eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi ŁódźBudowa pawilonu handlowego zlokalizowanego w Łodzi przy ul. Górniczej (nr dz.134/12 obręb B-50) wraz z niezbędną infrastrukturą techniczną i zagospodarowaniem(...)



Ogłoszenie z dnia 2024-05-22


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Budowa pawilonu handlowego zlokalizowanego w Łodzi przy ul. Górniczej (nr dz.134/12 obręb B-50) wraz z niezbędną infrastrukturą techniczną i zagospodarowaniem(...)

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Miasto Łódź - Zarząd Inwestycji Miejskich

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 364429563

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Piotrkowska 175

1.5.2.) Miejscowość: Łódź

1.5.3.) Kod pocztowy: 90-447

1.5.4.) Województwo: łódzkie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL711 - Miasto Łódź

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@zim.uml.lodz.pl.

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://zim.lodz.bip-e.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-da0d910e-c3f5-11ee-bbfa-e29e26ebc6e1

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Budowa pawilonu handlowego zlokalizowanego w Łodzi przy ul. Górniczej (nr dz.134/12 obręb B-50) wraz z niezbędną infrastrukturą techniczną i zagospodarowaniem(...)

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-da0d910e-c3f5-11ee-bbfa-e29e26ebc6e1

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00335464

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-05-22

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00042310/09/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.25 Budowa pawilonu handlowego zlokalizowanego w Łodzi przy ul. Górniczej w systemie „zaprojektuj i wybuduj”

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00214188

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZIM-DZ.2620.12.2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 2195308,83 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

[numeracja zgodna z SWZ]4.1. Przedmiot zamówienia polega na zaprojektowaniu i wybudowaniu pawilonu handlowego o powierzchni użytkowej około 180 do 200 m2, zlokalizowanego w Łodzi na działce
nr 134/12 obręb B-50 przy ul. Górniczej w Łodzi, w technologii prefabrykowanej z budową wewnętrznego układu komunikacyjnego, z miejscami postojowymi naziemnymi, dojściami i dojazdami do budynku, zaprojektowaniu i wybudowaniu zjazdu od ul. Górniczej (na działkach nr 134/8; 60/26), zaprojektowaniu i urządzeniu terenu wokół budynków, zaprojektowaniu i wybudowaniu przyłączy i instalacji zewnętrznych oraz wewnętrznych, przebudowie istniejących sieci kolidujących z inwestycją (uniemożliwiających wykonanie zamierzenia inwestycyjnego), uzyskaniu pozwolenia na rozbiórkę istniejących garaży (jeżeli będzie konieczne) oraz uzyskaniu ostatecznej decyzji o pozwoleniu na budowę, na podstawie załączonego Programu Funkcjonalno-Użytkowego, w systemie „zaprojektuj i wybuduj”. W ramach zamówienia należy wykonać rozbiórkę garaży znajdujących się obecnie na w/w działce.
4.2. Wykonanie przedmiotu zamówienia musi być zgodne z obowiązującymi przepisami prawa, aktami wykonawczymi, wiedzą techniczną oraz normami technicznymi.
4.3. Prace projektowe prowadzone powinny uwzględniać Zarządzenie nr 7120/VII/17 Prezydenta Miasta Łodzi z dnia 20 października 2017 r. w sprawie wprowadzenia ,,Łódzkiego Standardu Dostępności".
4.4. Wykonawca zobowiązany jest znać wszystkie przepisy wydane przez władze centralne i lokalne oraz inne przepisy, regulaminy i wytyczne, które są w jakikolwiek sposób związane z wykonywanymi opracowaniami projektowymi i będzie w pełni odpowiedzialny za przestrzeganie ich postanowień podczas wykonywania opracowań projektowych. Wykonawca uzyska we własnym zakresie i własnym staraniem wszystkie niezbędne materiały potrzebne do wykonania zadania, w tym również warunki przyłączeniowe od gestorów sieci.
4.5. Zakres prac niezbędnych do wykonania:
4.5.1.Rozbiórki obiektów kubaturowych: do rozbiórki przeznaczono istniejące na działce budynki garaży znajdujące się w tylnej części działki. Parametry budynków podlegających rozbiórce:
Budynek inwentarski - garaże:
a) łączna powierzchnia zabudowy ok. 100m2
b) łączna kubatura ok. 300m3
4.5.2. Przed przystąpieniem do robót konieczne jest sporządzenie projektu rozbiórki i uzyskanie pozwolenia na rozbiórkę, jeżeli jest wymagane prawem.

