Ogłoszenie z dnia 2024-05-23
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00248454/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-03-18
- 2024/BZP 00268673/01 - Modyfikacja z dnia 2024-04-03
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
"Przebudowa ulic na terenie Miasta Sulejówek - etap II" - zadania nr. 1-4
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: MIASTO SULEJÓWEK
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 013269114
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Dworcowa 55
1.5.2.) Miejscowość: Sulejówek
1.5.3.) Kod pocztowy: 05-070
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL912 - Warszawski wschodni
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@umsulejowek.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.sulejowek.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-1bd95926-e505-11ee-9c02-ce2b643d361d1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
"Przebudowa ulic na terenie Miasta Sulejówek - etap II" - zadania nr. 1-42.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-1bd95926-e505-11ee-9c02-ce2b643d361d
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00335852
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-05-23
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00019916/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.5 Przebudowa ulic na terenie Miasta Sulejówek (w podziale na zadania)
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
4.7. Przedmiotowe zamówienie będzie współfinansowane ze środków Rządowego Funduszu Polski Ład: Program Inwestycji Strategicznych.2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00248454
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: W.PRP.271.5.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 9691734,96 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadanie nr 1 - „Wykonanie nakładek i chodników na terenie Miasta Sulejówek”1. Przedmiotem zamówienia jest przebudowa ulic na terenie Miasta Sulejówek. Przedmiot zamówienia został podzielony na 4 części (zadania). Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera dla zadania nr 1 – załącznik nr 10 do SWZ, w skład którego wchodzi:
• opis przedmiotu zamówienia,
• PFU – budowa chodnika w ul. Czynu Społecznego,
• PFU – budowa chodnika w ul. Kwiatowa, ul. Harcerska,
• PFU – budowa chodnika w ul. Piaskowej,
• załącznik graficzny – ul. Piaskowa.
3. W ramach remontu przedmiotowych dróg gminnych przewiduje się wykonanie nowych nawierzchni z mieszanek mineralno-bitumicznych (betonu asfaltowego) dla ruchu KR 1-2 4+4 cm warstwa wiążąca AC16W o powierzchni ok. 27 163 m2, warstwa ścieralna AC11S o powierzchni ok. 26 535,0 m2 długość odcinka ok. 5 304,0 mb. oraz wykonanie podbudowy z kruszywa łamanego dolomitowego wraz z wywozem urobku o powierzchni ok. 1850,0 m2 długość odcinka ok. 335,0 mb.
4. Budowa chodników:
1) ul. Piaskowa odc. Osiedlowa – Sobieskiego – zgodnie z PFU,
2) ul. Czynu Społecznego odc. Kutrzeby – Sucharskiego (ciąg pieszo-rowerowy) – zgodnie z PFU,
3) ul. Kwiatowa odc. od końca zabudowań – Harcerska oraz ul. Harcerska odc. od Kwiatowej do zabudowań – zgodnie z PFU.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg
45233141-9 - Roboty w zakresie konserwacji dróg
45233142-6 - Roboty w zakresie naprawy dróg
14212200-2 - Kruszywo
4.5.5.) Wartość części: 6349816,26 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadanie nr 2 - „Budowa ul. Starzyńskiego”1. Przedmiotem zamówienia jest przebudowa ulic na terenie Miasta Sulejówek. Przedmiot zamówienia został podzielony na 4 części (zadania). Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera, dla zadania nr 2 – załącznik nr 11 do SWZ, w skład którego wchodzi:
• decyzji ZRiD nr AB.6740.3.286.2021 z dnia 03.03.2023 r.,
• projektu budowlanego pn.: „Rozbudowa drogi gminnej ul. Starzyńskiego wraz z odwodnieniem w miejscowości Sulejówek”, sporządzony przez ARS Projekt Agnieszka Sanojca, ul. Słoneczna 3, m. Ruda, 05-311 Dębe Wielkie – PZT, branże drogowa, elektroenergetyczna, teletechniczna i architektoniczno-budowlana,
• SST pn.: „Rozbudowa drogi gminnej wraz z odwodnieniem ul. Starzyńskiego w miejscowości Sulejówek”, sporządzone przez ARS Projekt Agnieszka Sanojca, ul. Słoneczna 3, m. Ruda, 05-311 Dębe Wielkie.
Zamawiający zamieszcza również:
• projekt stałej organizacji ruchu pn.: „Projekt stałej organizacji ruchu drogowego na ul. Starzyńskiego (droga gminna nr 221673W) w Sulejówku”, sporządzony przez ARS Projekt Agnieszka Sanojca, ul. Słoneczna 3, m. Ruda, 05-311 Dębe Wielkie,
• operat wodno-prawny,
• dokumenty w zakresie dodatkowego zjazdu,
• inwentaryzację zieleni,
• geodezyjną inwentaryzację powykonawczą,
• rys. nr 1 i 2 – rysunki pomocnicze,
• pozostałe opinie, uzgodnienia oraz warunki techniczne.
