eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi RzeszówDostawa artykułów promocyjnych - zamówienie z podziałem na 2 części



Ogłoszenie z dnia 2024-05-22


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa artykułów promocyjnych – zamówienie z podziałem na 2 części

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: 34 Wojskowy Oddział Gospodarczy w Rzeszowie

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 180690373

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Krakowska 11B

1.5.2.) Miejscowość: Rzeszów

1.5.3.) Kod pocztowy: 35-111

1.5.4.) Województwo: podkarpackie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL823 - Rzeszowski

1.5.7.) Numer telefonu: 261-155-659

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia34wog@ron.mil.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.34wog.wp.mil.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

http://www.portal.smartpzp.pl/34wog

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Obrona

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa artykułów promocyjnych – zamówienie z podziałem na 2 części

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-5509294c-f0e3-11ee-b016-82aaee56c84c

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00335315

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-05-22

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00249555/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.5 Dostawa artykułów promocyjnych

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00268566

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP/32/2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 50846,36 PLN

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 41338,50 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa artykułów promocyjnych dla 20 Przemyskiej Brygady Obrony Terytorialnej (PBOT) - Część nr 1;
2. Wykonawca dostarczy przedmiot zamówienia na swój koszt i ryzyko w miejsca wskazane przez Zamawiającego, znajdujące się pod adresem: 35 301 Rzeszów ul. Lwowska 4, własnym transportem i na swój koszt.
3. Koszty dostawy, w szczególności załadunku i rozładunku przedmiotu zamówienia obciążają Wykonawcę.
4. Zamawiający wymaga, aby przedmiot zamówienia, realizowany był w dniach - od poniedziałku do piątku w godzinach 7.30 -14.30 z wyłączeniem dni ustawowo uznanych za wolne od pracy.
5. Przedstawiciel Wykonawcy realizujący dostawę bezpośrednio, jest zobowiązany do rozładunku przedmiotu zamówienia , jego wniesienia i złożenia w miejsce wskazane przez przedstawiciela Zamawiającego.
6. Ilość i jakość dostarczonego przedmiotu zamówienia musi być zgodna z Formularzem kalkulacji ceny ofertowej stanowiącym załącznik nr 1A do Części nr 1 do SWZ .
7. Wykonawca zabezpieczy przedmiot zamówienia na czas przewozu oraz poniesie całkowitą odpowiedzialność za jego dostawę do momentu dokonania odbioru przedmiotu zamówienia przez Zamawiającego.
8. Wykonanie przedmiotu zamówienia musi być potwierdzone protokołem odbioru. Odbiór nastąpi w ciągu 7 dni od daty dostarczenia przedmiotu zamówienia Zamawiającemu.
9. W przypadku stwierdzenia braków lub wad przedmiotu zamówienia Zamawiający wezwie Wykonawcę do ich uzupełnienia lub usunięcia. Wykonawca według wyboru Zamawiającego w ciągu 7 dni od daty otrzymania wezwania dostarczy zamówiony przedmiot zamówienia wolny od wad albo usunie stwierdzone braki lub wady.
10. Wykonawca, zobowiązuje się dostarczyć przedmiot zamówienia po cenach jednostkowych podanych w Formularzu kalkulacji ceny ofertowej stanowiącym załącznik nr 1A do Części nr 1 do SWZ.
11. Integralną częścią SWZ jest Opis przedmiotu zamówienia stanowiący jednocześnie Formularz kalkulacji ceny ofertowej – załącznik nr 1A dla części
nr 1 do SWZ oraz projektowane postanowienia umowy – Załącznik nr 4 do SWZ.
12. Zdjęcia i wizualizacje przedmiotu zamówienia dla części nr 1 stanowiące załącznik nr 6 do SWZ mają charakter poglądowy. Przy realizacji zamówienia należy w pierwszej kolejności kierować się opisem przedmiotu zamówienia ( kolumna „Nazwa artykułu/asortymentu”) stanowiącym jednocześnie Formularz kalkulacji ceny ofertowej (załącznik nr 1A do Części nr 1 do SWZ). Wszystkie artykuły powinny być oznakowane w postaci nadruków lub grawerów zgodnie z projektami.
13. Zamawiający wymaga uzyskania każdorazowo akceptacji projektu graficznego, przed uruchomieniem procesu produkcji.
14. Projekty graficzne nadruków (grawerów) w wersjach wektorowych
w formacie „CDR” , „EPS” lub w postaci otwartych plików „PSD” zostaną dostarczone Wykonawcy niezwłocznie po wyborze najkorzystniejszej oferty.

