Ogłoszenie z dnia 2023-08-01
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00274195/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-06-23
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
„Dowozy dzieci do szkół i przedszkoli w roku szkolnym 2023/2024 – 2 CZĘŚCI”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Mykanów
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 151398110
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Samorządowa 1
1.5.2.) Miejscowość: Mykanów
1.5.3.) Kod pocztowy: 42-233
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL224 - Częstochowski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@mykanow.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.mykanow.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/mykanow/proceedings1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Dowozy dzieci do szkół i przedszkoli w roku szkolnym 2023/2024 – 2 CZĘŚCI”2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-8ccf9d69-11c5-11ee-a60c-9ec5599dddc1
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00335846
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-08-01
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00003126/06/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.1 Dowozy dzieci do szkół i przedszkoli w roku szkolnym 2023/2024
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00274195
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: GKZ.271.12.2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług w zakresie dowozu dzieci do szkół podstawowych w Starym Cykarzewie, Starym Broniszewie, Borownie, Czarnym Lesie, Lubojnie, Mykanowie oraz do przedszkoli w Starym Cykarzewie, Lubojnie , Kuźnicy Kiedrzyńskiej, Borownie, Mykanowie. Usługa świadczona będzie w dni powszednie, z wyjątkiem sobót, świąt i innych dni ustawowo wolnych od pracy, a także przerw w realizacji zajęć dydaktyczno-wychowawczych, określonych na podstawie przepisów rozporządzenia Ministra Edukacji Narodowej i Sportu z dnia 18 kwietnia 2002r w sprawie organizacji roku szkolnego (ferie zimowe i letnie, wiosenna i zimowa przerwa świąteczna oraz dodatkowe dni wolne od zajęć dydaktyczno-wychowawczych ustalonych zgodnie a § 5 rozporządzenia Rady Ministrów z 05 października 2010r. zmieniającego rozporządzenie w sprawie organizacji roku szkolnego Dz. U. Nr 186, poz. 1245).Dowóz odbywał się będzie z podziałem na dwie części. Poszczególne części obejmą następujące trasy:
Część I
- dowóz dzieci z Lubojenki do Zespołu Szkolno-Przedszkolnego w Lubojnie,
- dowóz dzieci z Kuźnicy Lechowej , Kuźnicy Kiedrzyńskiej, Woli Hankowskiej, Lubojny do Szkoły Podstawowej w Czarnym Lesie ,
- dowóz dzieci z Czarnego Lasu do Przedszkola w Kuźnicy Kiedrzyńskiej .
Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia opieki nad uczniami w czasie dowozu i w drodze powrotnej oraz zachowania szczególnego bezpieczeństwa w czasie przewozów uczniów.
Zamawiający wymaga aby bezwzględnie przestrzegana była zasada, iż dzieci nie mogą być w trakcie dowozów i odwozów bez opieki .
Samochody ilością miejsc muszą być dostosowane do ilości przewożonych dzieci.
Podmiot realizujący zamówienie ponosi pełną odpowiedzialność za zapewnienie opieki dzieciom i młodzieży podczas dowozów i odwozów.
Zamawiający nie dopuszcza łączenia funkcji kierowcy i opiekuna
1) Zamawiający wymaga by maksymalny możliwy czas oczekiwania na pojazd zastęp-czy nie przekroczył 60 minut. Czas na podstawienie pojazdu liczony jako czas od po-wzięcia informacji o braku możliwości kontynuowania dowozu przez pojazd „ kurso-wy”.
2) Szczegółowy harmonogram ustalony zostanie z Wykonawcą, którego oferta zostanie wybrana. Wykonawca zobowiązany jest do zagwarantowania samochodów sprawnych technicznie gwarantujących bezpieczny dojazd dzieci do szkół. Wykonawca zobowiązany jest zabezpieczyć samochody dostosowane ilością miejsc pasażerskich siedzących do liczby dzieci do przewiezienia na danej trasie.
