Ogłoszenie z dnia 2021-12-29
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00286365/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-11-26
- 2021/BZP 00288827/01 - Modyfikacja z dnia 2021-11-29
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Usługi w zakresie ochrony obiektów przy ul. Podchorążych 10 i ul. Żeromskiego 14 – Dom Studenta
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Państwowa Uczelnia Stanisława Staszica w Pile
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 570889124
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Podchorążych 10
1.5.2.) Miejscowość: Piła
1.5.3.) Kod pocztowy: 64-920
1.5.4.) Województwo: wielkopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL411 - Pilski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: dag@puss.pila.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.puss.pila.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/puss_pila1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - uczelnia publiczna
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Usługi w zakresie ochrony obiektów przy ul. Podchorążych 10 i ul. Żeromskiego 14 – Dom Studenta2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-f31be45b-4eae-11ec-8c2d-66c2f1230e9c
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00335526
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-12-29
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00019463/10/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.4 Usługi w zakresie ochrony obiektów przy ul. Podchorążych 10 i ul. Żeromskiego 14 – Dom Studenta
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00286365/02
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: AG-2240-21-21
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1) Dyżury w campusie przy ul. Podchorążych 10 (od poniedziałku do piątku dyżur od 22.00 do 6.00; w sobotę, niedzielę i święta dyżur całodobowo od 6.00 do 6.00):
Razem – 4737 godzin
W podziale na miesiące dyżury przy ul. Podchorążych 10:
I. Styczeń – 433 godziny.
II. Luty – 352 godziny.
III. Marzec – 376 godzin.
IV. Kwiecień – 400 godzin.
V. Maj – 408 godzin.
VI. Czerwiec – 384 godziny.
VII. Lipiec – 408 godzin.
VIII. Sierpień – 392 godziny.
IX. Wrzesień – 368 godzin.
X. Październik – 408 godzin.
XI. Listopad – 400 godzin.
XII. Grudzień – 408 godzin.
2) przy ul. Żeromskiego 14 – Dom Studenta – 8.760 godzin
– 01 styczeń 2022 – 31 grudzień 2022 – dozór obiektów przez 24 h na dobę – 8.760 godzin
3) Ogółem liczba godzin ochrony w 2022 roku : 13.497 godzin.
Liczba godzin może ulec zmianie w granicach 30 % (zmniejszeniu lub zwiększeniu).
4.5.3.) Główny kod CPV: 79710000-4 - Usługi ochroniarskie
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 10
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 3
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 308784,37 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 451721,65 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 308784,37 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Asecura Service sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7640001199
7.3.4) Miejscowość: Piła
7.3.5) Kod pocztowy: 64-920
7.3.6.) Województwo: wielkopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
"ASECURA - SERVICE" SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
"ASECURA - SERVICE" SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-12-29
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 308787,37 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
INNE PRZETARGI Z PIŁY
- Koszenie poboczy przy drogach powiatowych powiatu pilskiego w 2025 roku
- Utrzymanie czystości budynków mieszkalnych wielorodzinnych i utrzymanie terenów wokół budynków mieszkalnych wielorodzinnych Pilskiego TBS Sp. z o.o.
- Dostawa i montaż mebli do segmentu F budynku głównego Szkoły Policji w Pile
- Bezpieczny sprzęt medyczny do przygotowywania i podawania farmaceutyków
- ZAKUP SYSTEMU DO KOMPUTEROWO WSPOMAGANEJ ANALIZY NASIENIA
- Budowa drogi dojazdowej do przedszkola przy ul. Nad Gwdą
więcej: przetargi w Pile »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Ochrona fizyczna osób i mienia w obiektach Sądu Rejonowego w Koszalinie
- Ochrona osób i mienia w obiektach Województwa Podlaskiego
- Zabezpieczenie imprezy masowej i ochrona mienia imprezy WIANKI NAD WISŁĄ 2025 na 40 000 uczestników w dniu 21 czerwca 2025 r. w Multimedialnym Parku Fontann w Warszawie
- ZP/17/2025 Ochrona fizyczna osób i mienia w Zakładzie Opiekuńczo- Leczniczym przy ul. Mehoffera 72/74 wchodzącego w skład SCOL Sp. z o.o.
- Świadczenie usług i dostaw na potrzeby organizacji wydarzenia Antidotum Airshow Leszno 2025 (II)
- Świadczenie całodobowej, stałej, bezpośredniej, fizycznej ochrony osób i mienia,monitoring sygnałów alarmowych, interwencja samochodowej grupy interwencyjnej
więcej: Usługi ochroniarskie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.