Ogłoszenie z dnia 2021-12-29
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00261535/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-11-08
- 2021/BZP 00281378/01 - Modyfikacja z dnia 2021-11-24
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Modernizacja Galerii Sztuki „ZIELONA”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Busko-Zdrój
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 291009716
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Mickiewicza 10
1.5.2.) Miejscowość: Busko-Zdrój
1.5.3.) Kod pocztowy: 28-100
1.5.4.) Województwo: świętokrzyskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL722 - Sandomiersko-jędrzejowski
1.5.7.) Numer telefonu: (+48) 41 370-52-00
1.5.8.) Numer faksu: (+48) 41 370-52-01
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zp@umig.busko.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.umig.busko.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://miniportal.uzp.gov.pl/Postepowania1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Modernizacja Galerii Sztuki „ZIELONA”2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-bc0a2bae-407f-11ec-8c2d-66c2f1230e9c
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00336021
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-12-29
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00002988/06/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.9 Przebudowa oraz restauracja budynku Galerii Sztuki „Zielona” w Busku-Zdroju w ramach Projektu Rozwój społeczno-gospodarczy, fizyczny i przestrzenny Miasta Busko-Zdrój poprzez działania rewitalizacyjne
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Zadanie jest dofinansowane z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Działania 6.5 „Rewitalizacja obszarów miejskich i wiejskich”, Oś VI „Rozwój miast”, Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Świętokrzyskiego na lata 2014-2020.2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00261535/02
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: RSID.271.27.2021.ZP
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest „Modernizacja Galerii Sztuki „ZIELONA” w ramach projektu „Rozwój społeczno-gospodarczy, fizyczny i przestrzenny Miasta Busko-Zdrój poprzez działania rewitalizacyjne”.
Zadanie jest dofinansowane z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Działania 6.5 „Rewitalizacja obszarów miejskich i wiejskich”, Oś VI „Rozwój miast”, Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Świętokrzyskiego na lata 2014-2020.
Zakres inwestycji:
ZAŁOŻENIA OGÓLNE:
1. rozbiórka istniejącego budynku oficyny
2. podbicie istniejących fundamentów
3. przebudowa wewnętrznego układu funkcjonalnego kondygnacji parteru budynku – funkcja ekspozycyjno-administracyjna i pomocnicza/techniczna
4. przebudowa układu funkcjonalnego kondygnacji poddasza – funkcja ekspozycyjno-muzealna
5. rozbudowa budynku w kierunku wschodnim, w celu utworzenia nowej powierzchni dla funkcji podstawowej budynku
6. remont istniejących schodów zewnętrznych do budynku
7. likwidacja kolizji kanalizacji deszczowej i sanitarnej z projektowaną rozbudową
8. przebudowa układu zagospodarowania terenu w zakresie wykonania nowego układu komunikacyjnego z dostosowaniem go do obsługi osób niepełnosprawnych ruchowo (przebudowa i rozbudowa opasek wokół budynku, budowa schodów terenowych) oraz zieleni, w celu uporządkowania zagospodarowania zielenią w obrębie własności działki Zamawiającego
9. uzyskanie decyzji o pozwoleniu na użytkowanie obiektu
ZAKRES ROBÓT BUDOWLANYCH w obrębie obiektu zabytkowego oraz w części projektowanej rozbudowy:
1. wykonanie wzmocnienia murów fundamentowych – podbijanie, wzmacnianie betonem płaszczyzn pionowych obustronnie z przewiązaniem kotwami stalowymi
2. wykonanie izolacji pionowej fundamentów przeciwwilgociowej i termicznej
3. dokonanie wymiany belki podwalinowej drewnianej oraz innych uszkodzonych elementów ścian (konstrukcja sumikowo-łątkowa) – odcinkowa wymiana belek po uprzednim zabezpieczeniu ścian
4. wykonanie zabezpieczenia ścian preparatami owado- i grzybobójczymi oraz przeciwogniowymi
5. wymiana stropów nad parterem w części istniejącej
6. wykonanie podbicia sufitu nad parterem, a następnie warstw izolacyjnych (akustycznych) oraz podbudowy podłogi pod ułożenie warstw wykończeniowych
