eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi ¦wiebodzinDostawa mebli wraz z monta¿em do siedziby Nadle¶nictwa ¦wiebodzin



Og³oszenie z dnia 2021-12-29


Powi±zane og³oszenia:

Og³oszenie o zamówieniu
Dostawy
Dostawa mebli wraz z monta¿em do siedziby Nadle¶nictwa ¦wiebodzin

SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY

1.1.) Rola zamawiaj±cego

Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego

1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: Nadle¶nictwo ¦wiebodzin

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 970040209

1.5) Adres zamawiaj±cego

1.5.1.) Ulica: Wojska Polskiego 3

1.5.2.) Miejscowo¶æ: ¦wiebodzin

1.5.3.) Kod pocztowy: 66-200

1.5.4.) Województwo: lubuskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL432 - Zielonogórski

1.5.7.) Numer telefonu: +48 68 382 20 01

1.5.8.) Numer faksu: +48 68 382 39 26

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: swiebodzin@zielonagora.lasy.gov.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: https://swiebodzin.zielonagora.lasy.gov.pl/

1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - inna pañstwowa jednostka organizacyjna nieposiadaj±ca osobowo¶ci prawnej

1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Inna dzia³alno¶æ

Gospodarka le¶na

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Og³oszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa mebli wraz z monta¿em do siedziby Nadle¶nictwa ¦wiebodzin

2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-7fa1bfd1-63e5-11ec-8c2d-66c2f1230e9c

2.5.) Numer og³oszenia: 2021/BZP 00336066

2.6.) Wersja og³oszenia: 01

2.7.) Data og³oszenia: 2021-12-29

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak

2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2021/BZP 00069981/06/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:

1.2.3 Dostawa mebli wraz z monta¿em do siedziby Nadle¶nictwa ¦wiebodzin

2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania

https://miniportal.uzp.gov.pl/

3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: Komunikacja miêdzy Zamawiaj±cym, a Wykonawcami odbywa siê przy u¿yciu miniPortalu https://miniportal.uzp.gov.pl/, ePUAPu https://epuap.gov.pl/wps/portal ( adres Elektronicznej Skrzynki Podawczej _ePUAP: /pgl_lp_1411/SkrytkaESP) oraz poczty elektronicznej: swiebodzin@zielonagora.lasy.gov.pl

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: 1. Komunikacja miêdzy Zamawiaj±cym, a Wykonawcami odbywa siê przy u¿yciu miniPortalu https://miniportal.uzp.gov.pl/, ePUAPu https://epuap.gov.pl/wps/portal oraz poczty elektronicznej, z zastrze¿eniem, ¿e z³o¿enie oferty nastêpuje wy³±cznie przy u¿yciu ePUAPu, za po¶rednictwem miniPortalu.
2. Wykonawca zamierzaj±cy wzi±æ udzia³ w niniejszym postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, musi posiadaæ konto na ePUAP. Wykonawca posiadaj±cy konto na ePUAP ma dostêp do formularzy: z³o¿enia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku oraz do formularza do komunikacji.
3. Wymagania techniczne i organizacyjne wysy³ania i odbierania dokumentów elektronicznych, elektronicznych kopii dokumentów i o¶wiadczeñ oraz informacji przekazywanych przy ich u¿yciu opisane zosta³y w Regulaminie korzystania z miniPortalu oraz Warunkach korzystania z elektronicznej platformy us³ug administracji publicznej (ePUAP).
4. Maksymalny rozmiar plików przesy³anych za po¶rednictwem dedykowanych formularzy do: z³o¿enia, zmiany, wycofania oferty oraz do komunikacji wynosi 150 MB.
5. Za datê przekazania oferty przyjmuje siê datê jej przekazania na ePUAP. Za datê przekazania wniosków, zawiadomieñ, dokumentów elektronicznych, o¶wiadczeñ lub cyfrowych odwzorowañ dokumentów w postaci papierowej (elektronicznych kopii dokumentów stworzonych w postaci papierowej) oraz innych informacji przyjmuje siê datê ich przekazania na ePUAP. W przypadku komunikacji za po¶rednictwem poczty elektronicznej za datê przekazania wniosków, zawiadomieñ, dokumentów elektronicznych, o¶wiadczeñ lub cyfrowych odwzorowañ dokumentów w postaci papierowej (elektronicznych kopii dokumentów stworzonych w postaci papierowej) oraz innych informacji przyjmuje siê datê ich przekazania na adres poczty elektronicznej Zamawiaj±cego: swiebodzin@zielonagora.lasy.gov.pl
6. Zamawiaj±cy przekazuje link do postêpowania oraz identyfikator postêpowania generowany przez miniPortal (ID postêpowania) jako za³±czniki nr 7 i nr 8 do SWZ. Dane postêpowania mo¿na wyszukaæ równie¿ na Li¶cie wszystkich postêpowañ klikaj±c wcze¶niej opcjê „Dla Wykonawców” lub ze strony g³ównej z zak³adki Postêpowania na miniPortalu.
7. Ofertê oraz o¶wiadczenia, sk³adane na podstawie art. 125 ust. 1 PZP (sporz±dzane wg wzorów stanowi±cych odpowiednio za³±cznik nr 2, 2a, 3 i 3a do SWZ), sporz±dza siê, pod rygorem niewa¿no¶ci w formie elektronicznej (tj. opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym) lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.
8. Z³o¿enie oferty:
a) Wykonawca sk³ada ofertê za po¶rednictwem Formularza do z³o¿enia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku dostêpnego na ePUAP i udostêpnionego równie¿ na miniPortalu. Funkcjonalno¶æ do zaszyfrowania oferty przez Wykonawcê jest dostêpna dla Wykonawców na miniPortalu, w szczegó³ach danego postêpowania. W formularzu Oferty (za³±cznik nr 1 do SWZ) Wykonawca zobowi±zany jest podaæ adres skrzynki ePUAP oraz adres poczty elektronicznej, na który prowadzona bêdzie korespondencja zwi±zana z postêpowaniem.
b) Oferta powinna byæ sporz±dzona w jêzyku polskim, z zachowaniem postaci elektronicznej w formacie danych okre¶lonych w rozporz±dzeniu Rady Ministrów z dnia 12 kwietnia 2012 r. w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjno¶ci, minimalnych wymagañ dla rejestrów publicznych i wymiany informacji w postaci elektronicznej oraz minimalnych wymagañ dla systemów teleinformatycznych (tekst jedn.: Dz. U. z 2017 r. poz. 2247 z pó¼n. zm.) i podpisana kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym. Sposób z³o¿enia oferty, w tym zaszyfrowania oferty opisany zosta³ w „Instrukcji u¿ytkownika”, dostêpnej na stronie internetowej: https://miniportal.uzp.gov.pl/
Z uwagi na ograniczon± warto¶æ pola, która nie mo¿e byæ d³u¿sza ni¿ 4000 znaków - Zamawiaj±cy informuje, ¿e pozosta³e informacje w odniesieniu do z³o¿enia oferty oraz w zakresie wymagañ technicznych i organizacyjnych dotycz±ce korespondencji elektronicznej zawarte s± w pkt 9 SWZ.

