Ogłoszenie z dnia 2021-12-29
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00294015/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-12-01
- 2021/BZP 00335260/01 - Wynik z dnia 2021-12-29
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa artykułów żywnościowych do Przedszkola Publicznego w Smolcu z siedzibą przy ul. Wierzbowej 9A, 55-080 Smolec.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: ZESPÓŁ SZKOLNO-PRZEDSZKOLNY W SMOLCU
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 001181618
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Kościelna, 2
1.5.2.) Miejscowość: Smolec
1.5.3.) Kod pocztowy: 55-080
1.5.4.) Województwo: dolnośląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL518 - Wrocławski
1.5.7.) Numer telefonu: 71 316 84 61
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: dyrekcja@zsp-smolec.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zspsmolec.edupage.org
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://katywroclawskie.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa artykułów żywnościowych do Przedszkola Publicznego w Smolcu z siedzibą przy ul. Wierzbowej 9A, 55-080 Smolec.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-18a4df83-528c-11ec-8c2d-66c2f1230e9c
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00335634
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-12-29
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00293587/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.1 ZSP-2224-1/2021
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00294015/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZSP-2224-1/2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 214000 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 1. - pieczywo, wyroby piekarskie- DOSTAWA: codziennie w godz. 6.45 - 7.00
4.5.3.) Główny kod CPV: 15810000-9 - Pieczywo, świeże wyroby piekarskie i ciastkarskie
4.5.5.) Wartość części: 15000 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 2. – mięso i przetwory mięsne- DOSTAWA: dwa razy w tygodniu w godz. 7.00 - 9.00
4.5.3.) Główny kod CPV: 15100000-9 - Produkty zwierzęce, mięso i produkty mięsne
4.5.5.) Wartość części: 50000 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 3. – artykuły nabiałowe- DOSTAWA: dwa razy w tygodniu w godz. 7.00 - 9.00
4.5.3.) Główny kod CPV: 15500000-3 - Produkty mleczarskie
4.5.5.) Wartość części: 30000 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 4. – świeże warzywa i owoce- DOSTAWA: dwa razy w tygodniu w godz. 7.00 - 10.00
4.5.3.) Główny kod CPV: 15300000-1 - Owoce, warzywa i podobne produkty
4.5.5.) Wartość części: 40000 PLN
Część 5
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 5.- mrożone warzywa, owoce i ryby- DOSTAWA: dwa razy w tygodniu w godz. 7.00 - 14.00
4.5.3.) Główny kod CPV: 15896000-5 - Produkty głęboko mrożone
4.5.5.) Wartość części: 17000 PLN
Część 6
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 6. – artykuły ogólnospożywcze- DOSTAWA: dwa razy w tygodniu w godz. 7.00 - 12.00
4.5.3.) Główny kod CPV: 15800000-6 - Różne produkty spożywcze
4.5.5.) Wartość części: 45000 PLN
Część 7
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 7. – jaja- DOSTAWA: raz w tygodniu w godz. 7.00 - 14.00
4.5.3.) Główny kod CPV: 03142500-3 - Jaja
4.5.5.) Wartość części: 4000 PLN
Część 8
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 8. – woda źródlana- DOSTAWA: dwa razy w miesiącu w godz. 7.00 - 14.00
4.5.3.) Główny kod CPV: 41100000-0 - Woda naturalna
4.5.5.) Wartość części: 8000 PLN
Część 9
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 9 – soki jednodniowe- DOSTAWA: dwa razy w miesiącu w godz. 7.00 - 9.00
4.5.3.) Główny kod CPV: 15320000-7 - Soki owocowe i warzywne
4.5.5.) Wartość części: 5000 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 13760,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 13760,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 13760,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Piekarnia cukiernia "Harnaś" Stanisław Faltyn
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 932959600
7.3.4) Miejscowość: Smolec
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
STANISŁAW FALTYN PIEKARNIA-CUKIERNIA HARNAŚ
jakie przetargi wygrała firma
STANISŁAW FALTYN PIEKARNIA-CUKIERNIA HARNAŚ
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-12-17
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 13760,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2022-01-01 do 2022-12-31SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE
INNE PRZETARGI SMOLEC
- PRZYGOTOWANIE I DOSTARCZANIE POSIŁKÓW DLA UCZNIÓW SZKOŁY PODSTAWOWEJ W ZESPOLE SZKOLNO-PRZEDSZKOLNYM W SMOLCU W 2025 r.
- DOSTAWA ARTYKUŁÓW ŻYWNOŚCIOWYCH DO PRZEDSZKOLA PUBLICZNEGO W SMOLCU
więcej: przetargi SMOLEC »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych na potrzeby Przedszkole nr 39 w Gdańsku z podziałem na 7 części"
- Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych do stołówki Przedszkola nr 2 " Plastusiowe Osiedle" w Nowym Tomyślu
- Sukcesywna dostawa płodów rolnych, warzyw i owoców
- WYBÓR DOSTAWCÓW ARTYKUŁÓW SPOŻYWCZYCH, NA RZECZ ZESPOŁU SZKOLNO - PRZEDSZKOLNEGO NR 6 WE WROCŁAWIU
- Dostawa żywności do Szkoły Podstawowej w Jedliczu, Samorządowego Przedszkola w Jedliczu i Zespołu Szkolno Przedszkolnego w Jaszczwi
- Dostawa żywności na potrzeby Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Sieradzu
więcej: Jaja »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.