7. wykonanie konstrukcji dachu płatwiowo-kleszczowej o formie analogicznej do istniejącej
8. wykonanie obróbek blacharskich (analogia do istniejących) z blachy stalowej powlekanej w kolorze pokrycia dachowego
9. wykonanie pokrycia z blachy tytanowo-aluminiowej na rąbek stojący na deskowaniu ażurowym z podkładem z maty podkładowej dedykowanej pod tego typu pokrycie
10. wykonanie zabezpieczenia konstrukcji i poszczególnych elementów budynku płytami ognioodpornymi w celu doprowadzenia jej do wymaganej odporności ogniowej
11. wykonanie izolacji termicznej ścian zewnętrznych budynku
12. montaż elementów szalunkowych (deskowania wykończeniowe, ozdobne) po poddaniu ich zabiegom konserwacyjnym tj. oczyszczeniu, usunięciu starych warstw malarskich, usunięciu fragmentów uległych degradacji i uzupełnieniu braków nowymi elementami z drewna modrzewiowego oraz zabezpieczeniu preparatami do drewna i pomalowaniu na kolor analogiczny do istniejącego
13. wykonanie prac konserwatorskich w obrębie klatki schodowej – czyszczenie, zabezpieczenie i malowanie konstrukcji schodów, wymiana stopni
14. dostosowanie układu ścian do proponowanej funkcji pomieszczeń
15. wykonanie nowych posadzek w budynku
16. wymiana stolarki okiennej i drzwiowej
17. przystosowanie I kondygnacji do korzystania przez osoby niepełnosprawne. Budowa platformy dla osób niepełnosprawnych na poziomie przyziemia oraz parteru
18. rozbiórka istniejącego budynku oficyny
19. prace konserwacyjne klatki schodowej oraz dostosowanie jej do przepisów przeciwpożarowych
20. przebudowa poddasza i adaptacja pomieszczeń nieużytkowych
21. przebudowa sal ekspozycyjnych
22. dostosowanie wszystkich otworów drzwiowych do wymaganej przepisami szerokości oraz odporności pożarowej
23. przebudowa wszystkich sanitariatów oraz dostosowanie ich do obowiązujących przepisów
24. wykonanie wszystkich nowych instalacji w budynku:
- instalacje sanitarne w zakresie wykonania nowych instalacji dostosowanych do funkcji poszczególnych pomieszczeń
- instalacja centralnego ogrzewania
- instalacja wody zimnej
- instalacja wody ciepłej
- instalacja kanalizacji sanitarnej
- instalacje elektryczne
• instalacja oświetlenia w tym awaryjnego i zasilania gniazd, urządzeń
• instalacja odgromowa
• system sygnalizacji pożaru
25. wykonanie instalacji alarmowej,
26. wykonanie instalacji odgromowej,
27. wykonanie instalacji p.poż
28. wykonanie instalacji fotowoltaicznej o mocy 10,5 kWp oraz multimedia
W przypadku instalacji fotowoltaicznej Zamawiający informuje, że dokumentacja projektowa określa parametry minimalne dla projektowanych urządzeń (moduły fotowoltaiczne, inwerter fotowoltaiczny). Dopuszcza się zatem zastosowanie urządzeń posiadających lepsze parametry, w tym dopuszcza się również zastosowanie modułów fotowoltaicznych o większej mocy nominalnej,
z zastrzeżeniem, że parametry proponowanych modułów nie mogą być gorsze niż określone w dokumentacji projektowej.
Multimedia:
- stacjonarny komputer multimedialny o następujących parametrach:
• i7 16GB RAM, 500GB SSD, system operacyjny
- monitor do prezentacji multimedialnych 50’
29. likwidacja wszystkich istniejących sufitów (i okładzin ścian) podwieszanych i wykonanie nowych
30. wykonanie remontu schodów zewnętrznych
31. termomodernizacja budynku
32. rozbudowa budynku w kierunku wschodnim:
- fundamenty - ławy i stopy żelbetowe wylewane na mokro
- ściany zewnętrzne i wewnętrzne murowane
- nad częścią dobudowywaną dach płaski o konstrukcji stalowej, pokrycie z elastomerowej papy termozgrzewalnej w klasie NRO,
- obróbki i orynnowanie z blachy stalowej powlekanej,
- w części dobudowanej fasada szklana na konstrukcji aluminiowej (od strony południowej),
33. wyposażenie wnętrza galerii wystawowej
34. wyposażenie wewnętrzne w sprzęt dla osób niepełnosprawnych
35. oznakowanie i wyposażenie p. poż. oraz w przypadku konieczności opracowanie Instrukcji Bezpieczeństwa Pożarowego
36. wykonanie nasadzeń zastępczych zgodnie z warunkami decyzji zezwalającej na wycinkę drzew, której uzyskanie jest po stronie Zamawiającego.
Realizację inwestycji należy prowadzić zgodnie z warunkami decyzji o pozwoleniu na budowę oraz w oparciu o Projekt, zgodnie ze sztuką budowlaną, aktualną wiedzą techniczną i obowiązującymi przepisami.
