eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi OgrodzieniecOchrona zabytków sakralnych w Gminie Ogrodzieniec



Ogłoszenie z dnia 2024-05-23


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Ochrona zabytków sakralnych w Gminie Ogrodzieniec

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Ogrodzieniec

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 276258842

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Plac Wolności 25

1.5.2.) Miejscowość: Ogrodzieniec

1.5.3.) Kod pocztowy: 42-440

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22B - Sosnowiecki

1.5.7.) Numer telefonu: (32) 67-09-700, (32) 67-09-713

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowieniapubliczne@ogrodzieniec.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.ogrodzieniec.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-0ede4316-0160-11ef-b81b-aebd110f5279

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Ochrona zabytków sakralnych w Gminie Ogrodzieniec

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-0ede4316-0160-11ef-b81b-aebd110f5279

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00336094

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-05-23

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00068220/05/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.5 Ochrona zabytków sakralnych w Gminie Ogrodzieniec

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00298007

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.2.12.2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest: Część nr 1 – Przeprowadzenie prac konserwatorskich i robót budowlanych przy zabytku nieruchomym - Kaplica, Podzamcze ul. Zamkowa, wpisana do rejestru zabytków województwa śląskiego pod nr A/773/67, polegających na kompleksowym remoncie kaplicy (zewnętrznym i wewnętrznym, obejmującym m.in. odtworzenie izolacji murów fundamentowych, likwidację wtórnej opaski betonowej, wymianę tynków wewnętrznych, wymianę posadzek, konserwację elementów sztukatorskich, wymianę instalacji elektrycznej, wymianę nawierzchni utwardzonych i wykonanie opaski żwirowej wokół budynku). Wszystkie niezbędne do przeprowadzenia prace budowlane, jak i zakres robót do wykonania zostały ujęte w dokumentacji:
• projekt remontu wraz z programem postępowania konserwatorskiego kaplicy, przy ul. Zamkowej w Podzamczu gm. Ogrodzieniec – styczeń 2024;
• pozwolenie Śląskiego Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków w Katowicach Nr K/73/2024 z dnia 17.01.2024 r.;
• decyzja nr 178/2024 z 18.03.2024 Starosty Zawierciańskiego dotycząca zatwierdzenia projektu zagospodarowania terenu i projektu architektoniczno-budowlanego oraz pozwolenia na budowę.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w Załączniku nr 7 do SWZ.
3. Wykonawca może składać ofertę na wszystkie części.
4. W każdym przypadku użycia w opisie przedmiotu zamówienia norm, ocen technicznych, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 101 ust. 1 pkt 2 oraz ust. 3 ustawy Pzp Wykonawca powinien przyjąć, że odniesieniu takiemu towarzyszą wyrazy „lub równoważne”.
5. W przypadku użycia w dokumentach odniesień do norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym. Wykonawca analizując dokumentację powinien założyć, że każdemu odniesieniu użytemu w dokumentacji towarzyszy wyraz „lub równoważne".
6. W przypadku, gdy w dokumentach zostały użyte znaki towarowe, oznacza to, że są podane przykładowo i określają jedynie minimalne oczekiwane parametry jakościowe oraz wymagany standard. Wykonawca może zastosować materiały lub urządzenia równoważne, lecz o parametrach technicznych i jakościowych podobnych lub lepszych, których zastosowanie w żaden sposób nie wpłynie negatywnie na prawidłowe funkcjonowanie rozwiązań przyjętych w dokumentach. Wykonawca, który zastosuje urządzenia lub materiały równoważne będzie obowiązany wykazać w trakcie realizacji zamówienia, że zastosowane przez niego urządzenia i materiały spełniają wymagania określone przez Zamawiającego.
7. Użycie w udostępnionych dokumentach etykiety oznacza, że Zamawiający akceptuje wszystkie etykiety potwierdzające, że dane roboty budowlane, dostawy lub usługi spełniają równoważne wymagania określonej przez Zamawiającego etykiety. W przypadku gdy Wykonawca z przyczyn od niego niezależnych nie może uzyskać określonej przez Zamawiającego etykiety lub równoważnej etykiety, Zamawiający, w terminie przez siebie wyznaczonym, akceptuje inne odpowiednie przedmiotowe środki dowodowe, w szczególności dokumentację techniczną producenta, o ile dany Wykonawca udowodni, że roboty budowlane, dostawy lub usługi, które mają zostać przez niego wykonane, spełniają wymagania określonej etykiety lub określone wymagania wskazane przez Zamawiającego.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45262500-6 - Roboty murarskie i murowe

