Ogłoszenie z dnia 2021-12-29
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00192965/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-09-27
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Świadczenie usług telekomunikacji mobilnej wraz z pakietami danych na potrzeby Zarządu Transportu Miejskiego w Gdańsku
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzi zamawiający centralny1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Miasta Gdańska
1.3.) Oddział zamawiającego: Urząd Miejski w Gdańsku - Biuro Zamówień Publicznych
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000598463
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Nowe Ogrody 8/12
1.5.2.) Miejscowość: Gdańsk
1.5.3.) Kod pocztowy: 80-803
1.5.4.) Województwo: pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL633 - Trójmiejski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: izabela.ciechowska-karczewska@gdansk.gda.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.gdansk.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://miniportal.uzp.gov.pl/1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Świadczenie usług telekomunikacji mobilnej wraz z pakietami danych na potrzeby Zarządu Transportu Miejskiego w Gdańsku2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-14102474-1f66-11ec-b885-f28f91688073
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00335802
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-12-29
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00192965/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: BZP.271.53.2021.ICK
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 143902,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadanie nr 1 - Świadczenie usług telekomunikacyjnych dla 64 numerów telefonii mobilnej (59 posiadanych + 5 nowych),1. ZTM w Gdańsku posiada obecnie 59 numerów komórkowych w sieci Orange, przy czym 4 z nich wykorzystywane są do usługi transmisji głosowej GSM przez bramkę GSM na potrzeby centrali telefonicznej Zamawiającego.
2. W przypadku konieczności przeniesienia świadczonej usługi do innego Wykonawcy, Zamawiający oczekuje przeniesienia posiadanych numerów telefonicznych (z zachowaniem numeru MSISDN) do sieci Wykonawcy zgodnie z terminem końca obecnej umowy.
3. Przeniesienie wszystkich aktywnych numerów Zamawiającego z sieci Orange do sieci innego operatora musi być bezpłatne dla Zamawiającego.
4. ZTM w Gdańsku nie dopuszcza przedterminowego zerwania aktualnie obowiązujących umów, gdyż wiązałoby się to z naliczeniem kar ze strony obecnego operatora.
5. Zachowanych 59 numerów oraz 5 nowych numerów muszą znajdować się w wewnętrznej grupie korporacyjnej.
6. W przypadku zmiany, kiedy zajdzie taka konieczność, Wykonawca dostarczy zaprogramowane, aktywowane karty SIM wraz z przydzielonymi do nich numerami abonenckimi na swój koszt do siedziby Zamawiającego.
7. W przypadku gdy zajdzie taka konieczność karty SIM muszą być dostarczone do siedziby Zamawiającego najpóźniej 10 dni przed aktywacją kart SIM.
8. Dostarczane nowe karty muszą być typu nano, z adapterami do micro i adapterem do karty pełnowymiarowej, z wyjątkiem 4 kart SIM używanych w centrali telefonicznej Zamawiającego, które NIE mogą być typu micro lub nano.
9. 4 karty SIM używane w centrali telefonicznej Zamawiającego muszą mieć zablokowaną transmisję danych, zastrzeżone numery, być bezpinowe.
10. Zamawiający wymaga, aby przerwa, związana z przeniesieniem numerów do nowego operatora nie trwała dłużej niż 2 godziny i została wykonana pomiędzy godz. 23:00 a 6:00.
11. Wykonawca musi dokonać migracji kart SIM w nocy z 31.12.2021 r. na 01.01.2022 r.
12. Obecna umowa obowiązuje do 31.12.2021 r.
13. Jeżeli w trakcie trwania umowy zostanie zwiększona ilość aktywnych kart SIM to czas obowiązywania ich umowy musi być równy czasowi obowiązywaniu umowy dla pozostałych kart SIM.