3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): 1. Stosownie do art. 13 ust. 1 i 2 rozporz±dzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w zwi±zku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przep³ywu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporz±dzenie o ochronie danych osobowych)(Dz. Urz. UE L 119 z 04 maja 2016 r., str. 1 – „RODO”) Zamawiaj±cy informuje, i¿ administratorem danych osobowych jest:
Pañstwowe Gospodarstwo Le¶ne Lasy Pañstwowe Nadle¶nictwo ¦wiebodzin
ul. Wojska Polskiego 3, 66-200 ¦wiebodzin
tel. +48 68 382 20 01, fax +48 68 382 39 26
e-mail: swiebodzin@zielonagora.lasy.gov.pl
Administrator wyznaczy³ Inspektora Ochrony Danych Osobowych, z którym w sprawach dotycz±cych przetwarzania danych osobowych mo¿na skontaktowaæ siê za po¶rednictwem poczty elektronicznej pod adresem iod@comp-net.pl.
2. Zamawiaj±cy przetwarza dane osobowe zebrane w niniejszym postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego w sposób gwarantuj±cy zabezpieczenie przed ich bezprawnym rozpowszechnianiem.
3. Zamawiaj±cy udostêpnia dane osobowe, o których mowa w art. 10 RODO w celu umo¿liwienia korzystania ze ¶rodków ochrony prawnej, o których mowa w dziale IX PZP, do up³ywu terminu do ich wniesienia.
4. Do przetwarzania danych osobowych, o których mowa w art. 10 RODO mog± byæ dopuszczone wy³±cznie osoby posiadaj±ce upowa¿nienie. Osoby dopuszczone do przetwarzania takich danych s± obowi±zane do zachowania ich w poufno¶ci.
5. Dane osobowe przetwarzane bêd± na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu zwi±zanym z prowadzeniem niniejszego postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego oraz jego rozstrzygniêciem, jak równie¿, je¿eli nie ziszcz± siê przes³anki okre¶lone w art. 255-256 PZP – w celu zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz jej realizacji, a tak¿e udokumentowania postêpowania o udzielenie zamówienia i jego archiwizacji.
6. Odbiorcami danych osobowych bêd± osoby lub podmioty, którym dokumentacja postêpowania zostanie udostêpniona w oparciu o przepisy PZP, a tak¿e na podstawie ustawy o dostêpie do informacji publicznej.
7. Dane osobowe pozyskane w zwi±zku z prowadzeniem niniejszego postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego bêd± przechowywane zgodnie z art. 5 ustawy z dnia 14 lipca 1983 r. o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach, przez okres wskazany w Jednolitym Rzeczowym Wykazie Akt dla Pañstwowego Gospodarstwa Le¶nego Lasy Pañstwowe stanowi±cym Za³±cznik do Zarz±dzenia nr 74 Dyrektora Generalnego Lasów Pañstwowych z dnia 18 grudnia 2014 r. tj. przez okres 5 lat licz±c od dnia zakoñczenia postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego, z zastrze¿eniem umowy o udzielenie zamówienia publicznego, która przechowywana jest przez okres 10 lat licz±c od momentu jej wyga¶niêcia tj. zrealizowania zobowi±zañ wzajemnych z niej wynikaj±cych.
8. Niezale¿nie od postanowieñ pkt 7. powy¿ej, w przypadku zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego, dane osobowe bêd± przetwarzane do up³ywu okresu przedawnienia roszczeñ wynikaj±cych z umowy w sprawie zamówienia publicznego.
9. Dane osobowe pozyskane w zwi±zku z prowadzeniem niniejszego postêpowania o udzielenie zamówienia mog± zostaæ przekazane podmiotom ¶wiadcz±cym us³ugi doradcze, w tym us³ugi prawne, i konsultingowe oraz firmom zapewniaj±cym niszczenie i brakowanie dokumentów itp.
10. Stosownie do art. 22 RODO, decyzje dotycz±ce danych osobowych nie bêd± podejmowane w sposób zautomatyzowany.
Z uwagi na ograniczon± warto¶æ pola, która nie mo¿e byæ d³u¿sza ni¿ 4000 znaków - Zamawiaj±cy informuje, ¿e pozosta³e informacje w zakresie RODO zawarte s± w pkt od 20.11. do 20.15. SWZ.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: S.270.32.2021

