Ogłoszenie z dnia 2021-12-29
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00300277/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-12-06
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Usługi ochrony osób i mienia
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: SĄD REJONOWY
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000324286
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Słoneczna
1.5.2.) Miejscowość: Dębica
1.5.3.) Kod pocztowy: 39-200
1.5.4.) Województwo: podkarpackie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL824 - Tarnobrzeski
1.5.7.) Numer telefonu: 146807616
1.5.8.) Numer faksu: 146807680
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: administracja@debica.sr.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.debica.sr.gov.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.ms.gov.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ kontroli państwowej i ochrony prawa oraz sąd i trybunał
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Porządek i bezpieczeństwo publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Usługi ochrony osób i mienia2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-7ef6f621-5671-11ec-8c2d-66c2f1230e9c
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00336165
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-12-29
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00016170/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.2 Ochrona mienia, budynku i osób, konwojowanie wartości pieniężnych oraz monitoring budynku Sądu Rejonowego w Dębicy
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00300277/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: D-221-80/21
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest:
- ochrona osób, obiektu i mienia w Sądzie Rejonowym w Dębicy;
- monitoring budynku Sądu Rejonowego w Dębicy;
1. Do czynności wchodzących w skład ochrony osób, obiektu i mienia należy
w szczególności:
1. Stała całodobowa bezpośrednia fizyczna ochrona osób i mienia świadczona
w budynku Sądu Rejonowego w Dębicy i terenie przyległym do budynku (parking wewnętrzny – ogrodzony oraz zewnętrzny), realizowany poprzez prowadzenie obserwacji wzrokowej oraz poprzez system telewizji dozorowej (obrazy z kamer umieszczonych wewnątrz i na zewnątrz budynku Sądu).
Ochrona fizyczna obiektu Sądu Rejonowego w Dębicy przy ul. Słonecznej 3 odbywać się będzie w następujący sposób:
Skierowanie posiadających niezbędne przygotowanie zawodowe (kwalifikowany pracownik ochrony fizycznej) wyposażonych w ubranie służbowe z logo firmy i identyfikator imienny w następujących liczbach:
• od poniedziałku do piątku w godzinach od 19.00 – 7.00 następnego dnia fizyczny dozór obiektu przez dwóch pracowników;
• w soboty, niedziele i święta – całodobowy dozór obiektu przez dwóch
pracowników;
• w poniedziałki od godziny 7.00 – 18.00 – dwóch pracowników
do obsługi bramki wykrywającej metale i inne
przedmioty oraz urządzenia do prześwietlania bagażu – prześwietlarki
RTG.
• od wtorku do piątku od godziny 7.00 – 15.30 – dwóch pracowników
do obsługi bramki wykrywającej metale i inne przedmioty oraz
urządzenia do prześwietlania bagażu – prześwietlarki RTG.
a) Prowadzenie kontroli ruchu osobowego interesantów Sądu Rejonowego w Dębicy
połączone z obsługą bramki wykrywania metali oraz urządzeniem do prześwietlaniem bagażu.
b) Zapewnienia bezpieczeństwa osób i mienia na terenie budynku Sądu Rejonowego
w Dębicy.
c) Zapewnienia bezpłatnie niezwłocznej reakcji grup interwencyjnych na wezwanie pracowników ochrony w przypadku zagrożenia.
d) Zapewnienie udzielenia bezpośredniej pomocy w razie zagrożenia, w tym
włamaniowego lub napadowego poprzez reakcję grup interwencyjnych.
e) Strzeżenie wejścia do budynku w godzinach pracy Sądu Rejonowego w Dębicy, jak również całych obiektów po zakończeniu urzędowania.
f) Ścisłą współpracę i udzielanie pomocy pracownikom w przypadku zagrożenia.
g) Korzystanie z technicznych środków ochrony mienia ( telewizja przemysłowa, systemy
kontroli dostępu ) oraz z systemów antynapadowych zainstalowanych w Sądzie
Rejonowym w Dębicy.
h) Stałe informowanie kierownictwa Sądu i bezpośrednich przełożonych
o zaistniałych i potencjalnych zagrożeniach.
i) Dokonywanie obchodów wewnętrznych i zewnętrznych ochranianego obiektu Sądu po godzinach pracy Sądu, ze szczególnym zwróceniem uwagi na bezpieczeństwo ogólne, przeciwpożarowe.
j) Składanie bieżących meldunków do Zamawiającego o niedociągnięciach i brakach
w zabezpieczaniu mienia przez Zamawiającego, a także o stwierdzonych przypadkach niewłaściwego zabezpieczenia mienia przez pracowników Zamawiającego.
k) Składanie Zamawiającemu raportów dotyczących zdarzeń i incydentów zaistniałych podczas dyżuru oraz przypadkach o wystąpienia ewentualnej kradzieży czy zniszczenia mienia.
l) Otwieranie obiektu i wpuszczanie na jego teren pracowników Sądu w godzinach
porannych oraz zamykanie obiektu niezwłocznie po zakończeniu godzin urzędowania.
