Ogłoszenie z dnia 2023-08-01
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00148834/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-03-23
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
„Zabezpieczenie i stabilizacja osuwiska wraz z odbudową drogi i usunięciem skutków w ciągu drogi powiatowej nr 2020K Łazany – Niegowić w m. Łazany w km 0+265,65 -0+490,49”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Zarząd Dróg Powiatowych w Wieliczce
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 356378582
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Słowackiego 29
1.5.2.) Miejscowość: Wieliczka
1.5.3.) Kod pocztowy: 32-020
1.5.4.) Województwo: małopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL214 - Krakowski
1.5.7.) Numer telefonu: +48 123999886
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@zdp.wieliczka.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zdp.wieliczka.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-91e02409-c977-11ed-9355-06954b8c6cb91.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
Zarządza drogami powiatowymi zgodnie z postanowieniami ustawy o drogach publicznych.
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Zabezpieczenie i stabilizacja osuwiska wraz z odbudową drogi i usunięciem skutków w ciągu drogi powiatowej nr 2020K Łazany – Niegowić w m. Łazany w km 0+265,65 -0+490,49”2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-91e02409-c977-11ed-9355-06954b8c6cb9
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00335367
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-08-01
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00041879/04/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.6 „Zabezpieczenie i stabilizacja osuwiska wraz z odbudową drogi i usunięciem skutków w ciągu drogi powiatowej nr 2020K Łazany – Niegowić w m. Łazany w km 0+265,65 -0+490,49”
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00148834
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZDP.ZP.271.7.2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 9338928,28 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
3.2 Wykonanie właściwych prac w ramach zadania pn.: „Zabezpieczenie i stabilizacja osuwiska wraz z odbudową drogi i usunięciem skutków w ciągu drogi powiatowej nr 2020K Łazany – Niegowić w m. Łazany w km 0+265,65 -0+490,49” zgodnie z decyzja pozwolenia na budowę nr 68B.2020 z dnia 16.01.2020 pn.: „Zabezpieczenie i stabilizacja osuwiska wraz z odbudową drogi i usunięciem skutków w ciągu drogi powiatowej nr 2020K Łazany – Niegowić w m. Łazany w km 0+300-0+450”
3.3 Planowana inwestycja zlokalizowana jest na terenie województwa małopolskiego,
w powiecie wielickim, w Gminie Biskupice.
3.4 Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa dokumentacja projektowa będąca załącznikiem C do SWZ w której skład wchodzą:
1) Projekt budowlany – C1
2) Projekt wykonawczy - C2
3) Obliczenia konstrukcyjne – C3
4) Dokumentacja fotograficzna – C4
5) Przedmiar robót – C5
6) STWIOR – C6
7) BIOZ- C7
8) Decyzja nr 68B.2020 – C8
3.5 Wykonawca zobowiązuje się wykonać inwestycję zgodnie z dokumentacją projektową opisaną w pkt. 3.4 zgodnie z zasadami wiedzy technicznej, obowiązującymi w Rzeczpospolitej Polskiej przepisami prawa powszechnie obowiązującego w tym w szczególności: ustawa prawo budowlane, ustawy o wyrobach budowlanych, ustawy o odpadach, ustawy o elektromobilności i paliwach płynnych, ustawa prawo o ruchu drogowym, ustawy o podatku od towarów i usług, ustawy prawo zamówień publicznych, ustawa o bezpieczeństwie i higienie pracy oraz kodeksie pracy
3.6 trakcie realizacji zamówienia Wykonawca jest zobowiązany do: zapewnienia osób kierujących budową i robotami budowlanymi posiadającej odpowiednie kwalifikacje zawodowe, zapewnienia kompleksowej obsługi geodezyjnej na czas realizacji zadania, zabezpieczenia robót w pasach dróg publicznych wraz z wykonaniem i zatwierdzeniem niezbędnych projektów tymczasowej organizacji ruchu, wykonania dokumentacji powykonawczej.
