Ogłoszenie z dnia 2023-08-01
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00252331/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-06-07
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Przebudowa drogi wojewódzkiej nr 341 polegająca na budowie ciągu pieszo – rowerowego w gminie Brzeg Dolny
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Brzeg Dolny
1.3.) Oddział zamawiającego: Urząd Miejski w Brzegu Dolnym
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 931934934
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Kolejowa 29
1.5.2.) Miejscowość: Brzeg Dolny
1.5.3.) Kod pocztowy: 56-120
1.5.4.) Województwo: dolnośląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL518 - Wrocławski
1.5.7.) Numer telefonu: 71/3195117
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: um@brzegdolny.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.brzegdolny.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/brzegdolny1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Przebudowa drogi wojewódzkiej nr 341 polegająca na budowie ciągu pieszo – rowerowego w gminie Brzeg Dolny2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-769f83a2-0528-11ee-b70f-ae2d9e28ec7b
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00335717
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-08-01
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00029048/04/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.4 Przebudowa drogi wojewódzkiej nr 341 polegająca na budowie ciągu pieszo – rowerowego w gminie Brzeg Dolny
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00252331
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.7.2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 113423,17 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie robót budowlanych polegających na budowie ścieżki pieszo-rowerowej o długości 75 m, zlokalizowanej w obrębie Ronda Konstytucji, w ramach zadania „Przebudowa drogi wojewódzkiej nr 341 polegająca na budowie ścieżki pieszo-rowerowej”.
2. Stan istniejący: inwestycja zlokalizowana jest wzdłuż drogi wojewódzkiej nr 341 stanowiącej obwodnicę m. Brzeg Dolny, w obrębie ronda „Konstytucji”. W stanie istniejącym jezdnia bitumiczna drogi wojewódzkiej ma szerokość 8,5 m oraz pobocza gruntowe. Jezdnia w obrębie ronda posiada szerokość 5,7 m. Na odcinku budowanej ścieżki zlokalizowane są elementu uzbrojenia podziemnego: wodociąg, kanalizacja sanitarna, kanalizacja teletechniczna. Odprowadzenie wody z ronda odbywa się poprzez układ spadków podłużnych i poprzecznych drogi do obustronnych rowów.
3. Zakres planowanych robót: zadanie będzie realizowane na skrzyżowaniu drogi wojewódzkiej nr 341 z drogą gminną ul. Dębowa w m. Brzeg Dolny i będzie łączyć istniejącą ścieżkę z utwardzonym poboczem jezdni w kierunku m. wołów. Zakres zadania obejmuje:
1) roboty rozbiórkowe istniejących krawężników, nawierzchni z kostki betonowej;
2) roboty ziemne;
3) wykonanie warstw konstrukcyjnych nawierzchni ścieżki;
4) wbudowanie nowych obrzeży, krawężników i przepustów;
5) remont nawierzchni wyspy;
6) wymiana istniejących korytek betonowych na ściek z kostki kamiennej;
7) oznakowanie stałe zgodnie z projektem organizacji ruchu docelowego;
8) sporządzenie projektu organizacji ruchu czasowego, uzyskanie zatwierdzenia projektu oraz wyniesienie oznakowania zgodnie z zatwierdzeniem.
4. Całość zadania będzie realizowana w oparciu o załączoną dokumentację projektową oraz zgłoszenie wykonywania robót z dnia 9.11.2022 r.
5. Szczegółowy zakres zawierają następujące załączniki do SWZ:
1) dokumentacja projektowa – projekt zagospodarowania terenu;
2) projekt docelowej organizacji ruchu wraz z Zatwierdzeniem nr 769/2022;
3) Specyfikacja Techniczna Wykonanie i Odbioru Robót Budowlanych.
5. Wykonawca zobowiązany jest do udzielenia gwarancji na przedmiot umowy (wykonane roboty budowlane oraz oznakowanie poziome grubowarstwowe) na okres min. 36 miesięcy. Równolegle z okresem gwarancji biegnie okres rękojmi. Okres gwarancji (rękojmi) będzie punktowany zgodnie z opisem kryteriów oceny ofert zawartym w rozdziale 16 SWZ.
6. Do obowiązków Wykonawcy będzie należało sporządzenie projektu czasowej organizacji ruchu, jego uzgodnienie i zatwierdzenie w organie zarządzającym ruchem drogowym oraz wyniesienie, zgodnie z zatwierdzonym projektem, oznakowania w terenie, utrzymanie oznakowania i demontaż po zakończeniu robót.
7. Stosownie do art. 95 ust. 1 ustawy, Zamawiający wymaga zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę lub dalszego podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wszelkie czynności związane z wykonywaniem robót, wchodzące w tzw. koszty bezpośrednie, tj. wszystkich tzw. pracowników fizycznych. Wymóg nie dotyczy więc, między innymi osób: kierujących budową, wykonujących obsługę geodezyjną, dostawców materiałów budowlanych.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45233128-2 - Roboty budowlane w zakresie rond
45233200-1 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni
34922100-7 - Oznakowanie drogowe
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 144926,35 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 144926,35 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 144926,35 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ZAKŁAD ROBÓT DROGOWYCH, MOSTOWYCH I OGÓLNOBUDOWLANYCH „ZADROBUD II” SPÓŁKA JAWNA K.TOMCZAK, S.TOMCZAK
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 9880194661
7.3.3) Ulica: Ścinawska 28
7.3.4) Miejscowość: Wołów
7.3.5) Kod pocztowy: 56-100
7.3.6.) Województwo: dolnośląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak
7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:
Nawierzchnia bitumiczna wraz ze skropieniem, wartość: 22000,00 zł.
"BISEK" Wojciech Bisek, ul. Kosmonautów 21, 55-330 Krępice
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-07-20
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 144926,35 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2023-10-318.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa składnicy drewna nr 1 w leśnictwie Gaj
- Budowa parkingu przy ul. Zdrowej 13
- Remonty dróg gminnych i wewnętrznych o nawierzchni z kostki brukowej położonych na terenie Gminy Koluszki
- Budowa przystanku autobusowego przy DW939 w Zbytkowie
- Modernizacja kompleksu sportowego "Moje boisko - Orlik 2012" w Boguchwale
- "Rozbudowa drogi wojewódzkiej nr 530 w m. Tabórz w zakresie budowy chodnika i zatok autobusowych"
więcej: Oznakowanie drogowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.