Ogłoszenie z dnia 2023-08-01
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00279535/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-06-28
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa materiałów budowlanych dla sieci wodociągowych i kanalizacyjnych
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Przedsiębiorstwo Usług Komunalnych Sp. z o.o.
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 630808987
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Topolowa 6
1.5.2.) Miejscowość: Bytkowo
1.5.3.) Kod pocztowy: 62-090
1.5.4.) Województwo: wielkopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL418 - Poznański
1.5.7.) Numer telefonu: 618145743
1.5.8.) Numer faksu: 618145838
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@puk.com.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.puk.com.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/puk_bytkowo1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa materiałów budowlanych dla sieci wodociągowych i kanalizacyjnych2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-f89a9480-1593-11ee-a60c-9ec5599dddc1
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00335659
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-08-01
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00279535
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.9.2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 807045,77 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
CZEŚĆ IMateriały do sieci wodociągowych - armatura
Zasuwy miękkouszczelnione kołnierzowe i obudowy teleskopowe
Zasuwa DN 80
Zasuwa DN 100
Zasuwa DN 150
Obudowa teleskopowa DN 80 RD 0,9-1,3
Obudowa teleskopowa DN 80 RD 1,3-1,8
Obudowa teleskopowa DN 100 RD 0,9-1,3
Obudowa teleskopowa DN 100 RD 1,3-1,8
Obudowa teleskopowa DN 150 RD 0,9-1,3
Obudowa teleskopowa DN 150 RD 1,3-1,8
Hydranty podziemne i nadziemne oraz osłony odwadniania hydrantów
Hydrant podziemny DN 80 Rd=1250 H1=1000
Hydrant podziemny DN 80 Rd=1500 H1=1250
Hydrant podziemny DN 80 Rd=1000 H1=750
Hydrant nadziemny nierdzewny DN 80 Rd=1500 L w granicach od 2100 do 2150
Hydrant nadziemny DN 80 Rd=1250 L w granicach od 1850 do 1900
Hydrant nadziemny z zabezpieczony przed złamaniem DN 80 Rd=1250,
Hydrant nadziemny z zabezpieczony przed złamaniem DN 80 Rd=1500,
Osłona odwadniania hudrantu DN 80
Nawiertki do rur PVC i PE oraz obudowy teleskopowe
Nawiertka NWZ do rur PE i PVC DN 90/32
NawiertkaNWZ do rur PE i PVC DN 110/32
Nawiertka NWZ do rur PE i PVC DN 160/32
Nawiertka NWZ do rur PE i PVC DN 200/32
Obudowa teleskopowa do nawiertek DN 50 / 200 Rd=0,9-1,3
Obudowa teleskopowa do nawiertek DN 50 / 200 Rd=1,3-1,8
Skrzynki do zasuw, hydrantów i pokrywy do skrzynek
Skrzynka uliczna do wody z płytą podkładową
Skrzynka uliczna do przyłączy z płytą podkładową
Skrzynka uliczna do hydrantów z płytą podkładową
Pokrywa do skrzynki ulicznej do wody
Pokrywa do skrzynki ulicznej do przyłączy
Pokrywa do skrzynki ulicznej do hydrantu
Łączniki rurowo-rurowe i rurowo-kołnierzowe
Łącznik rurowo-kołnierzowy DN 90 na rurę PE i PVC
Łącznik rurowo-kołnierzowy DN 110 na rurę PE i PVC
Łącznik rurowo-kołnierzowy DN 160 na rurę PE i PVC
Łącznik rurowo-rurowy DN 90 na rurę PE i PVC
Łącznik rurowo-rurowy DN 110 na rurę PE i PVC
Łącznik rurowo-rurowy DN 160 na rurę PE i PVC
Kształtki żeliwne
Kształtka FF Dn 80 – L 500
Kształtka FF Dn 80 – L 800
Kształtka FF Dn 80 - L 1000
Kształtka FF Dn 100 - L 500
Kształtka FF Dn 100 - L 800
Kształtka FF Dn 100 - L 1000
Kształtka FF Dn 150 - L 500
Kształtka FF Dn 150 - L 800
Kształtka FF Dn 150 - L 1000
Trójnik kołnierzowy 80/80
Trójnik kołnierzowy 100/80
Trójnik kołnierzowy 100/100
Trójnik kołnierzowy 150/80
Trójnik kołnierzowy 150/100
Trójnik kołnierzowy 150/150
Kolano stopowe N DN 80
Uszczelka płaska DN 80
Uszczelka płaska DN 100
Uszczelka płaska DN 150
Uszczelka płaska DN 200
4.5.3.) Główny kod CPV: 44163000-0 - Rury i osprzęt
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
44163200-2 - Osprzęt do przewodów rurowych
44167400-2 - Kolanka
44163100-1 - Rury
44162000-3 - Instalacje rurowe
4.5.5.) Wartość części: 331000 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
CZEŚĆ IIMateriały do sieci wodociągowych