3. Przedmiotem zamówienia jest budowa ulicy Starzyńskiego oraz odcinka bez nazwy od ul. Starzyńskiego do ul. Czynu Społecznego, w zakresie następujących branż:
• branża drogowa,
• branża teletechniczna,
• branża elektroenergetyczna,
• oraz przebudowy linii oświetlenia ulicznego.
Uwaga:
Zamawiający informuje, iż branża sanitarna, w zakresie sieci kanalizacji deszczowej została wykonana w poprzednich latach wraz z częścią konstrukcji drogi, tj.:
• pospółka stabilizowana mechanicznie – 15cm,
• dolna warstwa podbudowy z kruszywa – 15cm,
• górna warstwa podbudowy – 7 cm – należy założyć uwzględnić w wycenie.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg
45233141-9 - Roboty w zakresie konserwacji dróg
45233142-6 - Roboty w zakresie naprawy dróg
4.5.5.) Wartość części: 1585365,85 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadanie nr 3 - „Budowa ul. Słowackiego na odc. od ul. Długiej do ul. Łukasińskiego”1. Przedmiotem zamówienia jest przebudowa ulic na terenie Miasta Sulejówek. Przedmiot zamówienia został podzielony na 4 części (zadania). Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera, dla zadania nr 3 – załącznik nr 12 do SWZ, w skład którego wchodzi:
• decyzji ZRiD nr AB.6740.3.29.2020 z dnia 01.06.2020 r.,
• projektu wykonawczego pn.: „Rozbudowa drogi gminnej ul. Słowackiego na odcinku od ul. W. Łukasińskiego do ul. Długiej w Sulejówku”, sporządzonego przez Biuro Usług Inżynierskich Bartłomiej Małetka, Hipolitów, ul. Cedrowa 22, 05-074 Halinów,
• projektu budowlanego pn.: „Rozbudowa drogi gminnej ul. Słowackiego na odcinku od ul. W. Łukasińskiego do ul. Długiej w Sulejówku”, sporządzonego przez Biuro Usług Inżynierskich Bartłomiej Małetka, Hipolitów, ul. Cedrowa 22, 05-074 Halinów,
• SSTWiOR pn.: „Rozbudowa drogi gminnej ul. Słowackiego na odcinku od ul. W. Łukasińskiego do ul. Długiej w Sulejówku”, sporządzonych przez Biuro Usług Inżynierskich Bartłomiej Małetka, Hipolitów, ul. Cedrowa 22, 05-074 Halinów.
Zamawiający zamieszcza również:
• dziennik budowy,
• projekt stałej organizacji ruchu pn.: „Rozbudowa drogi gminnej ul. Słowackiego na odcinku od ul. W. Łukasińskiego do ul. Długiej w Sulejówku”, sporządzony przez Biuro Usług Inżynierskich Bartłomiej Małetka, Hipolitów, ul. Cedrowa 22, 05-074 Halinów,
• inwentaryzację zieleni,
• opinię geotechniczną oraz
• pozostałe uzgodnienia oraz warunki techniczne.
3. Przedmiotem zamówienia jest budowa ulicy Słowackiego na odcinku od ul. Długiej do ul. Łukasińskiego, w zakresie następujących branż:
• branża drogowa,
• branża teletechniczna,
• branża elektroenergetyczna.
Uwaga:
Zamawiający informuje, iż branża sanitarna, w zakresie sieci kanalizacji deszczowej została wykonana w poprzednich latach wraz z częścią konstrukcji drogi, tj. warstwa kruszywa naturalnego, stabilizowanego cementem gr 15 cm oraz warstwa podbudowy z kruszywa łamanego gr 20 cm (zgodnie z projektem – str. 65) wobec tego zostaje wyłączona z opisu przedmiotu zamówienia.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg
45233141-9 - Roboty w zakresie konserwacji dróg
45233142-6 - Roboty w zakresie naprawy dróg
4.5.5.) Wartość części: 780943,09 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadanie nr 4 - „Budowa ul. Dworcowej od granicy działki 69 do skrzyżowania z ul. Rozwadowskiego w zakresie budowy odwodnienia wraz z przebudową infrastruktury i wykonaniem podbudowy”1. Przedmiotem zamówienia jest przebudowa ulic na terenie Miasta Sulejówek. Przedmiot zamówienia został podzielony na 4 części (zadania). Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera, dla zadania nr 4 – załącznik nr 13 do SWZ, w skład którego wchodzi:
• „Budowa kanalizacji deszczowej w ulicy Dworcowej na odcinku od Al. Piłsudskiego do ul. Rozwadowskiego w ramach zadania przebudowa dróg gminnych w związku z budową tunelu. wraz z infrastrukturą towarzyszącą”, sporządzonym przez PRO-TECH Technika Grzewcza Sp. z o.o., ul. Namysłowskiego 2, 22-400 Zamość,
• projekt budowlany instalacji elektrycznych i AKPiA „Gospodarka wodami opadowymi na terenie Miasta Sulejówek” Projekt odwodnienia obszaru Miasta Sulejówek, położonego na południe od linii kolejowej. Cz. I – Kanalizacja deszczowa z pompowni_ wód deszczowych przewodem tłocznym w ul. I Armii Wojska Polskiego, sporządzonym przez MASKO Sp. z o.o., ul. Kombatantów II Wojny Światowej 1, 05-070 Sulejówek,
• „Projekt odwodnienia obszaru miasta Sulejówek, położonego na południe od linii kolejowej" dla zadania „Gospodarka wodami opadowymi na terenie Miasta Sulejówek” CZĘŚĆ I – Kanalizacja deszczowa D0,30m w ul. I Armii Wojska Polskiego, z pompownią wód deszczowych „Dworcowa” i przewodem tłocznym Dz160” sporządzonym przez MASKO Sp. z o.o., ul. Kombatantów II Wojny Światowej 1, 05-070 Sulejówek,
Zamawiający zamieszcza również:
• kolizje,
• opinię geotechniczną,
• Specyfikację Techniczną Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych (branża drogowa i sanitarna), sporządzoną przez PRO-TECH Technika Grzewcza Sp. z o.o., ul. Namysłowskiego 2, 22-400 Zamość.
