eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Sulejówek"Przebudowa ulic na terenie Miasta Sulejówek - etap II" - zadania nr. 1-4



Ogłoszenie z dnia 2024-05-23


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
"Przebudowa ulic na terenie Miasta Sulejówek - etap II" - zadania nr. 1-4

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: MIASTO SULEJÓWEK

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 013269114

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Dworcowa 55

1.5.2.) Miejscowość: Sulejówek

1.5.3.) Kod pocztowy: 05-070

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL912 - Warszawski wschodni

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@umsulejowek.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.sulejowek.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-1bd95926-e505-11ee-9c02-ce2b643d361d

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

"Przebudowa ulic na terenie Miasta Sulejówek - etap II" - zadania nr. 1-4

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-1bd95926-e505-11ee-9c02-ce2b643d361d

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00335852

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-05-23

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00019916/03/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.5 Przebudowa ulic na terenie Miasta Sulejówek (w podziale na zadania)

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

4.7. Przedmiotowe zamówienie będzie współfinansowane ze środków Rządowego Funduszu Polski Ład: Program Inwestycji Strategicznych.

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00248454

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: W.PRP.271.5.2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 9691734,96 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zadanie nr 1 - „Wykonanie nakładek i chodników na terenie Miasta Sulejówek”
1. Przedmiotem zamówienia jest przebudowa ulic na terenie Miasta Sulejówek. Przedmiot zamówienia został podzielony na 4 części (zadania). Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera dla zadania nr 1 – załącznik nr 10 do SWZ, w skład którego wchodzi:
• opis przedmiotu zamówienia,
• PFU – budowa chodnika w ul. Czynu Społecznego,
• PFU – budowa chodnika w ul. Kwiatowa, ul. Harcerska,
• PFU – budowa chodnika w ul. Piaskowej,
• załącznik graficzny – ul. Piaskowa.
3. W ramach remontu przedmiotowych dróg gminnych przewiduje się wykonanie nowych nawierzchni z mieszanek mineralno-bitumicznych (betonu asfaltowego) dla ruchu KR 1-2 4+4 cm warstwa wiążąca AC16W o powierzchni ok. 27 163 m2, warstwa ścieralna AC11S o powierzchni ok. 26 535,0 m2 długość odcinka ok. 5 304,0 mb. oraz wykonanie podbudowy z kruszywa łamanego dolomitowego wraz z wywozem urobku o powierzchni ok. 1850,0 m2 długość odcinka ok. 335,0 mb.
4. Budowa chodników:
1) ul. Piaskowa odc. Osiedlowa – Sobieskiego – zgodnie z PFU,
2) ul. Czynu Społecznego odc. Kutrzeby – Sucharskiego (ciąg pieszo-rowerowy) – zgodnie z PFU,
3) ul. Kwiatowa odc. od końca zabudowań – Harcerska oraz ul. Harcerska odc. od Kwiatowej do zabudowań – zgodnie z PFU.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg

45233141-9 - Roboty w zakresie konserwacji dróg

45233142-6 - Roboty w zakresie naprawy dróg

14212200-2 - Kruszywo

4.5.5.) Wartość części: 6349816,26 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zadanie nr 2 - „Budowa ul. Starzyńskiego”
1. Przedmiotem zamówienia jest przebudowa ulic na terenie Miasta Sulejówek. Przedmiot zamówienia został podzielony na 4 części (zadania). Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera, dla zadania nr 2 – załącznik nr 11 do SWZ, w skład którego wchodzi:
• decyzji ZRiD nr AB.6740.3.286.2021 z dnia 03.03.2023 r.,
• projektu budowlanego pn.: „Rozbudowa drogi gminnej ul. Starzyńskiego wraz z odwodnieniem w miejscowości Sulejówek”, sporządzony przez ARS Projekt Agnieszka Sanojca, ul. Słoneczna 3, m. Ruda, 05-311 Dębe Wielkie – PZT, branże drogowa, elektroenergetyczna, teletechniczna i architektoniczno-budowlana,
• SST pn.: „Rozbudowa drogi gminnej wraz z odwodnieniem ul. Starzyńskiego w miejscowości Sulejówek”, sporządzone przez ARS Projekt Agnieszka Sanojca, ul. Słoneczna 3, m. Ruda, 05-311 Dębe Wielkie.
Zamawiający zamieszcza również:
• projekt stałej organizacji ruchu pn.: „Projekt stałej organizacji ruchu drogowego na ul. Starzyńskiego (droga gminna nr 221673W) w Sulejówku”, sporządzony przez ARS Projekt Agnieszka Sanojca, ul. Słoneczna 3, m. Ruda, 05-311 Dębe Wielkie,
• operat wodno-prawny,
• dokumenty w zakresie dodatkowego zjazdu,
• inwentaryzację zieleni,
• geodezyjną inwentaryzację powykonawczą,
• rys. nr 1 i 2 – rysunki pomocnicze,
• pozostałe opinie, uzgodnienia oraz warunki techniczne.
3. Przedmiotem zamówienia jest budowa ulicy Starzyńskiego oraz odcinka bez nazwy od ul. Starzyńskiego do ul. Czynu Społecznego, w zakresie następujących branż:
• branża drogowa,
• branża teletechniczna,
• branża elektroenergetyczna,
• oraz przebudowy linii oświetlenia ulicznego.