W przypadku wykonywania przez pracowników Sądu po godzinach urzędowania czynności związanych z pełnionymi dyżurami ( np. zastosowanie tymczasowego aresztowania), osoba ochraniającą obiekt zobowiązana jest do wpuszczenia na teren obiektu osób wskazanych, wpisania do książki godziny wejścia i wyjścia
pracownika oraz nadzorowania ich przebywania w budynku.
m) Niedopuszczanie do przebywania na terenie ochranianego obiektu osób postronnych po godzinach urzędowania Sądu, poza przypadkami opisanymi w pkt. L.
n) Sprawdzanie zabezpieczenia pomieszczeń znajdujących się w budynku Sądu po godzinach urzędowania i czynnościach wykonywanych w tych pomieszczeniach przez pracowników firmy świadczącej usługi sprzątania, celem zamknięcia otwartych okien, sprawdzanie czy w pokojach socjalnych oraz sanitariatach są pozamykane krany, nie dochodzi do wycieków wody ze spłuczek lub innych awarii, które powodowałyby
zalanie pomieszczeń.
o) Przeszkolenie pracowników ochrony z zakresu polityki bezpieczeństwa Sądu Rejonowego w Dębicy oraz zobowiązania pracowników ochrony do jej przestrzegania.
p) Przeszkolenie pracowników narażonych na promieniowanie jonizujące przy obsłudze urządzenie do prześwietlania bagażu w zakresie bezpieczeństwa jądrowego i ochrony radiologicznej.
q) Przeszkolenie pracowników z zakresu udzielania pierwszej pomocy przedmedycznej.
r) Zapewnienie znajomości przez pracowników ochrony topografii obiektu, w tym, rozkładu pomieszczeń, przebiegu dróg ewakuacyjnych itp.
s) Zaznajomienie pracowników ochrony z rozmieszczeniem i obsługą w podstawowym zakresie wyłączników głównych gazu, energii elektrycznej, zaworów wodnych, wyłączników systemów monitorujących antywłamaniowych i przeciwpożarowych, w tym obsługiwanie centrali przeciwpożarowej, centrali systemów alarmowych. W przypadku wystąpienia alarmów niezwłoczne telefoniczne informowanie wyznaczonych pracowników Zamawiającego, w przypadku uruchomienia alarmu przeciwpożarowego niezwłoczne podjęcie procedury przeciwpożarowej i ewentualnie w przypadku fałszywego alarmu odwołanie przyjazdu jednostki Państwowej Straży Pożarnej.
t) Wykonawca skieruje do wykonywania pracy osoby, które nie figurują w Krajowym
Rejestrze Karnym.
u) Prowadzenie książki dyżurów, do której personel wykonawcy wpisywać będzie na bieżącą wszelkie spostrzeżenia, uwagi oraz istotne wydarzenia związane ze sprawowaniem ochrony osób i mienia zamawiającego, a także godziny rozpoczęcia i zakończenia dyżuru przez każdego pracownika ochrony.
v) Wykonawca zobowiązuje się do zapewnienia przyjazdu grupy interwencyjnej (co najmniej 2 osoby w jednej załodze) w czasie nie dłuższym niż 5 minut w razie potrzeby na telefoniczne wezwanie przez pracownika ochrony po godzinach urzędowania sądu oraz w dni wolne od pracy i święta. (Podejmowania interwencji przez mobilne zespoły należy uwzględniać grupy interwencyjne, o których mowa w § 1 pkt. 3 rozporządzenia ministra spraw wewnętrznych i administracji w sprawie zasad uzbrojenia specjalistycznych uzbrojonych formacji ochronnych i warunków przechowywania oraz ewidencjonowania broni i amunicji z dnia 18 czerwca 2015 r. (Dz. U. z 2015, poz. 992).