14. Zamawiający wymaga aby w ramach opłacanego abonamentu miesięcznego, plan taryfowy dla wszystkich numerów komórkowych będących przedmiotem postępowania umożliwiał wykonywanie nielimitowanych, darmowych połączeń oraz wysyłanie darmowych sms’ów i mms-ów do: abonentów w ramach grupy, wszystkich krajowych operatorów telefonii komórkowej i stacjonarnej oraz posiadał pakiet na transmisję danych w kraju nie mniejszy niż 20 GB na każdą kartę SIM (Zamawiający nie wymaga, aby niewykorzystana część pakietu przechodziła na kolejny okres rozliczeniowy). Dodatkowo dla wybranych 7 kart SIM musi być dostępny wspólny pakiet minut (nie większy niż 120 minut) na połączenia z Polski do operatorów telefonii komórkowej i stacjonarnej zlokalizowanych w UE (połączenia międzynarodowe). W przypadku pakietu na połączenia międzynarodowe, Zamawiający również nie wymaga, aby niewykorzystana część pakietu przechodziła na kolejny okres rozliczeniowy.
15. W przypadku przekroczenia przydzielonego limitu na transmisję danych operator nie będzie naliczał dodatkowych opłat, lecz uniemożliwi wykonywanie dalszych połączeń lub ograniczy szybkość transferu.
16. Wykonawca zapewni dla ZTM w Gdańsku dostęp do sytemu za pośrednictwem strony WWW lub dedykowanej aplikacji, w którym wyznaczony przez ZTM w Gdańsku administrator (min 2 dostępy) będzie mógł dokonywać m. in. następujących operacji:
a) sprawdzenie bilingów rozmów telefonicznych wraz z informacją o połączeniach
b) sprawdzenie stanu zużycia pakietu danych dla poszczególnych kart SIM
c) sprawdzanie wielkości przekroczenia abonamentu
d) informacje o fakturze
e) blokowanie karty SIM
f) wyrobienie duplikatu karty SIM (Zamawiający dopuszcza możliwość wyrabiania duplikatów poprzez zlecenie telefoniczne lub mailowe wykonane do dedykowanego opiekuna dostępnego minimum w dni robocze od godziny 7:00 do 16:00)
g) włączanie i wyłączenie dodatkowych usług takich jak: poczta głosowa, roaming, połączenia międzynarodowe, blokowanie połączeń, dostęp do transmisji GPRS itp.
h) sprawdzanie numeru PUK karty SIM
Wymienione w tym punkcie usługi nie mogą generować dodatkowych kosztów po stronie Zamawiającego.
17. Wykonawca zapewni kontakt z dedykowanym opiekunem w celu bieżącej obsługi Zamawiającego, związanej ze świadczonymi usługami w ramach niniejszej umowy na rzecz Zamawiającego, zgłaszania nieprawidłowości w działaniu usług lub dostarczonego sprzętu.
18. Wykonawca zapewni całodobowy kontakt z Biurem Obsługi oraz Serwisem w celu bieżącej obsługi Zamawiającego, dotyczącej zgłaszania nieprawidłowości w działaniu usług lub dostarczonego sprzętu.
19. Wykonawca wyłączy wszelkie usługi płatne specjalnie w rodzaju połączeń i sms tzw. „Premium” oraz wyłączy wysyłanie ze swej strony tzw. smsów marketingowych.
20. W przypadku, gdy przerwa w świadczeniu usług, z winy Wykonawcy będzie dłuższa niż 2 godziny Wykonawca udzieli Zamawiającemu rabatu za każdą kolejną rozpoczętą godzinę przerwy wg następującej zasady: (ilość godzin przerwy / ilość godzin w miesiącu x cena abonamentu). Przerwa w świadczeniu usług i związany z nią rabat nie mogą mieć żadnego wpływu na obniżenie miesięcznego pakietu kwotowego związanego z określonym abonamentem. Zamawiający nie będzie obciążany kosztami usuwania zaistniałych awarii mających wpływ na świadczone dla niego usługi.
4.5.3.) Główny kod CPV: 64212000-5 - Usługi telefonii komórkowej
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
79511000-9 - Usługi operatorów telefonicznych
4.5.5.) Wartość części: 26182,00 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadanie nr 2 - Świadczenie usług transmisji danych dla 8 kart SIM1. Zamawiający używa aktualnie 10 kart SIM do mobilnego łączenia się z Internetem w sieci Orange i z 2 z nich zamierza zrezygnować z końcem umowy.