Wodociąg ciśnieniowy PVC i PE
Rura PVC-U do wody PN 10 – odcinek 6 m 110x4,2
Rura PVC-U do wody PN 10 – odcinek 6 m 160x6,2
Nasuwka PVC-U do wody PN 10 DN 110
Nasuwka PVC-U do wody PN 10 DN 160
Rura PE 100 do wody PN 16 SDR 11 DN 32 odcinek 100 m
Rura PE do wody PN 10 DN 50 odcinek 25 m
Rura PE do wody PN 10 DN 90 odcinek 12 m
Rura PE do wody PN 10 DN 110 odcinek 12 m
Rura PE do wody PN 10 DN 160 odcinek 12 m
Rura PE do wody PN 10 DN 200 odcinek 12 m
Tuleja kołnierzowa do ryry PE DN 90
Tuleja kołnierzowa do ryry PE DN 110
Tuleja kołnierzowa do ryry PE DN 160
Kołnierz luźny docisk galwanizowany PN16 80 / 90
Kołnierz luźny docisk galwanizowany PN16 100 / 110
Kołnierz luźny docisk galwanizowany PN16 150 / 160
Kplano elektrooporowa PE 90
Kplano elektrooporowa PE 110
Kplano elektrooporowa PE 160
Mufa elektrooporowa PE 90
Mufa elektrooporowa PE 110
Mufa elektrooporowa PE 160
4.5.3.) Główny kod CPV: 44163000-0 - Rury i osprzęt
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
44163200-2 - Osprzęt do przewodów rurowych
44167400-2 - Kolanka
44163100-1 - Rury
44162000-3 - Instalacje rurowe
4.5.5.) Wartość części: 147822,09 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
CZEŚĆ IIIMateriały do sieci kanalizacyjnej
Kanalizacja zewnętrzna PVC
Rura kanalizacyjna PVC-U lita, klasa SN 8, 110x3,2x500
Rura kanalizacyjna PVC-U lita, klasa SN 8, 110x3,2x1000
Rura kanalizacyjna PVC-U lita, klasa SN 8, 110x3,2x2000
Rura kanalizacyjna PVC-U lita, klasa SN8, 160x4,7x500
Rura kanalizacyjna PVC-U lita, klasa SN8, 160x4,7x1000
Rura kanalizacyjna PVC-U lita, klasa SN8, 160x4,7x2000
Rura kanalizacyjna PVC-U lita, klasa SN8, 200x5,9x1000
Rura kanalizacyjna PVC-U lita, klasa SN8, 200x5,9x2000
Nasuwka kanalizacyjna PVC-U, klasa SN8 DN 110
Nasuwka kanalizacyjna PVC-U, klasa SN8 DN 160
Nasuwka kanalizacyjna PVC-U, klasa SN8 DN 200
Nasuwka kanalizacyjna PVC-U, klasa SN8 DN 315
Kolano kanalizacyjne PVC-U, klasa SN8 110x15
Kolano kanalizacyjne PVC-U, klasa SN8 110x22
Kolano kanalizacyjne PVC-U, klasa SN8 110x30
Kolano kanalizacyjne PVC-U, klasa SN8 110x45
Kolano kanalizacyjne PVC-U, klasa SN8 110x67
Kolano kanalizacyjne PVC-U, klasa SN8 110x88
Kolano kanalizacyjne PVC-U, klasa SN8 160x15
Kolano kanalizacyjne PVC-U, klasa SN8 160x30
Kolano kanalizacyjne PVC-U, klasa SN* 160x45
Kolano kanalizacyjne PVC-U, klasa SN8 160x67
Kolano kanalizacyjne PVC-U, klasa SN8 160x87
Kolano kanalizacyjne PVC-U, klasa SN8 200x15
Kolano kanalizacyjne PVC-U, klasa SN8 200x30
Kolano kanalizacyjne PVC-U, klasa SN8 200x45
Kolano kanalizacyjne PVC-U, klasa SN8 200x67
Kolano kanalizacyjne PVC-U, klasa SN8 200x87
Redukcja kanalizacyjna PVC-U, klasa S 160/110
Redukcja kanalizacyjna PVC-U, klasa S 200/160
Trójnik kanalizacyjny PVC-U, klasa SN8 200/160x87
Trójnik kanalizacyjny PVC-U, klasa SN8 200/160x45
Trójnik kanalizacyjny PVC-U, klasa SN8 200/200x45
Kineta studzienki inspekcyjnej 315/160 dopływ prawy
Kineta studzienki inspekcyjnej 315/160 przepływowa
Kineta studzienki inspekcyjnej 315/160 zbiorcza z trzema dopływami
Rura karbowana 315 H 3000 SN 8
Rura karbowana 315 H 2000 SN8
Właz żeliwny D 400 do rury teleskopowej 315
Pokrywa PP 315 do rury karbowanej
Uszczelka do rury karbowanej 315
Włazy kanałowe żeliwne o prześwicie 600 mm klasy D-400 wysokość korpusu 115 mm
Włazy kanałowe żeliwne o prześwicie 600 mm z pokrywą wypełnioną betonem klasy D-400 wysokość korpusu 115 mm
Pierścień dystansowy wyrównawczy betonowy pod właz kanałowy DN 625/40
Pierścień dystansowy wyrównawczy betonowy pod właz kanałowy DN 625/60
Pierścień dystansowy wyrównawczy betonowy pod właz kanałowy DN 625/80
4.5.3.) Główny kod CPV: 44163000-0 - Rury i osprzęt
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
44163200-2 - Osprzęt do przewodów rurowych
44167400-2 - Kolanka
44163100-1 - Rury
44162000-3 - Instalacje rurowe
4.5.5.) Wartość części: 273068,68 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
CZĘŚĆ IVKształtki PE i zawory
Kształtki PE nierozbieralne
Złączka prosta 32x3/4 GZ
Złączka prosta 32x1 GZ
Złączka prosta 32x1 1/4 GZ
Złączka prosta 32x3/4 GW
Złączka prosta 32x1 GW
Złączka prosta 32x1 1/4 GW
Dwuzłączka prosta 32
Złączka kolanowa 32x3/4 GZ
Złączka kolanowa 32x1 GZ