45262510-9 - Roboty kamieniarskie

45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne

4.5.5.) Wartość części: 218653,06 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest: Część nr 2 – Przeprowadzenie prac konserwatorskich przy zabytku ruchomym - Grupa rzeźb z kaplicy przydrożnej w Podzamczu, przy ul. Zamkowej gm. Ogrodzieniec (figura Matki Bożej z Dzieciątkiem, figura klęczącego mężczyzny, figura kobiety z podstawą – feretron), wpisanych do rejestru zabytków decyzją B/457/2023. Prace polegają na wykonaniu pełnej konserwacji technicznej wraz
z badaniami archeologicznymi. Wszystkie niezbędne do przeprowadzenia prace konserwatorskie, jak i zakres robót do wykonania zostały ujęte w dokumentacji:
• program prac konserwatorskich grupy rzeźb z kapliczki przydrożnej w Podzamczu przy ul Zamkowej, gm. Ogrodzieniec;
• pozwolenie Śląskiego Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków w Katowicach Nr K/105/2024 z dnia 25.01.2024 r..
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w Załączniku nr 7 do SWZ.
3. Wykonawca może składać ofertę na wszystkie części.
4. W każdym przypadku użycia w opisie przedmiotu zamówienia norm, ocen technicznych, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 101 ust. 1 pkt 2 oraz ust. 3 ustawy Pzp Wykonawca powinien przyjąć, że odniesieniu takiemu towarzyszą wyrazy „lub równoważne”.
5. W przypadku użycia w dokumentach odniesień do norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym. Wykonawca analizując dokumentację powinien założyć, że każdemu odniesieniu użytemu w dokumentacji towarzyszy wyraz „lub równoważne".
6. W przypadku, gdy w dokumentach zostały użyte znaki towarowe, oznacza to, że są podane przykładowo i określają jedynie minimalne oczekiwane parametry jakościowe oraz wymagany standard. Wykonawca może zastosować materiały lub urządzenia równoważne, lecz o parametrach technicznych i jakościowych podobnych lub lepszych, których zastosowanie w żaden sposób nie wpłynie negatywnie na prawidłowe funkcjonowanie rozwiązań przyjętych w dokumentach. Wykonawca, który zastosuje urządzenia lub materiały równoważne będzie obowiązany wykazać w trakcie realizacji zamówienia, że zastosowane przez niego urządzenia i materiały spełniają wymagania określone przez Zamawiającego.
7. Użycie w udostępnionych dokumentach etykiety oznacza, że Zamawiający akceptuje wszystkie etykiety potwierdzające, że dane roboty budowlane, dostawy lub usługi spełniają równoważne wymagania określonej przez Zamawiającego etykiety. W przypadku gdy Wykonawca z przyczyn od niego niezależnych nie może uzyskać określonej przez Zamawiającego etykiety lub równoważnej etykiety, Zamawiający, w terminie przez siebie wyznaczonym, akceptuje inne odpowiednie przedmiotowe środki dowodowe, w szczególności dokumentację techniczną producenta, o ile dany Wykonawca udowodni, że roboty budowlane, dostawy lub usługi, które mają zostać przez niego wykonane, spełniają wymagania określonej etykiety lub określone wymagania wskazane przez Zamawiającego.

4.5.3.) Główny kod CPV: 92312000-1 - Usługi artystyczne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