2. Obecna umowa obowiązuje do 31.12.2021 r.
3. Zamawiający oczekuje, że w ramach postepowania utrzyma posiadanych 8 kart lub otrzyma 8 nowych kart SIM służących do mobilnego łączenia się z Internetem.
4. Dla wszystkich kart SIM musi zostać przydzielony pakiet na transmisję danych w kraju nie mniejszy niż 20 GB na miesiąc dla każdej karty (Zamawiający nie wymaga, aby niewykorzystana część pakietu przechodziła na kolejny okres rozliczeniowy).
5. Wymagany jest dostęp do transmisji danych przynajmniej w standardach GPRS, EDGE, UMTS, HSPA+, LTE.
6. Wykonawca zapewni kontakt z Biurem Obsługi oraz Serwisem w celu bieżącej obsługi Zamawiającego, dotyczącej zgłaszania nieprawidłowości w działaniu usług.
7. Wykonawca zapewni dla ZTM w Gdańsku narzędzia online do zarządzania usługami oraz raportowaniem wielkości transmisji danych na bieżąco dla poszczególnych kart SIM.
8. W przypadku przekroczenia przydzielonego limitu dla każdej z kart osobno Wykonawca nie będzie naliczał dodatkowych opłat, lecz uniemożliwi wykonywanie dalszych połączeń lub ograniczy szybkość transferu.
4.5.3.) Główny kod CPV: 64212000-5 - Usługi telefonii komórkowej
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
79511000-9 - Usługi operatorów telefonicznych
4.5.5.) Wartość części: 3600,00 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
2.3. Zadanie nr 3 - Telemetria dla 29 kart SIM1. Wykonawca dostarczy usługę transmisji danych w oparciu o karty SIM (z nadaną adresacją IP) zgrupowane w prywatnym kontekście APN (wydzielonym, odseparowanym od sieci Internet, o nazwie określonej przez Zmawiającego), w jednej puli adresowej IP (uzgodnionej z Zamawiającym celem uniknięcia konfliktu z istniejącymi już sieciami).
2. Nadana kartom SIM adresacja IP musi być stała.
3. Karty SIM muszą być pełnowymiarowe (nie microSIM i nie wyłamywane microSIM z pełnowymiarowych SIM).
4. Zamawiający żąda dostępu do wymienionego wyżej kontekstu APN za pośrednictwem tunelu IPsec zestawionego pomiędzy wskazanym przez Zamawiającego routerem, a routerem Wykonawcy, w taki sposób, aby tunel łączył się z wymienioną w ust.1 pulą adresową IP.
5. Zamawiający używa aktualnie 75 kart SIM w sieci Orange, do usługi telemetrii i z 46 zamierza zrezygnować z końcem trwania aktualnej umowy.
6. Obecna umowa obowiązuje do 31.12.2021 r.
7. Zamawiający oczekuje, że w ramach postepowania utrzyma posiadanych 29 kart lub otrzyma 29 nowych karty SIM służących do usługi telemetrii.
8. Wykonawca udostępni Zamawiającemu w ramach usługi 29 kart SIM (z wyłączoną blokadą PIN) w jednej puli adresowej IP.
9. Wykonawca przygotuje tunel IPsec po swojej stronie oraz udostępni dane konfiguracyjne tego tunelu Zamawiającemu do dnia rozpoczęcia okresu testowego, o którym mowa w ust. 15.
10. Wykonawca dostarczy 2 karty SIM do siedziby Zamawiającego do dnia rozpoczęcia okresu testowego, o którym mowa w ust. 15, celem sprawdzenia poprawności komunikacji z kartami.