Uwaga:
Zamawiający informuje, iż branża sanitarna, w zakresie sieci kanalizacji deszczowej została wykonana w poprzednich latach wraz z częścią konstrukcji drogi, tj.:
• pospółka stabilizowana mechanicznie – 15cm,
• dolna warstwa podbudowy z kruszywa – 15cm,
• górna warstwa podbudowy – 7 cm – należy założyć uwzględnić w wycenie.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg

45233141-9 - Roboty w zakresie konserwacji dróg

45233142-6 - Roboty w zakresie naprawy dróg

4.5.5.) Wartość części: 1585365,85 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zadanie nr 3 - „Budowa ul. Słowackiego na odc. od ul. Długiej do ul. Łukasińskiego”
1. Przedmiotem zamówienia jest przebudowa ulic na terenie Miasta Sulejówek. Przedmiot zamówienia został podzielony na 4 części (zadania). Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera, dla zadania nr 3 – załącznik nr 12 do SWZ, w skład którego wchodzi:
• decyzji ZRiD nr AB.6740.3.29.2020 z dnia 01.06.2020 r.,
• projektu wykonawczego pn.: „Rozbudowa drogi gminnej ul. Słowackiego na odcinku od ul. W. Łukasińskiego do ul. Długiej w Sulejówku”, sporządzonego przez Biuro Usług Inżynierskich Bartłomiej Małetka, Hipolitów, ul. Cedrowa 22, 05-074 Halinów,
• projektu budowlanego pn.: „Rozbudowa drogi gminnej ul. Słowackiego na odcinku od ul. W. Łukasińskiego do ul. Długiej w Sulejówku”, sporządzonego przez Biuro Usług Inżynierskich Bartłomiej Małetka, Hipolitów, ul. Cedrowa 22, 05-074 Halinów,
• SSTWiOR pn.: „Rozbudowa drogi gminnej ul. Słowackiego na odcinku od ul. W. Łukasińskiego do ul. Długiej w Sulejówku”, sporządzonych przez Biuro Usług Inżynierskich Bartłomiej Małetka, Hipolitów, ul. Cedrowa 22, 05-074 Halinów.
Zamawiający zamieszcza również:
• dziennik budowy,
• projekt stałej organizacji ruchu pn.: „Rozbudowa drogi gminnej ul. Słowackiego na odcinku od ul. W. Łukasińskiego do ul. Długiej w Sulejówku”, sporządzony przez Biuro Usług Inżynierskich Bartłomiej Małetka, Hipolitów, ul. Cedrowa 22, 05-074 Halinów,
• inwentaryzację zieleni,
• opinię geotechniczną oraz
• pozostałe uzgodnienia oraz warunki techniczne.
3. Przedmiotem zamówienia jest budowa ulicy Słowackiego na odcinku od ul. Długiej do ul. Łukasińskiego, w zakresie następujących branż:
• branża drogowa,
• branża teletechniczna,
• branża elektroenergetyczna.

