Ogłoszenie z dnia 2023-08-01
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00277436/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-06-27
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Remont auli w budynku internatu
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Wielkopolskie Samorządowe Centrum Kształcenia Zawodowego i Ustawicznego w Ostrowie Wielkopolskim
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 302279630
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Limanowskiego 17
1.5.2.) Miejscowość: Ostrów Wielkopolski
1.5.3.) Kod pocztowy: 63-400
1.5.4.) Województwo: wielkopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL416 - Kaliski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@wsckziu.ostrowwlkp.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://wsckziu.ostrowwlkp.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-47b28652-14cc-11ee-9aa3-96d3b44407901.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Remont auli w budynku internatu2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-47b28652-14cc-11ee-9aa3-96d3b4440790
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00335408
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-08-01
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00162928/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.1 Remont auli w budynku internatu
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00277436
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: WSCKZiU.2121.1.2.A.2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
I. OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych w ramach zadania pn.: „Remont auli w budynku internatu” ul. Limanowskiego 17 w Ostrowie Wielkopolskim.
Remont obejmuje pomieszczenie auli wraz z jej przynależnymi pomieszczeniami zapleczy.
2. Aula mieści się na parterze w części północnej jednokondygnacyjnego podpiwniczonego budynku Internatu Wielkopolskiego Samorządowego Centrum Kształcenia Zawodowego i Ustawicznego (WSCKZiU). Budynek internatu zlokalizowany jest przy ul. Limanowskiego 17 w Ostrowie Wielkopolskim na dz. nr 5/12 obręb 0033.
3. Wykonawca w ramach zamówienia jest zobowiązany do wykonania robót budowlanych na podstawie niniejszego opisu zamówienia oraz dokumentów załączonych do SWZ a także na etapie budowy na podstawie wytycznych Zamawiającego.
II. ZAKRES PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
Wykonanie robót budowlanych związanych z remontem auli obejmuje:
1. Roboty budowlane:
- rozbiórka istniejących posadzek z płytek,
- demontaż istniejących parapetów,
- obłożenie istniejących słupów żelbetowych płytami g-k na ruszcie z uzyskaniem krzywizny okręgu,
- zamurowanie otworu okiennego wewnętrznego między aulą a jej zapleczem oraz przejścia między zapleczami auli,
- montaż nowych parapetów granitowych,
- wykonanie wylewek samopoziomujących posadzek,
- wykonanie nowej posadzki z płytek 120x120 [cm],
- wykonanie okładzin ściennych z płytek w zapleczu auli,
- wymianie stolarki drzwiowej wewnętrznej,
- malowanie ścian i sufitów,
- montaż systemowego sufitu podwieszonego akustycznego,
- dostawa i montaż verticali okiennych.
2. Roboty elektryczne:
- demontaż istniejących opraw oświetleniowych,
- wykonanie wewnętrznej linii zasilającej pomieszczenie auli i jej zapleczy,
- wykonanie rozdzielnic elektrycznych auli,
- wykonanie nowej instalacji oświetleniowej i oświetlenia awaryjnego,
- wykonanie nowej instalacji gniazd wtykowych 230 [V],
- wykonanie instalacji elektrycznych silnoprądowych dedykowanych związanych z klimatyzacją i
wentylacja mechaniczną,
- wykonanie instalacji okablowania strukturalnego,
- wykonanie instalacji nagłośnienia.
3. Roboty sanitarne:
- demontaż grzejników centralnego ogrzewania,
- demontaż istniejących przewodów wentylacyjnych,
- schowanie istniejących pionów i gałązek instalacji c.o. w ścianach,
- dostawa i montaż nowych grzejników,
- demontażu części instalacji wod-kan w pomieszczeniu zaplecza auli,
- wykonanie nowej instalacji kanalizacji sanitarnej,
- wykonanie wpustu liniowego podłogowego w zapleczu auli,
- wykonanie nowej instalacji wody,
- montaż nowej instalacji wentylacji mechanicznej,
- montażu instalacji klimatyzacji.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne
45113000-2 - Roboty na placu budowy
45315700-5 - Instalowanie stacji rozdzielczych
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
45311100-1 - Roboty w zakresie okablowania elektrycznego
45315000-8 - Instalowanie urządzeń elektrycznego ogrzewania i innego sprzętu elektrycznego w budynkach
45314320-0 - Instalowanie okablowania komputerowego
45314310-7 - Układanie kabli
45331221-1 - Instalowanie urządzeń klimatyzacji częściowej powietrza
45331211-8 - Instalowanie wentylacji zewnętrznej
45331100-7 - Instalowanie centralnego ogrzewania
45421000-4 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej
45442000-7 - Nakładanie powierzchni kryjących
45450000-6 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe
45431000-7 - Kładzenie płytek
45420000-7 - Roboty w zakresie zakładania stolarki budowlanej oraz roboty ciesielskie
45430000-0 - Pokrywanie podłóg i ścian
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 518757,81 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 523391,64 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 518757,81 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: INTERMAX J. WOJTASIK I WSPÓLNICY SPÓŁKA JAWNA
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6222828369
7.3.3) Ulica: ul. Wrocławska 139
7.3.4) Miejscowość: Przygodzice
7.3.5) Kod pocztowy: 63-421
7.3.6.) Województwo: wielkopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
INTERMAX J. WOJTASIK I WSPÓLNICY SPÓŁKA JAWNA
jakie przetargi wygrała firma
INTERMAX J. WOJTASIK I WSPÓLNICY SPÓŁKA JAWNA
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-07-25
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 518757,81 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 77 dni
INNE PRZETARGI Z OSTROWA WIELKOPOLSKIEGO
- ,Świadczenie usługi ręcznego sortowania i sprasowania odpadów oraz wykonywania prac pomocniczych i porządkowych na terenie ZOiGO "MZO" S.A. w Ostrowie Wielkopolskim
- "Świadczenie usług cateringowych w roku 2025".
- Dostawy mięsa, produktów mięsnych oraz ryb.
- Dostawy artykułów mleczarskich i tłuszczy roślinnych.
- Dostawy różnych produktów spożywczych.
- Dostawy warzyw i owoców
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa sieci wodociągowo-kanalizacyjnej w Boszkowie, Boszkowie Letnisku, Dominicach i Ujazdowie - etap II
- Budowa sali gimnastycznej przy Publicznej Szkole Podstawowej w Szerzawach oraz budowa boisk sportowych przy PSP w Pawłowie
- "Dostawa i montaż instalacji fotowoltaicznych dla budynków OSW Porażyn i kancelarii leśnictw wraz z infrastrukturą towarzyszącą".
- Remont i renowacja zabytkowego obiektu Dworku pełniącego funkcję Domu Kultury w Gminie żabia Wola
- "Utworzenie żłobka w miejscowości Gnojno"
- Kapitalny Remont Bloku Żywieniowego
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.