11. Jeżeli zajdzie taka konieczność Wykonawca dokona wymiany użytkowanych obecnie 29 kart SIM na dostarczone przez siebie na własny koszt, przy czym:
a) wymiana kart SIM musi nastąpić w trakcie trwania okresu testowego, o którym mowa z w ust. 15, ale dopiero po pomyślnym zestawieniu tunelu IPsec, o którym mowa w ust. 9 oraz pomyślnym przeprowadzeniu sprawdzenia poprawności komunikacji z kartami na kartach SIM, o którym mowa w ust. 10 i trwać nie dłużej niż 3 dni robocze, w godzinach czynności punktów ich instalacji
b) terminale komunikujące się przy użyciu tych kart SIM zlokalizowane są na terenie Gdańska oraz Sopotu,
c) podczas wymiany kart SIM pracownikowi Wykonawcy będzie towarzyszył przedstawiciel Zamawiającego celem zmiany konfiguracji aplikacji terminala.
12. Wykonawca w ramach usługi zapewni pakiet nie mniej niż 4GB transmisji danych w kraju (w obu kierunkach), wspólny dla wszystkich kart SIM w ramach kontekstu. Niewykorzystana część pakietu danych w danym okresie rozliczeniowym przechodzi na następny okres rozliczeniowy.
13. Wykonawca w ramach usługi zapewni blokadę wszystkich usług (połączenia głosowe, SMS, MMS, Internet, itp.) na kartach SIM w ramach kontekstu, oprócz usługi komunikowania się z prywatnym kontekstem APN.
14. Wykonawca w ramach usługi zapewni raport pokazujący zużycie pakietu danych z wyszczególnieniem ilości danych przetransferowanych w obu kierunkach przez każdą z kart SIM (należącą do kontekstu APN) osobno. Raport zużycia pakietu danych za dany okres rozliczeniowy Zamawiający musi otrzymać w edytowalnej postaci elektronicznej (xls, xlsx, csv) przed otrzymaniem faktury za ten sam okres rozliczeniowy.
15. Jeżeli zajdzie konieczność wymiany kart SIM, Wykonawca zapewni bezpłatny okres testowy od 20.12.2021 r. do 31.12.2021 r., zapewniający płynną zmianę usług obecnego operatora na usługi Wykonawcy.
16. Płatność za usługę będzie realizowana nie wcześniej niż w ciągu 14 dni od otrzymania faktury od Wykonawcy.
17. Zamawiający zastrzega sobie prawo do wypowiedzenia usług opisanych w tym zadaniu (nr 3), dla wszystkich 29 kart SIM oraz usług z nimi związanych, przed terminem 31.12.2024 r., z zachowaniem miesięcznego okresu wypowiedzenia. Wypowiedzenie, o którym mowa w tym ust. nie nastąpi wcześniej niż w 07.2023r.
4.5.3.) Główny kod CPV: 64212000-5 - Usługi telefonii komórkowej
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
79511000-9 - Usługi operatorów telefonicznych
4.5.5.) Wartość części: 20160,00 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
2.4. Zadanie nr 4 - Telemetria dla 660 kart SIM1. Wykonawca dostarczy usługę transmisji danych w oparciu o karty SIM (ze stałą adresacją IP nadawaną przez serwer DHCP – każda SIM musi dostawać zawsze taki sam adres IP) zgrupowane w prywatnym kontekście APN (wydzielonym, odseparowanym od sieci Internet, o nazwie określonej przez Zamawiającego), w jednej puli adresowej IP, uzgodnionej z Zamawiającym celem uniknięcia konfliktu z istniejącymi już sieciami.
2. Nadana kartom SIM adresacja IP musi być stała - każda SIM musi dostawać z serwera DHCP zawsze taki sam adres IP.
3. Karty SIM muszą być pełnowymiarowe (nie microSIM i nie wyłamywane microSIM z pełnowymiarowych SIM).
4. Zamawiający żąda dostępu do wymienionego wyżej kontekstu APN za pośrednictwem tunelu IPsec zestawionego pomiędzy wskazanym przez Zamawiającego routerem, a routerem Wykonawcy, w taki sposób, aby Zamawiający mógł łączyć się z wymienioną w ust. 1 pulą adresową IP.
