eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Ostrów WielkopolskiRemont auli w budynku internatu



Ogłoszenie z dnia 2023-08-01


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Remont auli w budynku internatu

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Wielkopolskie Samorządowe Centrum Kształcenia Zawodowego i Ustawicznego w Ostrowie Wielkopolskim

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 302279630

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Limanowskiego 17

1.5.2.) Miejscowość: Ostrów Wielkopolski

1.5.3.) Kod pocztowy: 63-400

1.5.4.) Województwo: wielkopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL416 - Kaliski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@wsckziu.ostrowwlkp.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://wsckziu.ostrowwlkp.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-47b28652-14cc-11ee-9aa3-96d3b4440790

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Remont auli w budynku internatu

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-47b28652-14cc-11ee-9aa3-96d3b4440790

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00335408

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-08-01

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00162928/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.1 Remont auli w budynku internatu

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00277436

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: WSCKZiU.2121.1.2.A.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

I. OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych w ramach zadania pn.: „Remont auli w budynku internatu” ul. Limanowskiego 17 w Ostrowie Wielkopolskim.
Remont obejmuje pomieszczenie auli wraz z jej przynależnymi pomieszczeniami zapleczy.
2. Aula mieści się na parterze w części północnej jednokondygnacyjnego podpiwniczonego budynku Internatu Wielkopolskiego Samorządowego Centrum Kształcenia Zawodowego i Ustawicznego (WSCKZiU). Budynek internatu zlokalizowany jest przy ul. Limanowskiego 17 w Ostrowie Wielkopolskim na dz. nr 5/12 obręb 0033.
3. Wykonawca w ramach zamówienia jest zobowiązany do wykonania robót budowlanych na podstawie niniejszego opisu zamówienia oraz dokumentów załączonych do SWZ a także na etapie budowy na podstawie wytycznych Zamawiającego.

II. ZAKRES PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
Wykonanie robót budowlanych związanych z remontem auli obejmuje:

1. Roboty budowlane:
- rozbiórka istniejących posadzek z płytek,
- demontaż istniejących parapetów,
- obłożenie istniejących słupów żelbetowych płytami g-k na ruszcie z uzyskaniem krzywizny okręgu,
- zamurowanie otworu okiennego wewnętrznego między aulą a jej zapleczem oraz przejścia między zapleczami auli,
- montaż nowych parapetów granitowych,
- wykonanie wylewek samopoziomujących posadzek,
- wykonanie nowej posadzki z płytek 120x120 [cm],
- wykonanie okładzin ściennych z płytek w zapleczu auli,
- wymianie stolarki drzwiowej wewnętrznej,
- malowanie ścian i sufitów,
- montaż systemowego sufitu podwieszonego akustycznego,
- dostawa i montaż verticali okiennych.

2. Roboty elektryczne:
- demontaż istniejących opraw oświetleniowych,
- wykonanie wewnętrznej linii zasilającej pomieszczenie auli i jej zapleczy,
- wykonanie rozdzielnic elektrycznych auli,
- wykonanie nowej instalacji oświetleniowej i oświetlenia awaryjnego,
- wykonanie nowej instalacji gniazd wtykowych 230 [V],
- wykonanie instalacji elektrycznych silnoprądowych dedykowanych związanych z klimatyzacją i
wentylacja mechaniczną,
- wykonanie instalacji okablowania strukturalnego,
- wykonanie instalacji nagłośnienia.

3. Roboty sanitarne:
- demontaż grzejników centralnego ogrzewania,
- demontaż istniejących przewodów wentylacyjnych,
- schowanie istniejących pionów i gałązek instalacji c.o. w ścianach,
- dostawa i montaż nowych grzejników,
- demontażu części instalacji wod-kan w pomieszczeniu zaplecza auli,
- wykonanie nowej instalacji kanalizacji sanitarnej,
- wykonanie wpustu liniowego podłogowego w zapleczu auli,
- wykonanie nowej instalacji wody,
- montaż nowej instalacji wentylacji mechanicznej,
- montażu instalacji klimatyzacji.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne

45113000-2 - Roboty na placu budowy

45315700-5 - Instalowanie stacji rozdzielczych

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

45311100-1 - Roboty w zakresie okablowania elektrycznego

45315000-8 - Instalowanie urządzeń elektrycznego ogrzewania i innego sprzętu elektrycznego w budynkach

45314320-0 - Instalowanie okablowania komputerowego

45314310-7 - Układanie kabli

45331221-1 - Instalowanie urządzeń klimatyzacji częściowej powietrza

45331211-8 - Instalowanie wentylacji zewnętrznej

45331100-7 - Instalowanie centralnego ogrzewania

45421000-4 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej

45442000-7 - Nakładanie powierzchni kryjących

45450000-6 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe

45431000-7 - Kładzenie płytek

45420000-7 - Roboty w zakresie zakładania stolarki budowlanej oraz roboty ciesielskie

45430000-0 - Pokrywanie podłóg i ścian

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 518757,81 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 523391,64 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 518757,81 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: INTERMAX J. WOJTASIK I WSPÓLNICY SPÓŁKA JAWNA

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6222828369

7.3.3) Ulica: ul. Wrocławska 139

7.3.4) Miejscowość: Przygodzice

7.3.5) Kod pocztowy: 63-421

7.3.6.) Województwo: wielkopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-07-25

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 518757,81 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 77 dni

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.