eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi RzeszówModernizacja wybranych pomieszczeń Domu Strażaka na osiedlu Bzianka



Ogłoszenie z dnia 2022-09-06


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Modernizacja wybranych pomieszczeń Domu Strażaka na osiedlu Bzianka

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzi podmiot, któremu powierzono przeprowadzenie postępowania

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Miasto Rzeszów - Urząd Miasta Rzeszowa

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000650614

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Rynek 1

1.5.2.) Miejscowość: Rzeszów

1.5.3.) Kod pocztowy: 35-064

1.5.4.) Województwo: podkarpackie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL823 - Rzeszowski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@erzeszow.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.erzeszow.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://bip.erzeszow.pl/

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Modernizacja wybranych pomieszczeń Domu Strażaka na osiedlu Bzianka

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-0e5fbc44-feba-11ec-8000-d680d39e541a

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00335983

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-09-06

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00246920/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP-A.271.49.159.2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiot zamówienia:
Modernizacja wybranych pomieszczeń Domu Strażaka na osiedlu Bzianka tj.:
na parterze: nr 1.3, 1.9, 1.10, 1.12, 1.13, 1.14, 1.15
na piętrze: nr 2.5, 2.6, 2.7, 2.8, 2.9
UWAGA: Dokumentacja projektowa obejmuje większy zakres niż jest przedmiotem tego zamówienia.

- Roboty ziemne i wykończeniowe (1kpl): demontaż boazerii i balustrad, wykucie z muru ościeżnic okiennych, podokienników, krat, rozbiórka ścianek działowych, posadzek, wykładziny ściennej z płytek, skucie tynków, uzupełnienie wylewek i tynków, domurowanie i zamurowanie otworów okiennych, uzupełnienie tynków wewnętrznych na domurowaniach i zamurowaniach, ocieplenie ścian na zamurowanych oknach, wykonanie nowych ścianek działowych, montaż okien PCV, licowanie ścian płytkami, montaż listew ozdobnych i luster w licu płytek, uchwytów dla niepełnosprawnych, przygotowanie ścian do malowania i ich wymalowanie, wykonanie nowych posadzek, montaż sufitów podwieszanych, drzwi, barierek, parapetów.
- Instalacje wod-kan (1kpl.): demontaż rurociągu, instalacji zmywakowej, montaż rurociągu, instalacji umywalkowej i zmywakowej.
- Instalacje elektryczne (1kpl.): demontaż istniejących instalacji elektrycznych i montaż nowych zgodnie z projektem.
- Instalacje gazowe (1kpl.): Demontaż rurociągu stalowego, kuchni gazowej, taboretu gazowego, nagrzewnic gazowych, pieca gazowego, kurków gazowych, Montaż rurociągu stalowego, Kurków gazowych, Montaż filtrów siatkowych. Średnica nominalna armatury 25 mm, Podłączenie kotła gazowego.
- Instalacja CO (1 kpl): demontaż rurociągu i grzejników, montaż kotła CO wraz z rurociągiem, zaworami i grzejnikami.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 396184,45 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 396184,45 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 396184,45 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Firma Budowlano-Handlowa Rak Sp.j.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 8133642262

7.3.3) Ulica: ul. Dębicka 107

7.3.4) Miejscowość: Rzeszów

7.3.5) Kod pocztowy: 35-213

7.3.6.) Województwo: podkarpackie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-08-30

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 396184,45 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 90 dni

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.