3) Wykonawca zobowiązany jest zabezpieczyć właściwą opiekę dzieci i młodzieży w czasie dowozu dzieci do i ze szkół tj. do zadań Wykonawcy należy, aby dzieci podczas dowozów znajdowały się pod opieką osoby odpowiedzialnej za dowożone dzieci ( nie może to być kierowca) , szczególną opieką należy otaczać dzieci przedszkolne – dzieci przedszkolne oraz z klas I-III muszą być przekazane pod opiekę osób dorosłych. Zamawiający wymaga aby opiekun odbierał uczniów z pod budynku szkoły - przedszkola / tj. drzwi szkoły-przedszkola/ i odprowadzał dzieci przed budynek szkoły - przedszkola / tj. drzwi szkoły- przedszkola/
4) Ilość dzieci w trakcie roku może ulec korekcie ,tj zwiększeniu lub zmniejszeniu ( wynika to ze zmian miejsca zamieszkania ). Zamawiający zastrzega ,iż około 20 razy w ciągu roku szkolnego ( okazjonalnie – czas egzaminów , uroczystości szkolnych ) może ulec zmianie godziny i trasy dowozów i odwozów dzieci ustalonych pierwotnie z dyrektorami szkół na początku roku szkolnego.
5) W przypadku gdy z przyczyn niezależnych od Zamawiającego lub w związku ze zmianą organizacji pracy szkoły nie będzie koniecznym wykonywanie jakiegokolwiek kursu, Wykonawca nie będzie dokonywał obciążenia za taki niezrealizowany przejazd. Informację o braku kursu. Zamawiający zobowiązuje się przekazać Wykonawcy na co najmniej 48 godzin przed jego planową realizacją.
6) Zamawiający wymaga, aby w realizacji przedmiotu zamówienia, na stanowisku kierowcy
zatrudnione były osoby posiadające uprawnienia do transportu drogowego osób, wymagane
ustawą z dnia 06 września 2001r o transporcie drogowym oraz ustawą z dnia 20 czerwca
1997r Prawo ruchu drogowym.
7) Wykonawca musi posiadać wszelkie uprawnienia do wykonywania odpłatnego transportu
drogowego, stosownie do treści ustawy z dnia 06 września 2001r o transporcie drogowym a
ponadto pojazdy muszą posiadać aktualną i ważną polisę ubezpieczenia OC i NW
8) Przewóz dzieci musi odbywać się pojazdami spełniającymi wymagania w sprawie warunków
technicznych pojazdów oraz zakresu ich niezbędnego wyposażenia przewidziane przepisami
prawa. Dodatkowo wszelkie pojazdy muszą być prawidłowo oznakowane w obowiązujące
tablice informacyjne o przewozie dzieci i spełniać przepisy z zakresu bhp oraz ppoż.
9) Koszt dojazdu pojazdu z bazy do punktu startowego oraz z punktu końcowego do bazy
winien być skalkulowany w stawce za kurs.
10) Do obowiązków Wykonawcy należy:
a) zapewnienie punktualnego, bezpiecznego i bezawaryjnego przewozu dzieci w godzinach
ustalonych według rozkładu jazdy;
b) przestrzeganie przepisów prawnych w zakresie czasu pracy kierowców oraz przestrzeganie ogólnych warunków przewozu;
c) w przypadku awarii pojazdu przed wyjazdem Wykonawca zobowiązany jest podstawić
niezwłocznie sprawny pojazd zastępczy; wszelkie koszty związane z podstawieniem
pojazdu zastępczego obciążą Wykonawcę;
d) przestrzeganie bezpieczeństwa wszystkich przewożonych osób;
e) zapewnienie sprawnego ogrzewania i stosowanie go przy stosowych warunkach
pogodowych,
f) utrzymanie pojazdu w należytym porządku i czystości,
g) zachowania kultury osobistej przez kierowcę.