92311000-4 - Dzieła sztuki

4.5.5.) Wartość części: 87020,41 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest: Część nr 3 – Przeprowadzenie prac konserwatorskich przy zabytku ruchomym: kamienna figura przydrożna św. Jana Nepomucena z miejscowości Ogrodzieniec, wpisana do rejestru zabytków decyzją B/447/2022. Wszystkie niezbędne do przeprowadzenia prace konserwatorskie, jak i zakres robót do wykonania zostały ujęte w dokumentacji:
• program prac konserwatorskich kamiennej figury przydrożnej Św. Jana Nepomucena z miejscowości Ogrodzieniec”;
• pozwolenie Śląskiego Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków w Katowicach Nr K/126/2024 z dnia 31.01.2024 r.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w Załączniku nr 7 do SWZ.
3. Wykonawca może składać ofertę na wszystkie części.
4. W każdym przypadku użycia w opisie przedmiotu zamówienia norm, ocen technicznych, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 101 ust. 1 pkt 2 oraz ust. 3 ustawy Pzp Wykonawca powinien przyjąć, że odniesieniu takiemu towarzyszą wyrazy „lub równoważne”.
5. W przypadku użycia w dokumentach odniesień do norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym. Wykonawca analizując dokumentację powinien założyć, że każdemu odniesieniu użytemu w dokumentacji towarzyszy wyraz „lub równoważne".
6. W przypadku, gdy w dokumentach zostały użyte znaki towarowe, oznacza to, że są podane przykładowo i określają jedynie minimalne oczekiwane parametry jakościowe oraz wymagany standard. Wykonawca może zastosować materiały lub urządzenia równoważne, lecz o parametrach technicznych i jakościowych podobnych lub lepszych, których zastosowanie w żaden sposób nie wpłynie negatywnie na prawidłowe funkcjonowanie rozwiązań przyjętych w dokumentach. Wykonawca, który zastosuje urządzenia lub materiały równoważne będzie obowiązany wykazać w trakcie realizacji zamówienia, że zastosowane przez niego urządzenia i materiały spełniają wymagania określone przez Zamawiającego.
7. Użycie w udostępnionych dokumentach etykiety oznacza, że Zamawiający akceptuje wszystkie etykiety potwierdzające, że dane roboty budowlane, dostawy lub usługi spełniają równoważne wymagania określonej przez Zamawiającego etykiety. W przypadku gdy Wykonawca z przyczyn od niego niezależnych nie może uzyskać określonej przez Zamawiającego etykiety lub równoważnej etykiety, Zamawiający, w terminie przez siebie wyznaczonym, akceptuje inne odpowiednie przedmiotowe środki dowodowe, w szczególności dokumentację techniczną producenta, o ile dany Wykonawca udowodni, że roboty budowlane, dostawy lub usługi, które mają zostać przez niego wykonane, spełniają wymagania określonej etykiety lub określone wymagania wskazane przez Zamawiającego.

4.5.3.) Główny kod CPV: 92312000-1 - Usługi artystyczne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

92311000-4 - Dzieła sztuki

45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne

4.5.5.) Wartość części: 102489,80 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Do upływu terminu składania ofert, tj. do dnia 08.05.2024 r. do godziny 10:00, nie złożono żadnej oferty.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 0

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 310 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Zamawiający prowadził postępowanie pn.: Ochrona zabytków sakralnych w Gminie Ogrodzieniec, które jest współfinansowane ze środków Rządowego Programu Odbudowy Zabytków nr RPOZ/2022/13300/PolskiLad. Regulamin Programu oraz promesa wstępna udzielona przez Bank Gospodarstwa Krajowego przewidują, że zadania konserwatorskie objęte promesą muszą być zakontraktowane w jednym postępowaniu zakupowym łącznie co oznacza, że nawet w przypadku podziału zadań na części, umowy w sprawie zamówienia publicznego muszą być podpisane na wszystkie zadania objęte promesą.
W postępowaniu złożono dwie oferty na część nr 2 pn.: Przeprowadzenie prac konserwatorskich przy zabytku ruchomym - Grupa rzeźb z kaplicy przydrożnej w Podzamczu. Na pozostałe części nie złożono żadnej oferty.
Brak możliwości wyboru oferty w części 1 i 3 skutkuje brakiem możliwości podpisania umów o zamówienie publiczne czyli uruchomienia środków w BGK a tym samym brakiem finansowania wszystkich prac konserwatorskich. Część nr 2 zostaje unieważniona na podstawie art. 310 pkt. 1) ustawy pzp – środki, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia nie zostały mu przyznane a możliwość unieważnienia postępowania na tej podstawie została przewidziana w ogłoszeniu o zamówieniu oraz w pkt. II. SWZ.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 125000,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 160000,00 PLN

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Do upływu terminu składania ofert, tj. do dnia 08.05.2024 r. do godziny 10:00, nie złożono żadnej oferty.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 0

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.