Ogłoszenie z dnia 2021-12-29
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00254056/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-11-02
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Wykonywanie usług i świadczeń zdrowotnych w zakresie medycyny pracy na rzecz kadry wojskowej i pracowników resortu obrony narodowej zatrudnionych w 34 WOG (zamówienie z podziałem na cztery części)
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: 34 Wojskowy Oddział Gospodarczy w Rzeszowie
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 180690373
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Krakowska 11B
1.5.2.) Miejscowość: Rzeszów
1.5.3.) Kod pocztowy: 35-111
1.5.4.) Województwo: podkarpackie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL823 - Rzeszowski
1.5.7.) Numer telefonu: 261 155 659
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia34wog@ron.mil.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.34wog.wp.mil.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/34wog/proceedings1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Obrona
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Wykonywanie usług i świadczeń zdrowotnych w zakresie medycyny pracy na rzecz kadry wojskowej i pracowników resortu obrony narodowej zatrudnionych w 34 WOG (zamówienie z podziałem na cztery części)2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-8ab1f03f-3bd6-11ec-8c2d-66c2f1230e9c
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00335785
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-12-29
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00012617/07/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.9 Medycyna pracy- zamówienie na rok 2022
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00254056/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZS/1/2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 2070398,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest wykonywanie usług i świadczeń zdrowotnych w zakresie medycyny pracy (w szczególności badań diagnostycznych, badań specjalistycznych, konsultacji specjalistycznych, orzecznictwa, udział lekarza w pracach komisji BHP, przegląd stanowisk pracy, ocena ryzyka zawodowego, wystawianie skierowań do RWKL wraz z opinią lekarską, wystawianie skierowań na turnusy leczniczo-profilaktyczne oraz pozostałych usług medycznych) na rzecz kadry wojskowej i pracowników resortu obrony narodowej zatrudnionych w 34 Wojskowym Oddziałem Gospodarczym, dalej 34 WOG, wykonujących obowiązki w miejscowości Rzeszów oraz w jednostkach i instytucjach wojskowych pozostających na zaopatrzeniu 34 WOG, stacjonujących na terenie miejscowości Rzeszów, Dębica, Jasło, Sanok, Wysoka Głogowska, a także innych usług i świadczeń zdrowotnych zgodnie z załącznikiem nr 1A do SWZ. Szczegółowy opis przedmiotu umowy określa specyfikacja warunków zamówienia.2. Wykonawca ma prawo zlecić badanie dodatkowe oraz skierować na konsultację specjalistyczną, jeżeli lekarz uzna, że jest to niezbędne do wydania orzeczenia dla członka kadry wojskowej lub pracownika resortu obrony narodowej. Specjalistyczne badania profilaktyczne wstępne, okresowe i kontrolne poszerzone o badania wynikające z charakterystyki stanowiska pracy - Wykonawca wykonuje zgodnie z obowiązującymi przepisami.
4.5.3.) Główny kod CPV: 85121000-3 - Usługi medyczne