4.6. Projektowane obiekty kubaturowe.

4.6.1. Projektuje się budowę pawilonu handlowego o powierzchni użytkowej około 180 -200m2 i wysokości od 4 do 7m wraz z niezbędną infrastrukturą techniczną i zagospodarowaniem terenu. Pawilon handlowy winien być wyposażony we wszelkie niezbędne instalacje sanitarne, elektryczne, teletechniczne oraz ppoż. Dla pawilonu przewiduje się powietrzną pompę ciepła, która zasilać będzie ogrzewanie budynku. Dla ciepłej wody przewiduje się przepływowe ogrzewacze wody. Pawilon handlowy musi mieć zapewniony dojazd dla dostaw. Wraz z pawilonem przewiduje się wybudowanie pomieszczenia technicznego, jako obiektu włączonego w bryłę budynku. Należy zastrzec, że przyszły projekt pawilonu w dużej mierze zależeć będzie od docelowego właściciela budynku. Zamawiający dopuszcza inny układ funkcjonalny dla obiektu niż ten przewidziany w koncepcji.

4.7. Projektowane elementy zagospodarowania terenu.
4.7.1. Projektuje się następujące zmiany zagospodarowania terenu:
a) utwardzenie części terenu poprzez wprowadzenie drogi wewnętrznej, parkingu oraz chodnika,
b) oświetlenie wysokie jak i w postaci reflektorów naściennych,
c) wydzielenie parkingów w tym miejsca parkingowego dla osób z niepełnosprawnościami,
d) wprowadzenie opaski z chodnika wokół budynku,
e) ciepłociąg - nie wyklucza się istnienia nieczynnych fragmentów sieci kanałowej, które w razie potrzeby powinny zostać zlikwidowane. W przypadku pozostawienia w gruncie części kanałów ciepłowniczych należy je zabezpieczyć poprzez zaślepienie rurociągów i obmurowanie światła kanału,
f) zjazd od ul. Górniczej.

