eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kamień"Rozwój gospodarki wodno-ściekowej na terenie Gminy Kamień" w systemie zaprojektuj i wybuduj



Ogłoszenie z dnia 2024-05-23


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
„Rozwój gospodarki wodno-ściekowej na terenie Gminy Kamień” w systemie zaprojektuj i wybuduj

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA KAMIEŃ

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 110198066

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Diamentowa 15

1.5.2.) Miejscowość: Kamień

1.5.3.) Kod pocztowy: 22-113

1.5.4.) Województwo: lubelskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL812 - Chełmsko-zamojski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@kamien.gmina.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://kamien.gmina.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-6662fe93-ea79-11ee-b4e0-4ac387c144e3

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„Rozwój gospodarki wodno-ściekowej na terenie Gminy Kamień” w systemie zaprojektuj i wybuduj

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-6662fe93-ea79-11ee-b4e0-4ac387c144e3

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00335662

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-05-23

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00580882/03/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.1 Rozwój gospodarki wodno-ściekowej na terenie Gminy Kamień

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00258016

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.9.2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 2059142,20

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

4.1. Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane polegające na zaprojektowaniu, a następnie budowie sieci wodociągowej i kanalizacyjnej na terenie Gminy Kamień w systemie zaprojektuj i wybuduj w oparciu o Program Funkcjonalno – Użytkowy stanowiący zał. Nr 1 do SWZ.

4.3. Ogólny zakres rzeczowy przedmiotu zamówienia z podziałem na zadania:

4.3.1. Zadanie nr 1: „Rozbudowa sieci wodociągowej w m. Kamień, Natalin, Strachosław”.
Zakres zamówienia obejmuje zaprojektowanie i budowę sieci wodociągowej, włączenia do istniejącej sieci, wraz z infrastrukturą towarzyszącą odcinającą i p.poż.. Zakładana długość sieci wodociągowej DN100 wynosi: − PE 100RC 125/11,4 SDR11 ok. 1531,0 m, Hp80 – 6 szt, zasuwa kołnierzowa DN100 – 9 szt.

4.3.2. Zadanie nr 2: „Rozbudowa sieci kanalizacji sanitarnej przy ul. Jagodowej, Poziomkowej, Malinowej w m. Kamień”
Zakres zamówienia obejmuje zaprojektowanie i budowę kanalizacji sanitarnej, włączenie do istniejącej kanalizacji sanitarnej(studni na sieci) wraz z infrastrukturą towarzyszącą. Zakładana długość sieci kanalizacyjnej DN200 w miejscowości Kamień na poszczególnych odcinkach wynosi:
− DN200(ul. Malinowa) ok. 198,0 m + studnia rewizyjna DN1000 – 8szt,
− DN200 (ul. Poziomkowa) ok. 162,0 m + studnia rewizyjna DN1000 – 4szt,
− DN200 (ul. Jagodowa) ok. 60,0 m + studnia rewizyjna DN1000 – 3szt,

4.3.3. Zadanie nr 3: „Rozbudowa sieci wodociągowej i kanalizacji sanitarnej przy ul. Diamentowej w m. Kamień”.
Zakres zamówienia obejmuje zaprojektowanie i budowę sieci wodociągowej i kanalizacji sanitarnej, włączenia do istniejących sieci, wraz z infrastrukturą towarzyszącą. Zakładana długość sieci kanalizacyjnej DN200 w miejscowościach Kamień na poszczególnych odcinkach wynosi:
− (droga w dz. nr ewid. 959/4, 961/3, 962/4) ok. 78,0 m+ studnia rewizyjna DN1000 – 3szt,
− (droga w dz. nr ewid. 923/6, 923/12, 924/4, 957/2, 961/1, 962/10) ok. 75,0 m+ studnia rewizyjna
DN1000 – 4szt,
− (droga w dz. nr ewid. 921/3, 923/9, 923/15, 924/2) ok. 67,0 m+ st. rewizyjna DN1000 – 3szt,
Zakładana długość sieci wodociągowej DN100 w miejscowościach Kamień na poszczególnych odcinkach wynosi (patrz załącznik nr 2 po niniejszego PFU):
− (droga w dz. nr ewid. 959/4, 961/3, 962/4) ok. 120,0 m + zasuwa kołnierzowa DN100 + hydrant Hp80 – 1szt.
− (droga w dz. nr ewid. 923/6, 923/12, 924/4, 957/2, 961/1, 962/10) ok. 105,0 m + zasuwa kołnierzowa DN100 + hydrant Hp80 – 1szt.
− (droga w dz. nr ewid. 921/3, 923/9, 923/15, 924/2) ok. 105,0 m + zasuwa kołnierzowa DN100 + hydrant Hp80 – 1szt.

Uwaga:
Wszystkie podane powyżej parametry, należy traktować, jako wartości przewidywane i orientacyjne, a ostateczne wielkości określone będą w czasie wykonania projektu budowlanego. Ostateczne rozmieszczenie elementów uzbrojenie sieci wodociągowej i kanalizacyjnej należy zaprojektować zgodnie z uzgodnieniami uzyskanymi od inwestora, właścicielem drogi oraz zarządcami poszczególnych sieci.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45231300-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania

45000000-7 - Roboty budowlane

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

45113000-2 - Roboty na placu budowy

45231000-5 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, ciągów komunikacyjnych i linii energetycznych

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 3

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1223075,10 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1574400,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1223075,10 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Gminny Zakład Obsługi Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 563-18-66-852

7.3.4) Miejscowość: Okopy Kolonia 49

7.3.5) Kod pocztowy: 22-175

7.3.6.) Województwo: lubelskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak

7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:

Budowa sieci kanalizacyjnej, podwykonawca: SW- TEAM Słomka Wojciech, Wola Kisielska 38, 21-450 Stoczek Łukowski, NIP: 8251991475


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-05-17

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1223075,10 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 7 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.