4. Zamawiający na podstawie art. 95 ust. 1 ustawy, określa następujące wymagania dotyczące zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane przez zamawiającego czynności, w zakresie realizacji zamówienia, których wykonanie polega na wykonaniu pracy w sposób określony w art. 22 §1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy (Dz. U. z 2020 r. poz. 1320, ze zm.):
1)rodzaj czynności niezbędnych do realizacji zamówienia, które wymagają zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez wykonawcę lub podwykonawcę, osób wykonujących czynności w trakcie realizacji zamówienia tj.:
-wykonywać będą czynności polegające na kierowaniu autobusami, jeżeli wykonanie tych czynności polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy;
-wykonywać będą czynności polegające na opiece nad dziećmi, jeżeli wykonanie tych czynności polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy
2) sposób dokumentowania zatrudnienia osób, o których mowa w art. 95 ust. 1 ustawy – Wykonawca w terminie pięciu dni roboczych od daty podpisania umowy( lecz nie później niż w dniu rozpoczęcia świadczenia usług), przedłoży Zamawiającemu oświadczenie, że osoby wykonujące czynności bezpośrednio związane z wykonywaniem robót są zatrudnione na podstawie umowy o prace, zarówno przez Wykonawcę jak i ewentualnych podwykonawców, 3)w trakcie realizacji zamówienia w celu weryfikacji zatrudniania, przez wykonawcę lub podwykonawcę, na podstawie umowy o pracę, osób wykonujących czynności wskazane w pkt 1, Zamawiający może żądać w szczególności:
a) oświadczenia zatrudnionego pracownika,
b) oświadczenia wykonawcy lub podwykonawcy o zatrudnieniu pracownika na podstawie umowy o pracę,
c) poświadczonej za zgodność z oryginałem kopii umowy o pracę zatrudnionego pracownika,
d) innych dokumentów-zawierających informacje, w tym dane osobowe, niezbędne do weryfikacji zatrudnienia na podstawie umowy o pracę, w szczególności imię i nazwisko zatrudnionego pracownika, datę zawarcia umowy o pracę, rodzaj umowy o pracę i zakres obowiązków pracownika
4) uprawnienia zamawiającego w zakresie kontroli spełnienia przez wykonawcę (podwykonawców) wymagań, o których mowa w art. 95 ust. 1 ustawy oraz sankcje z tytułu niespełnienia tych wymagań: W okresie realizacji zamówienia Zamawiający ma prawo do skierowania wniosku do inspektoratu pracy w celu przeprowadzenia kontroli, Niespełnianie wymagań określonych w niniejszym punkcie traktowane będzie jako niespełnienie przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności polegające na kierowaniu autobusami i pracę osób polegającą na opiece nad dziećmi podczas dowozu i odwozu, objętych przedmiotem zamówienia. Z tytułu niespełnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności polegające na kierowaniu autobusami i pracę osób polegającą na opiece nad dziećmi podczas dowozu i odwozu, objętych przedmiotem zamówienia, zamawiający przewiduje sankcję w postaci obowiązku zapłaty przez wykonawcę kary umownej w wysokości 1000 zł za każdy stwierdzony przypadek.
Zamawiający nie określa dodatkowych wymagań związanych z zatrudnianiem osób.
4.5.3.) Główny kod CPV: 60130000-8 - Usługi w zakresie specjalistycznego transportu drogowego osób
4.5.5.) Wartość części: 97304,93 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług w zakresie dowozu dzieci do szkół podstawowych w Starym Cykarzewie, Starym Broniszewie, Borownie, Czarnym Lesie, Lubojnie, Mykanowie oraz do przedszkoli w Starym Cykarzewie, Lubojnie , Kuźnicy Kiedrzyńskiej, Borownie, Mykanowie. Usługa świadczona będzie w dni powszednie, z wyjątkiem sobót, świąt i innych dni ustawowo wolnych od pracy, a także przerw w realizacji zajęć dydaktyczno-wychowawczych, określonych na podstawie przepisów rozporządzenia Ministra Edukacji Narodowej i Sportu z dnia 18 kwietnia 2002r w sprawie organizacji roku szkolnego (ferie zimowe i letnie, wiosenna i zimowa przerwa świąteczna oraz dodatkowe dni wolne od zajęć dydaktyczno-wychowawczych ustalonych zgodnie a § 5 rozporządzenia Rady Ministrów z 05 października 2010r. zmieniającego rozporządzenie w sprawie organizacji roku szkolnego Dz. U. Nr 186, poz. 1245).Dowóz odbywał się będzie z podziałem na dwie części. Poszczególne części obejmą następujące trasy:
Część II
- dowóz dzieci do Szkoły Podstawowej w Starym Cykarzewie z Grabówki, Cykarzewa Północnego ; Jamna , Rusinowa ;
- dowóz dzieci z Grabówki, Cykarzewa Północnego, Jamna, do Przedszkola w Starym Cykarzewie
- dowóz dzieci z Rusinowa, Nowego Broniszewa do Szkoły Podstawowej w Starym Broniszewie
- dowóz dzieci z Borowna do Zespołu Szkolno Przedszkolnego w Borownie,
- dowóz dzieci z Łochyni i Grabowej do Zespołu Szkolno-Przedszkolnego w Mykanowie.
Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia opieki nad uczniami w czasie dowozu i w drodze powrotnej oraz zachowania szczególnego bezpieczeństwa w czasie przewozów uczniów.
Zamawiający wymaga aby bezwzględnie przestrzegana była zasada, iż dzieci nie mogą być w trakcie dowozów i odwozów bez opieki .
Samochody ilością miejsc muszą być dostosowane do ilości przewożonych dzieci.
Podmiot realizujący zamówienie ponosi pełną odpowiedzialność za zapewnienie opieki dzieciom i młodzieży podczas dowozów i odwozów.
Zamawiający nie dopuszcza łączenia funkcji kierowcy i opiekuna
1) Zamawiający wymaga by maksymalny możliwy czas oczekiwania na pojazd zastęp-czy nie przekroczył 60 minut. Czas na podstawienie pojazdu liczony jako czas od po-wzięcia informacji o braku możliwości kontynuowania dowozu przez pojazd „ kurso-wy”.
2) Szczegółowy harmonogram ustalony zostanie z Wykonawcą, którego oferta zostanie wybrana. Wykonawca zobowiązany jest do zagwarantowania samochodów sprawnych technicznie gwarantujących bezpieczny dojazd dzieci do szkół. Wykonawca zobowiązany jest zabezpieczyć samochody dostosowane ilością miejsc pasażerskich siedzących do liczby dzieci do przewiezienia na danej trasie.
3) Wykonawca zobowiązany jest zabezpieczyć właściwą opiekę dzieci i młodzieży w czasie dowozu dzieci do i ze szkół tj. do zadań Wykonawcy należy, aby dzieci podczas dowozów znajdowały się pod opieką osoby odpowiedzialnej za dowożone dzieci ( nie może to być kierowca) , szczególną opieką należy otaczać dzieci przedszkolne – dzieci przedszkolne oraz z klas I-III muszą być przekazane pod opiekę osób dorosłych. Zamawiający wymaga aby opiekun odbierał uczniów z pod budynku szkoły - przedszkola / tj. drzwi szkoły-przedszkola/ i odprowadzał dzieci przed budynek szkoły - przedszkola / tj. drzwi szkoły- przedszkola/
4) Ilość dzieci w trakcie roku może ulec korekcie ,tj zwiększeniu lub zmniejszeniu ( wynika to ze zmian miejsca zamieszkania ). Zamawiający zastrzega ,iż około 20 razy w ciągu roku szkolnego ( okazjonalnie – czas egzaminów , uroczystości szkolnych ) może ulec zmianie godziny i trasy dowozów i odwozów dzieci ustalonych pierwotnie z dyrektorami szkół na początku roku szkolnego.
5) W przypadku gdy z przyczyn niezależnych od Zamawiającego lub w związku ze zmianą organizacji pracy szkoły nie będzie koniecznym wykonywanie jakiegokolwiek kursu, Wykonawca nie będzie dokonywał obciążenia za taki niezrealizowany przejazd. Informację o braku kursu. Zamawiający zobowiązuje się przekazać Wykonawcy na co najmniej 48 godzin przed jego planową realizacją.
