Ogłoszenie z dnia 2022-09-06
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00248620/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-07-11
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
SZPiFP-82-22 Przechowywanie (parkowanie ) pojazdów oraz części i podzespołów samochodowych.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Komenda Wojewódzka Policji w Bydgoszczy
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 091362152
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Powstańców Wielkopolskich 7
1.5.2.) Miejscowość: Bydgoszcz
1.5.3.) Kod pocztowy: 85-090
1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL613 - Bydgosko-toruński
1.5.7.) Numer telefonu: 47 751 53 21
1.5.8.) Numer faksu: 47 751 53 19
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetarg@bg.policja.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.kujawsko-pomorska.policja.gov.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
www.kujawsko-pomorska.policja.gov.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ administracji rządowej (centralnej lub terenowej)
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Porządek i bezpieczeństwo publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
SZPiFP-82-22 Przechowywanie (parkowanie ) pojazdów oraz części i podzespołów samochodowych.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-dbd416aa-0104-11ed-8000-d680d39e541a
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00335315
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-09-06
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00096406/21/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.60 Usługi przechowywania pojazdów zabezpieczonych do celów dochodzeniowo-śledczych
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00248620/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: SZPiFP-82-22
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 190243,90 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przechowywanie (parkowanie) pojazdów oraz części i podzespołów zabezpieczonych na terenie działania KPP w Aleksandrowie Kujawskim. Szacunkowa ilość świadczonych usług w trakcie obowiązywania umowy: 33.4.5.3.) Główny kod CPV: 63712400-7 - Usługi w zakresie obsługi parkingów
4.5.5.) Wartość części: 17886,18 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przechowywanie (parkowanie) pojazdów oraz części i podzespołów zabezpieczonych na terenie działania KPP w Brodnicy. Szacunkowa ilość świadczonych usług w trakcie obowiązywania umowy: 62.4.5.3.) Główny kod CPV: 63712400-7 - Usługi w zakresie obsługi parkingów
4.5.5.) Wartość części: 27642,28 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przechowywanie (parkowanie) pojazdów oraz części i podzespołów zabezpieczonych na terenie działania KPP w Golubiu - Dobrzyniu. Szacunkowa ilość świadczonych usług w trakcie obowiązywania umowy: 49.4.5.3.) Główny kod CPV: 63712400-7 - Usługi w zakresie obsługi parkingów
4.5.5.) Wartość części: 24390,24 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przechowywanie (parkowanie) pojazdów oraz części i podzespołów zabezpieczonych na terenie działania KPP w Lipnie. Szacunkowa ilość świadczonych usług w trakcie obowiązywania umowy: 64.4.5.3.) Główny kod CPV: 63712400-7 - Usługi w zakresie obsługi parkingów
4.5.5.) Wartość części: 17886,18 PLN
Część 5
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przechowywanie (parkowanie) pojazdów oraz części i podzespołów zabezpieczonych na terenie działania KPP w Nakle n/Notecią. Szacunkowa ilość świadczonych usług w trakcie obowiązywania umowy: 46.4.5.3.) Główny kod CPV: 63712400-7 - Usługi w zakresie obsługi parkingów
4.5.5.) Wartość części: 26016,26 PLN
Część 6
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przechowywanie (parkowanie) pojazdów oraz części i podzespołów zabezpieczonych na terenie działania KPP w Sępólnie Krajeńskim. Szacunkowa ilość świadczonych usług w trakcie obowiązywania umowy: 58.4.5.3.) Główny kod CPV: 63712400-7 - Usługi w zakresie obsługi parkingów
4.5.5.) Wartość części: 24390,24 PLN
Część 7
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przechowywanie (parkowanie) pojazdów oraz części i podzespołów zabezpieczonych na terenie działania KPP w Tucholi. Szacunkowa ilość świadczonych usług w trakcie obowiązywania umowy: 48.4.5.3.) Główny kod CPV: 63712400-7 - Usługi w zakresie obsługi parkingów
4.5.5.) Wartość części: 27642,28 PLN
Część 8
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przechowywanie (parkowanie) pojazdów oraz części i podzespołów zabezpieczonych na terenie działania KPP w Wąbrzeźnie. Szacunkowa ilość świadczonych usług w trakcie obowiązywania umowy: 25.4.5.3.) Główny kod CPV: 63712400-7 - Usługi w zakresie obsługi parkingów
4.5.5.) Wartość części: 24390,24 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Wszystkie złożone oferty na zadanie nr 1 podlegały odrzuceniu.