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie

4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie

4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa wraz z monta¿em mebli biurowych (wskazanych w za³±czniku nr 9 do SWZ) do siedziby Zamawiaj±cego.
2. Meble dostarczone w ramach realizacji przedmiotu zamówienia musz± byæ fabrycznie nowe, niepoddawane ¿adnym naprawom, wolne od wad, w pe³ni sprawne i gotowe do u¿ycia zgodnie z ich przeznaczeniem, musz± odpowiadaæ obowi±zuj±cym standardom jako¶ciowym i technicznym, nie mog± byæ obci±¿one ¿adnymi prawami na rzecz osób trzecich oraz musz± spe³niaæ wymagania przedstawione w SWZ.
3. Wykonawca zobowi±zuje siê do wykonania przedmiotu zamówienia zgodnie z zasadami wspó³czesnej wiedzy, obowi±zuj±cymi przepisami, normami, w tym dotycz±cymi bezpieczeñstwa i higieny pracy oraz na ustalonych w SWZ warunkach.
4. Wykonawca wykona przedmiot zamówienia przy u¿yciu w³asnych narzêdzi, materia³ów, sprzêtu, pracowników i transportu.
5. Monta¿ mebli bêdzie polega³ na wykonaniu wszelkich prac umo¿liwiaj±cych wykorzystanie mebli zgodnie z ich przeznaczeniem i funkcj± i bêdzie obejmowa³ m.in.:
1) wniesienie mebli do odpowiednich pomieszczeñ,
2) z³o¿enie mebli, które tego wymagaj±,
3) ustawienie mebli we w³a¶ciwych pomieszczeniach,
4) wypoziomowanie i wyregulowanie mebli,
5) zawieszenie mebli, które tego wymagaj±,
6) uprz±tniêcie opakowañ oraz miejsc wykorzystanych do monta¿u i dostawy.
6. Wykonawca jest zobowi±zany zagospodarowaæ na w³asny koszt wszystkie odpady powsta³e podczas realizacji przedmiotu zamówienia.
7. Szczegó³owy opis przedmiotu zamówienia okre¶laj±:
1) Za³±cznik nr 5 do SWZ–Wzór umowy;
2) Za³±cznik nr 9 do SWZ–Opis przedmiotu zamówienia;
3) Za³±cznik nr 10 do SWZ–Wykaz pomieszczeñ oraz mebli.
Zamawiaj±cy wymaga, aby na przedmiot zamówienia Wykonawca udzieli³ minimum 36-miesiêcznej gwarancji jako¶ci liczonej od dnia sporz±dzenia protoko³u potwierdzaj±cego odbiór przedmiotu zamówienia.
8. Zaoferowany przez Wykonawcê przedmiot zamówienia winien spe³niaæ wymienione w Opisie przedmiotu zamówienia (za³±cznik nr 9 do SWZ) normy i parametry.
9. Miejscem realizacji przedmiotu zamówienia bêdzie siedziba Zamawiaj±cego – 66-200 ¦wiebodzin, ul. Wojska Polskiego 3.
10. Zamawiaj±cy nie formu³uje wymagañ w zakresie zatrudniania na podstawie umowy o pracê osób wykonuj±cych czynno¶ci wchodz±ce w sk³ad przedmiotu zamówienia.
11. Zamawiaj±cy dopuszcza sk³adanie ofert równowa¿nych na zasadach okre¶lonych poni¿ej w pkt 12-16. Oferta równowa¿na musi byæ zgodna z minimalnymi wymaganiami, okre¶lonymi w pkt 7 powy¿ej.
12. We wszystkich miejscach SWZ i za³±cznikach do SWZ, w których u¿yto przyk³adowego znaku towarowego, patentu, pochodzenia, ¼ród³a lub szczególnego procesu lub je¿eli Zamawiaj±cy opisa³ przedmiot zamówienia przez odniesienie do norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 101 ust. 1 pkt 2 oraz ust. 3 PZP, a w ka¿dym przypadku, dzia³aj±c zgodnie z art. 99 ust. 6 i art. 101 ust. 4 PZP, Zamawiaj±cy dopuszcza rozwi±zania równowa¿ne w stosunku do okre¶lonych w SWZ i dokumentacji przetargowej, oznaczaj±c takie wskazania lub odniesienia odpowiednio wyrazami „lub równowa¿ny” lub „lub równowa¿ne" (m.in. zastosowanie urz±dzeñ), pod warunkiem zapewnienia parametrów nie gorszych ni¿ okre¶lone w opisie przedmiotu zamówienia. Rozwi±zanie równowa¿ne jest tak¿e dopuszczalne w sytuacji, gdyby wyraz „równowa¿ny” lub „równowa¿ne” nie znalaz³o siê w opisie przedmiotu zamówienia.
13. Równowa¿no¶æ polega na mo¿liwo¶ci zaoferowania przedmiotu zamówienia o nie gorszych parametrach technicznych, konfiguracjach, wymaganiach normatywnych itp. W szczegó³owym opisie przedmiotu zamówienia mog± byæ podane niektóre charakterystyczne dla producenta wymiary. Nazwy w³asne producentów materia³ów i urz±dzeñ podane w szczegó³owym opisie nale¿y rozumieæ jako preferowanego typu w zakresie okre¶lenia minimalnych wymagañ jako¶ciowych. Nie s± one wi±¿±ce i mo¿na dostarczyæ elementy równowa¿ne, które posiadaj± co najmniej takie same lub lepsze normy, parametry techniczne; jako¶ciowe, funkcjonalne, bêd± to¿same tematycznie i o takim samym przeznaczeniu oraz nie obni¿± okre¶lonych w opisie przedmiotu zamówienia standardów.
14. Wszelkie „produkty" pochodz±ce od konkretnych producentów okre¶laj± minimalne parametry jako¶ciowe i cechy u¿ytkowe, jakim musz± odpowiadaæ towary, by spe³niæ wymagania stawiane przez Zamawiaj±cego i stanowi± wy³±cznie wzorzec jako¶ciowy przedmiotu zamówienia. Poprzez zapis minimalnych wymagañ parametrów jako¶ciowych Zamawiaj±cy rozumie wymagania towarów zawarte w ogólnie dostêpnych ¼ród³ach, katalogach, stronach internetowych producentów. Operowanie przyk³adowymi nazwami producenta ma jedynie na celu doprecyzowanie poziomu oczekiwañ Zamawiaj±cego w stosunku do okre¶lonego rozwi±zania. Tak, wiêc pos³ugiwanie siê nazwami producentów/produktów/ ma wy³±cznie charakter przyk³adowy. Zamawiaj±cy przy opisie przedmiotu zamówienia wskazuj±c oznaczenie konkretnego producenta (dostawcy) lub konkretny produkt, dopuszcza jednocze¶nie produkty równowa¿ne o parametrach jako¶ciowych i cechach u¿ytkowych, co najmniej na poziomie parametrów wskazanego produktu, uznaj±c tym samym ka¿dy produkt o wskazanych parametrach lub lepszych. W takiej sytuacji Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia wraz z ofert± stosownych dokumentów, uwiarygodniaj±cych te materia³y lub urz±dzenia. Bêd± one podlega³y ocenie w trakcie badania oferty.
15. Zamawiaj±cy zobowi±zuje Wykonawców do wykazania rozwi±zañ równowa¿nych do zastosowania w stosunku do dokumentacji postêpowania. W my¶l art. 101 ust. 5 PZP Wykonawca, który powo³uje siê na rozwi±zania równowa¿ne (w sytuacji, gdy opis przedmiotu zamówienia odnosi siê do norm, ocen technicznych, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 101 us.t 1 pkt 2 i ust. 3 PZP), jest obowi±zany jest udowodniæ w ofercie, ¿e oferowane przez niego dostawy spe³niaj± wymagania okre¶lone w SWZ. Brak wskazania tych elementów bêdzie traktowane, jako wybór elementów opisanych w SWZ.
16. Zamawiaj±cy zobowi±zuje Wykonawców do wykazania rozwi±zañ równowa¿nych do zastosowania w stosunku do dokumentacji postêpowania. W my¶l art. 101 ust. 6 PZP, Wykonawca, który powo³uje siê na rozwi±zania równowa¿ne (w sytuacji, gdy opis przedmiotu zamówienia odnosi siê do wymagañ dotycz±cych wydajno¶ci lub funkcjonalno¶ci, o których mowa w art. 101 ust. 1 pkt 1 PZP) jest obowi±zany udowodniæ w ofercie, ¿e dostawa lub us³uga, spe³niaj± wymagania dotycz±ce wydajno¶ci lub funkcjonalno¶ci, okre¶lonej przez Zamawiaj±cego.

