eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi RadomDostawa nowego pojazdu specjalistycznego typu śmieciarka o DMC do 14 ton dla potrzeb Zakładu Usług Komunalnych w Radomiu



Ogłoszenie z dnia 2024-05-23


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa nowego pojazdu specjalistycznego typu śmieciarka o DMC do 14 ton dla potrzeb Zakładu Usług Komunalnych w Radomiu

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Zakład Usług Komunalnych w Radomiu

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 141256865

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Sucha 15

1.5.2.) Miejscowość: Radom

1.5.3.) Kod pocztowy: 26-600

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL921 - Radomski

1.5.7.) Numer telefonu: 48 389 26 30

1.5.8.) Numer faksu: 48 389 26 31

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@zuk.radom.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.zuk.radom.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/transakcja/918673

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający


samorządowa jednostka organizacyjna

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa nowego pojazdu specjalistycznego typu śmieciarka o DMC do 14 ton dla potrzeb Zakładu Usług Komunalnych w Radomiu

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-f6fbaa16-0134-11ef-b81b-aebd110f5279

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00335690

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-05-23

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00011569/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.1 Zakup śmieciarki o DMC do 14 ton

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00297584

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.26.11.2024.KM

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Dostawa 1 szt. fabrycznie nowego pojazdu specjalistycznego do zbiórki i transportu odpadów komunalnych typu śmieciarka o pojemności min 8 m3 o DMC nieprzekraczającej 14 ton, z trzymiejscową kabiną dzienną na potrzeby Zakładu Usług Komunalnych w Radomiu, ul. Sucha 15.
2. Wymagania techniczne pojazdu:
Nadwozie: Kabina pojedyncza dzienna ze skrzynią ładunkową do przewożenia odpadów
Rok produkcji: 2023 – 2024- fabrycznie nowy
Pojemność skokowa: min 2500 cm³
Moc: min. 150 KM
Typ sinika: Diesel
Skrzynia biegów: manualna
Kolor: biały
Liczba miejsc wraz kierowcą: 3
Dopuszczalna masa całkowita: do 14 ton
Norma emisji spalin: min EURO 6
3. Wymagania niezbędnego wyposażenia:
- klimatyzacja,
- wspomaganie układu kierowniczego,
- ABS, ESP,
- immobiliser,
- tachograf,
- poduszka powietrzna minimum dla kierowcy,
- centralny zamek,
- szyby przednie sterowane elektrycznie,
- boczne lusterka regulowane elektrycznie i podgrzewane,
- felgi stalowe z oponami w rozmiarach przewidzianych przez producenta dla oferowanego modelu pojazdu z oponami całorocznymi,
- chlapacze przednie i tylnie,
- radio,
- koło zapasowe pełnowymiarowe,
- zestaw do wymiany koła,
- trójkąt odblaskowy,
- apteczka,
- gaśnica,
- komplet dywaników gumowych na podłogę,
- komplet pokrowców ochronnych na wszystkie siedzenia wykonane z materiału odpornego na wycieranie,
- kabina trzymiejscowa dzienna,
- 2 komplety kluczyków,
- logo ZUK,
- oznaczenie pojazdu napisem „ODPADY” zgodnym z Rozporządzeniem Ministra Środowiska.
4. Wymagania dotyczące zabudowy:
- skrzynia ładunkowa przeznaczona do zbierania i transportu odpadów z bocznym załadunkiem umieszczonym z prawej strony i systemem zgniatania i wypychania odpadów na całej długości zabudowy w kolorze pomarańczowym,
- pojemność skrzyni ładunkowej min 8 m3,
- ładowność min. 2500 kg,
- lampa błyskowa ostrzegawcza umieszczona na skrzyni ładunkowej,
- lampa robocza umieszczona z boku zabudowy oświetlająca załadunek odpadów,
- tylna klapa podnoszona hydraulicznie z uszczelką.
- osłony lamp tylnych,
- podłoga i ściany boczne zabudowy wykonane z blachy min 3 mm o podwyższonej wytrzymałości i zabezpieczone przed korozją,
- urządzenie załadowcze dostosowane do współpracy z pojemnikami o poj. 120 do 1100 dm³ zgodnie z normą PN/EN 840 udźwig min 400kg,
- uchwyty na miotłę i łopatę,
- sterowanie zabudową za pomocą przycisków,
- możliwość załadunku worków,
- zbiornik z kranikiem na czystą wodę do mycia rąk zamontowany na zabudowie,
- oświetlenie wg obowiązujących przepisów drogowych,
- wyłączniki bezpieczeństwa na zabudowie,
- kamera cofania umieszczona z tyłu zabudowy z monitorem umieszczonym w kabinie kierowcy,
- sygnał dźwiękowy ostrzegawczy przy cofaniu,
- zabudowa wykonana zgodnie z prawem unijnym i posiadająca znak CE. Oznaczenie CE osprzętu nadane przez uprawnioną jednostkę,
- oznakowanie ostrzegawcze zgodnie z obowiązującymi przepisami.