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Postępowanie unieważnia się na podstawie art. 255 pkt 3) ustawy, gdyż oferta wykonawcy BEDAR Dariusz Choszczewski z siedzibą w Brodnicy, która jest ofertą z najniższą ceną wynoszącą 47 942,40 zł przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia w tym zadaniu, tj. 34 000,00 zł.
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Postępowanie unieważnia się na podstawie art. 255 pkt 3) ustawy, gdyż oferta wykonawcy BEDAR Dariusz Choszczewski z siedzibą w Brodnicy, która jest ofertą z najniższą ceną wynoszącą 40 633,00 zł przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia w tym zadaniu, tj. 30 000,00 zł.
Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 19260,05 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 19260,05 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 19260,05 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PUH Automobil Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8882833248
7.3.4) Miejscowość: Włocławek
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-09-06
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 19260,05 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące
Część 5
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 16852,80 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 23070,41 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 16852,80 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 5)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Lakiernictwo Pojazdowe Pomoc Drogowa Auto-Handel Marcin Jendrzejewski
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5581671789
7.3.4) Miejscowość: Nakło n/Notecią
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 5)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-09-06
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 16852,80 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
Część 6
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Postępowanie unieważnia się na podstawie art. 255 pkt 3) ustawy, gdyż oferta wykonawcy ZC FROST Jakub Pietrzak z siedzibą w Kamieniu Krajeńskim, która jest ofertą z najniższą ceną wynoszącą 37 667,39 zł przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia w tym zadaniu, tj. 30 000,00 zł.
Część 7
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 7)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Postępowanie unieważnia się na podstawie art. 255 pkt 3) ustawy, gdyż oferta wykonawcy ZC FROST Jakub Pietrzak z siedzibą w Kamieniu Krajeńskim, która jest ofertą z najniższą ceną wynoszącą 43 245,49 zł przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia w tym zadaniu, tj. 34 000,00 zł.
Część 8
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 8)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 8)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 22541,13 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 43107,30 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 22541,13 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 8)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PHU SAMPOL JUNIOR Miłosz Trzebowski
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8762455973
7.3.4) Miejscowość: Grudziądz
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 8)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-09-06
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 22541,13 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące
INNE PRZETARGI Z BYDGOSZCZY
- Świadczenie usługi nadzorów branżowych (...) nad realizacją zadania: Rozbudowa DW nr 551 (...),odc. Strzyżawa - Ostromecko od km 0+005 do km 1+935 oraz od km 2+675 do km 3+960 dł. 3,215 km
- Modernizacja dróg woj. w zakresie wyeliminowania miejsc niebezpiecznych -(...)- Rozbudowa DW nr 254, polegająca na budowie ronda na skrzyżowaniu DW254 (...) z drogą gminną nr 130315C (...) w Barcinie
- Dostawa materiałów laboratoryjnych dla Wojewódzkiej Stacji Sanitarno-Epidemiologicznej w Bydgoszczy
- Odnowa nawierzchni DW Nr 254 na odc. Sucharzewo-Wiecanowo od km 41+200 do km 45+233, dł. 4,033 km
- Translokacja i modernizacja organów piszczałkowych firmy Mollin
- REMONT WENTYLACJI W KUCHNI ODDZIAŁU ZEWNĘTRZNEGO W BYDGOSZCZY-FORDONIE ARESZTU ŚLEDCZEGO W BYDGOSZCZY
więcej: przetargi w Bydgoszczy »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Serwis i konserwacja systemów parkingowych "Parking Stare Podgórze" i "Parking pod Muzeum Narodowym"
- Zarządzanie Strefą Płatnego Parkowania w pasie drogi powiatowej Nr 1726L w miejscowości Okuninka
- "Wyposażenie strefy płatnego parkowania w Łodzi w urządzenia parkingowe (parkomaty) oraz komputerowe Centrum Przetwarzania Danych wraz z obsługą i utrzymaniem".
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.