Ogłoszenie z dnia 2024-05-23
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00273085/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-04-05
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
ZMIANA ARANŻACJI HOLU WEJŚCIOWEGO DO BUDYNKU PARKU WODNEGO OCTOPUS W SUCHYM LESIE
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gminny Ośrodek Sportu w Suchym Lesie
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 634498182
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Szkolna 20
1.5.2.) Miejscowość: Suchy Las
1.5.3.) Kod pocztowy: 62-002
1.5.4.) Województwo: wielkopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL418 - Poznański
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: k.kuston@gos.suchylas.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://gos.suchylas.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-9f684f02-f29b-11ee-b016-82aaee56c84c1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samorządowy zakład budżetowy
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Rekreacja, kultura i religia
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
ZMIANA ARANŻACJI HOLU WEJŚCIOWEGO DO BUDYNKU PARKU WODNEGO OCTOPUS W SUCHYM LESIE2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-9f684f02-f29b-11ee-b016-82aaee56c84c
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00336061
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-05-23
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00058670/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.1 Zmiana aranżacji holu wejściowego do budynku Parku Wodnego Octopus
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00273085
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP.2/2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Opis przedmiotu zamówienia dla Części 1:Zakres robót dotyczy fragmentu powierzchni parteru budynku. Planowane prace nie zmieniają układu całości obiektu, warunków przeciwpożarowych, nie mają również wpływu na dotychczasowe funkcjonowanie całego obiektu, jak również na układ wentylacji czy ogrzewania, nie naruszają również układu konstrukcyjnego.
Pomieszczenia zostaną poddane pracom remontowym w celu podniesienia ich stanu technicznego oraz dostosowania do innego rodzaju rekreacji ruchowej.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w załączniku nr 3 – Opis przedmiotu zamówienia będący dokumentacją techniczną zadania
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45111300-1 - Roboty rozbiórkowe
45421146-9 - Instalowanie sufitów podwieszanych
45431000-7 - Kładzenie płytek
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
39150000-8 - Różne meble i wyposażenie
4.5.5.) Wartość części: 281000,00 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zakres Części nr 2 obejmuje dostawę montaż i uruchomienie m.in następujących elementów:- bramki kołowrotowe;
- automat rozliczeniowy;
- automat przechwytujący paski;
- barierka uzupełniająca z chromoniklu;
- wymiana drzwiczek w szafkach, zamki ESOK;
- modernizacja przebieralni, WC z HPL.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w załączniku nr 3 – Opis przedmiotu zamówienia będący dokumentacją techniczną zadania.
4.5.3.) Główny kod CPV: 43324100-1 - Urządzenia do basenów kąpielowych
4.5.5.) Wartość części: 219000,00 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 0 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 247631,57 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 231004,98 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 7872110714
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7872110714
7.3.4) Miejscowość: Szamotuły
7.3.6.) Województwo: wielkopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
PRB ADAM SP. Z O.O. SPÓŁKA KOMANDYTOWA
jakie przetargi wygrała firma
PRB ADAM SP. Z O.O. SPÓŁKA KOMANDYTOWA
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-05-20
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 231004,98 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 35 dni
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 0 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 269370,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 269370,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): BxSystem Zbigniew Grzesik, wpólnik spółki cywilnej BxSystem s.c.
Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: Molek Krzysztof „BxSystem“, wpólnik spółki cywilnej BxSystem s.c.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8133228522
7.3.4) Miejscowość: Rzeszów
7.3.6.) Województwo: podkarpackie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
BXSYSTEM S.C. Z.GRZESIK, K.MOLEK
jakie przetargi wygrała firma
BXSYSTEM S.C. Z.GRZESIK, K.MOLEK
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-05-21
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 269370,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 35 dni
INNE PRZETARGI SUCHY LAS
więcej: przetargi SUCHY LAS »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa zespołu budynków mieszkalnych wielorodzinnych wraz z infrastrukturą zewnętrzną i zagospodarowaniem terenu przy ul. Adama Asnyka w Strzelcach Krajeńskich
- Wykonanie remontu w 4 lokalach gminnych administrowanych przez ZGM w Pabianicach
- Dostawa materiałów promocyjnych dla Jednostek Organizacyjnych PBŚ
- BUDOWA ŚCIEŻKI ROWEROWEJ Z MIEJSCOWOŚCI WSCHOWA DO MIEJSCOWOŚCI LGIŃ W OPARCIU O PRZEBIEG DROGI WOJEWÓDZKIEJ NR 305 - ETAP III -HETMANICE- LGIŃ granica województwa
- Przebudowa zbiornika retencyjnego we wsi Leśniowice
- Modernizacja układu zasilania w Hali ERGO ARENA
więcej: Różne meble i wyposażenie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.