Ogłoszenie z dnia 2022-09-06
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00252796/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-07-13
- 2022/BZP 00268892/01 - Modyfikacja z dnia 2022-07-20
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Usługa wykonania składu, łamania, druku i dostawy broszury pt. „Ochrona bioróżnorodności w warunkach produkcji rolnej”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Centrum Doradztwa Rolniczego w Brwinowie
1.3.) Oddział zamawiającego: Centrala w Brwinowie, Oddział w Krakowie, Oddział w Poznaniu, Oddział w Radomiu,Oddział w Warszawie
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 015900539
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Pszczelińska 99
1.5.2.) Miejscowość: Brwinów
1.5.3.) Kod pocztowy: 05-840
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL913 - Warszawski zachodni
1.5.7.) Numer telefonu: 22 729 66 34 do 38
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia.brwinow@cdr.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://cdr.gov.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://cdr-brwinow.ezamawiajacy.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający
państwowa jednostka organizacyjna
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Usługa wykonania składu, łamania, druku i dostawy broszury pt. „Ochrona bioróżnorodności w warunkach produkcji rolnej”2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-9394ff46-0283-11ed-9a86-f6f4c648a056
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00336185
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-09-06
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00071827/10/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.3 Usługi drukowania na potrzeby Centrum Doradztwa Rolniczego w Brwinowie (zamówienie udzielane w częściach)
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00252796/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: CB.DAG.26.72.2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 519512,46 PLN
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 83257,14 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Usługa polegająca na składzie i łamaniu, z zastosowaniem jednolitej szaty graficznej oraz drukowaniu i
dostawie materiału przekazanego przez Zamawiającego w postaci opracowania w pliku docx. Zamówienie
dotyczy publikacji broszury pt.: „Ochrona różnorodności biologicznej w warunkach produkcji rolnej” w
ramach realizacji operacji pn. „Ochrona różnorodności biologicznej w warunkach produkcji rolnej”
realizowanej przez Zamawiającego w ramach Poddziałania 1.1, Działanie „Transfer wiedzy i działalność
informacyjna” objętego Programem Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2014-2020 „Wsparcie działań w
zakresie kształcenia zawodowego i nabywania umiejętności”.
2) Publikacja będzie miała nadany numer ISBN i będzie spełniała warunki umożliwiające 5%
opodatkowaniem podatkiem VAT.
Strona 3 z 14
3) Wykonawca wykona przedmiot zamówienia zgodnie ze wzorem broszury zawartym w Załączniku nr 1 do
Specyfikacji Warunków Zamówienia. Wycena przedmiotu zamówienia powinna obejmować wszystkie koszty
jej realizacji.
4) Usługa składu technicznego i łamania broszur z zastosowaniem jednolitej szaty graficznej zgodnej z
wytycznymi przekazanymi przez Zamawiającego:
a) Format A4 do druku dwustronnego (210 x 297 mm), liczba stron min. 44 max. 52; wzór materiału
przeznaczony do składu,
w tym: tekst, materiały graficzne, zdjęcia, tabele jest zawarty w Załączniku nr 1 do Specyfikacji Warunków
Zamówienia. Ostateczna wersja broszury przeznaczonej do składu zostanie dostarczona do Wykonawcy
po zawarciu umowy;
b) W ramach składu publikacji Wykonawca powinien przewidzieć możliwość dwóch korekt po dokonaniu
składu głównego.
5) Druk broszur:
a) Format: A4 druk dwustronny (210 x 297 mm);
b) Objętość: liczba stron (bez okładki) min. 44 max 52. Odpowiednio dla każdej z broszur po wykonaniu składu i
łamania;
c) Kolor – 4+4 Zgodnie z załączonym plikiem;
d) Druk: offset;
e) Nakład: 12 900 egzemplarzy broszur;
f) Papier. 90g, (papier kredowy);
g) Oprawa: zeszytowa zszywana;
h) Okładka: Papier – kreda, mat. 300g; Kolor: 4+0; Uszlachetnienie: okładka foliowana mat 1/0/.
6) Dostawa wraz z wniesieniem publikacji: Wykonawca dostarczy wydrukowane materiały do punktów
zgodnie z Załącznikiem nr 2 do Specyfikacji Warunków Zamówienia.
4.5.3.) Główny kod CPV: 79823000-9 - Usługi drukowania i dostawy
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
79822000-2 - Usługi składu
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 8
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 8
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 3
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 3
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 44723,70 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 52677,75 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 52677,75 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Euro Pilot Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: PL5223009199
7.3.3) Ulica: Konarskiego 3
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 01-355
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak
7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:
Druk, dostawa. Drukarnia Standruk, ul. Rapackiego 25, 20-150 Lublin
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-08-19
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 52677,75 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 dni
INNE PRZETARGI Z BRWINOWA
- Usługa kompleksowego zorganizowania grupowego wyjazdu studyjnego do Portugalii
- Dostawa artykułów spożywczych do stołówki szkolnej w Zespole Szkół Ogólnokształcących w Brwinowie przy ul. Żwirowej 16 05-840 Brwinów
- Dowożenie uczniów niepełnosprawnych zamieszkałych na terenie Gminy Brwinów do szkół i placówek oświatowych oraz powrót do domu.
- Usługi hotelarskie obejmujące usługi hotelarskie noclegowe, restauracyjne i dotyczące podawania posiłków oraz zapewnienie sal konferencyjnych na potrzeby organizacji szkoleń i seminariów przez KCER
- Część 1. Świadczenie usług schronienia dla osób bezdomnych z terenu gminy Brwinów. Część 2. Świadczenie usług schronienia dla osób bezdomnych z terenu gminy Brwinów wraz z usługami opiekuńczymi.
więcej: przetargi w Brwinowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Usługa druku i dostawa publikacji książkowych dla Akademii Sztuk Pięknych im. Jana Matejki w Krakowie,
- "Usługa w zakresie druku, oprawy introligatorskiej i dostawy publikacji naukowych (4 części)"
- Materiały promocyjne dot. Bazy Usług Rozwojowych
- "Usługa druku, konfekcjonowania, pakowania oraz wysyłki materiałów edukacyjnych ESA i OSE dla NASK-PIB"
- drukowanie, kopertowanie i organizacja wysyłki faktur.
więcej: Usługi składu »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.