Wszystkie wymagania określone powyżej stanowią wymagania minimalne, a ich spełnienie jest obligatoryjne. Niespełnienie ww. wymagań minimalnych będzie skutkować odrzuceniem oferty jako niezgodnej z warunkami zamówienia na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp.
5. Pozostałe wyposażenie niewyszczególnione: powinno być zgodne ze standardem oferowanym przez producenta dla oferowanego modelu pojazdu.
6. Zamawiający wymaga aby dostarczony pojazd spełniał wymogi o których mowa w ustawie Prawo o ruchu drogowym (Dz. U. z 2023 poz. 1047) i przepisach wykonawczych wydanych na podstawie tej ustawy.
7. Zamawiający wymaga aby dostarczony pojazd posiadał niezbędne dokumenty wymagane do rejestracji, kartę gwarancją z opisem warunków gwarancji, instrukcje obsługi w języku polskim niezbędne do prawidłowej eksploatacji pojazdu, wszystkie aktualne dokumenty dopuszczające pojazd do użytkowania, wyposażenie wymagane przepisami ruchu drogowego i dokumenty wymagane odrębnymi przepisami. Wszystkie dokumenty muszą być sporządzone w języku polskim albo przetłumaczone na język polski.
8. Zamawiający wymaga aby dostarczony pojazd specjalistyczny typu śmieciarka objęty był:
a) minimum 24 miesięczną gwarancją na bezpłatne naprawy podwozia (pojazdu) w przypadku jego usterek mechanicznych, elektrycznych, elektronicznych, hydraulicznych i w lakierze,
b) minimum 24 miesięczną gwarancją na bezpłatne naprawy zabudowy w przypadku jej usterek mechanicznych, elektrycznych, elektronicznych, hydraulicznych i w lakierze,
liczone od dnia odbioru protokolarnego pojazdu bez zastrzeżeń.
Uwaga: wydłużenie okresu gwarancji podlega punktacji zgodnie z kryteriami oceny ofert określonymi w rozdziale XIX SWZ.
9. Zamawiający wymaga zapewnienia przez Wykonawcę serwisu do wykonywania obsług i napraw gwarancyjnych:
- odległość serwisu zabudowy od siedziby Zamawiającego nie większa niż 100 km. Wykonawca w formularzu ofertowym stanowiącym załącznik nr 1 do SWZ złoży pisemne oświadczenie o zapewnieniu stacji serwisu z podaniem jej nazwy i adresu w odległości od siedziby Zamawiającego nie większej niż 100 km.
- odległość serwisu podwozia (pojazdu) od siedziby Zamawiającego nie większa niż 100 km. Wykonawca w formularzu ofertowym stanowiącym załącznik nr 1 do SWZ złoży pisemne oświadczenie o zapewnieniu stacji serwisu z podaniem jej nazwy i adresu w odległości od siedziby Zamawiającego nie większej niż 100 km.
10. Usunięcie wad i usterek pojazdu w okresie gwarancji i rękojmi musi być potwierdzone protokolarnie.
11. Wykonawca zobligowany jest do dostarczenia przedmiotu zamówienia do siedziby Zamawiającego na swój koszt. Wykonawca poinformuje pisemnie Zamawiającego o planowanym terminie dostawy z co najmniej 3 dniowym wyprzedzeniem licząc w dniach roboczych. Dostawa może nastąpić w dni robocze w godzinach od 8:00 do 13:00.
12. Wykonawca zobowiązuje się do przeszkolenia wyznaczonych pracowników Zamawiającego w terminie do 2 dni od daty dostawy przedmiotu zamówienia z zakresu eksploatacji, obsługi, konserwacji pojazdu i przepisów bhp.
13. Wykonawca oświadcza, iż udziela zgody na montaż urządzenia do monitorowania i lokalizacji pojazdu w trakcie trwania gwarancji.
14. Logo do umieszczenia na pojeździe zostanie dostarczone przez Zamawiającego w terminie 5 dni od dnia podpisania umowy. Wykonawca opracuje projekt i wizualizację odpowiedniego usytuowania oznakowania na pojeździe w terminie 14 dni od daty otrzymania logo. W tym samym terminie Wykonawca zaproponuje najlepszy materiał i technikę wykonania zapewniającą trwałość oznakowania, odporność na warunki atmosferyczne i ścieranie charakterystyczne dla mycia pojazdu, blaknięcie, sól lub błoto. Projekt podlega ocenie Zamawiającego w terminie 5 dni od jego otrzymania, wyrażonej na piśmie, polegającej na akceptacji lub zgłoszeniu uwag. W przypadku zgłoszenia uwag przez Zamawiającego Wykonawca uwzględni je i poprawiony projekt prześle do akceptacji Zamawiającemu w terminie 7 dni od zgłoszonych uwag.

4.5.3.) Główny kod CPV: 34144510-6 - Pojazdy do transportu odpadów

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 472320,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 479577,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 479577,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Grupa Auto Moto Projekt Sp. z o. o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5242821074

7.3.3) Ulica: Karola Olszewskiego

7.3.4) Miejscowość: Kielce

7.3.5) Kod pocztowy: 25-663

7.3.6.) Województwo: świętokrzyskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-05-17

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 479577,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 120 dni

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.