5. Zamawiający używa aktualnie 660 kart SIM w sieci Plus, do usługi telemetrii.
6. Obecna umowa obowiązuje do 31.12.2021 r.
7. Zamawiający oczekuje, że w ramach postepowania utrzyma 660 posiadanych aktywnych kart SIM lub otrzyma 660 nowych aktywnych kart SIM odpornych na warunki atmosferyczne, służących do usługi telemetrii, w przypadku, kiedy zajdzie konieczność wymiany kart SIM. Karty muszą mieć wyłączoną blokadę PIN.
8. Jeżeli zajdzie konieczność zestawienia nowego tunelu IPSec Wykonawca przygotuje końcówkę tunelu IPsec po swojej stronie oraz zobowiązany będzie zlecić na własny koszt firmie świadczącej usługi serwisu systemu zarządzanego przez GZDIZ, zestawienie drugiej końcówki tunelu po stronie systemu TRISTAR. Koszt tej usługi należy uwzględnić w składanej ofercie. Kontakt do przedstawiciela GZDiZ celem ustalenia wartości usługi, Zamawiający udostępni na wniosek Wykonawcy złożony w trakcie przygotowywania oferty. Tunel IPSec, o którym mowa w tym punkcie musi poprawnie działać do dnia rozpoczęcia okresu przejściowego, o którym mowa w ust. 19.
9. Wykonawca dostarczy 2 karty SIM do siedziby Zamawiającego do dnia rozpoczęcia okresu przejściowego, o którym mowa w ust. 19, celem sprawdzenia poprawności komunikacji z kartami w środowisku testowym.
10. Jeżeli zajdzie taka konieczność Wykonawca dokona wymiany użytkowanych obecnie 660 kart SIM na dostarczone przez siebie, na własny koszt, przy czym wymiana kart SIM musi nastąpić w trakcie trwania okresu przejściowego, o którym mowa w ust. 19 ale dopiero po:
a. pomyślnym zestawieniu tunelu IPsec, o których mowa w ust. 8
b. uzyskaniu akceptacji Zamawiającego dla rozwiązania zapewniającego ciągłość pracy systemu w okresie przejściowym, o którym mowa w ust. 19
c. pomyślnym sprawdzeniu poprawności komunikacji z kartami SIM, o którym mowa w ust. 9
11. Urządzenia komunikujące się przy użyciu tych kart SIM zlokalizowane są w pojazdach komunikacji miejskiej organizowanej przez Zamawiającego oraz w wybranych tablicach systemu informacji pasażerskiej Zamawiającego,
12. Wykonawca we własnym zakresie oraz na własny koszt będzie zobowiązany ustalić z operatorami transportu zbiorowego (tj. Gdańskimi Autobusami i Tramwajami oraz Przedsiębiorstwem Wielobranżowym BP Tour Piotr Brewczak) dostępność pojazdów celem wymiany kart SIM,
13. Wymianę kart SIM Wykonawca zobowiązany będzie zlecić na własny koszt firmie świadczącej usługi serwisu systemu (GMV Innovating Solutions), celem uniknięcia wszelkich niejasności w przypadku uszkodzenia urządzenia w pojeździe czy też tablicy. Koszt tej wymiany należy uwzględnić w składanej ofercie. Kontakt do przedstawiciela firmy GMV Innovating Solutions celem ustalenia wartości usługi, Zamawiający udostępni na wniosek Wykonawcy złożony w trakcie przygotowywania oferty.
14. Wymiana kart SIM nie może w żaden sposób zatrzymać pracy systemu TRISTAR Zamawiającego, pracującego w trybie 24/7. Ścisła współpraca z firmą świadczącą usługi serwisu systemu, o której mowa w ust. 13 jest niezbędna, aby zachować ciągłość pracy systemu, także w trakcie okresu przejściowego, o którym mowa w ust. 19.
