Ogłoszenie z dnia 2024-05-23
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00274542/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-04-08
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
„Remont budynku Dawnej Kancelarii Ordynacji Zamoyskiej”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Janów Lubelski
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 830409590
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Jana Zamoyskiego 59
1.5.2.) Miejscowość: Janów Lubelski
1.5.3.) Kod pocztowy: 23-300
1.5.4.) Województwo: lubelskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL815 - Puławski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowieniapubliczne@janowlubelski.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.umjanowlubelski.bip.lubelskie.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-777cb163-f314-11ee-ac52-ee29f86ffd4f1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Remont budynku Dawnej Kancelarii Ordynacji Zamoyskiej”2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-777cb163-f314-11ee-ac52-ee29f86ffd4f
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00335973
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-05-23
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00058576/10/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.7 Remont budynku dawnej Kancelarii Obwodu Ordynacji Zamoyskich
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00274542
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.10.2024.JS8
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane polegające na termomodernizacji budynku Dawnej Kancelarii Ordynacji Zamoyskiej– Stara Poczta
2. Zakres zamówienia obejmuje w szczególności:
1) roboty demontażowe i rozbiórkowe:
a) demontaż starego orynnowania,
b) demontaż instalacji odgromowej na ścianach,
c) demontaż zadaszenia oraz balustrady przy wejściu od strony elewacji południowo – zachodniej ( od parkingu),
d) demontaż zadaszenia, balustrady oraz konstrukcji nad zejściem do piwnicy od strony południowo – wschodniej,
e) demontaż kratek wentylacyjnych,
f) demontaż lub zabezpieczenie tablic informacyjnych, lamp oświetleniowych, wentylatorów, uchwytów flagowych, szyldów oraz innych elementów zamontowanych na elewacji,
g) rozbiórka dwóch betonowych studzienek doświetlających pomieszczenia piwnicy,
h) rozbiórka schodów zewnętrznych do piwnicy od strony południowo – wschodniej,
i) rozbiórka schodów zewnętrznych wraz z palisadami od strony elewacji południowo – zachodniej (od parkingu),
j) rozbiórka opaski wokół budynku,
k) skucie tynków zewnętrznych ze ścian budynku oraz z muru oporowego,
2) roboty budowlane:
a) wykonanie izolacji pionowej piwnic i ścian fundamentów - hydroizolacja typu ciężkiego,
b) wykonanie muru oporowego,
c) wykonanie izolacji poziomej metodą iniekcji ciśnieniowej na ścianach zewnętrznych i wewnętrznych,
d) wykonanie dwóch betonowych doświetlaczy okiennych piwnicy,
e) wykonanie nowych zewnętrznych schodów z bloków betonowych wraz z palisadą boczną i balistradą,
f) montaż trzech wycieraczek systemowych zagłębionych w kostce,
g) wykonanie tynku elewacyjnego termoizolacyjnego wraz z odtworzeniem de-tali architektonicznych zgodnie z programem prac związanych z odtworze-niem detali architektonicznych,
h) wykonanie tynku elewacyjnego wyrównawczego,
i) malowanie elewacji w kolorystyce zatwierdzonej przez Lubelskiego wojewódzkiego Konserwatora Zabytków .
j) montaż nowych rynien i rur spustowych (wraz z montażem czterech stalowych czyszczaków) oraz obróbek blacharskich,
k) wymiana drzwiczek do skrzynki elektrycznej i gazowej na nowe w stylu staromiejskim,
l) czyszczenie i malowanie istniejącej stolarki okiennej zewnętrznej,
m) czyszczenie i malowanie istniejących podokienników zewnętrznych,
n) ponowny montaż i sprawdzenie działania instalacji odgromowej,
o) wykonanie daszków systemowych nad schodami zewnętrznymi i doświetla-czami okiennymi,
p) sprawdzenie stanu (w razie potrzeby wymiana zniszczonych elementów) i ponowny montaż zdemontowanych z elewacji elementów: kamery, wentyla-tory, alarmy, opraw oświetleniowych,
q) montaż na elewacji nowych metalowych kratek wentylacyjnych,
r) oczyszczenie i ponowny montaż tablic informacyjnych, uchwytów flagowych, szyldów itp.
s) odtworzyć nawierzchnie z kostki oraz wykonać rekultywację trawników i zieleńców
t) wykonanie zadaszenia drzwi ze szkła hartowanego od parkingu.
3) Uzyskanie akceptacji materiałowych oraz uzgadnianie poszczególnych etapów robót z Zamawiającym oraz Lubelskim Wojewódzkim Konserwatorem zabytków.
4) Wykonanie projektu czasowej organizacji ruchu i uzyskanie zgody na prowadzenie robót w pasie drogowym drogi krajowej nr 74.
3. Na szczegółowy opis przedmiotu zamówienia (SOPZ), stanowiący Załącznik Nr 1 opisujący zakres wykonywanych robót będących przedmiotem zamówienia składają się:
1) dokumentacja projektowa,
2) specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych (STWiORB),
3) przedmiar robót.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45111300-1 - Roboty rozbiórkowe
45410000-4 - Tynkowanie
45443000-4 - Roboty elewacyjne
45320000-6 - Roboty izolacyjne
45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne
45421000-4 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej
45261320-3 - Kładzenie rynien
45442100-8 - Roboty malarskie
45262100-2 - Roboty przy wznoszeniu rusztowań
45312310-3 - Ochrona odgromowa
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 630000,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1290000,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 630000,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: WIKO SYSTEM SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 524551770
7.3.3) Ulica: ul. Kielecka 41A lokal 8
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 02-530
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak
7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:
1. Wykonawca zobowiązuje się do wykonania przedmiotu zamówienia siłami własnymi z wyjątkiem robót w zakresie:
1) termomodernizację elewacji budynku wraz z detalem architektonicznym
2) izolacja pozioma ścian - Iniekcja ciśnieniowa
3) izolacja pionowa ścian fundamentowych, muru oporowego i doświetli,
4) powierzchnie utwardzone,
5) stolarka okienna i drzwiowa – renowacja,
6) elewacja
7) instalacja odgromowa
8) orynnowanie i obróbki blacharskie,
9) kierowanie budową i robotami budowlanymi
10) doświetlenie piwniczne i murek oporowy
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-05-23
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 630000,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI Z JANOWA LUBELSKIEGO
- Dostawa tablic rejestracyjnych dla Starostwa Powiatowego w Janowie Lubelskim na lata 2025-2026
- Dostawa oleju napędowego do zbiornika należącego do Zamawiającego
- Dostawa pieczywa dla Powiatowego Zakładu Aktywności Zawodowej w Janowie Lubelskim
więcej: przetargi w Janowie Lubelskim »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa zadaszonej sceny przy budynku Wieży Ariańskiej w Wojciechowie
- Budowa hali wraz z zapleczem oraz infrastrukturą techniczną dla zadania pn.: "Budowa nowego boiska wielofunkcyjnego wraz z zadaszeniem o stałej konstrukcji przy Zespole Szkół w Dąbrowie"
- Prace remontowe i adaptacyjne mieszkania wspomaganego w ramach projektu - Nie JESTEŚ sam!" - III
- Modernizacja kotłowni gazowej w szkole podstawowej w Rożnowie
- Konserwacja i rekonstrukcja kamiennej figury Matki Boskiej wieńczącej środkową kapliczkę z 1711 r., przy wjeździe do dawnego dworu w miejscowości Hołoby, w Ukrainie
- "Rozbudowa oraz zakup niezbędnego wyposażenia Przedszkola 112 "Mali Przyrodnicy" w Poznaniu"
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.