4.2.6.) G³ówny kod CPV: 39100000-3 - Meble

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

39110000-6 - Siedziska, krzes³a i produkty z nimi zwi±zane, i ich czê¶ci

39112000-0 - Krzes³a

39113100-8 - Fotele

39121000-6 - Biurka i sto³y

39130000-2 - Meble biurowe

39131000-9 - Rega³y biurowe

39134000-0 - Meble komputerowe

39141000-2 - Meble i wyposa¿enie kuchni

39143000-6 - Meble do sypialni, jadalni i salonu

39143110-0 - £ó¿ka i kanapy oraz specjalne meble tapicerowane

39150000-8 - Ró¿ne meble i wyposa¿enie

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 3 miesi±ce

4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Przy wyborze ofert Zamawiaj±cy bêdzie siê kierowa³ nastêpuj±cymi kryteriami oceny ofert:
1) Cena „C” – 60 %
2) Gwarancja jako¶ci „G” – 40 %

2. Sposób obliczania punktów:
1) W ramach kryterium „Cena” ocena ofert zostanie dokonana przy zastosowaniu wzoru:
Cn
C = ------------ 100 pkt x 60 %
Co
gdzie:
C – liczba punktów w ramach kryterium „Cena”,
Cn - najni¿sza cena brutto spo¶ród ofert ocenianych
Co - cena brutto oferty ocenianej
Ocenie w ramach kryterium „Cena” podlegaæ bêdzie cena ³±czna brutto podana w formularzu ofertowym (za³±cznik nr 1 do SWZ).
Z uwagi na postanowienia art. 225 ust. 1 PZP, je¿eli z³o¿ono ofertê, której wybór prowadzi³by do powstania u Zamawiaj±cego obowi±zku podatkowego zgodnie z przepisami o podatku od towarów i us³ug, Zamawiaj±cy w celu oceny takiej oferty dolicza do przedstawionej w niej ceny podatek od towarów i us³ug, który mia³by obowi±zek rozliczyæ zgodnie z tymi przepisami.
Nadanie punktów w kryterium nr 1, zostanie dokonane z dok³adno¶ci± do drugiego miejsca po przecinku z zachowaniem zasady zaokr±gleñ matematycznych.
2) W ramach kryterium „Gwarancja jako¶ci”:
a) Zamawiaj±cy przyzna punkty w ramach przedmiotowego kryterium w sytuacji zaoferowania przez Wykonawcê gwarancji jako¶ci na przedmiot zamówienia na okres d³u¿szy ni¿ minimalny okres wymagany zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia (min. 36 miesiêcy), liczony od dnia sporz±dzenia protoko³u potwierdzaj±cego odbiór przedmiotu zamówienia. Punkty zostan± przyznane w nastêpuj±cy sposób:
- za zaoferowanie 36-cio miesiêcznego okresu gwarancji - 0 pkt
- za zaoferowanie 48-o miesiêcznego okresu gwarancji - 20 pkt
- za zaoferowanie 60-cio miesiêcznego okresu gwarancji - 40 pkt
Obja¶nienie
W sytuacji, gdy Wykonawca zaoferuje okres gwarancji na przedmiot zamówienia w przedziale 36 -47 miesiêcy Zamawiaj±cy przyzna 0 pkt.
W sytuacji, gdy Wykonawca zaoferuje okres gwarancji na przedmiot zamówienia w przedziale 48 -59 miesiêcy Zamawiaj±cy przyzna 20 pkt.
W sytuacji, gdy Wykonawca zaoferuje gwarancjê na przedmiot zamówienia na okres 60 miesiêcy i powy¿ej Zamawiaj±cy przyzna 40 pkt.
Zaoferowanie przez Wykonawcê gwarancji na przedmiot zamówienia poni¿ej minimalnego 36-cio miesiêcznego okresu skutkowaæ bêdzie odrzuceniem oferty, z uwagi na jej niezgodno¶æ z warunkami zamówienia.
b) Wykonawca zamie¶ci informacjê o oferowanym okresie gwarancji (w miesi±cach) na przedmiot zamówienia w formularzu Oferty (za³±cznik nr 1 do SWZ). Brak wype³nienia czê¶ci formularza Oferty w zakresie informacji koniecznych do przyznania punktów w tym kryterium bêdzie skutkowaæ przyjêciem przez Zamawiaj±cego, i¿ Wykonawca oferuje minimalny 36-cio miesiêczny okres gwarancji.
c) Ocena w ramach kryterium „Gwarancja jako¶ci” odbywaæ siê bêdzie na podstawie informacji wskazanych w formularzu Oferty (za³±cznik nr 1 do SWZ).
d) Zadeklarowany przez Wykonawcê w Ofercie okres gwarancji, zostanie – w przypadku wyboru jego oferty – uwzglêdniony w umowie.
3. Za najkorzystniejsz± ofertê uznana zostanie Oferta Wykonawcy, która uzyska ³±cznie najwiêksz± liczbê punktów w w/w kryteriach oceny ofert (C+G).
4. Je¿eli nie mo¿na wybraæ najkorzystniejszej oferty z uwagi na to, ¿e dwie lub wiêcej ofert przedstawia taki sam bilans ceny i innych kryteriów oceny ofert, Zamawiaj±cy wybiera spo¶ród tych ofert ofertê, która otrzyma³a najwy¿sz± ocenê w kryterium o najwy¿szej wadze. Je¿eli oferty otrzyma³y tak± sam± ocenê w kryterium o najwy¿szej wadze, Zamawiaj±cy wybiera ofertê z najni¿sz± cen±. Je¿eli nie mo¿na dokonaæ wyboru oferty w sposób, o którym mowa w zdaniu poprzednim, Zamawiaj±cy wzywa Wykonawców, którzy z³o¿yli te oferty, do z³o¿enia w terminie okre¶lonym przez Zamawiaj±cego ofert dodatkowych zawieraj±cych now± cenê.

4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Gwarancja jako¶ci

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 1

Art. 109 ust. 1 pkt 4

Art. 109 ust. 1 pkt 8

Art. 109 ust. 1 pkt 10

5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.