4.8. Gospodarka drzewostanem i zagospodarowanie terenu

4.8.1. Na terenie działki nr ewid. 134/12 znajduje się 8 sztuk drzew. Drzewa zostały opisane zgodnie z załączoną do postępowania Inwentaryzacją Zieleni. Wydział Kształtowania Środowiska wydał dwie opinie będącymi wytycznymi dotyczącymi drzewostanu na działce nr 134/12, które zostały załączone do opracowania, jako „Załączniki Formalne”. Podczas sporządzania projektu oraz podczas wykonywania prac budowlanych na opracowywanym terenie należy stosować się do wytycznych ujętych w w/w pismach. Niniejsze uzgodnienia nie zwalniają Inwestora i Wykonawcy prac z odpowiedzialności karnej za nieprzestrzeganie zakazów i ograniczeń wynikających z przepisów ogólnych, dotyczących ochrony środowiska i przyrody, w przypadku spowodowania uszkodzeń zieleni w trakcie prowadzenia prac.
4.8.2. Niniejsze stanowisko WKŚ UMŁ nie stanowi zgody właścicielskiej na usunięcie drzew, o której mowa w art. 83b ust. 1 pkt 3 ww. ustawy z dnia 16 kwietnia 2004 r. o ochronie przyrody.
4.8.3. Oprócz zachowania w większości istniejącego drzewostanu koncepcja zakłada także zmianę kształtu powierzchni biologicznie czynnej. Wprowadzono trawniki z wysokiego gatunku trawy.
4.8.4. Teren zostanie utwardzony szarą kostką betonową bezspoinową w obrębie wjazdu i drogi dojazdowej do miejsc parkingowych oraz drogi dojazdowej do dostaw.
4.8.5. Chodnik i dojścia do budynku utwardzone będą kostką betonową bezspoinową z bezprogowym przejściem między drogą a chodnikiem.
4.8.6. Miejsca parkingowe wykonane zostaną z kostki betonowej bezspoinowej oraz zostaną odpowiednio oznakowane.
4.8.7. Oświetlenie terenu przewidziano w postaci opraw wysokich na słupach oraz opraw naściennych i gruntowych.
4.8.8. Odwodnienie podwórka będzie opierało się na podłączeniu do kanalizacji deszczowej.
4.8.9. Przewiduje się także podłączenie budynku przyłączem do instalacji elektrycznej oraz wodno-kanalizacyjnej. Projektowane instalacje powinny umożliwić dostarczenie wody, energii oraz odprowadzanie ścieków sanitarnych i deszczowych w ilościach odpowiadających projektowanemu przeznaczeniu budynku.
4.8.10. Wykonawca jest zobowiązany do uzgodnienia dokumentacji projektowej w komórkach organizacyjnych Urzędu Miasta Łodzi oraz miejskich jednostkach organizacyjnych, zgodnie z Zarządzeniem Nr 5319/VIII/20 Prezydenta Miasta Łodzi z dnia 7 października 2020 r. Każde uzgodnienie musi być uzyskane na karcie opinii dokumentacji projektowej, której wzór stanowi Załącznik do opisu przedmiotu zamówienia.
5. Zamawiający opisał przedmiot zamówienia za pomocą programu Funkcjonalo– Użytkowego wraz z załącznikami (OPZ), stanowiącym załącznik nr 1 do SWZ oraz wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 2 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

71220000-6 - Usługi projektowania architektonicznego

71000000-8 - Usługi architektoniczne, budowlane, inżynieryjne i kontrolne

45112710-5 - Roboty w zakresie kształtowania terenów zielonych

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

45110000-1 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne

45111291-4 - Roboty w zakresie zagospodarowania terenu

45213000-3 - Roboty budowlane w zakresie budowy domów handlowych, magazynów i obiektów budowlanych przemysłowych, obiektów budowlanych związanych z transportem

45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach

45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne

45340000-2 - Instalowanie ogrodzeń, płotów i sprzętu ochronnego

45343000-3 - Roboty instalacyjne przeciwpożarowe

45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych

71500000-3 - Usługi związane z budownictwem

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1972399,51 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 2200000,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1972399,51 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: „NOVDOM" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7611502869

7.3.3) Ulica: Żwirki i Wigury nr 15 B lok. 2

7.3.4) Miejscowość: Przasnysz

7.3.5) Kod pocztowy: 06-300

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak

7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:

Roboty ogólnobudowlane, roboty instalacyjne.
Nazwy Firm podwykonawców nieznane na tym etapie.


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-05-17

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1972399,51 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 15 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

obejmujące, zgodnie z art. 96 ustawy: - aspekty srodowiskowe

SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE

1. Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://zim.lodz.bip-e.pl/zim/zamowienia-publiczne/15039,Budowa-pawilonu-handlowego-zlokalizowanego-w-Lodzi-przy-ul-Gorniczej-nr-dz-13412.html
2.Pełna nazwa zamówienia: "Budowa pawilonu handlowego zlokalizowanego w Łodzi przy ul. Górniczej (nr dz. 134/12 obręb B-50) wraz z niezbędną infrastrukturą techniczną i zagospodarowaniem terenu w systemie „zaprojektuj i wybuduj”".
3. Dotyczy sekcji VI pkt 6.2.) „Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem”, wskazano cenę oferty: 1 972 399,51, tj. cenę po poprawieniu omyłek rachunkowych w ofercie wykonawcy.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.