6) Zamawiający wymaga, aby w realizacji przedmiotu zamówienia, na stanowisku kierowcy
zatrudnione były osoby posiadające uprawnienia do transportu drogowego osób, wymagane
ustawą z dnia 06 września 2001r o transporcie drogowym oraz ustawą z dnia 20 czerwca
1997r Prawo ruchu drogowym.
7) Wykonawca musi posiadać wszelkie uprawnienia do wykonywania odpłatnego transportu
drogowego, stosownie do treści ustawy z dnia 06 września 2001r o transporcie drogowym a
ponadto pojazdy muszą posiadać aktualną i ważną polisę ubezpieczenia OC i NW
8) Przewóz dzieci musi odbywać się pojazdami spełniającymi wymagania w sprawie warunków
technicznych pojazdów oraz zakresu ich niezbędnego wyposażenia przewidziane przepisami
prawa. Dodatkowo wszelkie pojazdy muszą być prawidłowo oznakowane w obowiązujące
tablice informacyjne o przewozie dzieci i spełniać przepisy z zakresu bhp oraz ppoż.
9) Koszt dojazdu pojazdu z bazy do punktu startowego oraz z punktu końcowego do bazy
winien być skalkulowany w stawce za kurs.
10) Do obowiązków Wykonawcy należy:
a) zapewnienie punktualnego, bezpiecznego i bezawaryjnego przewozu dzieci w godzinach
ustalonych według rozkładu jazdy;
b) przestrzeganie przepisów prawnych w zakresie czasu pracy kierowców oraz przestrzeganie ogólnych warunków przewozu;
c) w przypadku awarii pojazdu przed wyjazdem Wykonawca zobowiązany jest podstawić
niezwłocznie sprawny pojazd zastępczy; wszelkie koszty związane z podstawieniem
pojazdu zastępczego obciążą Wykonawcę;
d) przestrzeganie bezpieczeństwa wszystkich przewożonych osób;
e) zapewnienie sprawnego ogrzewania i stosowanie go przy stosowych warunkach
pogodowych,
f) utrzymanie pojazdu w należytym porządku i czystości,
g) zachowania kultury osobistej przez kierowcę.
4. Zamawiający na podstawie art. 95 ust. 1 ustawy, określa następujące wymagania dotyczące zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane przez zamawiającego czynności, w zakresie realizacji zamówienia, których wykonanie polega na wykonaniu pracy w sposób określony w art. 22 §1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy (Dz. U. z 2020 r. poz. 1320, ze zm.):
1)rodzaj czynności niezbędnych do realizacji zamówienia, które wymagają zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez wykonawcę lub podwykonawcę, osób wykonujących czynności w trakcie realizacji zamówienia tj.:
-wykonywać będą czynności polegające na kierowaniu autobusami, jeżeli wykonanie tych czynności polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy;
-wykonywać będą czynności polegające na opiece nad dziećmi, jeżeli wykonanie tych czynności polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy
2) sposób dokumentowania zatrudnienia osób, o których mowa w art. 95 ust. 1 ustawy – Wykonawca w terminie pięciu dni roboczych od daty podpisania umowy( lecz nie później niż w dniu rozpoczęcia świadczenia usług), przedłoży Zamawiającemu oświadczenie, że osoby wykonujące czynności bezpośrednio związane z wykonywaniem robót są zatrudnione na podstawie umowy o prace, zarówno przez Wykonawcę jak i ewentualnych podwykonawców, 3)w trakcie realizacji zamówienia w celu weryfikacji zatrudniania, przez wykonawcę lub podwykonawcę, na podstawie umowy o pracę, osób wykonujących czynności wskazane w pkt 1, Zamawiający może żądać w szczególności:
a) oświadczenia zatrudnionego pracownika,
b) oświadczenia wykonawcy lub podwykonawcy o zatrudnieniu pracownika na podstawie umowy o pracę,
c) poświadczonej za zgodność z oryginałem kopii umowy o pracę zatrudnionego pracownika,
d) innych dokumentów-zawierających informacje, w tym dane osobowe, niezbędne do weryfikacji zatrudnienia na podstawie umowy o pracę, w szczególności imię i nazwisko zatrudnionego pracownika, datę zawarcia umowy o pracę, rodzaj umowy o pracę i zakres obowiązków pracownika