1. W postêpowaniu mog± braæ udzia³ Wykonawcy, którzy spe³niaj± warunki udzia³u w postêpowaniu dotycz±ce:
1) zdolno¶ci do wystêpowania w obrocie gospodarczym
Zamawiaj±cy nie stawia szczególnych wymagañ w zakresie opisu spe³niania tego warunku udzia³u w postêpowaniu.
2) uprawnieñ do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci gospodarczej lub zawodowej
Zamawiaj±cy nie stawia szczególnych wymagañ w zakresie opisu spe³niania tego warunku udzia³u w postêpowaniu.
3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej
Zamawiaj±cy uzna, i¿ Wykonawca spe³nia ten warunek, je¿eli wyka¿e, ¿e dysponuje ¶rodkami finansowymi lub zdolno¶ci± kredytow± nie mniejsz± ni¿ 220 000,00 z³
4) zdolno¶ci technicznej lub zawodowej
a) Warunek ten, w zakresie do¶wiadczenia, zostanie uznany za spe³niony, je¶li Wykonawca wyka¿e, ¿e w okresie ostatnich 3 lat liczonych wstecz od dnia, w którym up³ywa termin sk³adania ofert (a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy – w tym okresie) zrealizowa³ lub realizuje (przy czym w tym przypadku bêdzie uwzglêdniana warto¶æ zrealizowanej czê¶ci przedmiotu umowy) co najmniej dwie dostawy mebli wraz z us³ug± monta¿u (przez jedn± dostawê nale¿y rozumieæ jedn± umowê), o warto¶ci nie ni¿szej ni¿ 240 000,00 z³ brutto ka¿da (dwie¶cie piêædziesi±t tysiêcy z³otych 00/100).;
Je¿eli w dokumentach z³o¿onych na potwierdzenie spe³nienia warunków udzia³u w postêpowaniu jakiekolwiek warto¶ci zostan± podane w walucie obcej to Zamawiaj±cy przeliczy warto¶æ waluty na z³ote wedle ¶redniego kursu NBP z dnia ukazania siê og³oszenia o zamówieniu w Biuletynie Zamówieñ Publicznych.
b) Zamawiaj±cy nie formu³uje warunku udzia³u w postêpowaniu w odniesieniu do zdolno¶ci technicznej lub zawodowej w zakresie potencja³u technicznego.
c) Zamawiaj±cy nie formu³uje warunku udzia³u w postêpowaniu w odniesieniu do zdolno¶ci technicznej lub zawodowej w zakresie osób skierowanych przez Wykonawcê do realizacji zamówienia.
2. Ocena spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu dokonana zostanie zgodnie z formu³± „spe³nia”/„nie spe³nia”, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i o¶wiadczeniach, o których mowa w pkt 8 SWZ.
3. Wykonawcy mog± wspólnie ubiegaæ siê o udzielenie zamówienia. ¯aden z Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia nie mo¿e podlegaæ wykluczeniu z postêpowania.
4. Wykonawca mo¿e w celu potwierdzenia spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu, polegaæ na zdolno¶ciach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej podmiotów udostêpniaj±cych zasoby, niezale¿nie od charakteru prawnego ³±cz±cych go z nimi stosunków prawnych. W przypadku korzystania z zasobów podmiotu trzeciego w zakresie warunku udzia³u w postêpowaniu opisanego w pkt 1.ppkt 4) lit. a) powy¿ej, warunek ten winien spe³niaæ co najmniej podmiot trzeci w ca³o¶ci.
Zamawiaj±cy ocenia, czy udostêpniane Wykonawcy przez podmioty udostêpniaj±ce zasoby zdolno¶ci techniczne lub zawodowe lub ich sytuacja finansowa, pozwalaj± na wykazanie przez Wykonawcê spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu, o których mowa w pkt 1. ppkt 3) i 4) lit. a) powy¿ej, a tak¿e bada, czy nie zachodz±, wobec tego podmiotu podstawy wykluczenia, które zosta³y przewidziane w pkt 5.1. i 5.3. SWZ wzglêdem Wykonawcy.
Je¿eli zdolno¶ci techniczne lub zawodowe lub sytuacja finansowa podmiotu udostêpniaj±cego zasoby nie potwierdzaj± spe³niania przez Wykonawcê warunków udzia³u w postêpowaniu lub zachodz± wobec tego podmiotu podstawy wykluczenia, Zamawiaj±cy ¿±da, aby Wykonawca w terminie okre¶lonym przez Zamawiaj±cego zast±pi³ ten podmiot innym podmiotem lub podmiotami albo wykaza³, ¿e samodzielnie spe³nia warunki udzia³u w postêpowaniu.
Wykonawca nie mo¿e, po up³ywie terminu sk³adania ofert, powo³ywaæ siê na zdolno¶ci lub sytuacjê podmiotów udostêpniaj±cych zasoby, je¿eli na etapie sk³adania ofert nie polega³ on w danym zakresie na zdolno¶ciach lub sytuacji podmiotów udostêpniaj±cych zasoby.
5. Oceniaj±c zdolno¶æ techniczn± lub zawodow± Wykonawcy, Zamawiaj±cy dzia³aj±c na podstawie art. 116 ust. 2 PZP w zw. z art. 266 PZP mo¿e, na ka¿dym etapie postêpowania, uznaæ, ¿e Wykonawca nie posiada wymaganych zdolno¶ci, je¿eli posiadanie przez Wykonawcê sprzecznych interesów, w szczególno¶ci zaanga¿owanie zasobów technicznych lub zawodowych Wykonawcy w inne przedsiêwziêcia gospodarcze Wykonawcy mo¿e mieæ negatywny wp³yw na realizacjê zamówienia.

5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 1. W celu wstêpnego potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia z postêpowania, Wykonawca sk³ada wraz z ofert± o¶wiadczenie, o którym mowa w art. 125 ust. 1 PZP, tj. o¶wiadczenie o braku podstaw do wykluczenia, sporz±dzone zgodnie ze wzorem stanowi±cym za³±cznik nr 3 do SWZ.
O¶wiadczenie, o którym mowa wy¿ej stanowi dowód potwierdzaj±cy brak podstaw wykluczenia z postêpowania, na dzieñ sk³adania ofert, tymczasowo zastêpuj±cy wymagane przez Zamawiaj±cego podmiotowe ¶rodki dowodowe. O¶wiadczenie to sk³ada siê, pod rygorem niewa¿no¶ci, w formie elektronicznej (tj. opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym) lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.
2. W celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia Zamawiaj±cy przed udzieleniem zamówienia, dzia³aj±c na podstawie art. 274 ust. 1 PZP wezwie Wykonawcê, którego oferta zosta³a najwy¿ej oceniona, do z³o¿enia w wyznaczonym terminie, nie krótszym ni¿ 5 dni od dnia wezwania, aktualnych na dzieñ z³o¿enia nastêpuj±cych podmiotowych ¶rodków dowodowych:
a) za¶wiadczenia w³a¶ciwego naczelnika urzêdu skarbowego potwierdzaj±cego, ¿e Wykonawca nie zalega z op³acaniem podatków i op³at, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 1) PZP, wystawionego nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed jego z³o¿eniem, a w przypadku zalegania z op³acaniem podatków lub op³at wraz z za¶wiadczeniem Zamawiaj±cy ¿±da z³o¿enia dokumentów potwierdzaj±cych, ¿e przed up³ywem terminu sk³adania ofert Wykonawca dokona³ p³atno¶ci nale¿nych podatków lub op³at wraz z odsetkami lub grzywnami lub zawar³ wi±¿±ce porozumienie w sprawie sp³at tych nale¿no¶ci;
b) za¶wiadczenia albo innego dokumentu w³a¶ciwej terenowej jednostki organizacyjnej Zak³adu Ubezpieczeñ Spo³ecznych lub w³a¶ciwego oddzia³u regionalnego lub w³a¶ciwej placówki terenowej Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Spo³ecznego potwierdzaj±cego, ¿e Wykonawca nie zalega z op³acaniem sk³adek na ubezpieczenia spo³eczne i zdrowotne, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 1) PZP, wystawionego nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed jego z³o¿eniem, a w przypadku zalegania z op³aceniem sk³adek na ubezpieczenie spo³eczne lub zdrowotne wraz z za¶wiadczeniem albo innym dokumentem Zamawiaj±cy ¿±da z³o¿enia dokumentów potwierdzaj±cych, ¿e przed up³ywem terminu sk³adania ofert Wykonawca dokona³ p³atno¶ci nale¿nych sk³adek na ubezpieczenia spo³eczne lub zdrowotne wraz z odsetkami lub grzywnami lub zawar³ wi±¿±ce porozumienie w sprawie sp³at tych nale¿no¶ci;

