eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi IzbickoZakup pojazdu asenizacyjnego



Ogłoszenie z dnia 2021-12-29


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Zakup pojazdu asenizacyjnego

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA IZBICKO

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 531413219

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Powstańców Śląskich 12

1.5.2.) Miejscowość: Izbicko

1.5.3.) Kod pocztowy: 47-180

1.5.4.) Województwo: opolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL524 - Opolski

1.5.7.) Numer telefonu: 774617221

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@izbicko.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.izbicko.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

http://bip.izbicko.pl/84/347/przetargi.html

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Zakup pojazdu asenizacyjnego

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-3c6ff8d6-1490-11ec-b885-f28f91688073

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00335522

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-12-29

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00001159/05/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.1 Zakup pojazdu asenizacyjnego

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00179041/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.6.2021

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 183800,00 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa pojazdu asenizacyjnego z używanym podwoziem i z fabrycznie nową zabudową asenizacyjną GPA 10000 o poj. 10 m3 oraz nowym osprzętem do siedziby Zamawiającego uruchomienie i przeszkolenie teoretyczne i praktyczne.
2. Pojazd musi spełniać wymagania polskich przepisów o ruchu drogowym i być dopuszczony do poruszania się po drogach publicznych, zgodnie z ustawą z dnia 20 czerwca 1997 r. Prawo o ruchu drogowym (Dz.U.2021.450).
3. Pojazd musi posiadać świadectwo homologacji lub inny dokument dopuszczający do ruchu, spełniać wymogi określone w rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 12 listopada 2002 r. w sprawie wymagań pojazdów asenizacyjnych (Dz. U. 2002 r. nr 193 poz. 1617 ze zm.) oraz posiadać znaki CE i deklaracje zgodności z obowiązującymi przepisami i normami.
4. Pojazd musi posiadać aktualne badania techniczne.
5. Dowóz przedmiotu zamówienia gwarantuje Wykonawca własnym transportem i na własny koszt.

Parametry techniczne podwozia:
Rok produkcji nie starszy niż 2009r.
Dopuszczalna masa całkowita ok 18000 kg.
Moc silnika nie mniejsza niż 250 KM
Klasa emisji spalin Euro 5
Kabina dzienna, bez leżanki,
Rozmiar opon R22,5
Zbiornik paliwa o pojemności 150 litrów
Skrzynia biegów manualna 6 stopniowa
Mechaniczne zawieszenie przedniej osi
Pneumatyczne zawieszenie tylnej osi
Liczba miejsc w kabinie 2
Obrotomierz
Elektrycznie otwierane szyby kabiny
Fotel kierowcy zawieszony pneumatycznie
Zabudowa asenizacyjna:
Fabrycznie nowa cysterna asenizacyjna /GPA 10000/ o pojemności 10m3 nie starsza niż 2019r.
Zbiornik cylindryczny, wykonany z blachy stalowej grubości 6 mm. wzmocniony pierścieniami zewnętrznymi,
Nachylenie zbiornika 4-6 stopni,
Zbiornik wyposażony w 1 przegroda wewnętrzna,
Kompresor ssąco – tłoczący, wydatek/wydajność nie mniejszy niż 600 m3/g
Kompresor z napędem hydraulicznym, lub równoważny wyposażony w zawór nadciśnienia
Głębokość zasysania około 7 m. od poziomu jezdni,
Czas napełnienia zbiornika ok. 8 minut,
Wąż ssąco – tłoczący fi 110 długość 10 metrów,
Tylna dennica stała z włazem inspekcyjnym wyposażona w przyłącze strażackie fi 110 2 szt oraz zasuwę wyposażoną w zawór odpowietrzający i ociekacz pod zasuwą,
Rynny na węże wykonane z blachy nierdzewnej lub aluminium o grubości 3 mm z zaworkami spustowymi o długości odpowiedniej do konstrukcji zbiornika
Górny zawór pływakowy znajdujący się wewnątrz zbiornika z podwójnymi kulami, dolny zawór pływakowy znajdujący się pod kompresorem,
Płynowskaz w przedniej części zbiornika, wykonany z poliwęglanu, wyskalowany,
Manowakuometr,
Wychwytywacz oleju smarującego,
Tłumik hałasu,
Dodatkowe sterowanie kompresora umiejscowione w tylnej części zabudowy,
Kompresor wyposażony w kroplomierz do regulacji smarowania,
Obsługa beczki przez jedna osobę – ergonomiczna,
Maksymalne ciśnienie robocze: 0,05 MPa / 0,5 bar /brak obowiązku dozoru technicznego/
Maksymalne podciśnienie: 0,08 MPa / 0,8 bar
Przeniesienie napędu z podwozia przystawka odbioru mocy
Lampa typu „kogut” z tylnej części zbiornika oraz lampa typu halogen do oświetlenia miejsca pracy,
Misa na odcieki płynne wykonana z blachy nierdzewnej lub aluminium
Kolor zabudowy do uzgodnienia, w/g tabeli RAL
Wykonawca zobowiązuje się do przeszkolenia operatorów wskazanych przez Zamawiającego w zakresie obsługi i eksploatacji. Instalacja elektryczna 12V i oświetleniowa wymagana przez przepisy ruchu drogowego i homologacje.

Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne pod warunkiem spełnienia tego samego poziomu technologicznego, wydajnościowego i funkcjonalnego założonego w SWZ.
Zamawiający ma prawo przed zakupem pojazdu sprawdzić jego stan techniczny.
Zamawiający po sprawdzeniu stanu technicznego jeśli stwierdzi iż zaoferowany pojazd nie spełnia określonych parametrów określonych w SWZ oraz stan techniczny pojazdu budzi wątpliwości odstąpi od kupna pojazdu.

4.5.3.) Główny kod CPV: 34144500-3 - Pojazdy do transportu odpadów i ścieków

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

34144520-9 - Cysterny do gromadzenia ścieków

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 226074,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 239850,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 226074,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: MERCEDES MARTRUCK POJAZDY SPECJALNE SP. Z O.O. 43-382 Bielsko-Biała, woj. śląskie

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5472161262

7.3.3) Ulica: Ul. Ks. J. Londzina 47,

7.3.4) Miejscowość: ielsko-Biała

7.3.5) Kod pocztowy: 43-382

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-01-06

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 226074,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 40 dni

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.