3.7 Zadanie jest dofinansowane z dotacji celowej dotacji celowych z budżetu państwa na dofinansowanie zadań własnych polegających na naprawie, odbudowie, budowie, przeniesieniu, stabilizacji i ulepszeniu infrastruktury publicznej zniszczonej, uszkodzonej bądź zagrożonej przez ruchy osuwiskowe ziemi lub erozję brzegu morskiego
3.8 Wykonawca zobowiązany jest do wykonania i zamontowania tablicy informacyjnej w terminie do 30 dni od podpisania umowy zgodnie z rozporządzeniem Rady Ministrów z dnia 7 maja 2021 (Dz. U.2021 poz.953) w sprawie określonych działań informacyjnych podejmowanych przez podmioty realizujące zadania finansowane lub dofinansowane z budżetu Państwa lub z państwowych funduszy celowych oraz rozporządzeniem Rady Ministrów z dnia 20 grudnia 2021 r (Dz.U. 2021 poz. 2506) zmieniające rozporządzenie w sprawie określenia działań informacyjnych podejmowanych przez podmioty realizujące zadania finansowane lub dofinansowane z budżetu państwa lub z państwowych funduszy celowych
3.9 Wykonawca w terminie do 14 dni od podpisania umowy dostarczy harmonogram rzeczowo – finansowy.
3.10 Wykonawca zobowiązuje się wykonać wszystkie roboty budowlane niezbędne do realizacji przedmiotu umowy, opisane dokumentacją projektową załącznik C1-C8 do SWZ. Dokumenty te będą traktowane jako wzajemnie się objaśniające. Do celów interpretacyjnych dokumenty będą miały kolejność:
1) Projekt budowlany
2) Projekt wykonawczy
3) STWIORB
4) Umowa
3.11 Wykonawca jest zobowiązany do powiadomienia zamawiającego o przeszkodach w prawidłowym wykonaniu robót.
3.12 Zamawiający zastrzega iż w przypadku możliwości ograniczenia kosztów realizacji robót w ramach nadzoru autorskiego (zastosowanie innych rozwiązań technicznych lub materiałowych) może zmniejszyć realizację zadania maksymalnie do 25% wartości realizacji zadania.
3.13 Płatność jednorazowa po zakończeniu realizacji inwestycji, po podpisaniu protokołu odbioru końcowego.
3.14 Szczegółowy opis realizacji robót, oraz sposób rozliczenia robót został ujęty we wzorze umowy - załącznik B do SWZ.
3.15 Wykonawca udzieli gwarancji jakości i rękojmi za wady na okres minimum 60 miesięcy
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45111000-8 - Roboty w zakresie burzenia, roboty ziemne
45233000-9 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg
45233280-5 - Wznoszenie barier drogowych
45246000-3 - Roboty w zakresie regulacji rzek i kontroli przeciwpowodziowej
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 6
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 6
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 10414307,44 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 11874888,58 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 10414307,44 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: SANTEX Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 522974991
7.3.3) Ulica: Wspólna 13B
7.3.4) Miejscowość: Sędziszów Małopolski
7.3.5) Kod pocztowy: 39-120
7.3.6.) Województwo: podkarpackie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak
7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:
roboty budowlano-montażowe branży geotechnicznej
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-08-01
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 10414307,44 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2023-12-158.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE
INNE PRZETARGI Z WIELICZKI
- "Dostawy materiałów budowlanych - część 2 - dostawy zapraw betonowych, cementowych"
- "Dostawa i wdrożenie nowego urządzenia Next Generation Firewalls wraz z migracją danych w Kopalni Soli "Wieliczka""
- "Zabezpieczenie podłużni Hauer, podłużni Plener, poprzeczni Karol Marek - etap 3"
- "Przebudowa drogi powiatowej nr 2027K Wieliczka -Myślenice od skrzyżowania z drogą powiatową nr 1953K do granicy powiatu w miejscowościach Gorzków i Byszyce Gmina Wieliczka, Powiat Wielicki"
- "Dostawa komponentów do utylizacji wód zasolonych - część IV - jodek potasu".
więcej: przetargi w Wieliczce »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przebudowa obiektów Komendy Powiatowej Państwowej Straży Pożarnej z siedzibą Jednostki Ratowniczo- Gaśniczej PSP w Mrągowie wraz z dociepleniem
- Wykonanie remontu instalacji C.O. w Urzędzie Skarbowym w Garwolinie w trybie zaprojektuj i wybuduj
- Wykonanie robót budowlanych wraz z zagospodarowaniem terenów zieleni w ramach inwestycji pt. Zagospodarowanie Placu Powstańców Warszawy oraz pielęgnacja zieleni.
- Remont pomieszczeń znajdujących się w budynku Urzędu Dzielnicy Ursynów m.st. Warszawy przy al. Komisji Edukacji Narodowej 61 w Warszawie.
- Budowa ulicy Piaskowej w Ostrowi Mazowieckiej wraz z budową odwodnienia, budową kanału technologicznego i przebudową kolizji z infrastrukturą oraz uzyskaniem prawomocnego pozwolenia na użytkowanie.
- Rozbudowa infrastruktury rekreacyjno-turystycznej nad Zbiornikiem Jeziorsko w gm. Pęczniew
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.