eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi SzczecinDostawa sprzętu rehabilitacyjnego w celu rozszerzenia zakresu prowadzonej rehabilitacji



Ogłoszenie z dnia 2023-08-01


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa sprzętu rehabilitacyjnego w celu rozszerzenia zakresu prowadzonej rehabilitacji

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: WOJEWÓDZKI OŚRODEK MEDYCYNY PRACY - ZACHODNIOPOMORSKIE CENTRUM LECZENIA I PROFILAKTYKI W SZCZECINIE

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000646392

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Bolesława Śmiałego 33

1.5.2.) Miejscowość: Szczecin

1.5.3.) Kod pocztowy: 70-347

1.5.4.) Województwo: zachodniopomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL424 - Miasto Szczecin

1.5.7.) Numer telefonu: 91 43 49 123/135

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@womp.szczecin.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.womp.szczecin.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-63869d03-1bde-11ee-a60c-9ec5599dddc1

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa sprzętu rehabilitacyjnego w celu rozszerzenia zakresu prowadzonej rehabilitacji

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-63869d03-1bde-11ee-a60c-9ec5599dddc1

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00335448

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-08-01

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00010903/06/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.5 Wyposażenie na potrzeby Przychodni Nr 3: 1. do prowadzenia krioterapii ogólnoustrojowej, 2. w celu rozszerzenia zakresu prowadzonej kinezyterapii, oraz zakup urządzenia do terapii falą uderzeniową

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

Projekt Nr RPZP.11.01.00-32-0005/22 pn. „Zakup aparatury medycznej oraz innego sprzętu specjalistycznego na potrzeby ambulatoryjnej opieki specjalistycznej, podstawowej opieki zdrowotnej oraz rehabilitacji leczniczej, w tym poCOVID-owej”

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00294096

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: 4/WOMP-ZCLiP/2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 419448,89 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu rehabilitacyjnego w celu rozszerzenia zakresu prowadzonej rehabilitacji, tj. Rower rehabilitacyjny pionowy (szt.2), Rower rehabilitacyjny poziomy (szt.2), Bieżnia rehabilitacyjna (szt.1), Zestaw do ćwiczeń biernych stawu barkowego (szt.3), Szyna rehabilitacyjna CPM do stawu kolanowego (szt. 3), Bieżnia rehabilitacyjna z urządzeniem do nauki chodu z systemem odciążenia dynamicznego (szt. 2), Orbitek rehabilitacyjny (szt.1), Urządzenie do głębokiej stymulacji elektromagnetycznej (w tym po Covid-190 (szt.1), Aparat do terapii falą uderzeniową (szt.1) wraz z zestawem do regeneracji (szt.1).
2. Przedmiot zamówienia polega na sprzedaży fabrycznie nowego, nie używanego do prezentacji (jak i w żaden inny sposób) sprzętu rehabilitacyjnego, wyprodukowanego nie wcześniej niż w 2022r. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowią Załączniki od Nr 1A do Nr 1J do SWZ, które (po wypełnieniu) należy złożyć wraz z formularzem oferty cenowej, o którym mowa w pkt 9 SWZ

4.5.3.) Główny kod CPV: 33155000-1 - Przyrządy do fizykoterapii

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

37440000-4 - Sprzęt do ćwiczeń fizycznych

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 429111,60 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 429111,60 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 429111,60 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: BTL Polska Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 017422914

7.3.3) Ulica: Leonidasa 49

7.3.4) Miejscowość: Warszawa

7.3.5) Kod pocztowy: 02-239

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-07-31

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 429111,60 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 70 dni

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.