Ogłoszenie z dnia 2024-05-22
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00349224/01 - Wynik z dnia 2024-06-04
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia
Usługa odbioru, transportu i zagospodarowania odpadów o kodzie 19 12 12 – zamówienie podobne do SOK/05/2023/B cz. 2
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Nazwa zamawiającego: SKŁADOWISKO ODPADÓW KOMUNALNYCH SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
1.3.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 072112556
1.4.) Adres zamawiającego:
1.4.1.) Ulica: ul. Nadwiślańska 36
1.4.2.) Miejscowość: Oświęcim
1.4.3.) Kod pocztowy: 32-600
1.4.4.) Województwo: małopolskie
1.4.5.) Kraj: Polska
1.4.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL21A - Oświęcimski
1.4.9.) Adres poczty elektronicznej: biuro@sok-oswiecim.biz
1.4.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.sok-oswiecim.biz/
1.5.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)
1.6.) Przedmiot działalności zamawiającego: Środowisko
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00335581
2.2.) Data ogłoszenia: 2024-05-22
SEKCJA III ZMIANA OGŁOSZENIA
3.2.) Numer zmienianego ogłoszenia w BZP: 2024/BZP 00329744
3.3.) Identyfikator ostatniej wersji zmienianego ogłoszenia: 01
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
3.8. Krótki opis przedmiotu zamówienia Przed zmianą:
1. Przedmiotem zamówienia jest odbiór, transport i zagospodarowanie odpadów o kodzie 19 12 12.
2. Wymagania dotyczące przedmiotu zamówienia:
1) Całkowita ilość odpadów do odbioru; odpady o kodzie 19 12 12 - do 1.000 Mg. Zamawiający zastrzega, że podana ilość jest wartością szacunkową, obrazującą możliwy maksymalny zakresu przedmiotu zamówienia.
2) Ilość ta może ulec zmianie w przypadku wystąpienia okoliczności, na które Zamawiający nie miał wpływu.
3. Oferowany sposób zagospodarowania odpadów musi być zgodny z obowiązującymi w tym zakresie przepisami prawa – w szczególności z ustawą z dnia 14 grudnia 2012r. o odpadach (t.j.: Dz.U. z 2023r., poz. 1587).
4. Transport po stronie Wykonawcy,
5. Miejsce odbioru przedmiotu zamówienia – loco Składowisko Odpadów Komunalnych Sp. z o.o. w Oświęcimiu, ul. Nadwiślańska 36,
6. Załadunek frakcji nadsitowej po stronie Zamawiającego,
7. Odpad będzie przygotowywany przez Zamawiającego luzem lub w belach.
8. Wykonawca będzie zobowiązany do odbioru odpadów w każdy dzień roboczy,
9. Odbiór odpadów o kodzie 19 12 12 może następować wyłącznie od poniedziałku do piątku w godz. 6.00 – 18.00.
10. Okres realizacji przedmiotu zamówienia – od dnia podpisania umowy do 05.06.2024r.
11. Wykonawca musi posiadać zezwolenie na transport i zagospodarowanie odpadów o kodzie 19 12 12 wydane przez odpowiednie organy.
12. Zamawiający oczekuje aby proces odzysku odbywał się w kierunku produkcji paliwa alternatywnego.
13. Wykonawca jest odpowiedzialny za zgodność z warunkami technicznymi i jakościowymi określonymi dla przedmiotu zamówienia.
14. Wymagana jest należyta staranność przy realizacji zamówienia.
15. Ustalenia i decyzje dotyczące wykonywania zamówienia uzgadniane będą przez Zamawiającego z ustanowionym przedstawicielem Wykonawcy. Maksymalny czas reakcji Wykonawcy wynosi 48 h od zgłoszenia.
16. Zamawiający podkreśla, że ilość odbieranych odpadów może ulec zmianie, jednakże gwarantuje wielkość jednorazowego odbioru w granicach pełnej pojemności środka transportowego Wykonawcy, uzgodnionego wcześniej z Zamawiającym. W związku z powyższym Wykonawca nie może wnosić żadnych dodatkowych roszczeń do Zamawiającego z tytułu sumarycznej ilości odpadów odebranych w okresie rozliczeniowym, w granicach wskazanej tolerancji.
17. Wykonawca ponosi wyłączną odpowiedzialność za wszelkie szkody, jak i również za utratę, ubytki oraz uszkodzenia odpadów, powstałe w czasie transportu odpadów od chwili wydania w Instalacji komunalnej oraz w trakcie ich ew. magazynowania, rozładunku odpadów do czasu poddania ich i zakończenia procesów m.in. odzysku i/lub recyklingu (szeroko pojętego zagospodarowania). Wykonawca ponosi w szczególności odpowiedzialność za działania oraz zaniechania swego personelu oraz podmiotów, którymi posłużył się wykonując przedmiot zamówienia, np. przewoźników.
18. Z chwilą wydania odpadów Wykonawcy [wskazanemu przez niego Przewoźnikowi], przechodzą na Wykonawcę wszelkie korzyści i ciężary związane z nimi oraz niebezpieczeństwo ich przypadkowej utraty lub uszkodzenia, w szczególności przejmuje on odpowiedzialność za wydane odpady, za należyte postępowanie z nimi i za skutki z tego wynikające.
19. Zamawiający nie dopuszcza, by Wykonawca nie odebrał od Zamawiającego odpadów na każde żądanie Zamawiającego, w granicach tonażu przewidzianego umową.
20. Podwykonawca musi posiadać odpowiednie decyzje wymagane przy realizacji przedmiotu zamówienia w zakresie transportu lub/i transportu i zagospodarowania ww. odpadów.