5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: 1. W celu wstêpnego potwierdzenia spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu, Wykonawca sk³ada wraz z ofert± o¶wiadczenie, o którym mowa w art. 125 ust. 1 PZP, tj. o¶wiadczenie o spe³nianiu warunków udzia³u, sporz±dzone zgodnie ze wzorem stanowi±cym za³±cznik nr 2 do SWZ. O¶wiadczenie, o którym mowa wy¿ej stanowi dowód potwierdzaj±cy spe³nienia warunków udzia³u w postêpowaniu, na dzieñ sk³adania ofert, tymczasowo zastêpuj±cy wymagane przez Zamawiaj±cego podmiotowe ¶rodki dowodowe. O¶wiadczenie to sk³ada siê, pod rygorem niewa¿no¶ci, w formie elektronicznej (tj. opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym) lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.
2. W celu potwierdzenia spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu Zamawiaj±cy przed udzieleniem zamówienia, dzia³aj±c na podstawie art. 274 ust. 1 PZP wezwie Wykonawcê, którego oferta zosta³a najwy¿ej oceniona, do z³o¿enia w wyznaczonym terminie, nie krótszym ni¿ 5 dni od dnia wezwania, aktualnych na dzieñ z³o¿enia nastêpuj±cych podmiotowych ¶rodków dowodowych:
a) informacji banku lub spó³dzielczej kasy oszczêdno¶ciowo-kredytowej potwierdzaj±cej wysoko¶æ posiadanych ¶rodków finansowych lub zdolno¶æ kredytow± wykonawcy, w okresie nie wcze¶niejszym ni¿ 3 miesi±ce przed jej z³o¿eniem;
b) wykazu dostaw wykonanych w okresie ostatnich 3 lat od dnia w którym up³ywa termin sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich warto¶ci brutto, przedmiotu (rodzaju wykonanych dostaw), daty wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zosta³y wykonane (wzór wykazu wykonanych dostaw stanowi za³±cznik nr 6 do SWZ),
3-letni okres nale¿y liczyæ wstecz od dnia, w którym up³ywa termin sk³adania ofert.
Je¿eli Wykonawca powo³uje siê na do¶wiadczenie w realizacji dostaw, wykonanych wspólnie z innymi Wykonawcami, wykaz dotyczy dostaw, w których wykonaniu Wykonawca ten bezpo¶rednio uczestniczy³.

c) dowodów okre¶laj±cych czy wskazane przez Wykonawcê dostawy na potwierdzenie spe³nienia warunku udzia³u w postêpowaniu dot. zdolno¶ci technicznej lub zawodowej w zakresie do¶wiadczenia zosta³y wykonane nale¿ycie.
Dowodami, o których mowa powy¿ej s± referencje b±d¼ inne dokumenty sporz±dzone przez podmiot, na rzecz którego dostawy zosta³y wykonane, a je¿eli Wykonawca z przyczyn niezale¿nych od niego nie jest w stanie uzyskaæ tych dokumentów - o¶wiadczenie Wykonawcy.

5.8.) Wykaz przedmiotowych ¶rodków dowodowych:

Zamawiaj±cy nie wymaga z³o¿enia przedmiotowych ¶rodków dowodowych.

5.9.) Zamawiaj±cy przewiduje uzupe³nienie przedmiotowych ¶rodków dowodowych: Nie

5.11.) Wykaz innych wymaganych o¶wiadczeñ lub dokumentów:

1. Wykonawca mo¿e w celu potwierdzenia spe³nienia warunków udzia³u w postêpowaniu polegaæ na zdolno¶ciach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej innych podmiotów, niezale¿nie od charakteru prawnego ³±cz±cych go z nimi stosunków prawnych.
Wykonawca, który polega na zdolno¶ciach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej podmiotów udostêpniaj±cych zasoby, sk³ada wraz z ofert±:
1) zobowi±zanie podmiotu udostêpniaj±cego zasoby do oddania mu do dyspozycji niezbêdnych zasobów na potrzeby realizacji danego zamówienia lub inny podmiotowy ¶rodek dowodowy potwierdzaj±cy, ¿e Wykonawca realizuj±c zamówienie, bêdzie dysponowa³ niezbêdnymi zasobami tych podmiotów.
Zobowi±zanie podmiotu udostêpniaj±cego zasoby, o którym mowa wy¿ej, potwierdza, ¿e stosunek ³±cz±cy Wykonawcê z podmiotami udostêpniaj±cymi zasoby gwarantuje rzeczywisty dostêp do tych zasobów oraz okre¶la w szczególno¶ci: (1) zakres dostêpnych Wykonawcy zasobów podmiotu udostêpniaj±cego zasoby; (2) sposób i okres udostêpnienia Wykonawcy i wykorzystania przez niego zasobów podmiotu udostêpniaj±cego te zasoby przy wykonywaniu zamówienia. Niewi±¿±cy wzór zobowi±zania do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbêdnych zasobów na potrzeby wykonania zamówienia stanowi za³±cznik nr 4 do SWZ.
2) o¶wiadczenie podmiotu udostêpniaj±cego zasoby, potwierdzaj±ce brak podstaw wykluczenia tego podmiotu oraz spe³nienie warunków udzia³u w postêpowaniu (w zakresie warunku, w stosunku, do którego udostêpnia swój potencja³) sporz±dzone zgodnie ze wzorami stanowi±cymi za³±czniki nr 3a i 2a do SWZ.
Wykonawca, który polega na zdolno¶ciach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej na zasadach okre¶lonych w art. 118 PZP w zw. z art. 266 PZP zobowi±zany bêdzie do przedstawienia podmiotowych ¶rodków dowodowych, o których mowa w Sekcji V 5.6.) pkt 2 lit. a) – b), dotycz±cych tych podmiotów, potwierdzaj±cych, ¿e nie zachodz± wobec tych podmiotów podstawy wykluczenia z postêpowania. Dokumenty, o których mowa w Sekcji V 5.6.) pkt 2 lit. a) – b) Wykonawca bêdzie obowi±zany z³o¿yæ w terminie wskazanym przez Zamawiaj±cego, nie krótszym ni¿ 5 dni, okre¶lonym w wezwaniu wystosowanym przez Zamawiaj±cego do Wykonawcy po otwarciu ofert w trybie art. 274 ust. 1 PZP.
2. Je¿eli z³o¿one przez Wykonawcê o¶wiadczenie, o którym mowa w art. 125 ust. 1 PZP, lub podmiotowe ¶rodki dowodowe budz± w±tpliwo¶ci Zamawiaj±cego, mo¿e on zwróciæ siê bezpo¶rednio do podmiotu, który jest w posiadaniu informacji lub dokumentów istotnych w tym zakresie dla oceny spe³niania przez Wykonawcê warunków udzia³u w postêpowaniu lub braku podstaw wykluczenia, o przedstawienie takich informacji lub dokumentów.
3. Wykonawca nie jest zobowi±zany do z³o¿enia podmiotowych ¶rodków dowodowych, które Zamawiaj±cy posiada, je¿eli Wykonawca wska¿e te ¶rodki oraz potwierdzi ich prawid³owo¶æ i aktualno¶æ.

