eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi KrakówZP.23.2024, Remont pokrycia dachowego na budynku Komendy Miejskiej Policji w Tarnowie, 33-101 Tarnów, ul. Traugutta 4



Ogłoszenie z dnia 2024-05-23


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
ZP.23.2024, Remont pokrycia dachowego na budynku Komendy Miejskiej Policji w Tarnowie, 33-101 Tarnów, ul. Traugutta 4

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: KOMENDA WOJEWÓDZKA POLICJI W KRAKOWIE

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 351081570

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Mogilska 109

1.5.2.) Miejscowość: Kraków

1.5.3.) Kod pocztowy: 31-571

1.5.4.) Województwo: małopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL213 - Miasto Kraków

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia.fundusze@malopolska.policja.gov.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://malopolska.policja.gov.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-b0fc110a-dad6-11ee-8305-7e4937eb936d

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ administracji rządowej (centralnej lub terenowej)

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Porządek i bezpieczeństwo publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

ZP.23.2024, Remont pokrycia dachowego na budynku Komendy Miejskiej Policji w Tarnowie, 33-101 Tarnów, ul. Traugutta 4

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-b0fc110a-dad6-11ee-8305-7e4937eb936d

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00336182

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-05-23

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00059334/09/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.1 Remont budynków KMP w Tarnowie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00233069

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.23.2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 186554,14 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1) Przedmiotem zamówienia jest remont pokrycia dachowego na budynku Komendy Miejskiej Policji w Tarnowie, 33-101 Tarnów, ul. Traugutta 4.”
2) Remont obejmuje następujące roboty:
Remont pokrycia dachowego :
 naprawa pokrycia dachowego papą termozgrzewalną (dwuwarstwowe pokrycie z papy perforowanej i papy wierzchniego krycia 5,7 mm);
 wykonanie obróbek z papy termozgrzewalnej z izokliną styropianową 10x10 cm oraz listwą zaciskową papy (murów ogniowych, ścianek attykowych, kominów, włazów dachowych, kominków wentylacyjnych, masztów i odciągów);
 naprawa rynien dachowych i spustowych oraz obróbek blacharskich pasów podrynnowych, ścianek attyk i ogniomurów;
 wykonanie tynków na kominach wentylacyjnych ponad dachem;
 montaż kratek wentylacyjnych z żaluzją.
Instalacja ogrzewania przeciwoblodzeniowego dachu i rynien z doborem odpowiedniej mocy grzejnej i wyborem przewodów grzejnych (samoregulujących):
 demontaż starej instalacji ogrzewania przeciwoblodzeniowego dachu i rynien;
 montaż nowych tablic rozdzielczych, przewodów zasilających i okablowania;
 montaż kabli grzejnych w rynnach dachowych i spustowych;
 montaż kabli grzejnych krawędzi połaci dachu w postaci pętli (w dół w górę) na listwach i uchwytach montażowych;
 montaż czujników temperatury i wilgotności oraz sterownika;
 wykonanie pomiarów kontrolnych nowopowstałej instalacji elektrycznej.
3) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowią: dokumentacja projektowa – załącznik nr 6 do SWZ oraz specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych – załącznik nr 7 do SWZ, z zastrzeżeniem zdania następnego. Przedmiar robót (załącznik nr 8 do SWZ) służy tylko jako pomoc w określeniu kwoty ryczałtowej na wykonanie w/w roboty budowlanej. Ilości podane w tym opracowaniu są orientacyjne i pomocnicze.
4) Jeśli w dokumentach składających się na opis przedmiotu zamówienia, wskazana jest nazwa handlowa firmy, towaru lub produktu, Zamawiający - w odniesieniu do wskazanych wprost
w dokumentacji postępowania parametrów, czy danych (technicznych lub jakichkolwiek innych), identyfikujących towar bądź produkt - dopuszcza rozwiązania równoważne zgodne
z danymi technicznymi i parametrami zawartymi w w/w dokumentacji. Jako rozwiązania równoważne, należy rozumieć rozwiązania charakteryzujące się parametrami nie gorszymi od wymaganych, a znajdującymi się w dokumentacji.
5) Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne w zakresie opisywanym przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy lub roboty budowlane spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. W przypadku zaoferowania produktów równoważnych lub równoważnej techniki wykonania robót budowlanych, Wykonawca musi wraz z ofertą przedstawić:
a) opis proponowanych produktów lub techniki wykonania robót;
b) dokumenty potwierdzające parametry techniczne;
c) analizę porównawczą, z której jednoznacznie będzie wynikać, że proponowane rozwiązania są w pełni równoważne do rozwiązań wskazanych w dokumentacji postępowania;
d) zgodę projektanta na ich zastosowanie podczas realizacji prac.
6) Zamawiający, dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym w dokumentacji zamówienia normom, ocenom technicznym, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, zgodnie z art. 101 ust. 4 Ustawy Pzp.
7) Wykonawca udzieli gwarancji: na wykonane roboty budowlane, urządzenia i materiały wykorzystane do realizacji zamówienia nie krótszej niż 36 miesięcy licząc od daty odbioru końcowego robót.
8) Prace będą realizowane w czynnym obiekcie, w związku z czym Zamawiający zastrzega, że
w przypadku uciążliwości (np. hałasem) niektórych etapów prac może wymagać ich prowadzenia we wskazanych godzinach (np. popołudniowych) lub w weekendy.
9) UWAGA! Zamawiający, działając w oparciu o art. 285 Ustawy Pzp informuje, iż organizuje zebranie Wykonawców w celu wyjaśnienia treści SWZ. Zebranie odbędzie się w dniu 20.03.2024 r. zbiórka o godzinie 11:00 w Recepcji Komendy Miejskiej Policji w Tarnowie, ul. Traugutta 4.
10) Wymagany termin realizacji robót budowlanych:
1) przekazanie terenu robót nastąpi w ciągu 7 dni roboczych od daty zgłoszenia zamiaru rozpoczęcia robót.
2) termin realizacji umowy: do 150 dni kalendarzowych od daty zawarcia umowy, z zastrzeżeniem, że roboty budowlane będą trwały nie dłużej niż 60 dni kalendarzowych od daty przekazania terenu robót.
3) Warunkiem rozpoczęcia robót budowlanych jest złożenie Zamawiającemu oświadczenia
o zgromadzeniu wszystkich materiałów niezbędnych do realizacji zamówienia i uzyskania zgody Zamawiającego na ich rozpoczęcie. Zamawiający może żądać dowodów na potwierdzenie złożonego oświadczenia

