eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WrocławWYBÓR WYKONAWCY USŁUGI ŻYWIENIA NA RZECZ DZIECI ZESPOŁU SZKOLNO - PRZEDSZKOLNEGO NR 9 WE WROCŁAWIU



Ogłoszenie z dnia 2023-08-01


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
WYBÓR WYKONAWCY USŁUGI ŻYWIENIA NA RZECZ DZIECI ZESPOŁU SZKOLNO – PRZEDSZKOLNEGO NR 9 WE WROCŁAWIU

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: ZESPÓŁ SZKOLNO-PRZEDSZKOLNY NR 9

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 020119352

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Ludwika Solskiego 13

1.5.2.) Miejscowość: Wrocław

1.5.3.) Kod pocztowy: 52-401

1.5.4.) Województwo: dolnośląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL514 - Miasto Wrocław

1.5.7.) Numer telefonu: 71 7986932

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat.zsp09@wroclawskaedukacja.p

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.sp15.wroclaw.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-00c4aedc-0acc-11ee-b70f-ae2d9e28ec7b

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

WYBÓR WYKONAWCY USŁUGI ŻYWIENIA NA RZECZ DZIECI ZESPOŁU SZKOLNO – PRZEDSZKOLNEGO NR 9 WE WROCŁAWIU

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-00c4aedc-0acc-11ee-b70f-ae2d9e28ec7b

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00335908

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-08-01

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00110532/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.1 Wybór wykonawcy usługi żywienia na rzecz dzieci Zespołu Szkolno – Przedszkolnego nr 9 we Wrocławiu

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00260037

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP/1/ZSP9/2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 1750016,67 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest:
1) Organizacja usługi żywienia zbiorowego w Przedszkolu we Wrocławiu, polegającej na dostawie 3 posiłków dziennie (śniadanie, obiad dwudaniowy, sok ), dla max 161 dzieci dziennie - wg zasad określonych w Załączniku nr 1 do SWZ.
2) Organizacja usługi żywienia zbiorowego uczniów w Szkole Podstawowej, stanowiącej część
Zespołu Szkolno – Przedszkolnego nr 9 we Wrocławiu, polegającej na dostawie 1 posiłku dziennie (obiad dwudaniowy, napój, owoc).

2. W ramach wskazanej liczby posiłków należy serwować:
Szczegóły:
a). Dzieci przedszkolne: wiek od 3 do 7 lat.
W okresie od 1.09.2023r. do 31.08. 2024r./ z wyłączeniem lipca 2024 / ilość dzieci objętych żywieniem – max 161, w tym:
max 10 dzieci na diecie bezmlecznej, bezglutenowej,
max 3 dzieci będących na diecie bezwieprzowej,
oraz inne diety, max 4 dzieci.
Rodzaje posiłków: śniadanie, II śniadanie, zupa, II danie, owoc.

b). Dzieci szkolne: wiek od 6 do 11 lat.
W okresie od 7.09.2023r. do 20.06.2024r. - ilość dzieci objęta żywieniem - max 230 osób.
w tym : max 10 dzieci na diecie bezmlecznej,
max 10 dzieci na diecie bezwieprzowej oraz max 10 dzieci na dietach innych.
Rodzaje posiłków – obiad - zupa , II danie, woda, owoc/deser.

c). Dzieci szkolne: wiek od 11 do 15 lat.
W okresie od 7.09.2023r. do 20.06.2024r. – ilość dzieci objęta żywieniem – max 130 osób.
w tym : max 10 dzieci na diecie bezmlecznej,
max 10 dzieci na diecie bezwieprzowej oraz max 10 dzieci na innych zaleceniach lekarskich,
max 15 dzieci na diecie wegetariańskiej.
Rodzaj posiłków – obiad – II danie zapakowane jednostkowo, w plastikowych ekologicznych opakowaniach termoizolacyjnych, wykonanych z polipropylenu, który w 100% podlega recyclingowi, woda, owoc/deser.

4.5.3.) Główny kod CPV: 55523100-3 - Usługi w zakresie posiłków szkolnych

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1893523,26 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1893523,26 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1893523,26 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

6.7.) Wskazanie, czy najkorzystniejsza oferta wykonawcy, któremu udzielono zamówienia uwzględnia określone w kryteriach:

zgodnie z art. 242 ust. 2 ustawy - aspekty społeczne

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: "RETTMAN" Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością Sp. K.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 8943046942

7.3.3) Ulica: ul. Różana. 5/9

7.3.4) Miejscowość: Wrocław

7.3.5) Kod pocztowy: 53-226

7.3.6.) Województwo: dolnośląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-08-01

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1893523,26 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2023-09-01 do 2024-08-31

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE

Udzielenie zamówienia

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.