w) Zamawiający wymaga od wykonawcy zatrudnienia na umowę o pracę osób wykonujących czynności związane z ochroną fizyczną osób i mienia. Wykonawca jest zobowiązany zapewnić odpowiedni stan etatowy tak, by liczba wypracowanych nadgodzin była zgodna z kodeksem pracy, gdyż wykonywanie tych czynności polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy (Dz. U. z 2020, poz. 1320 tj).Co najmniej taka sama liczba osób, która zostanie wykazana przez wykonawcę do realizacji przedmiotowego zamówienia będzie uczestniczyła w wykonaniu usługi ochrony przez cały okres realizacji zamówienia. Wykonawca poza osobami, które faktycznie będą wykonywały usługi ochrony obiektu wskaże zamawiającemu uprawnioną osobę, która będzie prowadziła bezpośredni nadzór nad osobami skierowanymi do wykonywania przedmiotu zamówienia. Wskazana osoba będzie przeprowadzać osobiście kontrolę wykonywania usługi ochrony co najmniej dwa razy w tygodniu. Z każdej kontroli zostanie odnotowany zapis w książce dyżurów o przeprowadzonej kontroli (godzina, data, podpis osoby kontrolującej). Osoba, która będzie przeprowadzać kontrolę, nadzór nad osobami wykonującymi przedmiot zamówienia nie może uczestniczyć w wykonywaniu usługi ochrony na obiekcie Zamawiającego.
2. W zakresie świadczenia usług monitoringu wraz z reakcją grupy interwencyjnej
wykonawca zobowiązuje się do całodobowego monitorowania obiektu Sądu Rejonowego
w Dębicy.
4.5.3.) Główny kod CPV: 79710000-4 - Usługi ochroniarskie
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 421250,40 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 512706,75 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 458178,74 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Firma Usługowa Błysk sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8722027320
7.3.3) Ulica: Gawrzyłowska 37
7.3.4) Miejscowość: Dębica
7.3.5) Kod pocztowy: 39-200
7.3.6.) Województwo: podkarpackie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
FIRMA USŁUGOWA "BŁYSK" SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
FIRMA USŁUGOWA "BŁYSK" SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-12-28
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 458178,74 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2022-01-01 do 2022-12-318.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI Z DĘBICY
- STERYLNE WYROBY MEDYCZNE DO ZABIEGÓW W PAKIECIE I ORAZ PREPARATY DO LECZENIA RAN W PAKIECIE II DLA APTEKI SZPITALNEJ W ZESPOLE OPIEKI ZDROWOTNEJ W DĘBICY
- Opracowanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej dla zadania pn. Rozbudowa lub budowa i przebudowa drogi dla rowerów lub dla rowerów i pieszych w Dębicy
- PROFESJONALNE ŚRODKI CZYSTOŚCI DO URZĄDZEŃ KUCHENNYCH I SANITARNYCH DLA SEKCJI ŻYWIENIA W ZESPOLE OPIEKI ZDROWOTNEJ W DĘBICY
- Budowa drogi gminnej w miejscowości Brzeźnica - od drogi powiatowej nr 1287R do drogi serwisowej autostrady A4 - Etap-II .
- Konserwacja i bieżące utrzymanie placów zabaw oraz siłowni zewnętrznych stanowiących własność Gminy Miasta Dębica
- "Przebudowa drogi powiatowej nr 1317R Kamienica Dolna - Grudna Górna w km 0+093,64 - 0+785,92 oraz 8+100 - 10+977 oraz 11+036 - 11+200 oraz 11+484,79 - 12+040 (...)"
więcej: przetargi w Dębicy »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Usługa ochrony osób i mienia oraz elektronicznego dozoru obiektów Krajowej Administracji Skarbowej województwa kujawsko-pomorskiego
- Świadczenie usługi ochrony osób i mienia w obiektach administracyjnych Urzędu m.st. Warszawy Dzielnicy Wola - numer postępowania: 28/ZP/25.
- Wykonywanie usług ochrony na rzecz Muzeum Etnograficznego w Zielonej Górze-Ochli
- Świadczenie usług ochrony fizycznej osób i mienia w nieruchomościach Muzeum Józefa Piłsudskiego w Sulejówku
- Usługi ochrony osób i mienia oraz obsługa systemu zabezpieczenia technicznego na terenie Sinfonii Varsovii
- Ochrona osób i mienia w Urzędzie Dzielnicy Włochy przy al. Krakowskiej 257
więcej: Usługi ochroniarskie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.