Ogłoszenie z dnia 2024-05-23
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00322484/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-05-14
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Wykonanie i utrzymanie oznakowania drogowego poziomego w drogach zarządzanych przez Prezydenta Miasta Inowrocławia
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Miasto Inowrocław
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 092350725
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: al. Ratuszowa 36
1.5.2.) Miejscowość: Inowrocław
1.5.3.) Kod pocztowy: 88-100
1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL617 - Inowrocławski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@inowroclaw.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.inowroclaw.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://inowroclaw.ezamawiajacy.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Wykonanie i utrzymanie oznakowania drogowego poziomego w drogach zarządzanych przez Prezydenta Miasta Inowrocławia2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-acea31d0-11ca-11ef-9381-e6cc5d6d04e5
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00335858
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-05-23
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00206099/06/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.9 Wykonanie i utrzymanie oznakowania drogowego poziomego
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00322484
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZZP.271.1.19.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie i utrzymanie oznakowania poziomego w drogach zarządzanych przez
Prezydenta Miasta Inowrocławia.
2. Wymagania Zamawiającego dotyczące wykonania przedmiotu zamówienia:
1) porozumiewanie się wykonawcy z Zamawiającym odbywać się będzie drogą elektroniczną, na uzgodnione adresy e-mail
lub telefonicznie;
2) Zamawiający zgłasza (zleca) Wykonawcy prace związane z oznakowaniem dróg, które oznacza klauzulą UTRZYMANIE
lub NOWA ORD;
3) prace oznaczone klauzulą UTRZYMANIE dotyczą bieżącego utrzymania oznakowania poziomego w danej drodze:
wykonawca po otrzymaniu zlecenia od Zamawiającego:
- informuję Zamawiającego o przyjęciu zlecenia i gotowości do jego realizacji
w czasie wyznaczonym przez Zamawiającego lub zgłasza ewentualne uwagi w ciągu dwóch dni od dnia otrzymania
zlecenia,
- uzgadnia zakres robót i w czasie wyznaczonym przez Zamawiającego realizuje zlecenie (z zastrzeżeniem, że termin
realizacji nie może być krótszy niż 7 dni licząc od dnia zgłoszenia zlecenia),
- informuje Zamawiającego o wykonaniu zlecenia i gotowości do jego odbioru – do informacji załącza kosztorys
powykonawczy;
4) prace oznaczone klauzulą NOWA ORD dotyczą wprowadzenia nowych organizacji ruchu drogowego, w których
wykonawca po otrzymaniu zlecenia od Zamawiającego:
a) niezwłocznie (w ciągu 2 dni od otrzymania zlecenia) uzgadnia z Zamawiającym termin realizacji, z zastrzeżeniem, że
termin wykonania zlecenia nie może być dłuższy niż 14 dni, chyba że uzasadnione jest ustalenie przez Zamawiającego
dłuższego terminu wykonania,
b) zgłasza Zamawiającemu wykonanie zlecenia i gotowość do odbioru, który nastąpi w terminie nie dłuższym niż 7 dni od
zgłoszenia (do zgłoszenia dołącza kosztorys powykonawczy);
5) Wykonawca jest zobowiązany do zabezpieczenia ciągłości ruchu pieszego
i kołowego w miejscu prowadzonych robót drogowych;
6) protokół odbioru realizacji zleceń (stanowiący podstawę do rozliczenia faktury)
z zakresu objętego umową podpisywać będą przedstawiciele Zamawiającego
i Wykonawcy po uprzednim odbiorze prac w terenie;
7) Wykonawca zapewnia Zamawiającemu transport podczas odbiorów przedmiotu zamówienia;
8) Wykonawca zapewnia możliwość stałego (24h na dobę) kontaktu z Zamawiającym -telefoniczny oraz e-mailowy celem
przyjęcia zlecenia / informacji związanego z utrzymaniem oznakowania poziomego, wykonawca wskaże również swojego
przedstawiciela do kontaktów jw. (24 h na dobę);
4.5.3.) Główny kod CPV: 34922100-7 - Oznakowanie drogowe
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Postępowanie zostało unieważnione, ponieważ nie złożono żadnej oferty.INNE PRZETARGI Z INOWROCŁAWIA
- Modernizacja boiska na terenie Szkoły Podstawowej nr 10 im. Jana Kasprowicza przy ul. Przybyszewskiego 119 w Inowrocławiu
- Dostawa materiałów eksploatacyjnych do urządzenia do terapii nerkozastępczej Prismaflex na potrzeby szpitala Wielospecjalistycznego im. dr Ludwika Błażka w Inowrocławiu
- Wykonanie i dostawa tablic rejestracyjnych dla Starostwa Powiatowego w Inowrocławiu
- Dostawa odczynników i materiałów zużywalnych niezbędnych do wykonania badań wraz z dzierżawą analizatora
- Usługi związane z naprawą, przeglądem i konserwacją urządzeń chłodniczych znajdujących się na wyposażeniu Szpitala Wielospecjalistycznego im. dr. Ludwika Błażka w Inowrocławiu.
- Dostawa materiałów budowlanych branży wod-kan niezbędnych do realizacji zadań inwestycyjnych przez Gminny Zakład Komunalny w Kruśliwcu - etap III
więcej: przetargi w Inowrocławiu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- BIEŻĄCE UTRZYMANIE OZNAKOWANIA DROGOWEGO PIONOWEGO I POZIOMEGO ORAZ ELEMENTÓW BEZPIECZEŃSTWA RUCHU DROGOWEGO NA DROGACH GMINNYCH W 2025 ROKU
- Budowa infrastruktury technicznej związanej z pracami na linii kolejowej nr 38 na odcinku Ełk - Giżycko
- "Roboty i usługi w zakresie utrzymania dróg w gminie Pszczyna, dla których zarządcą jest Burmistrz Pszczyny"
- Bieżące zabezpieczenie ruchu sieci drogowej miasta Ruda Śląska. Dostawa i montaż oznakowania pionowego oraz zabezpieczenie pasa drogowego. Konserwacja oznakowania i urządzeń bezpieczeństwa ruchu
- Rozbudowa Alei Wojska Polskiego w Kaliszu w zakresie budowy drogi obsługującej na odcinku od pos. nr 9 do pos. nr 11c.
- Bieżące utrzymanie oznakowania poziomego w Bielsku-Białej w latach 2025 - 2026
więcej: Oznakowanie drogowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.