15. Uwzględniając współpracę, o której mowa w ust. 8, 12-14 Wykonawca ma obowiązek przygotować architekturę pracy systemu w okresie przejściowym, o którym mowa w ust. 19. Powyższe musi zostać zaakceptowane przez Zamawiającego i właściciela infrastruktury serwerowej (GZDiZ). Ponadto Wykonawca, najdalej w dniu podpisania umowy, musi dostarczyć harmonogram prac w pojazdach, zaakceptowany przez operatorów transportu zbiorowego, będących właścicielami pojazdów.
16. Wykonawca w ramach usługi zapewni pakiet wysłanych i odebranych danych w jednym okresie rozliczeniowym nie mniej niż 4GB transmisji danych (w obu kierunkach), oddzielny dla każdej karty SIM w ramach kontekstu. Po przekroczeniu w jednym okresie rozliczeniowym podstawowego pakietu transmisji danych, prędkość transmisji danych zostanie obniżona do prędkości maksymalnej 32 kb/s dla 1 karty SIM, bez naliczania dodatkowych opłat z tego tytułu.
17. Wykonawca w ramach usługi zapewni blokadę wszystkich usług (połączenia głosowe, SMS, Internet, itp.) na kartach SIM w ramach kontekstu, oprócz usługi komunikowania się z prywatnym kontekstem APN.
18. Wykonawca w ramach usługi zapewni raport pokazujący zużycie pakietu danych z wyszczególnieniem ilości danych przetransferowanych w obu kierunkach przez każdą z kart SIM (należącą do kontekstu APN) osobno. Raport zużycia pakietu danych za dany okres rozliczeniowy Zamawiający musi otrzymać w edytowalnej postaci elektronicznej (xls, xlsx, csv) przed otrzymaniem faktury za ten sam okres rozliczeniowy.
19. Jeżeli zajdzie konieczność wymiany kart SIM, Wykonawca zapewni bezpłatny okres przejściowy od 01.12.2021r. do 31.12.2021r., zapewniający płynną zmianę usług obecnego operatora na usługi Wykonawcy.
20. Płatność za usługę będzie realizowana nie wcześniej niż w ciągu 14 dni od otrzymania faktury od Wykonawcy.
4.5.3.) Główny kod CPV: 64212000-5 - Usługi telefonii komórkowej
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
79511000-9 - Usługi operatorów telefonicznych
4.5.5.) Wartość części: 93960,00 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 22671,36 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 22671,36 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 22671,36 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ORANGE POLSKA S.A.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 012100784
7.3.3) Ulica: Al. Jerozolimskie 160
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 02-326
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-12-01
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 22671,36 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2022-01-01 do 2024-12-318.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 2833,92 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 2833,92 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 2833,92 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ORANGE POLSKA S.A.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 012100784
7.3.3) Ulica: Al. Jerozolimskie 160
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 02-326
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-12-01
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 2833,92 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2022-01-01 do 2024-12-318.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 12022,02 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 12022,02 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 12022,02 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ORANGE POLSKA S.A.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 012100784
7.3.3) Ulica: Al. Jerozolimskie 160
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 02-326
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-12-01
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 12022,02 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2022-01-01 do 2024-12-318.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 96530,40 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 96530,40 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 96530,40 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: POLKOMTEL Sp.zo.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 011307968
7.3.3) Ulica: Konstruktorska 4
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 02-673
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-12-08
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 96530,40 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2022-01-01 do 2024-12-318.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI Z GDAŃSKA
- Sukcesywne świadczenie usług cateringowych
- Świadczenie usług z zakresu medycyny pracy dla pracowników i kandydatów do pracy oraz opieki medycznej dla pracowników WFOŚiGW w Gdańsku w terminie 24 miesięcy od podpisania umowy
- Dostawa urządzenia do automatycznej elektroforezy kapilarnej, umożliwiającego automatyczną elektroforezę żelową DNA i RNA wraz z oprogramowaniem i niezbędnym zestawem komputerowym
- Usługa wsparcia eksploatacji systemu TETA na potrzeby CUI dla Politechniki Gdańskiej TASK
- Dostawa leków - znak sprawy Adm 17A/2024
- Dostawa woreczków biohazard do poczty pneumatycznej dla UCK
więcej: przetargi w Gdańsku »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.