Uwaga:
Zamawiający informuje, iż branża sanitarna, w zakresie sieci kanalizacji deszczowej została wykonana w poprzednich latach wraz z częścią konstrukcji drogi, tj. warstwa kruszywa naturalnego, stabilizowanego cementem gr 15 cm oraz warstwa podbudowy z kruszywa łamanego gr 20 cm (zgodnie z projektem – str. 65) wobec tego zostaje wyłączona z opisu przedmiotu zamówienia.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg

45233141-9 - Roboty w zakresie konserwacji dróg

45233142-6 - Roboty w zakresie naprawy dróg

4.5.5.) Wartość części: 780943,09 PLN

Część 4

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zadanie nr 4 - „Budowa ul. Dworcowej od granicy działki 69 do skrzyżowania z ul. Rozwadowskiego w zakresie budowy odwodnienia wraz z przebudową infrastruktury i wykonaniem podbudowy”
1. Przedmiotem zamówienia jest przebudowa ulic na terenie Miasta Sulejówek. Przedmiot zamówienia został podzielony na 4 części (zadania). Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera, dla zadania nr 4 – załącznik nr 13 do SWZ, w skład którego wchodzi:
• „Budowa kanalizacji deszczowej w ulicy Dworcowej na odcinku od Al. Piłsudskiego do ul. Rozwadowskiego w ramach zadania przebudowa dróg gminnych w związku z budową tunelu. wraz z infrastrukturą towarzyszącą”, sporządzonym przez PRO-TECH Technika Grzewcza Sp. z o.o., ul. Namysłowskiego 2, 22-400 Zamość,
• projekt budowlany instalacji elektrycznych i AKPiA „Gospodarka wodami opadowymi na terenie Miasta Sulejówek” Projekt odwodnienia obszaru Miasta Sulejówek, położonego na południe od linii kolejowej. Cz. I – Kanalizacja deszczowa z pompowni_ wód deszczowych przewodem tłocznym w ul. I Armii Wojska Polskiego, sporządzonym przez MASKO Sp. z o.o., ul. Kombatantów II Wojny Światowej 1, 05-070 Sulejówek,
• „Projekt odwodnienia obszaru miasta Sulejówek, położonego na południe od linii kolejowej" dla zadania „Gospodarka wodami opadowymi na terenie Miasta Sulejówek” CZĘŚĆ I – Kanalizacja deszczowa D0,30m w ul. I Armii Wojska Polskiego, z pompownią wód deszczowych „Dworcowa” i przewodem tłocznym Dz160” sporządzonym przez MASKO Sp. z o.o., ul. Kombatantów II Wojny Światowej 1, 05-070 Sulejówek,
Zamawiający zamieszcza również:
• kolizje,
• opinię geotechniczną,
• Specyfikację Techniczną Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych (branża drogowa i sanitarna), sporządzoną przez PRO-TECH Technika Grzewcza Sp. z o.o., ul. Namysłowskiego 2, 22-400 Zamość.
3. Przedmiotem zamówienia jest budowa systemu odwodnienia w ul. Dworcowej, na odcinku od Al. J. Piłsudskiego do ul. Rozwadowskiego, zgodnie z dokumentacją projektową sporządzoną przez firmę PRO-TECH Technika Grzewcza, ul. Namysłowskiego 2, 22-400 Zamość. W ramach zadania należy zrealizować w całości prace związane z budową odwodnienia wraz konieczną wycinką drzew i krzewów.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg

45233141-9 - Roboty w zakresie konserwacji dróg

45233142-6 - Roboty w zakresie naprawy dróg

4.5.5.) Wartość części: 975609,76 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 7773909,30 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 7773909,30 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 7773909,30 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: MS BUD Sp. z o.o. Sp.k.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 141847773

7.3.3) Ulica: Bronisława Czecha 77

7.3.4) Miejscowość: Warszawa

7.3.5) Kod pocztowy: 04-555

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-05-15

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 7773909,30 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 14 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1885593,11 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1885593,11 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1885593,11 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: MS BUD Sp.zo.o.Sp. k.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 141847773

7.3.3) Ulica: Bronisława Czecha 77

7.3.4) Miejscowość: Warszawa

7.3.5) Kod pocztowy: 04-555

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-05-15

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1885593,11 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 14 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 2083707,83 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 2083707,83 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 2083707,83 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: MS BUD Sp. z o.o. Sp.k.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 141847773

7.3.3) Ulica: Bronisława Czecha 77

7.3.4) Miejscowość: Warszawa

7.3.5) Kod pocztowy: 04-555

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-05-15

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 2083707,83 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 14 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 4

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 2197613,63 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 2197613,63 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 2197613,63 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: MS BUD Sp. z o.o. Sp.k.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 141847773

7.3.3) Ulica: Bronisława CZecha 77

7.3.4) Miejscowość: Warszawa

7.3.5) Kod pocztowy: 04-555

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-05-15

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 2197613,63 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 14 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.