4.5.3.) Główny kod CPV: 45261210-9 - Wykonywanie pokryć dachowych

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45315100-9 - Instalacyjne roboty elektrotechniczne

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 274562,45 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 370540 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 274562,45 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Firma Usługowo-Handlowa „NOWIX” Mariusz Nowak

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9441530186

7.3.3) Ulica: H. Sienkiewicza 7

7.3.4) Miejscowość: Alwernia

7.3.5) Kod pocztowy: 32-566

7.3.6.) Województwo: małopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-04-29

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 274562,45 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 60 dni

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE

Wymagany termin realizacji robót budowlanych:
1) przekazanie terenu robót nastąpi w ciągu 7 dni roboczych od daty zgłoszenia zamiaru rozpoczęcia robót.
2) termin realizacji umowy: do 150 dni kalendarzowych od daty zawarcia umowy, z zastrzeżeniem, że roboty budowlane będą trwały nie dłużej niż 60 dni kalendarzowych od daty przekazania terenu robót.
3) Warunkiem rozpoczęcia robót budowlanych jest złożenie Zamawiającemu oświadczenia
o zgromadzeniu wszystkich materiałów niezbędnych do realizacji zamówienia i uzyskania zgody Zamawiającego na ich rozpoczęcie. Zamawiający może żądać dowodów na potwierdzenie złożonego oświadczenia.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.