4.5.3.) Główny kod CPV: 39294100-0 - Artykuły informacyjne i promocyjne

4.5.5.) Wartość części: 29016,00 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa artykułów promocyjnych dla 3 Podkarpackiej Brygady Obrony Terytorialnej (PBOT). - Część nr 2;
2. Wykonawca dostarczy przedmiot zamówienia na swój koszt i ryzyko w miejsca wskazane przez Zamawiającego, znajdujące się pod adresem: 35 301 Rzeszów ul. Lwowska 4, własnym transportem i na swój koszt.
3. Koszty dostawy, w szczególności załadunku i rozładunku przedmiotu zamówienia obciążają Wykonawcę.
4. Zamawiający wymaga, aby przedmiot zamówienia, realizowany był w dniach - od poniedziałku do piątku w godzinach 7.30 -14.30 z wyłączeniem dni ustawowo uznanych za wolne od pracy.
5. Przedstawiciel Wykonawcy realizujący dostawę bezpośrednio, jest zobowiązany do rozładunku przedmiotu zamówienia , jego wniesienia i złożenia w miejsce wskazane przez przedstawiciela Zamawiającego.
6. Ilość i jakość dostarczonego przedmiotu zamówienia musi być zgodna z Formularzem kalkulacji ceny ofertowej stanowiącym załącznik nr 1B do Części nr 2 do SWZ .
7. Wykonawca zabezpieczy przedmiot zamówienia na czas przewozu oraz poniesie całkowitą odpowiedzialność za jego dostawę do momentu dokonania odbioru przedmiotu zamówienia przez Zamawiającego.
8. Wykonanie przedmiotu zamówienia musi być potwierdzone protokołem odbioru. Odbiór nastąpi w ciągu 7 dni od daty dostarczenia przedmiotu zamówienia Zamawiającemu.
9. W przypadku stwierdzenia braków lub wad przedmiotu zamówienia Zamawiający wezwie Wykonawcę do ich uzupełnienia lub usunięcia. Wykonawca według wyboru Zamawiającego w ciągu 7 dni od daty otrzymania wezwania dostarczy zamówiony przedmiot zamówienia wolny od wad albo usunie stwierdzone braki lub wady.
10. Wykonawca, zobowiązuje się dostarczyć przedmiot zamówienia po cenach jednostkowych podanych w Formularzu kalkulacji ceny ofertowej stanowiącym załącznik nr 1B do Części nr 2 do SWZ.
11. Integralną częścią SWZ jest Opis przedmiotu zamówienia stanowiący jednocześnie Formularz kalkulacji ceny ofertowej – załącznik nr 1B dla części
nr 2 do SWZ oraz projektowane postanowienia umowy – Załącznik nr 4 do SWZ.
12. Zdjęcia i wizualizacje przedmiotu zamówienia dla części nr 2 stanowiące załącznik nr 6 do SWZ mają charakter poglądowy. Przy realizacji zamówienia należy w pierwszej kolejności kierować się opisem przedmiotu zamówienia ( kolumna „Nazwa artykułu/asortymentu”) stanowiącym jednocześnie Formularz kalkulacji ceny ofertowej (załącznik nr 1B do Części nr 2 do SWZ). Wszystkie artykuły powinny być oznakowane w postaci nadruków lub grawerów zgodnie z projektami.
13. Zamawiający wymaga uzyskania każdorazowo akceptacji projektu graficznego, przed uruchomieniem procesu produkcji.
14. Projekty graficzne nadruków (grawerów) w wersjach wektorowych
w formacie „CDR” , „EPS” lub w postaci otwartych plików „PSD” zostaną dostarczone Wykonawcy niezwłocznie po wyborze najkorzystniejszej oferty.

4.5.3.) Główny kod CPV: 39294100-0 - Artykuły informacyjne i promocyjne

4.5.5.) Wartość części: 21835,00 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 6

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 29013,26 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 49473,06 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 29013,26 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Agencja Reklamy EUREKA Plus Barbara Fedorowicz Ryszard Fedorowicz

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8131359042

7.3.3) Ulica: 3 Maja 11

7.3.4) Miejscowość: Rzeszów

7.3.5) Kod pocztowy: 35-030

7.3.6.) Województwo: podkarpackie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-05-16

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 29013,26 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 14 dni

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 6

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 17058,10 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 47134,83 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 19151,52 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Pracownia Reklamy AD, Halina Zaleńska

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6770001808

7.3.3) Ulica: Igołomska 12

7.3.4) Miejscowość: Kraków

7.3.5) Kod pocztowy: 31-983

7.3.6.) Województwo: małopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-05-22

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 19151,52 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 14 dni

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.