Z uwagi na ograniczon± warto¶æ pola, która nie mo¿e byæ d³u¿sza ni¿ 4000 znaków - Zamawiaj±cy wskazuje, ¿e:
a) informacje dotycz±ce dokumentów sk³adanych przez Wykonawcê lub podmiot udostêpniaj±cy zasoby na zasadach okre¶lonych w art. 118 w zw. z art. 266 PZP, który ma siedzibê lub miejsce zamieszkania poza granicami Rzeczypospolitej Polskiej znajduj± siê w pkt 8.5. - 8.7. SWZ;
b) informacje dotycz±ce Wykonawców wykonuj±cych dzia³alno¶æ w formie spó³ki cywilnej znajduj± siê w pkt 8.11. SWZ;
c) pozosta³e informacje dotycz±ce podmiotowych ¶rodków dowodowych oraz innych dokumentów lub o¶wiadczeñ, oraz sposobu ich przekazania oraz sporz±dzenia Zamawiaj±cemu znajduj± siê w pkt 8.12. - 8.23. SWZ.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie

6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Tak

6.4.1) Informacje dotycz±ce wadium:

1. Zamawiaj±cy wymaga wniesienia wadium w wysoko¶ci 3 000,00 z³
Wadium nale¿y wnie¶æ przed up³ywem terminu sk³adania ofert i utrzymywaæ nieprzerwanie do dnia up³ywu terminu zwi±zania ofert±, z wyj±tkiem przypadków, o których mowa w art. 98 ust. 1 pkt 2) i 3) oraz ust. 2 PZP.
2. Wadium mo¿e byæ wnoszone w jednej lub kilku nastêpuj±cych formach:
1) pieni±dzu,
2) gwarancjach bankowych,
3) gwarancjach ubezpieczeniowych,
4) porêczeniach udzielonych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiêbiorczo¶ci (tekst jedn.: Dz. U. z 2020 r. poz. 299).
3. Wadium wnoszone w pieni±dzu nale¿y wp³aciæ przelewem na rachunek bankowy Zamawiaj±cego w banku BNP PARIBAS BANK POLSKA S.A. nr rachunku: 58203000451110000000286860 (Nr Swiftowy Banku PPABPLPKXXX IBAN: PL58203000451110000000286860) z dopiskiem: wadium na zabezpieczenie oferty w postêpowaniu pn.:
„Dostawa mebli wraz z monta¿em do siedziby Nadle¶nictwa ¦wiebodzin”
Wniesienie wadium w pieni±dzu bêdzie skuteczne, je¿eli w podanym terminie zostanie zaliczone na rachunku bankowym Zamawiaj±cego. Wadium wniesione w pieni±dzu Zamawiaj±cy przechowuje na rachunku bankowym.
4. Z tre¶ci wadium wnoszonego w formie: gwarancji bankowej, gwarancji ubezpieczeniowej lub porêczeniach udzielonych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiêbiorczo¶ci powinno wynikaæ bezwarunkowe, na pierwsze pisemne ¿±danie zg³oszone przez Zamawiaj±cego w terminie zwi±zania ofert±, zobowi±zanie gwaranta do wyp³aty Zamawiaj±cemu pe³nej kwoty wadium w okoliczno¶ciach okre¶lonych w art. 98 ust. 6 PZP.
5. Wadium wnoszone w formie gwarancji lub porêczenia, o których mowa w pkt 2. ppkt 2)-4) powy¿ej nale¿y przekazaæ Zamawiaj±cemu wraz z Ofert± w oryginale w postaci elektronicznej tj. opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym osób upowa¿nionych do jego wystawienia. Wadium musi zabezpieczaæ ofertê przez ca³y okres zwi±zania ofert±. Oferta Wykonawcy, który nie wniesie wadium lub wniesie wadium w sposób nieprawid³owy, lub nie bêdzie utrzymywa³ wadium nieprzerwanie do up³ywu terminu zwi±zania ofert± lub z³o¿y wniosek o zwrot wadium w przypadku, o którym mowa w art. 98 ust. 2 pkt 3 PZP zostanie odrzucona z postêpowania na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 14 PZP w zw. z art. 266 PZP.
6. Tre¶æ gwarancji wadialnej musi zawieraæ nastêpuj±ce elementy:
1) nazwê daj±cego zlecenie (Wykonawcy), beneficjenta gwarancji/porêczenia (Zamawiaj±cego), gwaranta (banku lub instytucji ubezpieczeniowej udzielaj±cych gwarancji/porêczenia) oraz wskazanie ich siedzib,
2) okre¶lenie wierzytelno¶ci, która ma byæ zabezpieczona gwarancj±/porêczeniem – okre¶lenie przedmiotu zamówienia
3) kwotê gwarancji/porêczenia,
4) zobowi±zanie gwaranta/porêczyciela do zap³acenia bezwarunkowo i nieodwo³alnie kwoty gwarancji/porêczenia na pierwsze pisemne ¿±danie Zamawiaj±cego w okoliczno¶ciach okre¶lonych w art. 98 ust. 6 PZP.
7. Zamawiaj±cy zwraca wadium na zasadach uregulowanych w art. 98 ust. 1 - 5 PZP.
8. W przypadku wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia wniesienie wadium w formie niepieniê¿nej w postaci dokumentu gwarancji/porêczenia wystawionego na jednego z tych Wykonawców, bêdzie wystarczaj±ce dla skutecznego zabezpieczenia oferty wadium.

6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Tak

6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:

1. W przypadku oferty Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia (konsorcjum):
1) w formularzu oferty nale¿y wskazaæ firmy (nazwy) wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia;
2) oferta musi byæ podpisana w taki sposób, by wi±za³a prawnie wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia. Osoba podpisuj±ca ofertê musi posiadaæ umocowanie prawne do reprezentacji. Umocowanie musi wynikaæ z tre¶ci pe³nomocnictwa za³±czonego do oferty – tre¶æ pe³nomocnictwa powinna dok³adnie okre¶laæ zakres umocowania;
3) o¶wiadczenie, o którym mowa w art. 125 ust. 1 PZP sk³ada ka¿dy z Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o zamówienie. O¶wiadczenia te potwierdzaj± brak podstaw wykluczenia oraz spe³nienie warunków udzia³u w postêpowaniu w zakresie, w jakim ka¿dy z Wykonawców wykazuje spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu. Ww. o¶wiadczenie Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia powinno zostaæ z³o¿one wraz z ofert± pod rygorem niewa¿no¶ci, w formie elektronicznej (tj. podpisanej kwalifikowanym podpisem elektronicznym) lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym;
4) dokumenty, o których mowa w Sekcji V 5.6.) pkt 2 obowi±zany bêdzie z³o¿yæ ka¿dy z Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia;
5) dokumenty, o których mowa w Sekcji V 5.7.) pkt 2 lit. b) Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o zamówienie sk³adaj± wspólnie, natomiast dokumenty, o których mowa w Sekcji V 5.7.) pkt 2 lit. a) i c) sk³ada ten z Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia, który wykazuje spe³nienie warunku udzia³u w postêpowaniu, do którego wykazania s³u¿y dany dokument;
6) wszyscy Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia bêd± ponosiæ odpowiedzialno¶æ solidarn± za wykonanie umowy;
7) Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia wyznacz± spo¶ród siebie Wykonawcê kieruj±cego (lidera), upowa¿nionego do zaci±gania zobowi±zañ, otrzymywania poleceñ oraz instrukcji dla i w imieniu ka¿dego, jak te¿ dla wszystkich partnerów;
8) Zamawiaj±cy mo¿e w ramach odpowiedzialno¶ci solidarnej ¿±daæ wykonania umowy w ca³o¶ci przez lidera lub od wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia ³±cznie lub ka¿dego z osobna.
2. Wykonawcy mog± wspólnie ubiegaæ siê o udzielenie zamówienia. ¯aden z Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia nie mo¿e podlegaæ wykluczeniu z postêpowania.

