Ogłoszenie z dnia 2022-09-06
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00276769/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-07-26
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Dowóz dzieci niepełnosprawnych z terenu Gminy Krynica-Zdrój do szkół i ośrodków w roku szkolnym 2022/2023
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: CENTRUM KSIĘGOWO-ADMINISTRACYJNE OŚWIATY GMINY KRYNICA-ZDRÓJ
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 490714004
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Szkolna 3
1.5.2.) Miejscowość: Krynica-Zdrój
1.5.3.) Kod pocztowy: 33-380
1.5.4.) Województwo: małopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL218 - Nowosądecki
1.5.7.) Numer telefonu: 184725541
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: oswiata@umkrynica.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.malopolska.pl/ckao
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/ckao_krynicazdroj1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
działalność rachunkowo-księgowa placówek oświatowych
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dowóz dzieci niepełnosprawnych z terenu Gminy Krynica-Zdrój do szkół i ośrodków w roku szkolnym 2022/20232.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-7f558540-0cad-11ed-9a86-f6f4c648a056
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00335960
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-09-06
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00067888/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.1 Dowóz uczniów do placówek oświatowych w roku szkolnym 2022/2023
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00276769/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: CK-AO.S.26.1.2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 220725,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Dowóz uczniów niepełnosprawnych do szkół wraz z zapewnieniem opieki i przywozem powrotnym do miejsca zamieszkania w okresie od 1 września 2022 r. do dnia 23 czerwca 2023 r.Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje dowóz 12 uczniów niepełnosprawnych (w tym jedno niewidome) z miejsc zamieszania tj. z Krynicy-Zdroju - ul. Józefa Ignacego Kraszewskiego (nad Kryniczanką), ul. Nadbrzeżna, ul. Czarny Potok, ul. Zamkowa, ul. Jana Kiepury, ul. Słotwińska oraz z miejscowości - Mochnaczka Niżna, Berest, Czyrna, Piorunka do Szkoły Podstawowej Nr 20 w Nowym Sączu, ul. Nadbrzeżna 77, do Szkoły Podstawowej Nr 5 w Nowym Sączu, ul. Broniewskiego 1 oraz do Zespołu Szkół ul. Marcinkowicka 9 w Chełmcu wraz z zapewnieniem opieki i przywozem powrotnym do miejsca zamieszkania.
4.5.3.) Główny kod CPV: 60100000-9 - Usługi w zakresie transportu drogowego
4.5.5.) Wartość części: 143375,00 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Dowóz dziecka niepełnosprawnego do ośrodka rewalidacyjno-wychowawczego wraz z zapewnieniem opieki i przywozem powrotnym do miejsca zamieszkania w okresie od dnia 1 września 2022 r. do dnia 31 sierpnia 2023 r.Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje dowóz dziecka niepełnosprawnego z miejscowości Berest do Centrum Edukacyjno-Terapeutycznego „Iskierka” Ośrodek Rewalidacyjno-Wychowawczy w Grybowie wraz z zapewnieniem opieki i przywozem powrotnym do miejsca zamieszkania.
4.5.3.) Główny kod CPV: 60100000-9 - Usługi w zakresie transportu drogowego
4.5.5.) Wartość części: 77350,00 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 119325 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 154475 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 143745 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: LS Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7343582399
7.3.3) Ulica: Klasztorna 28/53
7.3.4) Miejscowość: Nowy Sącz
7.3.5) Kod pocztowy: 33-300
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-08-25
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 143745 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2022-09-01 do 2023-06-238.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 25857 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 125970 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 25857 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: LS Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7343582399
7.3.3) Ulica: Klasztorna 28/53
7.3.4) Miejscowość: Nowy Sącz
7.3.5) Kod pocztowy: 33-300
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-08-25
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 25857 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2022-08-25 do 2023-08-318.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI Z KRYNICY-ZDRÓJ
- "Dostawa folii termokurczliwej PE z nadrukiem, folii stretch maszynowej, folii termokurczliwej PE bezbarwnej
- Sukcesywna dostawa membran oraz urządzenia do nanozłamań dla Bloku Operacyjnego SPZOZ Szpitala im. J. Dietla w Krynicy-Zdroju
- "Rozbiórka budynku Magazynu Wyrobów Gotowych Zakładu Produkcji Wód Uzdrowiska Krynica-Żegiestów S.A. w Krynicy-Zdroju oraz jego odbudowa"
więcej: przetargi w Krynicy-Zdrój »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Świadczenie usług transportu drogowego osób dla SPZOZ Przychodnia Lekarska w Starogardzie Gdańskim
- DOWOZY (PRZYWÓZ I ODWÓZ) DZIECI NIEPEŁNOSPRAWNYCH DO SZKÓŁ W ROKU SZKOLNYM 2025/2026
- Dowóz uczniów do Szkół Podstawowych w Lipnikach, Łysych i Zalasiu
- Usługa kompleksowego zorganizowania 5-dniowego branżowego szkolenia w ośrodku kształcenia i doskonalenia zawodowego w rolnictwie (Niemcy)
- Obsługa transportowa na terenie miasta Łodzi podczas przygotowania i przeprowadzenia na terenie miasta Łodzi wyborów Prezydenta RP
- Świadczenie usługi miejskiej taksówki specjalistycznej dla mieszkańców miasta Gniezna
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.