eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Radomyśl Wielki"Wykonanie nawierzchni asfaltowych na drogach gminnych w Gminie Radomyśl Wielki"



Ogłoszenie z dnia 2024-05-23


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
„Wykonanie nawierzchni asfaltowych na drogach gminnych w Gminie Radomyśl Wielki”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Radomyśl Wielki

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 851661228

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Rynek 32

1.5.2.) Miejscowość: Radomyśl Wielki

1.5.3.) Kod pocztowy: 39-310

1.5.4.) Województwo: podkarpackie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL824 - Tarnobrzeski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@radomyslwielki.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://radomyslwielki.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/radomyslwielki

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„Wykonanie nawierzchni asfaltowych na drogach gminnych w Gminie Radomyśl Wielki”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-06ccd202-f330-11ee-b016-82aaee56c84c

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00336084

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-05-23

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00036674/03/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.2 Wykonanie nawierzchni asfaltowych na drogach gminnych w Gminie Radomyśl Wielki

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00273377

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: BI.I.271.5.2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 1773690,81 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych w następującym zakresie:
1) Przebudowa drogi gminnej w km 0+000 - 0+140 (dz. dr. nr ewid. 1003; obręb: 0077-Dąbrówka Wisł.) w m. Dąbrówka Wisłocka.
Zakres prac obejmuje wykonanie robót przygotowawczych polegających na mechanicznej ścince zawyżonych poboczy, wykonanie podbudowy z kruszywa łamanego, jednostronne ułożenie korytka ściekowego muldowego, wykonanie warstwy wiążącej z betonu asfaltowego AC/16W, oraz wykonanie warstwy ścieralnej AC/11S . Kolejno należy wykonać jednostronne utwardzenie pobocza kruszywem łamanym.
2) Przebudowa drogi gminnej w km 0+000 - 0+057 (dz. dr. nr ewid. 1043/7, 1043/10, 1043/11; obręb: 0077-Dąbrówka Wisł.) w m. Dąbrówka Wisłocka.
Zakres prac obejmuje wykonanie robót przygotowawczych polegających na mechanicznej ścince zawyżonych poboczy, wykonanie podbudowy z kruszywa łamanego, jednostronne ułożenie krawężnika betonowego, wykonanie warstwy wiążącej z betonu asfaltowego AC/16W, oraz wykonanie warstwy ścieralnej AC/11S . Kolejno należy wykonać jednostronne utwardzenie pobocza kruszywem łamanym.
3) Poprawa bezpieczeństwa ruchu przy szkole podstawowej poprzez przebudowę drogi gminnej nr 103577R w m. Partynia.
Przebudowa drogi polegająca na miejscowym przykryciu przydrożnego rowu w celu wykonania zatok postojowych. Zakres robót obejmuje wykonanie robót rozbiórkowych istniejącej infrastruktury, robót odwodnieniowych polegających na położeniu rur PP fi 400, wykonaniu podbudowy oraz robót brukarskich.
4) Przebudowa drogi gminnej wewnętrznej ulica Kopernika w jej pasie drogowym.
Przebudowa drogi polegająca na wykonaniu robót rozbiórkowych płyt drogowych i pozostałych elementów infrastruktury drogowej, wykonaniu robót odwodnieniowych, wykonanie podbudowy z ulepszonego podłoża oraz kruszywa łamanego. Całość robót kończy wykonanie warstwy wiążącej z betonu asfaltowego AC/16W oraz wykonanie warstwy ścieralnej AC/11S.
4) Remont drogi gminnej w km 0+000 - 0+290 (dz. dr. nr ewid. 407; obręb: 0079-Dulcza Wielka) w m. Dulcza Wielka.
Zakres prac obejmuje wykonanie robót przygotowawczych polegających na mechanicznej ścince zawyżonych poboczy, wykonanie podbudowy z kruszywa łamanego, wykonanie warstwy wiążącej z betonu asfaltowego AC/16W, oraz wykonanie warstwy ścieralnej AC/11S. Kolejno należy wykonać utwardzenie poboczy kruszywem łamanym.
5) Remont nawierzchni asfaltowej drogI gminnej nr 103 584R w Rudzie w km 0+10 do 0+160, w km 0+310 do 0+420, w km 0+815 do 1+120, w km 1+390 do 1+ 700.
Zakres prac obejmuje wykonanie robót przygotowawczych polegających na mechanicznej ścince zawyżonych poboczy, wykonanie warstwy wyrównawczej z betonu asfaltowego AC/16W, oraz wykonanie warstwy ścieralnej AC/11S. Kolejno należy wykonać utwardzenie poboczy kruszywem łamanym.
6) „Utwardzenie placu (dz. 1070/2) w miejscowości Dulcza Mała przy drodze gminnej.”
Zakres prac obejmuje wykonanie utwardzenia placu polegającego na wykonaniu robót przygotowawczych takich jak zebranie humusu, wykonie warstwy odsączającej, wykonaniu podbudowy z kruszywa łamanego. Całość robót wieńczy wykonanie obrzeży na całym obwodzie utwardzonego placu.
2. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia określony jest w Przedmiarach robót, Kosztorysach ofertowych, dokumentacji technicznej oraz Szczegółowej Specyfikacji Technicznej stanowiących załączniki do specyfikacji warunków zamówienia.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

45112210-0 - Usuwanie wierzchniej warstwy gleby

45233300-2 - Fundamentowanie autostrad, dróg, ulic i ścieżek ruchu pieszego

45233200-1 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni

45233222-1 - Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1589000,20 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1675645,15 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1589000,20 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Robót Drogowych Sp. z o.o. w Mielcu

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8171839280

7.3.4) Miejscowość: Mielec

7.3.5) Kod pocztowy: 39-300

7.3.6.) Województwo: podkarpackie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak

7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:

Wszystkie roboty budowlane z wyłączeniem robót bitumicznych


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-05-22

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1589000,20 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 5 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.