3. Przedmiotem zamówienia jest budowa systemu odwodnienia w ul. Dworcowej, na odcinku od Al. J. Piłsudskiego do ul. Rozwadowskiego, zgodnie z dokumentacją projektową sporządzoną przez firmę PRO-TECH Technika Grzewcza, ul. Namysłowskiego 2, 22-400 Zamość. W ramach zadania należy zrealizować w całości prace związane z budową odwodnienia wraz konieczną wycinką drzew i krzewów.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg
45233141-9 - Roboty w zakresie konserwacji dróg
45233142-6 - Roboty w zakresie naprawy dróg
4.5.5.) Wartość części: 975609,76 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 7773909,30 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 7773909,30 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 7773909,30 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: MS BUD Sp. z o.o. Sp.k.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 141847773
7.3.3) Ulica: Bronisława Czecha 77
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 04-555
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
MS BUD SP. Z O.O. SPÓŁKA KOMANDYTOWA
jakie przetargi wygrała firma
MS BUD SP. Z O.O. SPÓŁKA KOMANDYTOWA
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-05-15
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 7773909,30 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 14 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1885593,11 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1885593,11 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1885593,11 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: MS BUD Sp.zo.o.Sp. k.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 141847773
7.3.3) Ulica: Bronisława Czecha 77
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 04-555
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
MS BUD SP. Z O.O. SPÓŁKA KOMANDYTOWA
jakie przetargi wygrała firma
MS BUD SP. Z O.O. SPÓŁKA KOMANDYTOWA
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-05-15
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1885593,11 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 14 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 2083707,83 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 2083707,83 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 2083707,83 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: MS BUD Sp. z o.o. Sp.k.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 141847773
7.3.3) Ulica: Bronisława Czecha 77
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 04-555
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
MS BUD SP. Z O.O. SPÓŁKA KOMANDYTOWA
jakie przetargi wygrała firma
MS BUD SP. Z O.O. SPÓŁKA KOMANDYTOWA
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-05-15
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 2083707,83 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 14 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 2197613,63 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 2197613,63 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 2197613,63 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: MS BUD Sp. z o.o. Sp.k.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 141847773
7.3.3) Ulica: Bronisława CZecha 77
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 04-555
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
MS BUD SP. Z O.O. SPÓŁKA KOMANDYTOWA
jakie przetargi wygrała firma
MS BUD SP. Z O.O. SPÓŁKA KOMANDYTOWA
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-05-15
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 2197613,63 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 14 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI Z SULEJÓWKA
- Dostawa energii elektrycznej do kompleksu Muzeum Józefa Piłsudskiego w Sulejówku oraz do oddziału Muzeum Józefa Piłsudskiego w Łodzi
- "Świadczenie powszechnych usług pocztowych oraz odbiór korespondencji w obrocie krajowym i zagranicznym na potrzeby Miasta Sulejówek"
- Dowóz uczniów do szkół - zadanie nr 3
więcej: przetargi w Sulejówku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Utrzymanie i konserwacja nawierzchni drogi leśnej w leśnictwach: Podlesie nr 1001 i 1002, Panewnik nr 1130, Ochojec nr 601, 0621, 0638/2,0638/3, 0154 Giszowiec nr 0201/2
- Budowa budynku mieszkalnego wielorodzinnego wraz z miejscami postojowymi, ciągiem pieszo - jezdnym, oświetleniem oraz niezbędną infrastrukturą techniczną w m. Zielone Kamedulskie gm. Suwałki
- Wymiana podłoża i urządzeń terenowych stanowiących wyposażenie Placu Zabaw zlokalizowanego na terenie zewnętrznym Ogólnokształcącej Szkoły Muzycznej w Gdańsku przy ul. Gnilnej 3
- "Wykonanie robót ogólnobudowlanych dla budynków będących w zarządzie Nadleśnictwa Skwierzyna"
- Utwardzenie kostką betonową alejki na cmentarzu komunalnym nr 3 przy ul. Wileńskiej w Oleśnicy
- Modernizacja systemu wodociągowego w Gminie Tymbark
więcej: Kruszywo »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.