4) uprawnienia zamawiającego w zakresie kontroli spełnienia przez wykonawcę (podwykonawców) wymagań, o których mowa w art. 95 ust. 1 ustawy oraz sankcje z tytułu niespełnienia tych wymagań: W okresie realizacji zamówienia Zamawiający ma prawo do skierowania wniosku do inspektoratu pracy w celu przeprowadzenia kontroli, Niespełnianie wymagań określonych w niniejszym punkcie traktowane będzie jako niespełnienie przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności polegające na kierowaniu autobusami i pracę osób polegającą na opiece nad dziećmi podczas dowozu i odwozu, objętych przedmiotem zamówienia. Z tytułu niespełnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności polegające na kierowaniu autobusami i pracę osób polegającą na opiece nad dziećmi podczas dowozu i odwozu, objętych przedmiotem zamówienia, zamawiający przewiduje sankcję w postaci obowiązku zapłaty przez wykonawcę kary umownej w wysokości 1000 zł za każdy stwierdzony przypadek.
Zamawiający nie określa dodatkowych wymagań związanych z zatrudnianiem osób.
4.5.3.) Główny kod CPV: 60130000-8 - Usługi w zakresie specjalistycznego transportu drogowego osób
4.5.5.) Wartość części: 262304,64 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 92706,12 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 177630,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 92706,12 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Transport Drogowy Jaro-Trans Jarosław Juma
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9491382115
7.3.3) Ulica: Słoneczna
7.3.4) Miejscowość: Latosówka
7.3.5) Kod pocztowy: 42-244
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
TRANSPORT DROGOWY Jaro-Trans Jarosław Juma
jakie przetargi wygrała firma
TRANSPORT DROGOWY Jaro-Trans Jarosław Juma
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-08-01
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 92706,12 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2023-09-04 do 2024-06-218.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 197160,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 312852,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 197160,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Transport Drogowy Kotitrans Łukasz Kotyla
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5732033504
7.3.3) Ulica: Rumiankowa
7.3.4) Miejscowość: Cykarzew Północny
7.3.5) Kod pocztowy: 42-231
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
Transport Drogowy "Kotitrans" Łukasz Kotyla
jakie przetargi wygrała firma
Transport Drogowy "Kotitrans" Łukasz Kotyla
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-07-26
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 197160,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2023-09-04 do 2024-06-218.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI MYKANÓW
- Modernizacja serwerowni oraz wdrożenie systemu tworzenia kopii zapasowych w Urzędzie Gminy Mykanów w ramach projektu pn. "Cyberbezpieczeństwo Gminy Mykanów"
- "Budowa oświetlenia drogowego w gminie Mykanów etap III "
więcej: przetargi MYKANÓW »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- DOWÓZ UCZNIÓW Z NIEPEŁNOSPRAWNOŚCIAMI Z GMINY MIEJSKIEJ OSTRÓDA DO PLACÓWEK SPECJALNYCH WRAZ Z OPIEKĄ
- "TRANSPORT UCZNIÓW Z TERENU GMINY CIĘŻKOWICE W ROKU SZKOLNYM 2024/2025"
- Dowóz uczniów zamieszkałych na terenie gminy Sławków do i z placówek oświatowych w roku 2025 - 2 części - II postępowanie
- Dowóz uczniów do Szkoły Podstawowej im. Mieczysława Fogga w Złotokłosie
- "WYKONANIE USŁUGI W ZAKRESIE DOWOŻENIA DZIECI DO SZKÓŁ NA TERENIE GMINY ŚWINICE WARCKIE W ROKU 2025"
- Dowóz osób niepełnosprawnych do placówek oświatowych
więcej: (1) Usługi w zakresie specjalistycznego transportu drogowego osób »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.