6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

1. Zamawiaj±cy przewiduje mo¿liwo¶æ zmian postanowieñ Umowy w stosunku do tre¶ci Oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, w przypadku wyst±pienia co najmniej jednej z okoliczno¶ci wymienionych poni¿ej:
1) zmiana wysoko¶ci wynagrodzenia Wykonawcy w przypadku zmiany przepisów prawa podatkowego, w szczególno¶ci zmiany stawki podatku od towarów i us³ug, poprzez zwiêkszenie lub zmniejszenie wynagrodzenia wykonawcy stosownie do zmiany stawki podatku; cena netto pozostaje bez zmian.
2) zmiana terminu wykonania Przedmiotu Umowy mo¿liwa jest w nastêpuj±cych przypadkach:
a) wyst±pienia powszechnej niedostêpno¶ci surowców b±d¼ materia³ów,
b) w przypadku zmiany albo wprowadzenia nowych przepisów lub norm, je¿eli zgodnie z nimi konieczne bêdzie dostosowanie tre¶ci Umowy do aktualnego stanu prawnego,
c) z przyczyn niezale¿nych od Wykonawcy wyst±pi konieczno¶æ zmiany zaoferowanego przez Wykonawcê w ofercie konkretnego modelu mebla (np. koniec produkcji modelu, brak dostêpnych na rynku materia³ów do jego produkcji) na inny model o równowa¿nych parametrach zgodnie z SWZ,
d) wyst±pienia okoliczno¶ci spowodowanych si³± wy¿sz±, w tym wyst±pieniem zdarzenia losowego wywo³anego przez czynniki zewnêtrzne, którego nie mo¿na by³o przewidzieæ z pewno¶ci±, w szczególno¶ci zagra¿aj±cego bezpo¶rednio ¿yciu lub zdrowiu ludzi lub gro¿±cego powstaniem szkody w znacznych rozmiarach albo dzia³añ osób trzecich uniemo¿liwiaj±cych wykonanie prac, które to dzia³ania nie s± konsekwencj± winy którejkolwiek ze Stron,
e) wyst±pienia okoliczno¶ci le¿±cych wy³±cznie po stronie Zamawiaj±cego lub niezale¿nych od obu Stron, które skutkowa³y wstrzymaniem wykonywania Przedmiotu Umowy;
3) zmiana sposobu wykonania Przedmiotu Umowy lub obni¿enia Wynagrodzenia w przypadku/poprzez:
a) gdy ulegnie zmianie stan prawny, w zakresie dotycz±cym realizowanej Umowy, który spowoduje konieczno¶æ zmiany sposobu wykonania Przedmiotu Umowy przez Wykonawcê,
b) zast±pienie czê¶ci Przedmiotu Umowy o wskazanego/wskazanych przez Wykonawcê w Ofercie innym/innymi, o analogicznym przeznaczeniu i spe³niaj±cym/ spe³niaj±cymi wszystkie wymogi okre¶lone przez Zamawiaj±cego w dokumentach stanowi±cych za³±czniki do Umowy, w szczególno¶ci taka zmiana jest dopuszczalna w przypadku pojawienia siê sprzêtu lub urz±dzeñ nowszej generacji, o lepszych parametrach, w³a¶ciwo¶ciach u¿ytkowych czy z innych przyczyn korzystniejszych dla Zamawiaj±cego; zmiana taka nie mo¿e spowodowaæ zwiêkszenia Wynagrodzenia,
c) zmiany materia³u z którego zosta³ wykonany Przedmiot Umowy, zmiany komponentu lub koloru (wzoru), wybarwieñ, koloru lub kszta³tu o ile nie wp³ynie to na zwiêkszenie wysoko¶ci wynagrodzenia Wykonawcy, a poprawi funkcjonalno¶æ, trwa³o¶æ lub estetykê przedmiotu umowy i bêdzie równowa¿ne z materia³em okre¶lonym w opisie przedmiotu zamówienia,
d) zmiany wymiarów Przedmiotu Umowy powsta³ych na skutek niezgodno¶ci stanu faktycznego z opisem przedmiotu zamówienia okre¶lonym w SWZ.
2. Ka¿da zmiana i uzupe³nienie Umowy, bêdzie wymagaæ aneksu w formie pisemnej pod rygorem niewa¿no¶ci.
3. W przypadku wyst±pienia okoliczno¶ci, o których mowa w ust. 1 pkt 2 termin wykonania Przedmiotu Umowy mo¿e ulec odpowiedniemu przed³u¿eniu, jednak¿e o czas nie d³u¿szy ni¿ okres trwania tych okoliczno¶ci lub czas niezbêdny do usuniêcia zaistnia³ych przeszkód.
4. Wyst±pienie którejkolwiek z okoliczno¶ci mog±cych powodowaæ zmianê Umowy, nie stanowi zobowi±zania Zamawiaj±cego do dokonania zmian, ani nie mo¿e stanowiæ podstawy do jakichkolwiek roszczeñ Wykonawcy do ich dokonania.

7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin sk³adania ofert: 2022-01-11 09:00

8.2.) Miejsce sk³adania ofert: Ofertê nale¿y z³o¿yæ za po¶rednictwem Formularza do z³o¿enia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku dostêpnego na e-PUAP i udostêpnionego na miniPortalu. Adres Elektronicznej Skrzynki Podawczej _ePUAP: /pgl_lp_1411/SkrytkaESP

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2022-01-11 09:30

8.4.) Termin zwi±zania ofert±: do 2022-02-09

SEKCJA IX – POZOSTA£E INFORMACJE

I. Z uwagi na ograniczon± warto¶æ pola, która nie mo¿e byæ d³u¿sza ni¿ 4000 znaków - Zamawiaj±cy informuje, ¿e:
- wykaz dokumentów sk³adaj±cych siê na ofertê zosta³ wskazany przez Zamawiaj±cego w pkt 12.4. SWZ;
- formalno¶ci jakie winien dope³niæ Wykonawca przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego zosta³y opisane przez Zamawiaj±cego w pkt 16 SWZ.
II. Zamawiaj±cy nie przewiduje zawarcia umowy ramowej.
III. Szczegó³owe informacje w zakresie niniejszego zamówienia znajduj± siê w SWZ.

Podziel siê

Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

chcê zamieszczaæ og³oszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.