4.5.5.) Wartość części: 752356,00 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest wykonywanie usług i świadczeń zdrowotnych w zakresie medycyny pracy (w szczególności badań diagnostycznych, badań specjalistycznych, konsultacji specjalistycznych, orzecznictwa, udział lekarza w pracach komisji BHP, przegląd stanowisk pracy, ocena ryzyka zawodowego, wystawianie skierowań do RWKL wraz z opinią lekarską, wystawianie skierowań na turnusy leczniczo-profilaktyczne oraz pozostałych usług medycznych) na rzecz kadry wojskowej i pracowników resortu obrony narodowej zatrudnionych w 34 Wojskowym Oddziałem Gospodarczym, dalej 34 WOG, wykonujących obowiązki w jednostkach i instytucjach wojskowych pozostających na zaopatrzeniu 34 WOG, stacjonujących na terenie miejscowości stacjonujących na terenie miejscowości Nisko i Stalowa Wola, a także innych usług i świadczeń zdrowotnych zgodnie z załącznikiem nr 1B do SWZ. Szczegółowy opis przedmiotu umowy określa specyfikacja warunków zamówienia.2. Wykonawca ma prawo zlecić badanie dodatkowe oraz skierować na konsultację specjalistyczną, jeżeli lekarz uzna, że jest to niezbędne do wydania orzeczenia dla członka kadry wojskowej lub pracownika resortu obrony narodowej. Specjalistyczne badania profilaktyczne wstępne, okresowe i kontrolne poszerzone o badania wynikające z charakterystyki stanowiska pracy - Wykonawca wykonuje zgodnie z obowiązującymi przepisami
4.5.3.) Główny kod CPV: 85121000-3 - Usługi medyczne
4.5.5.) Wartość części: 560000,00 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest wykonywanie usług i świadczeń zdrowotnych w zakresie medycyny pracy (w szczególności badań diagnostycznych, badań specjalistycznych, konsultacji specjalistycznych, orzecznictwa, udział lekarza w pracach komisji BHP, przegląd stanowisk pracy, ocena ryzyka zawodowego, wystawianie skierowań do RWKL wraz z opinią lekarską, wystawianie skierowań na turnusy leczniczo-profilaktyczne oraz pozostałych usług medycznych)na rzecz kadry wojskowej i pracowników resortu obrony narodowej zatrudnionych w 34 Wojskowym Oddziale Gospodarczym, dalej 34 WOG oraz w jednostkach i instytucjach wojskowych pozostających na zaopatrzeniu 34 WOG, stacjonujących na terenie miejscowości stacjonujących na terenie miejscowości Jarosław, a także innych usług i świadczeń zdrowotnych zgodnie z załącznikiem nr 1C do SWZ. Szczegółowy opis przedmiotu umowy określa specyfikacja warunków zamówienia.2. Wykonawca ma prawo zlecić badanie dodatkowe oraz skierować na konsultację specjalistyczną, jeżeli lekarz uzna, że jest to niezbędne do wydania orzeczenia dla członka kadry wojskowej lub pracownika resortu obrony narodowej. Specjalistyczne badania profilaktyczne wstępne, okresowe i kontrolne poszerzone o badania wynikające z charakterystyki stanowiska pracy - Wykonawca wykonuje zgodnie z obowiązującymi przepisami.
4.5.3.) Główny kod CPV: 85121000-3 - Usługi medyczne
4.5.5.) Wartość części: 343260,00 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest wykonywanie usług i świadczeń zdrowotnych w zakresie medycyny pracy (w szczególności badań diagnostycznych, badań specjalistycznych, konsultacji specjalistycznych, orzecznictwa, udział lekarza w pracach komisji BHP, przegląd stanowisk pracy, ocena ryzyka zawodowego, wystawianie skierowań do RWKL wraz z opinią lekarską, wystawianie skierowań na turnusy leczniczo-profilaktyczne oraz pozostałych usług medycznych) na rzecz kadry wojskowej i pracowników resortu obrony narodowej zatrudnionych w 34 Wojskowym Oddziale Gospodarczym, dalej 34 WOG oraz w jednostkach wojskowych pozostających na zaopatrzeniu 34 WOG, stacjonujących na terenie miejscowości Przemyśl oraz Żurawica, a także innych usług i świadczeń zdrowotnych zgodnie z załącznikiem nr 1D do SWZ. Szczegółowy opis przedmiotu umowy określa specyfikacja warunków zamówienia.2. Wykonawca ma prawo zlecić badanie dodatkowe oraz skierować na konsultację specjalistyczną, jeżeli lekarz uzna, że jest to niezbędne do wydania orzeczenia dla członka kadry wojskowej lub pracownika resortu obrony narodowej. Specjalistyczne badania profilaktyczne wstępne, okresowe i kontrolne poszerzone o badania wynikające z charakterystyki stanowiska pracy - Wykonawca wykonuje zgodnie z obowiązującymi przepisami.