21. Zamawiający wymaga od Wykonawcy zorganizowania niezbędnego nadzoru w trakcie transportu odpadów.
Po zmianie:
1. Przedmiotem zamówienia jest odbiór, transport i zagospodarowanie odpadów o kodzie 19 12 12.
2. Wymagania dotyczące przedmiotu zamówienia:
1) Całkowita ilość odpadów do odbioru; odpady o kodzie 19 12 12 - do 1.000 Mg. Zamawiający zastrzega, że podana ilość jest wartością szacunkową, obrazującą możliwy maksymalny zakresu przedmiotu zamówienia.
2) Ilość ta może ulec zmianie w przypadku wystąpienia okoliczności, na które Zamawiający nie miał wpływu.
3. Oferowany sposób zagospodarowania odpadów musi być zgodny z obowiązującymi w tym zakresie przepisami prawa – w szczególności z ustawą z dnia 14 grudnia 2012r. o odpadach (t.j.: Dz.U. z 2023r., poz. 1587).
4. Transport po stronie Wykonawcy,
5. Miejsce odbioru przedmiotu zamówienia – loco Składowisko Odpadów Komunalnych Sp. z o.o. w Oświęcimiu, ul. Nadwiślańska 36,
6. Załadunek frakcji nadsitowej po stronie Zamawiającego,
7. Odpad będzie przygotowywany przez Zamawiającego luzem lub w belach.
8. Wykonawca będzie zobowiązany do odbioru odpadów w każdy dzień roboczy,
9. Odbiór odpadów o kodzie 19 12 12 może następować wyłącznie od poniedziałku do piątku w godz. 6.00 – 18.00.
10. Okres realizacji przedmiotu zamówienia – od dnia podpisania umowy do 05.08.2024r.
11. Wykonawca musi posiadać zezwolenie na transport i zagospodarowanie odpadów o kodzie 19 12 12 wydane przez odpowiednie organy.
12. Zamawiający oczekuje aby proces odzysku odbywał się w kierunku produkcji paliwa alternatywnego.
13. Wykonawca jest odpowiedzialny za zgodność z warunkami technicznymi i jakościowymi określonymi dla przedmiotu zamówienia.
14. Wymagana jest należyta staranność przy realizacji zamówienia.
15. Ustalenia i decyzje dotyczące wykonywania zamówienia uzgadniane będą przez Zamawiającego z ustanowionym przedstawicielem Wykonawcy. Maksymalny czas reakcji Wykonawcy wynosi 48 h od zgłoszenia.
16. Zamawiający podkreśla, że ilość odbieranych odpadów może ulec zmianie, jednakże gwarantuje wielkość jednorazowego odbioru w granicach pełnej pojemności środka transportowego Wykonawcy, uzgodnionego wcześniej z Zamawiającym. W związku z powyższym Wykonawca nie może wnosić żadnych dodatkowych roszczeń do Zamawiającego z tytułu sumarycznej ilości odpadów odebranych w okresie rozliczeniowym, w granicach wskazanej tolerancji.
17. Wykonawca ponosi wyłączną odpowiedzialność za wszelkie szkody, jak i również za utratę, ubytki oraz uszkodzenia odpadów, powstałe w czasie transportu odpadów od chwili wydania w Instalacji komunalnej oraz w trakcie ich ew. magazynowania, rozładunku odpadów do czasu poddania ich i zakończenia procesów m.in. odzysku i/lub recyklingu (szeroko pojętego zagospodarowania). Wykonawca ponosi w szczególności odpowiedzialność za działania oraz zaniechania swego personelu oraz podmiotów, którymi posłużył się wykonując przedmiot zamówienia, np. przewoźników.
18. Z chwilą wydania odpadów Wykonawcy [wskazanemu przez niego Przewoźnikowi], przechodzą na Wykonawcę wszelkie korzyści i ciężary związane z nimi oraz niebezpieczeństwo ich przypadkowej utraty lub uszkodzenia, w szczególności przejmuje on odpowiedzialność za wydane odpady, za należyte postępowanie z nimi i za skutki z tego wynikające.
19. Zamawiający nie dopuszcza, by Wykonawca nie odebrał od Zamawiającego odpadów na każde żądanie Zamawiającego, w granicach tonażu przewidzianego umową.
20. Podwykonawca musi posiadać odpowiednie decyzje wymagane przy realizacji przedmiotu zamówienia w zakresie transportu lub/i transportu i zagospodarowania ww. odpadów.
21. Zamawiający wymaga od Wykonawcy zorganizowania niezbędnego nadzoru w trakcie transportu odpadów.
SEKCJA IV INFORMACJE DODATKOWE
INNE PRZETARGI Z OŚWIĘCIMIA
- Świadczenie usług pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym na rzecz Starostwa Powiatowego w Oświęcimiu.
- Świadczenie usług pocztowych, polegających na przyjmowaniu, przemieszczaniu i doręczaniu przesyłek w obrocie krajowym i zagranicznym
- Utrzymanie czystości w budynkach, utrzymanie czystości na terenach bezpośrednio przyległych do nich oraz utrzymanie zieleni i terenów przy budynkach OTBS Sp. z o.o.
- Utrzymanie czystości terenów placówek Zakładu Lecznictwa Ambulatoryjnego w Oświęcimiu w 2025 roku
- Świadczenie usług pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym w zakresie przyjmowania, przemieszczania i doręczania przesyłek pocztowych, paczek ... na rzecz Urzędu Gminy Oświęcim w roku 2025.
- Utrzymanie nawierzchni dróg, chodników i parkingów dróg publicznych - gminnych i wewnętrznych zarządzanych przez Prezydenta Miasta Oświęcim, w 2025 roku - nawierzchnie z kruszyw i asfaltowe
więcej: przetargi w Oświęcimiu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
więcej: »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.