną ofertą w ilościach i terminach określonych w SWZ i umowie.
10. Nie dopuszcza się stosowania zamienników o innych parametrach niż opisane
w Formularzu cenowym.
11. Dostawy artykułów spożywczych objętych niniejszym postępowaniem Wykonawca wykona na własny koszt. Wykonanie dostawy obejmuje również czynności rozładunku i dostarczenie towaru do magazynów przedszkolnych wskazanych w umowie. Następnie upoważniony pracownik Zamawiającego potwierdza odbiór towaru.
12. Wykonawca gwarantuje, że dostarczone artykuły żywnościowe będą zgodne
z obowiązującymi przepisami, w szczególności:
1) Ustawy z dnia 25 sierpnia 2006 r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia (Dz. U.
z 2020 r., poz. 2021 ze zm.),
2) Rozporządzenia Ministra Zdrowia z dnia 26 lipca 2016 r. w sprawie grup środków spożywczych przeznaczonych do sprzedaży dzieciom i młodzieży w jednostkach systemu oświaty oraz wymagań, jakie muszą spełnić środki spożywcze stosowane w ramach żywienia zbiorowego dzieci i młodzieży w jednostkach (Dz. U. z 2016 r., poz. 1154),
3) Ustawy z dnia 21 grudnia 2000 r. o jakości handlowej artykułów rolno-spożywczych (t.j. Dz. U. z 2021 r., poz. 630),
4) Ustawy z dnia 16 grudnia 2005 r. o produktach pochodzenia zwierzęcego
(t.j. Dz. U. z 2020 r., poz. 1753),
5) Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (WE nr 1333/2008, WE nr 852/2004, WE nr 854/2004, WE 178/2002).
4.5.3.) Główny kod CPV: 15851000-8 - Produkty mączne
4.5.5.) Wartość części: 36101,60 PLN
Część 7
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem niniejszego zamówienia jest zakup i dostawa artykułów żywnościowych dla Przedszkola w Śmiglu, Al. Bohaterów 7, 64-030 Śmigiel na rok 2022.2. Zamawiający zgodnie z pkt 2.6 SWZ dopuszcza możliwość składania ofert częściowych (podział na PAKIETY) według poniższych zasad:
7) PAKIET VII – artykuły ogólnospożywcze.
3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia przedstawiony został w Części III SWZ.
4. Zamówienie obejmuje sukcesywną dostawę do Przedszkola w Śmiglu poszczególnych artykułów spożywczych, których wykaz oraz szacowane ilości określone zostały
w Części III SWZ – Opisie przedmiotu zamówienia oraz w Załączniku nr 4 (A-G) do SWZ – Formularzu Cenowym.
5. Zamawiający informuje, że ilości określone w Formularzu cenowym mają charakter szacunkowy i mogą ulec zmianie w trakcie trwania realizacji umowy. Podane ilości
w Formularzu Cenowym – Załącznik nr 4 (A-G), należy przyjąć do skalkulowania ceny oferty w celu porównania ofert. Ostateczna ilość poszczególnych artykułów będzie wynikała z faktycznych potrzeb Zamawiającego.
6. Zamawiający zastrzega sobie prawo do nie wykorzystania w całości lub części przedmiotu zamówienia w czasie obowiązywania umowy. Jeżeli jego potrzeby rzeczywiste będą mniejsze od ilości określonej w przedmiocie zamówienia, Zamawiający ma prawo odstąpić od dalszych zakupów artykułów spożywczych bez jakichkolwiek konsekwencji finansowych i odszkodowań na rzecz Wykonawcy.
7. Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć Zamawiającemu przedmiot zamówienia sukcesywnie, na podstawie zamówień określających asortyment i ilość.
8. Termin dostawy i ilość wybranych artykułów żywnościowych Zamawiający będzie uzgadniał każdorazowo z Wykonawcą telefonicznie.
9. Wykonawca zobowiązuje się do dostawy towaru zgodnie ze złożoną ofertą w ilościach i terminach określonych w SWZ i umowie.
10. Nie dopuszcza się stosowania zamienników o innych parametrach niż opisane
w Formularzu cenowym.
11. Dostawy artykułów spożywczych objętych niniejszym postępowaniem Wykonawca wykona na własny koszt. Wykonanie dostawy obejmuje również czynności rozładunku i dostarczenie towaru do magazynów przedszkolnych wskazanych w umowie. Następnie upoważniony pracownik Zamawiającego potwierdza odbiór towaru.
12. Wykonawca gwarantuje, że dostarczone artykuły żywnościowe będą zgodne
z obowiązującymi przepisami, w szczególności:
1) Ustawy z dnia 25 sierpnia 2006 r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia (Dz. U.
z 2020 r., poz. 2021 ze zm.),
2) Rozporządzenia Ministra Zdrowia z dnia 26 lipca 2016 r. w sprawie grup środków spożywczych przeznaczonych do sprzedaży dzieciom i młodzieży w jednostkach systemu oświaty oraz wymagań, jakie muszą spełnić środki spożywcze stosowane w ramach żywienia zbiorowego dzieci i młodzieży w jednostkach (Dz. U. z 2016 r., poz. 1154),
3) Ustawy z dnia 21 grudnia 2000 r. o jakości handlowej artykułów rolno-spożywczych (t.j. Dz. U. z 2021 r., poz. 630),
4) Ustawy z dnia 16 grudnia 2005 r. o produktach pochodzenia zwierzęcego
(t.j. Dz. U. z 2020 r., poz. 1753),
5) Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (WE nr 1333/2008, WE nr 852/2004, WE nr 854/2004, WE 178/2002).
4.5.3.) Główny kod CPV: 15800000-6 - Różne produkty spożywcze
4.5.5.) Wartość części: 136071,5 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia , jeżeli cena przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Nie złozono żadnej oferty
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 0
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Nie złożono żadnej oferty
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 0
Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Nie złożono żadnej oferty
SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 0
Część 5
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
oferta odrzucona na podstawie art. 266 ust. 1 pkt 8 ustawy - rażąco niska cena
SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
Część 6
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Nie złożono żadnej oferty
SEKCJA VI OFERTY (dla części 6)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 0
Część 7
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 7)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Nie złożono żadnej oferty
SEKCJA VI OFERTY (dla części 7)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 0
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawy produktów mleczarskich
- "Sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych na potrzeby Szkoły Podstawowej Nr 2 w Głownie - 2025"
- Sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych na potrzeby Szkoły Podstawowej Nr 3 w Głownie na 2025 rok
- Dostawa żywności na potrzeby Szkoły Podstawowej nr 9 w Bytomiu
- SUKCESYWNA DOSTAWA ARTYKUŁÓW ŻYWNOŚCIOWYCH DO PUBLICZNEJ SZKOŁY PODSTAWOWEJ W WARLUBIU W 2025 ROKU
- Dostawy artykułów spożywczych do Domu Pomocy Społecznej w Legnicy w 2025 r.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.