eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wrocław › WM/SZP/TP/32/2024/G_Usługi przeglądów serwisowo-konserwacyjnych i usuwania awarii i usterek urządzeń grzewczych kotłowni i węzłów cieplnych w budynkach Gminy Wrocław w rejonie C, D, E, M, N, J, K, L.



Ogłoszenie z dnia 2024-05-22


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
WM/SZP/TP/32/2024/G_Usługi przeglądów serwisowo-konserwacyjnych i usuwania awarii i usterek urządzeń grzewczych kotłowni i węzłów cieplnych w budynkach Gminy Wrocław w rejonie C, D, E, M, N, J, K, L.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzi podmiot, któremu powierzono przeprowadzenie postępowania

1.2.) Nazwa zamawiającego: Wrocławskie Mieszkania Sp. z o. o.

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 020610504

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Namysłowska 8

1.5.2.) Miejscowość: Wrocław

1.5.3.) Kod pocztowy: 50-304

1.5.4.) Województwo: dolnośląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL514 - Miasto Wrocław

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@wm.wroc.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.wm.wroc.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://wm-wroc.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

WM/SZP/TP/32/2024/G_Usługi przeglądów serwisowo-konserwacyjnych i usuwania awarii i usterek urządzeń grzewczych kotłowni i węzłów cieplnych w budynkach Gminy Wrocław w rejonie C, D, E, M, N, J, K, L.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-ec4c5e8e-f894-11ee-8d01-6607a228ef1b

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00335324

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-05-22

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00237074/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.12 108_Usługa przeglądów konserwacyjnych oraz usuwania awarii urządzeń grzewczych kotłowni i węzłów cieplnych w budynkach będących własnością Gminy Wrocław

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00282395

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: WM/SZP/TP/32/2024/G

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiot zamówienia obejmuje usługi konserwacji polegające na wykonaniu przeglądów konserwacyjnych oraz usuwaniu awarii urządzeń grzewczych wraz z współpracującymi urządzeniami i instalacjami, stanowiącymi wyposażenie kotłowni i węzłów cieplnych w budynkach będących własnością Gminy Wrocław w rejonach C, D, E, M, N, J, K, L, zgodnie z wykazem kotłowni i węzłów cieplnych, stanowiącym załącznik nr 8 do SWZ/załącznik nr 1 do umowy. Przedmiot zamówienia będzie realizowany sukcesywnie wg potrzeb Zamawiającego w terminie umownym od dnia podpisania umowy, z zastrzeżeniem wcześniejszego zakończenia obowiązywania umowy w przypadku wykorzystania łącznej kwoty wynagrodzenia wykonawcy
Opis przedmiotu zamówienia oraz szczegółowy zakres obowiązków stron określają: Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru usług (załącznik nr 9 do SWZ/załącznik nr 2 do umowy), stanowiąca integralną część umowy oraz projektowane postanowienia umowy (załącznik nr 7 do SWZ).
Zakres przedmiotowo-ilościowy węzłów cieplnych i kotłowni objętych zamówieniem w tym adres, rodzaj kotłowni/węzła cieplnego, maksymalna moc, liczba kotłowni/węzłów cieplnych) został ujęty w formularzu cenowym (załącznik 1a do SWZ), przy czym podane w tabelach cenowych liczby kotłowni/węzłów cieplnych oraz liczba roboczogodzin są szacunkowymi wartościami przewidywanymi w okresie realizacji zamówienia i stanowią określenie maksymalnych potrzeb Zamawiającego. Podane w tabelach formularza cenowego wartości dotyczące liczby kotłowni/węzłów cieplnych oraz szacunkowej liczby roboczogodzin służą do obliczenia ceny oferty i porównania ofert, tym samym Zamawiający zastrzega sobie prawo do niezrealizowania całości zamówienia, przy czym wartość niezrealizowanych usług objętych zamówieniem w okresie jego realizacji nie może przekroczyć 30% wartości łącznego maksymalnego wynagrodzenia brutto wykonawcy określonego w wybranej ofercie). Zamawiający zastrzega również możliwość przesunięć liczby roboczogodzin w poszczególnych tabelach formularza cenowego przy zachowaniu wartości brutto oferty Wykonawcy.
Usługi będą wykonywane na terenie czynnym, na nieruchomościach zabudowanych zamieszkałych lub użytkowych, w związku z powyższym Wykonawca zobowiązuje się prowadzić prace z poszanowaniem miru domowego i mienia mieszkańców.
Wykonawca zobowiązany jest udzielić gwarancji:
1) na wykonane przeglądy serwisowo-konserwacyjne – 6 miesięcznej gwarancji,
2) na wykonane prace związane z usunięciem usterek, awarii i innych prac o charakterze robót budowlanych – co najmniej 36 miesięcznej gwarancji, przy czym wydłużenie przez wykonawcę okresu gwarancji podlega ocenie punktowej w kryterium oceny ofert (zgodnie z zapisami rozdz. XVII SWZ)
3) na wmontowane urządzenia – obowiązuje gwarancja producenta, nie krótsza jednak niż
12 miesięczna;
Bieg terminu gwarancji rozpoczyna się w dniu następnym po zakończeniu każdego odbioru.
W odniesieniu do okresu rękojmi obowiązują następujące terminy:
1) na wykonane przeglądy serwisowo-konserwacyjne – na czas 6 miesięcy,
2) na wykonane prace związane z usunięciem usterek, awarii i innych prac o charakterze robót budowlanych na czas 60 miesięcy,
3) na wmontowane urządzenia – obowiązuje rękojmia producenta, nie krótsza jednak niż 24 miesięczna.
Bieg terminu rękojmi rozpoczyna się w dniu następnym po zakończeniu każdego odbioru.

4.5.3.) Główny kod CPV: 50531100-7 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji kotłów grzewczych

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 291254,23 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 433274,50 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 291254,23 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Termoheat sp. z o.o. sp.k. ,

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 8952036676

7.3.3) Ulica: ul. Krzywoustego 105/23

7.3.4) Miejscowość: Wrocław

7.3.5) Kod pocztowy: 51-166

7.3.6.) Województwo: dolnośląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-05-09

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 291254,23 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 18 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.