UWAGA
1. Elementy przeznaczone do rozbiórki i demontażu takie jak: gruz itp.- Wykonawca zdemontuje i zutylizuje na swój koszt.
2. Ewentualne złomowanie materiałów pochodzących z demontażu należy do Wykonawcy i nie podlega dodatkowej opłacie. Zysk uzyskany ze sprzedaży złomu Wykonawca winien uwzględnić w przygotowaniu oferty.
3. Dokumenty z przeprowadzenia przedmiotowych robót należy przedstawić wraz z dokumentacją odbiorową.
Wykonawca umieści przy wjeździe na teren budowy dla każdego obiektu:
- tablicę informacyjną budowy,
- tablicę informacyjną o źródle współfinansowania zadania,
- trwałą tablicę pamiątkową po zakończeniu budowy,
W/w tablice należy wykonać zgodnie z kartą wizualizacji RPOWŚ (załącznik nr 12) oraz wytycznymi zamieszczonymi na stronie internetowej dostępnej w linku: http://www.2014-2020.rpo-swietokrzyskie.pl/realizuje-projekt/poznaj-zasady-promowania-projektu/zasady-dla-umow-podpisanych-od-1-stycznia-2018-r
2. Przedmiot zamówienia szczegółowo opisano w:
a) Dokumentacji projektowej, która stanowi załącznik do SWZ zawierającej:
specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych;
projekt budowlano-wykonawczy;
b) przedmiar robót, który stanowi załącznik do SWZ;
Załączone do SWZ przedmiary mają jedynie charakter informacyjny. Wykonawca po zapoznaniu się
z dokumentacją projektową i innymi dokumentami jest zobowiązany do ustalenia zakresu robót niezbędnych do osiągnięcia rezultatu.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
09332000-5 - Instalacje słoneczne
31625200-5 - Systemy przeciwpożarowe
33196200-2 - Sprzęt dla osób niepełnosprawnych
45111300-1 - Roboty rozbiórkowe
45261210-9 - Wykonywanie pokryć dachowych
45262500-6 - Roboty murarskie i murowe
45311200-2 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych
45312311-0 - Montaż instalacji piorunochronnej
45320000-6 - Roboty izolacyjne
45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne
45421100-5 - Instalowanie drzwi i okien, i podobnych elementów
45430000-0 - Pokrywanie podłóg i ścian
45442100-8 - Roboty malarskie
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 4040446,39 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 4220025,66 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 4040446,39 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: „GMC” Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 866 10 02 690
7.3.4) Miejscowość: Staszów
7.3.5) Kod pocztowy: 28-100
7.3.6.) Województwo: świętokrzyskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak
7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:
Instalacje sanitarne, Instalacje centralnego ogrzewania - Instal-Mont Sebastian Skuza Instalacje Wod.-Kan., Co, Gaz i Klimatyzacji;
Instalacje elektryczne, alarmowe, odgromowe, p.poż., fotowoltaiczne - Firma Handlowo-Usługowa "Neonówka" Olszewski Karol
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-12-29
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 4040446,39 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 11 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI Z BUSKA ZDROJU
- "Świadczenie usług pocztowych dla Starostwa Powiatowego w Busku-Zdroju"
- "Prace remontowo- modernizacyjne przy I Liceum Ogólnokształcącym w Busku-Zdroju wraz z utwardzeniem terenu"
- "Opracowanie dokumentacji technicznej dotyczącej rozbudowy Zespołu Placówek Oświatowych w Dobrowodzie"
- "Zakup sprzętu komputerowego na potrzeby Urzędu Miasta i Gminy w Busku-Zdroju"
- Dostawa paliw płynnych dla MPGK Sp. z o.o. w Busku - Zdroju na 2025 rok
- "Zakup materiałów informacyjno-promocyjnych związanych z realizacją Projektu Nr FEPW.02.02-IW.01-0003/23"
więcej: przetargi w Busku Zdroju »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Modernizacja KP PSP w Kutnie" - III
- Remont lokalu zlokalizowanego przy ul. Armii Krajowej 29/5 w Goleniowie z przeznaczeniem na mieszkanie treningowe
- Budowa budynku mieszkalnego wielorodzinnego wraz z miejscami postojowymi, ciągiem pieszo - jezdnym, oświetleniem oraz niezbędną infrastrukturą techniczną w m. Zielone Kamedulskie gm. Suwałki
- Wymiana podłoża i urządzeń terenowych stanowiących wyposażenie Placu Zabaw zlokalizowanego na terenie zewnętrznym Ogólnokształcącej Szkoły Muzycznej w Gdańsku przy ul. Gnilnej 3
- "Wykonanie robót ogólnobudowlanych dla budynków będących w zarządzie Nadleśnictwa Skwierzyna"
- Utwardzenie kostką betonową alejki na cmentarzu komunalnym nr 3 przy ul. Wileńskiej w Oleśnicy
więcej: Instalacje słoneczne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.