4.5.3.) Główny kod CPV: 85121000-3 - Usługi medyczne
4.5.5.) Wartość części: 414782,00 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 735634,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 735634,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 735634,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Wojskowa Specjalistyczna Przychodnia Lekarska SP ZOZ w Rzeszowie
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 8132901483
7.3.3) Ulica: ul. Langiewicza
7.3.4) Miejscowość: Rzeszów
7.3.5) Kod pocztowy: 35-922
7.3.6.) Województwo: podkarpackie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak
7.3.9.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:
RTG - ZOZ nr 2, Rzeszów, ul. Hoffmanowej
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-12-21
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 735634,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2023-03-31Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 556310,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 556310,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 556310,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 865-207-53-01
7.3.3) Ulica: ul. Kwiatkowskiego
7.3.4) Miejscowość: Stalowa Wola
7.3.5) Kod pocztowy: 37-450
7.3.6.) Województwo: podkarpackie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak
7.3.9.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:
Załącznik 1B, poz. 16 - Stacja Sanitarno - Epidemiologiczna, Stalowa Wola, ul. Niezłomnych;
Załącznik 1B, poz. 27 - Pracownia Psychologiczna TransMedica Monika Kukiełka, Stalowa Wola, ul. Kwiatkowskiego;
Załącznik 1B, poz. 27 - TEST Czerwonka - Motyka Janina, Stalowa Wola, ul. Ofiar Katynia;
Załącznik 1B, poz. 27 - Majewska Danuta, Stalowa Wola, ul. 1-go sierpnia;
Załącznik 1B, poz. 27 - Komarnicka Bogumiła, Stalowa Wola, Al. Jana Pawła II;
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
SAMODZIELNY PUBLICZNY ZAKŁAD OPIEKI ZDROWOTNEJ
jakie przetargi wygrała firma
SAMODZIELNY PUBLICZNY ZAKŁAD OPIEKI ZDROWOTNEJ
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-12-14
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 556310,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2023-03-31Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 306320,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 306320,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 306320,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: NZOZ Przychodnia Lekarska Esculap w spadku
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 792-152-16-48
7.3.3) Ulica: Morawska
7.3.4) Miejscowość: Jarosław
7.3.5) Kod pocztowy: 37-500
7.3.6.) Województwo: podkarpackie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-12-21
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 306320,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2023-03-31Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 375320,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 375320,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 375320,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Prywatny Gabinet Centrum Medyczne Jerzy Tomaka
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 795-162-45-54
7.3.3) Ulica: Mnisza
7.3.4) Miejscowość: Przemyśl
7.3.5) Kod pocztowy: 37-700
7.3.6.) Województwo: podkarpackie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
jakie przetargi wygrała firma
Prywatny Gabinet Lekarski lek. med. Jerzy Tomaka , Centrum Medyczne
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-12-16
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 375320,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2023-03-31INNE PRZETARGI Z RZESZOWA
- Zakup wraz z dostawą dziesięciu sztuk laptopów biznesowych
- Świadczenie usług BHP w zakresie pełnienia funkcji doradczych, kontrolnych i szkoleniowych oraz p.poż
- Świadczenie usług ochrony fizycznej osób i mienia oraz usług konserwacyjnych dla systemów na rzecz Podkarpackiego Oddziału Wojewódzkiego NFZ z siedzibą w Rzeszowie.
- Dostawa wyposażenia medycznego wyszczególnionego w częściach na potrzeby Uniwersyteckiego Szpitala Klinicznego im. Fryderyka Chopina w Rzeszowie
- Zakup (dostawa) fabrycznie nowego samochodu osobowo - dostawczego.
- Usługa konserwacji, przeglądów oraz monitorowania instalacji przeciwpożarowych na obiektach UR przez okres 36 miesięcy
więcej: przetargi w Rzeszowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Usługi medycyny pracy dla pracowników, kandydatów do pracy i stażystów Izby Administracji Skarbowej w Łodzi oraz jednostek jej podległych
- Świadczenie usług medycznych w zakresie pobrania krwi i badania osób zatrzymanych dla KPP Ostrowiec Świętokrzyski
- Zatrudnienie do Banku Krwi diagnosty laboratoryjnego - 2 osoby oraz zatrudnienie technika RTG do Pracowni Mammografii .
- "ŚWIADCZENIE USŁUG MEDYCZNYCH W IZBIE WYTRZEŹWIEŃ W ZABRZU w terminie od 01.01.2025 r. do 31.12.2025 r. "
- Wykonanie okresowych badań lekarskich strażaka ratownika ochotniczej straży pożarnej oraz badań lekarskich kandydata na strażaka ratownika ochotniczej straży pożarnej
- usługa medyczna polegająca na wykonywaniu całodobowo badania oraz pobrania krwi u osoby skierowanej przez funkcjonariuszy Policji prowadzących czynności służbowe na terenie działania KMP w Gdyni
więcej: Usługi medyczne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.