Złączka kolanowa 32x1 1/4 GZ
Złączka kolanowa 32x3/4 GW
Złączka kolanowa 32x1 GW
Dwuzłączka kolanowa 32
Złączka redukcyjna prosta 32x25
Zawory
Zawór przelotowy DN 20
Zawór przelotowy DN 25
Zawór przelotowy DN 32
Zawór antyskażeniowy DN 25
Zawór antyskażeniowy DN 32
Konsola wodomierzowa na wodomierz DN 20
Nypel mosiężny DN 25
4.5.3.) Główny kod CPV: 44163000-0 - Rury i osprzęt
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
44163200-2 - Osprzęt do przewodów rurowych
44167400-2 - Kolanka
44163100-1 - Rury
44162000-3 - Instalacje rurowe
4.5.5.) Wartość części: 9555 PLN
Część 5
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
CZĘŚĆ VZawory podciśnieniowe 3"z armaturą do montażu w studni betonowej
zawór podciśnieniowy 3"
4.5.3.) Główny kod CPV: 44163000-0 - Rury i osprzęt
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
44163200-2 - Osprzęt do przewodów rurowych
44167400-2 - Kolanka
44163100-1 - Rury
44162000-3 - Instalacje rurowe
4.5.5.) Wartość części: 45600 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 464394,86 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 504072,15 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 464394,86 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: KARES Radosław Kaczmarek
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7772718824
7.3.3) Ulica: Zmysłowo 1
7.3.4) Miejscowość: Mrowino
7.3.5) Kod pocztowy: 62-090
7.3.6.) Województwo: wielkopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-07-17
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 464394,86 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 231412,20 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 288974,23 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 231412,20 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Firma HAŁAS Krzysztof Hałas
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7790005566
7.3.3) Ulica: Jana Dekana 6F
7.3.4) Miejscowość: Leszno
7.3.5) Kod pocztowy: 64-100
7.3.6.) Województwo: wielkopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-07-19
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 231412,20 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 193330,43 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 238996,16 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 193330,43 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: HTI BP Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7811825726
7.3.3) Ulica: Wichrowa 28
7.3.4) Miejscowość: Poznań
7.3.5) Kod pocztowy: 60-449
7.3.6.) Województwo: wielkopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
HTI BP SP. Z O.O. ZACHÓD SPÓŁKA KOMANDYTOWA
jakie przetargi wygrała firma
HTI BP SP. Z O.O. ZACHÓD SPÓŁKA KOMANDYTOWA
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-07-17
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 193330,43 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 21983,18 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 23038,67 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 21983,18 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Firma Hałas Krzysztof Hałas
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7790005566
7.3.3) Ulica: Jana Dekana 6F
7.3.4) Miejscowość: wielopolskie
7.3.5) Kod pocztowy: 64-100
7.3.6.) Województwo: wielkopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-07-17
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 21983,18 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
Część 5
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Do postępowania nie złożono ofert.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 0
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 0 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 0 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 0 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa znaków drogowych pionowych oraz urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego dla RDW w Białogardzie
- DOSTAWA MATERIAŁÓW HUTNICZYCH
- Dostawa agregatów głębinowych wraz z osprzętem (rurociągi, kable zasilajace i sterownicze, wyposażenie technologiczne).
więcej: Instalacje rurowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.